Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: SPANIA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
prody
Pai asta am spus si eu, sunt foarte sigure monoposturile in prezent !
Bliss
Corpul poate suporta deceleratii si forte foarte mari, factorul critic e insa intervalul de aplicare. Si noroc, fiindca nimic nu te poate proteja de vreo roata sau altceva ce vine peste tine.
Solon
QUOTE(Bliss @ 28 Apr 2008, 22:13)
Corpul poate suporta deceleratii si forte foarte mari, factorul critic e insa intervalul de aplicare. Si noroc, fiindca nimic nu te poate proteja de vreo roata sau altceva ce vine peste tine.
*


Noroc mai mare ca la Ortelli nu cred ca exista! Chiar, nu am numarat de cate ori s-a dat peste cap! sad.gif
MihaiD
blink.gif
sorin_f39
Frumos podium! La cat mai multe de genul asta!

Cand l-am vazut pe Kovalainen infipt in zidul de pneuri m-am gandit imediat la accidentul similar a lui Schumi. Au fost destul de asemanatoare. Bine insa ca finlandezul e OK si nu a patit nimic. Am inteles ca peste doua saptamani va putea lua startul.



Forza FERRARI !!!



PS: Parca a fost mai bine doar cu Miki. Cand se reduce cu 50% nivelul ineptiilor debitate, e totusi OK.
TMihai
A fost ok o lae. Cand a avut accident Kova si idiotul a zis prima oara excitat "e un Ferrari"? A nu, e Kovalainen...e un Renault" am schimbat instantaneu pe RTL unde, desi nu intelegeam nimic, auzeam conversatiile radio. Acolo era ok.
Solon
Norocul tau e ca mai prinzi RTL-ul! Eu nu! sad.gif
sorin_f39
Daca as intelege macar un pic germana, m-as uita si eu la RTL. Dar asa, trebuie sa-i suport pe astia doi de la TVR.
TMihai
Daca ar veni cu informatii noi, as mai zice. Dar pe langa faptul ca Miki e total paralel cu ce se intampla in cursa, mai vine si cu stiri expirate sau cu "noutati" de acum 2 sezoane. Pur si simplu nu mai am nici un motiv pentru care sa-l ascult, ba din contra. Prefer sa nu inteleg nimic decat sa-l aud pe Miki povestind cum l-a cunoscut el pe regele Spaniei si ca are poze care dovedesc asta radmasa.gif
AlexV
aoleo, dar toate topicurile aici sunt pline de miki si compania. exista un topic in care sa va plangeti cat vreti de ei. sunt varza, e adevarat, dar si discutia de aici e tot varza din cauza discutiilor despre ei.
Fisicooo
inca odata Fisico face minuni cu o masina varza l-a tinut in spate pe Nick pe BMW (cea mai buna masina din F1 pana in Spania dupa clasament) vreo 10 ture dupa ce in Bahrein l-a tinut in spate pe Hamilton tot cam la fel. Acestea sunt adevaratele minuni in F1 si e pacat ca ele trec neobservate.
Solon
L-a tinut oare din cauza masinii si a talentului sau doar abordand alte trase si franand mai repede si incomodand astfel ceilalti concurenti?
Tomcat
Intr-adevar cam asa a facut de citeva ori! Din punctul lui de vedere este scuzabil (vrea si el sa vada lumea - "uite dom'le ce face asta").
Asta pina cind va fi plesnit de careva in spate!
TMihai
Jale mare anu' asta. Mai ales la strategii doh.gif
Tomcat
Da. Este ca in filmele "cu prosti".
Daca nu li se urca la cap succesul celor de la Brown, au sanse mari la ambele titluri. Bravo lor!!
Pacaliciul Miki era cu ochii dupa alte lucruri ( femei....). Un animal!
Modus
Care intelegeti maghiara si puteti, curse de Formula 1 transmite si RTL Klub.
dizzy
Am facut un exercitiu de meditatie ieri.
Mi-am impus sa ignor comentariul lui miki si vicki si sa ascult doar pe Mihai Marinescu si sa ma uit in rest.
A fost un triumf al mintii asupra urechilor
Muuult mai bine asa, am vazut chiar o cursa interesanta.
sorin_f39
Iubesc Ferrari, asa o sa fie toata viata, insa acum sunt cei mai mari idioti!!!
Cum naiba sa nu poti calcula corect cantitatea necesara de benzina? Si-au dat singuri iar cu barda in oua atat sambata, cand l-au incurcat pe Raikonen, cat si ieri, cand l-au privat pe Massa, dar si pe ei la constructori, de cateva puncte bune. Cum poti sa fii atat de tampit sa nu bagi cantitatea necesara de benzina pentru a termina cursa cu pedala la fund? Iar dupa ce a trecut linia de sosire, in nu stiu ce viraj (a fost o imagine rapida), Massa a tras pe dreapta deoarece a ramas in ... pana prostului. Doar Mihai Marinescu a vazut asta, dar, cand sa termine ideea, l-a frecat miki la cap cu femeile.
De ce nu putea sa comenteze doar Mihai Marinescu?

Naspa Ferrari, bravo Brawn GP.
dantes
Iata si 2010 pe circuitul din Spania...

Interesanta pozitionarea lui schumi in primele 2 practice-uri... sa vedem si finalizarea....

Ptr. cine nu urmareste, in ambele a avut locul 3....
DMP
Se pare ca mosu' s-a obisnuit mai repede decat colegul sau Rosberg cu update-urile aduse masinii incepand cu Spania.
sorin_f39
Ca sa sintetizam ceea ce s-a intamplat ieri, 5 - 0 pentru Red Bull Renault.

Vorba reclamei, "Maxim am spus".
Modus
La Red Bull problema e cum beneficiem de avantajul zdrobitor din calificari in cursa.
Batrânul
S-a terminat cursa.
1. Webber
2. Alonso
3. Vettel
dantes
4. Schumi....


La monaco tintim un locul 1 wink.gif
Hack
Bravo Hamilton 243.gif
sorin_f39
Bun rezultatul lui Alonso, obtinut si cu sansa (abandonul lui Hamilton). Diferenta dintre Alonso si Massa s-a mai vazut o data.
Webber, intr-adevar, de neatins. Iar Schumi s-a tinut bine.

Forza FERRARI.


PS : Nu stiu cine a avut iddea de a-l aduce pe Mihai Marinescu ca sa comenteze, insa schimba total "fata" comentariului, prin explicatiile tehnice punctuale pe care le da. Nu am aceleasi pretentii de la miki si bonifaciu, insa ei nici macar comentatori nu se pot numi.
Modus
"Team Radio Dan, Team Radio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" striga disperat Bonifaciu la un moment dat radmasa.gif

Vettel a condus fantastic. Pacat ca Kubica a pierdut atatea pozitii la start.
Solon
Senzationala cursa! Atat de incitanta incat ultimele 20 minute le-am dormit!
O fi fost din cauza ca nu aveam sunet sa nu-l mai aud pe boul de Miki?
DMP
QUOTE(Modus @ 9 May 2010, 16:30)
"Team Radio Dan, Team Radio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" striga disperat Bonifaciu la un moment dat radmasa.gif

*



I-au taiat aia din studio sunetul la legatura ca boul nu a auzit ca Marinescu si Bonifaciu ii strigau ca e Team Radio.
Si cand i-au dat drumul la sunet, dupa ce Marinescu a comentat Team Radio-ul, Miki spunea ceva de niste timpi.

Nu ploua, nu e cat de cat spectacol.
CGDBZ
Am ratat cursa sad.gif dar observ ca nu am pierdut mare lucru , acelas Miki radmasa.gif . Shumi pe 4 , nu-i rau , ar fi indicat sa urmeze un podiu , sa-i prinda din nou gustul.
Manuel
Schumi l-a tinut frumos pe Button, insa nu are masina pe masura concurentei. Red Bull si McLaren au avantaj de aproape 1 secunda/tur, imens!
Mi-a parut rau pentru Nico Rosberg, locul lui nu-i acolo!
CGDBZ
Eu cred ca Shumi poate castiga curse dar cum spui si tu masina lui e mai "slabuta" , poaste se va remedia acest dezavantaj.
DMP
Eu cred ca cea mai mare sansa de a castiga o cursa o are weekend-ul viitor la Monaco unde masina conteaza mai putin.
In rest nu cred ca Mercedes va putea castiga vreo cursa. Masina lor e dupa Red Bull, McLaren si Ferrari.
DrK
nebunie ce e si la Mercedes GP. Acum 2 curse Rosberg adora masina iar MS spunea ca nu poate lucra cu ea. Acum au schimbat sasiul si e fix invers.
Nu pot sa nu observ ca Rosberg cu o masina pe placul lui a luat locul 3 in ultimele 2 curse iar schumacher un loc 4 cu noroc.
Alonso si-a vazut de drum iar motoarele ferrari se pare ca merg ceva mai bine smile.gif
Referitor la problemele franelor lui Vettel: Cam de multe ori a ramas fara frane si Webber nu. Nu prea cred ca e de la masina.
Modus
Poate si Kubica ne face o surpriza duminica. Daca la start poti depasi o masina sau doua la Monaco, inseamna ceva. Iar daca ploua si e un accident si intra safety carul va fi foarte palpitant intrucat ierarhia se poate schimba complet, iar depasirile sunt foarte riscante (nu imposibile insa!)
&playnext_from=TL&videos=Tmz6cScAqm4

DrK
Modus, astia nu se risca (mai precis nu sunt in stare) sa depaseasca nici pe circuit adevarat si tu vrei sa treaca la 2 mm de parapetul ala?
Se decide in calificari treaba si retusurile la boxe biggrin.gif
Modus
Pai in filmuletul de mai sus ai vazut ca se poate. Cine risca produce spectacol, numai sa isi asume riscul!
Piloti care pot depasi la Monaco: Alonso, Hamilton, Webber, Kubica, Schumacher, poate si Button. Mai gasiti si altii?
DrK
Eu cred ca o sa stea toti cuminit... Anul asta nu prea erau nervosi si nebuni. Acum Sunt alte reguli si cand faci praf masina se scade din numarul total si te bate contructorul ca te-a mancat in cur sa depasesti biggrin.gif
ATM
Cum n-am vazut un topic pentru circuitul de la Montmelo-Barcelona...
Incepe iar balul weekendul asta, planul de executie ale lucrarilor pe carosabil este urmatorul:
Antrenamente libere 1 vineri 20.05.2011/ 11:00
AL 2 vineri 20.05/ 15:00
AL 3 sambata 21.05/ 12:00
Calificari sambata 21.05/ 15:00
Cursa sambata 21.05/ 15:00


Destul de multe echipe se bat cu caramida-n piept ca vin cu upgrade-uri, Circuitul e cunoscut si arhicunoscut, mare parte din testele de iarna desfasurandu-se aici, mari curse nu prea am vazut in trecut, ca nu se prea depaseste, acuma sa vedem cum e cu KERS si DRS...
Un link cu harta circuitului si ceva statistici destul de interesante, din care deduc ca poate datorita solicitarii destul de intense ale motoarelor, vom avea mai multe abandonuri (Doamne-ajuta...)

http://cliptheapex.com/community/pages/circuit-de-catalunya/

Vesti organizatorice, pe scurt:
-F1 are iar in plan sa lucreze la difuzoarele spate
-Alonso si-a prelungit contractul cu Ferrari pana in 2016. Cam mult un contract pe 4 ani din prima, dar in fine...
xcss
Ai o mica eroare de editare, cursa e duminica smile.gif
bucatzel
Pai avand in vedere ca FIA sets longest DRS zone yet , probabil ca o sa fie destul de multe depasiri. Banui ca asta va insemna si ca-si vor regandi putin strategiile de utilizare a kers-ului.
gabize
Frumoasa cursa, Vettel de nota 10, Hamilton de 10+. Foarte bine a mers si Button. Webber..... pacat de masina. Heidfeld a facut o cursa de recuperare excelenta.
Alonso??? Ori a clacat, ori Ferrari e de divizia B. Oricum, rusinos.
Tomcat
Cred ca singurul lucru care modifica datele in F1 sint anvelopele astea "perverse" de la Pirelli care practic fac aproape toate "jocurile". Nu prea e in regula, si in loc sa vedem niste dispute adevarate, vedem niste depasiri cauzate de faptul ca X are "soft' si Y are "hard" sau invers.
Imi aduc aminte de o cursa in care Mansell (parca la Monte Carlo) la sfirsitul cursei abia se tinea pe picioare in drum spre podium. La vremea respectiva pilotii dadeau tot ce se putea cu materialul avut la dispozitie.
Acum mergem cu KERS si cu 5-6 schimburi de anvelope. Mi se pare aiurea.
Echipele ar trebui sa fie lasate sa-si aleaga singure anvelopele, nu sa fie obligate de ideile perverse ale lui Bernie sa faca echilibristica pe traseu.
Nu imi place de loc.
Singurul lucru bun este disparitia lui MIKI. Asta da realizare!
ATM
Aici o sa fie mereu o disputa fara sfarsit. Daca dai mana libera echipelor la orice (sau aproape orice) , fie ele pneuri, inovatii aerodinamice, combustibili, s-ar putea sa te trezesti ca unui descopera roata cu rachete si matura cu concurenta pe jos. Nu ca in momentul de fata nu ar fi oarecum la fel, insa e cat-de-cat temperat; un regulament permisiv ar inaspri si mai mult diferentele dintre echipele din fata (cu bani) si cele din spate (ai saraci). Regulamentul trebuie sa incerce pe cat posibil sa ii faca un grup mai compact din echipe dpdv, pentru ca cu cat is mai adunati, cu atat mai mare e spectacolul in cursa.
Solon
Usor-usor incep sa ma enerveze comentatorii! Daca Putinica mai da mult din gura aiurea s-ar putea sa vada niste mailuri rectificative de la mine!
Mai e mult de lucru la emisiunea dinaintea cursei! Si pe youtube gasesti mai multe imagini din F1 comparativ cu nr. aratat de ei!
Tomcat
Grila de start Barcelona pentru maine:
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes)
Pastor Maldonado (Williams-Renault)

Fernando Alonso (Ferrari)
Romain Grosjean (Lotus-Renault)

Kimi Raikkonen (Lotus-Renault)
Sergio Perez (Sauber-Ferrari)

Nico Rosberg (Mercedes-AMG)
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault)

Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari)
Michael Schumacher (Mercedes-AMG)

Jenson Button (McLaren-Mercedes)
Mark Webber (Red Bull-Renault)

Paul di Resta (Force India-Mercedes)
Nico Hulkenberg (Force India-Mercedes)

Jean-Eric Vergne (Toro Rosso-Ferrari)
Daniel Ricciardo (Toro Rosso-Ferrari)

Felipe Massa (Ferrari)
Bruno Senna (Williams-Renault)

Vitali Petrov (Caterham-Renault)
Heikki Kovalainen (Caterham-Renault)

Charles Pic (Marussia-Cosworth)
Timo Glock (Marussia-Cosworth)

Pedro de la Rosa (ESP/HRT-Cosworth)
TMihai
Grila de start, in forma de mai sus, nu mai e valabila. Motivul aici
Hamilton a facut aceeasi faza si in 2010 in Canada.
Tomcat
Da, am vazut acum citeva minute pe site-ul Digi.
Uite articolul:

"Pilotul britanic Lewis Hamilton (McLaren) ar fi trebuit să ocupe prima poziție a grilei de start, duminică, la Marele Premiu al Spaniei, în a cincea etapă a Campionatului Mondial de Formula 1.

Totuși, deși a obținut sâmbătă cel mai bun timp al calificărilor, britanicul va pleca de pe ultima poziție a grilei! El a fost penalizat de oficialii cursei, pentru că și-a oprit monopostul pe pistă la sfârșitul sesiunii de calificări. Întrebat de stewarzi de ce a oprit mașina pe circuit, britanicul a explicat: “Mi-a fost frică să nu rămân fără benzină!”. Chestionați la standuri, cei de la McLaren au invocat un caz de forță majoră pentru alimentarea necorespunzătoare, dar oficialii cursei au considerat că team-ul britanic și-a creat astfel un avantaj incorect față de adversari. Drept urmare, timpul lui Hamilton nu a fost luat în considerare, iar acesta a fost retrogradat până pe poziția a 24-a. În urma deciziei, venezueleanul Pastor Maldonado va pleca de pe prima poziție pentru prima dată în carieră, iar Fernando Alonso de pe poziția a doua.

Acesta ar fi trebuit să fie al treilea pole position al lui Hamilton din actualul sezon.

Rezultalele calificărilor pentru Marele Premiu al Spaniei și grila de start:

1. Pastor Maldonado (Venezuala/Williams-Renault) 1:22.285

2. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:22.302

3. Romain Grosjean (Franța/Lotus-Renault) 1:22.424

4. Kimi Räikkönen (Finlanda/Lotus-Renault) 1:22.487

5. Sergio Perez (Mexic/Sauber-Ferrari) 1:22.533

6. Nico Rosberg (Germania/Mercedes-AMG) 1:23.005

7. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) fără timp în Q3

8. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber-Ferrari) fără timp în Q3

9. Michael Schumacher (Germania/Mercedes-AMG) fără timp în Q3

10. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:22.944

11. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1:22.977

12. Paul di Resta (Marea Britanie/Force India-Mercedes) 1:23.125

13. Nico Hülkenberg (Germania/Force India-Mercedes) 1:23.177

14. Jean-Eric Vergne (Franța/Toro Rosso-Ferrari) 1:23.265

15. Daniel Ricciardo (Australia/Toro Rosso-Ferrari) 1:23.442

16. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:23.444

17. Bruno Senna (Brazilia/Williams-Renault) 1:24.981

18. Vitali Petrov (Rusia/Caterham-Renault) 1:25.277

19. Heikki Kovalainen (Finlanda/Caterham-Renault) 1:25.507

20. Charles Pic (Franța/Marussia-Cosworth) 1:26.582

21. Timo Glock (Germania/Marussia-Cosworth) 1:27.032

22. Pedro de la Rosa (Spania/HRT-Cosworth) 1:27.555

23. Narain Karthikeyan (India/HRT-Cosworth) 1:31.122

24. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:21.707"

dan22y
Frumoasa cursa, bravo Maldonado, bravo Kiki Riki Miki, cel mai constant in ultimile curse... pacat de incidentele aparute (Schumi, Senna).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.