Markos
13 May 2014, 15:45
Partea cu siguranta era rezolvata înca de-acum 10-12 ani. Prosteala ulterioara n-are legatura cu ea.
ssilviu
13 May 2014, 16:20
QUOTE(meganus_bicorpus @ 13 May 2014, 16:12)
Nu cred ca exista pilot care sa accepte post de sofer F1 si 10 milioane $ salariu si apoi sa faca galagie privind siguranta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackie_StewartUn capitol intreg dedicat sigurantei. Un amarat triplu campion mondial. Ia uite, alt papagal:
QUOTE
Senna spent his final morning on the Sunday talking to former teammate and rival Alain Prost to discuss the re-establishment of the Grand Prix Drivers' Association, with the aim of improving safety in Formula One
Vreti spectacol, risc? Exista, doar nu aveti voi ochi sa vedeti. Sau vroiati sa si moara pilotul sa fie ca pe vremuri, ca doar deh, atunci era bine?
https://www.youtube.com/watch?v=swaiMxzT3oIPrecum ziceam, fani de conjunctura
gabize
13 May 2014, 16:27
Silviu, ăsta a fost un sport al sufletului. A ajuns un sport al matematicii. Percepi diferența? Dacă analizezi totul cu mintea, nu vei putea înțelege ce am văzut până nu demult în acest sport și nu mai văd, din păcate, de o vreme încoace.
ssilviu
13 May 2014, 16:33
Sport al sufletului nu mai este de cand a inceput sa fie un business. Adica de decenii multe
gabize
13 May 2014, 16:35
Poate 8, maxim 10 ani. Dar în ultimii 3-4 au depășit măsura.
centurion
13 May 2014, 17:43
Sa continui ideea lui ssilviu:
Si grupa B era performanta pura, pasiune, totul la maxim. Si foarte frumoasa privind din afara.
Pana cand au murit piloti si spectatori.
gabize
13 May 2014, 18:05
Da' ce are siguranța cu limitările actuale din F1 la care făceam eu referire?
Nici măcar nu am adus în discuție așa ceva.
Markos
13 May 2014, 19:35
QUOTE(gabize @ 13 May 2014, 19:05)
Da' ce are siguranța cu limitările actuale din F1 la care făceam eu referire?
Absolut nimic.
meganus_bicorpus
13 May 2014, 20:53
Eu zic ca pentru a pune accentul cel mai bine pe elementele moderne ale F1, pilotii vor conduce doar dintr-un buncar bine protejat masinile aflate pe circuit, cu niste robotei la volan, iar viteza maxima admisa nu trebuie sa depaseasca viteza maxima legala din tara in care se desfasoara competitia.
Masinile vor fi alimentate doar cu biogaz, vacile care produc balegarul vor manca direct de pe pajistea din jurul circuitului iar apoi vor fi indrumate catre boxe, gata pregatite de alimentarea monopostului.
Si cum vacile vor fi deja prezente la standuri...boii raman in fata televizorului!
ali3n_cop
13 May 2014, 21:04
Sa nu uitam de topirea ghetarilor si sa ne gandim de pe acuma si la un set de anvelope de iarna....cine stie cand va ninge in timpul cursei?..eu unul nu vreau sa vad derapaje necontrolate si ambuteiaje la linia de sosire.
Markos
13 May 2014, 21:32
Se pot pune radare pe liniile drepte, np.
Iulikk
13 May 2014, 21:56
Adevarul e ca au distrus un "sport". Sezonul asta nu am vazut o cursa cap-coada...
ali3n_cop
13 May 2014, 22:12
QUOTE(Markos @ 13 May 2014, 22:32)
Se pot pune radare pe liniile drepte, np.
Sunt curios la cate puncte ramai fara permis si cate curse stai pe bara?
QUOTE(Iulikk @ 13 May 2014, 22:56)
Adevarul e ca au distrus un "sport". Sezonul asta nu am vazut o cursa cap-coada...
Asta pentru ca, ai adormit din cauza suspansului
b76bgaarh
11 May 2015, 09:47
noua schema de culori a avut efectul scontat,
Markos
15 May 2016, 18:53
18 ani, prima cursă, victorie
Si 2 boi la Merci. Si o masina broscareasca praf pe viraje adica forta de apasare mai spre 0 asa. Newey e smecher rau.
b76bgaarh
16 May 2016, 09:40
si motoristul TAG.
ps noi luaram 2 puncte, mirific.
Era sa luati 3, dar s-a lasat cu "blue screen" la motorul lui Alonso. Oricum, e intreg, il are pt cursa urmatoare.
ali3n_cop
17 May 2016, 16:24
Crapa la cursa urmatoare
Mai greu la Monaco sa spargi motorul. Honda are o sansa buna acolo sa ia puncte. Nu e un circuit de viteza iar monopostul lor chiar e foarte bun, dpdv aero. RBR la fel. Atata timp cat nu depinde de forta pura, toate echipele cu aero bun au o sansa. Ati vazut la Barcelona- ce rost avea ca Manor avea cea mai ridicata viteza daca la primul viraj pierdea tot.
MihaiD
18 May 2016, 07:40
ali3n_cop
18 May 2016, 14:37
Amandoi au dat-o in bara. Eu il vad mai vinovat pe "Pussycat"..ptr ca a fortat depasirea fara nici un rost...
centurion
18 May 2016, 20:57
Nici 'cu ajutor divin' Ferrari nu poate sa castige. Oricum, nu pot sa nu-l felicit pe Verstappen! Dar si pe Hamilton.
@ali3n_cop
Cu ce este vinovat Rosberg? Nu a gresit cu nimic.
Raduchu
18 May 2016, 21:17
Accidentul asta dintre Rosberg si Hamilton mie unuia mi se pare cam aproape identic precum accidentul dintre Prost si Senna, in 1989 la Suzuka.
edit: Verstappen o sa ajunga mare, talent pur + varsta lui..are un viitor stralucit.
QUOTE(MihaiD @ 18 May 2016, 08:40)
O analiza super misto. DPMDV Rosberg a fost un carnat
ali3n_cop
19 May 2016, 06:23
QUOTE(centurion @ 18 May 2016, 21:57)
Nici 'cu ajutor divin' Ferrari nu poate sa castige. Oricum, nu pot sa nu-l felicit pe Verstappen! Dar si pe Hamilton.
@ali3n_cop
Cu ce este vinovat Rosberg? Nu a gresit cu nimic.
Hey, hai sa fim seriosi...a dat-o in bara. A plecat bine din grila, s-a incurcat in setarile motorului si cand si-a dat seama de prostia facuta.a tras dreapta de volan si l-a scos de pe circuit pe boul celalalt de coleg al sau. Nu o poti numi manevra de aparare ptr ca i-a taiat fata destul de agresiv. Analizandu-l si le Lewis, nici acesta nu a gandit prea mult cand a vrut sa se infiga pe interiorul lui Rosberg..si cred ca daca reusea totusi sa treaca..sfarsea in decor, datorita vitezei cu care se indrepta spre acel viraj de dreapta. Directorul de cursa nu a luat nici o decizie ptr ca ambii piloti au fost "bâtă"..si s-au anulat unul pe celalalt.
Imi pare rau ptr Rosberg dar cel putin si-a pastrat avansul fata de " Pussycat" in clasamentul general. Imi pare rau si ptr Kimi ptr ca nu a castigat dar Max a fost un zid de beton.
Se pare ca exista spectacol in F1...dar numai in lipsa mercilor
centurion
19 May 2016, 06:43
QUOTE(#Dino @ 18 May 2016, 23:52)
DPMDV Rosberg a fost un carnat
QUOTE(ali3n_cop @ 19 May 2016, 07:23)
Hey, hai sa fim seriosi...a dat-o in bara. A plecat bine din grila, s-a incurcat in setarile motorului si cand si-a dat seama de prostia facuta.a tras dreapta de volan si l-a scos de pe circuit pe boul celalalt de coleg al sau. Nu o poti numi manevra de aparare ptr ca i-a taiat fata destul de agresiv. Analizandu-l si le Lewis, nici acesta nu a gandit prea mult cand a vrut sa se infiga pe interiorul lui Rosberg..si cred ca daca reusea totusi sa treaca..sfarsea in decor, datorita vitezei cu care se indrepta spre acel viraj de dreapta. Directorul de cursa nu a luat nici o decizie ptr ca ambii piloti au fost "bâtă"..si s-au anulat unul pe celalalt.
Rosberg o fi gresit setari etc. Dar, dpdv al comportamentului pe pista, nu a gresit cu nimic. Era in fata, putea sa-si aleaga ce traiectorie dorea. Greseala pe pista este doar a lui Hamilton.
ali3n_cop
19 May 2016, 07:32
Oficialii au fost impartiali, nu au aplicat nici o sanctiune...
Dupa parerea mea, trebuia sa-i penalizeze pe amandoi cu ceva pozitii pe grila in cursa urmatoare.
Nu pot sa fiu de acord. Hamilton era pe acceleratie si avea un ritm mai bun. Ce trebuia sa faca? Sa franeze si sa astepte sa-si apese si Nico butoanele...?
QUOTE(ali3n_cop @ 19 May 2016, 07:32)
Oficialii au fost impartiali, nu au aplicat nici o sanctiune...
Dupa parerea mea, trebuia sa-i penalizeze pe amandoi cu ceva pozitii pe grila in cursa urmatoare.
Atata timp cat accidentul s-a produs intre coechipieri, orice sanctiune devine inutila.
dantes
20 May 2016, 11:11
Asta cu hamham e din ciclul eu am apasat pedala mai tare deci am voie. Nu conteaza ca nu avea loc sau ala micu' il putea inchide si oricum era in fata lui...
Dupa parerea mea hamham a gresit mai mult ca nico.
Verstapen....prea bun...si vettel are talent, insa sa te sui prima data intro masina si scoti untul din ea? Doar schumi a mai reusit asta.
Sa speram ca va ajunge la o echipa cu potential mai mare sau redbulii sa ii ofere o masina pe masura si va rupe norma!
centurion
20 May 2016, 18:34
QUOTE(Solon @ 19 May 2016, 14:10)
Atata timp cat accidentul s-a produs intre coechipieri, orice sanctiune devine inutila.
Nu e adevarat.
Gandeste-te la faptul urmator: Rosberg nu e gasit vinovat (si chiar nu este dupa parerea mea), dar Hamilton este gasit vinovat pentru ca a cauzat un accident. Sanctiune, spre exemplu, declasare 5 locuri pe grila in etapa urmatoare. Din start, avantaj Rosberg.
Oricum are avans aproape 50 puncte. Adica 2 curse. Anul trecut au facut schimb intre echipele de mecanici si Ham nu a zis nici pas. Este incredibil cata lipsa de outze au ajuns toti sa aiba: ba, da' chiar nu zici nimic cand e evident ca astia s-au pus pe tine si vor sa il scoata pe Rosberg campion. Ca au schimbat MGU-H ca ii dadea dureri de cap lui Ham. Frectie, il fac din soft. Alea cu "a mers ultimele 20 ture fara apa pt racire si a fost un miracol" sunt chestii pt media.
Ce mi se pare foarte tare este faptul ca astia nu mai stiu sa piloteze. Adica, ok tin volanul si suporta niste g-uri. Dar mai departe nu poti depasi fara drs, esti atat de bou incat selectezi alt mod drive de pe volan, conservi cauciucurile, fereasca Dzeu de coliziune, umbla toti ca disperatii la presiune-aici o sa iasa scandal monstru cat de curand-, etc. Mai mult, chiar nu te prinzi-Rosberg- ca astia te fac campion in sfarsit ca sa iasa imaginea perfecta-masina germana-pilot german.
ali3n_cop
25 May 2016, 14:47
Suna un pic a "teoria conspiratiei". Cred ca..pe merci ii intereseaza titlul la constructor iar cine iese campion..nu prea conteaza. Ca e Rosberg sau Pussycat..nu prea conteaza. Daca il ajuta cu adevarat pe Rosberg sa iasa campion...probabil ca o fac doar pentru a mai micsora salariul colosal pe care il are Pussycat.
Nu mi-a placut si nu imi place deloc Hamilton...sufera de grandomanie..dar..ca pilot este cel mai talentat din circuit. Are tot ce trebuie: agresivitate, atitudine, reflexe...etc.
Problema lui este temperamentul si lipsa de rabdare. Se grabeste mereu sa depaseasca prin tot felul de manevre la limita.
Momentan, in fp1 l-a ars pe Rosberg. Iar asta a recunoscut ca a selectat gresit modul in Spania. Ne mutam la topicul Monaco,da?
centurion
14 May 2017, 16:46
Nici acum nu pot sa cred ca Vettel a pierdut cursa asta. Pe cat de bine a mers pana la al doilea schimb de pneuri, pe cat de bine a functionat/a fost planificata prima intrare la boxe, pe atat de prost (ba chiar mai rau) a decurs totul incepand cu planificarea celei de a doua intrari la boxe. De ce naiba nu a planificat al doilea schimb de pneuri imediat dupa terminarea VSC, doar Ferrari stie.
Pentru felul in care si-a aparat colegul pe circuit, Bottas a fost angajat doar ca locotenent. Si va ramane acolo doar cat va face treaba asta.
Asta e, locul 2 azi, desi victoria a fost la indemana.
PS: Observasem pe combinezonul lui Ricciardo numele 'Aston Martin'. Am cautat pe site-ul Aston Martin sa vad despre ce este vorba; din pacate, este doar un parteneriat, chipurile 'pentru inovatie si dezvoltare a autoturismelor de strada', dar cred ca e mai mult pentru imagine. Nimic legat de F1.
Andy_ACS
14 May 2017, 17:41
Vettel a pierdut din cauza strategiei deficitare. Avea 10s avans inainte de VSC. L-au chemat aiurea si a pierdut. Nu avea cum sa se apere cu Medium vs Soft.
Mercedes au fost magari. S-au folosit de Bottas sa il.blocheze si i-au mai luat vreo 4s. Pe tema asta chiar m-am bucurat cand i-a crapat motorul lui Bottas.
Asta e.
meganus_bicorpus
14 May 2017, 20:08
Pacat de Vettel, 70% din cursa a tras f tare si clar peste hamilton, strategia la boxe si modul in care se misca lumea acolo trage taoata echipa inapoi ani-lumina...
Kimi plecase si el bine, a fost lovit de Bottas care si-a luat-o si el in cele din urma ...de la o forta mai mare
Pai nu au voie sa stea numai pe o specificatie de guma. Tb folosita si option tyre. Vettelul a fost medium la final iar ham a fost la primul schimb. Mi-a placut de vettel. Barbateste! Iar bottas chiar a fost locotenent.
Altfel, williams jenant cu massa ala care e chiftea si stroll care....pe bune. Hai ca aduci bani cu galeata la echipa dar anonimii aia de la findia te bat la cur rau de tot. Alonso a trecut de amandoi cu drs deschis si cu 50 bhp mai putin. Jenant!
Aston martin impreuna cu newey si rb lucreaza la o masina de strada care va fi lansata in 2018 cu niste preturi absolut colosale. Se numeste amrb1 sau ceva de genul asta. Arata bine rau masina si e plina de tehnologie din f1. De aia scrie pe masina rb aston martin.
roland
15 May 2017, 12:40
Momentele Vettel - Hamilton si Vettel - Bottas au fost foarte faine, dar din pacate au fost singurele chestii faine din cursa. Ca au mai fost ceva depasiri...nesemnificativ, iar ecarturile intre piloti erau mari.
Pare foarte clar, in afara de dueluri Mercedes - Ferrari nu prea avem ce sa vedem anul asta. E mai bine ca anul trecut, macar avem un duel de top, dar ma asteptam ca si intre celelalte echipe sa fie depasiri, roata la roata, etc... Pana acum a fost doar un trenulet lung si frumos...
sb-55-dan
14 May 2018, 08:55
O cursa dominata de Hamilton. Se pare ca Mercedes a revenit in top, sa speram ca acolo o sa ramana
.
Tot nu inteleg de ce a intrat Vetelu de 2 ori la boxe? Probabil a sperat la inca un SC.
meganus_bicorpus
14 May 2018, 11:28
ferrari e tot mai praf la strategie, mai aveau un pic si il incaltaupe Vettel cu anvelope de ploaie!
kimi scotea si el niste puncte bunicele dar nu a fost sa fie, Grosjean ar trebui amendat pentru ce prostie a facut la inceput...interesant Leclerc, a intrat iar in puncte!
centurion
14 May 2018, 20:24
Final de saptamana dezastruos pentru Ferrari. Raikkonen a avut probleme vineri iar sambata in calificari nu au avut nicio sansa la primele 2 locuri in calificari.
Duminica a fost cireasa de pe tort, lipsa de viteza pe circuit, probleme de fiabilitate pentru Raikkonen, strategie de neinteles (Vettel zice ca era planificat sa faca 2 treceri pe la boxe).
Sper sa fie un caz singular in acest sezon.
Din pacate nu va fi un caz singular. Macaronarii si blondu' sunt specialisti in dat cu capu' in perete.
meganus_bicorpus
12 May 2019, 16:58
Iar au castigat Mercii..dar pe buna dreptate!devie plictisitor sa vezi cum pe podium sunt mereu aceleasi persoane, locul 3 ce mai variaza cateodata.
Imi pusesem mari sperante in Safety car la final dar in loc sa avanseze ferrari era sa piarda pozitiile avute...slab de tot!
Slabi la strategie (de ce au ales sa termine pe anvelope medium cand Hamilton scotea fastest lap cu soft??), slabi la performante si nici pilotii nu prea au stralucit.
Gasly e pe drumul cel bun, renault se zbate aiurea, alfa a fost la pamanat.
Imi pusesem niste sperante in ultimele update-uri anuntate dar parca mai rau au stricat!
Andy_ACS
12 May 2019, 17:48
Strategia nu cred ca a fost gresita, Vettel a schimbat pe Soft inainte de SC, cand mai erau 20+ tururi. Parerea mea e ca asta era alegerea logica.
Leclerc nu stiu daca mai avea set de softuri noi cand a schimbat sub SC, aici poate mergea SuperSoft.
La restart Gasly era sa il depaseasca pe Leclerc deoarece avea SuperSoft fata de Soft, si pana sa intre in temperatura Softul a avut un avantaj, dar nu a reusit si apoi nu a mai avut sanse.
E diferenta intre Mercedes si restul, asta e realitatea, inca un an ca ultimii 3-4. Titlurile sunt jucate, nu vad ce s-ar mai putea intampla.
centurion
13 May 2019, 06:44
Diferenta uriasa intre Mercedes si restul. Inca un sezon in care germanii vor continua sa doboare recordurile.
Ferrari din nou locul 2, Alfa Romeo din ce in ce mai jos.
sb-55-dan
13 May 2019, 07:40
Inca o dubla pentru Mercedes
Sunt pe drumul cel bun si sper sa continue in ritmul asta.
Go go Mercedes!!!
Andy_ACS
13 May 2019, 07:48
QUOTE(centurion @ 13 May 2019, 07:44)
[...]Ferrari din nou locul 2 [...]
Era bine locul doi, dar au fost locurile 4 si 5
La clasamentul general norocul Ferrari e ca Gasly merge destul de slab, daca era un pilot mai bun in locul lui aveau de furca grav cu Red Bull.
Eu nu inteleg totusi ce se petrece la Williams. Echipa de traditie, care teoretic au exoerienta, sunt in ultimul hal de slabi. La fel cum sa stie ca Mercedes o sa ia primele locuri, se stie ca Williams o sa fie ultimii.
centurion
13 May 2019, 08:06
Locul 2 la constructori la final de sezon.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.