Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fia World Touring Car Championship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > WTCC
BOG
De aici - http://www.fiawtcc.com/ - aflam ce e cu aceasta competitie!
sorin_f39
Chevrolet in fata ALFA Romeo? Greu de crezut asa ceva la inceputul sezonului!
Tin cu ALFA Romeo, insa anul asta cred ca va fi anul SEAT.
mihye
E bine ca a batut si Chevrolet, inseamna ca nu mai este un monopol bimarca ,chiar daca a batut pe ploaie unde "face" m mult pilotul, in cauza de m multe ori campion BTCC.
DragosP
Azi în Turcia, înainte de cea de a doua cursã:
user posted image
user posted image
rotuning
si eu tin cu Alfa, dar lucrurile s-ar schimba daca ar intra Renault in WTCC.
Si nu inteleg de ce nu o fac...in BTCC au fost cu Laguna si a mers chiar bine. Au dezvoltata o masina (Megane Trophy)...ce le mai trebuie?
cristirenault
da' de BMW , de BMW de ce nu zice nimeni nimic? smile.gif Seat sunt o "armada" intreaga , AlfaRomeo am admirat-o totdeauna in campionatul asta insa se pare ca au luat o pauza si au lasat-o mai moale momentan.
BTCC-ul e altceva , acolo sunt si mai multe marci si alte chestii...
rotuning
De ce? Simplu: cu toate 2 titluri juma' in WTCC BMW n-o sa ajunga veci-pururi palmaresul Alfa in motorsport. De-aia!
Primul sezon ETCC Alfa a dat la BMW undeva de nu stiau pe unde sa scoata camasa...consecinta? FIA schimba regulamentul si baga kg suplimentare pt castigatorii de curse. Pai pt oricine e clar ca nu e totuna sa pui balast pe o masina cu tractiune fata sau pe una cu tractiune spate. In afara de asta au mai bagat 10kg balast pe Alfe,pt ca cica folosesc cutie secventiala. Ca BMW nu puteau sa foloseasca si ei, doar pe vremeea aia BMW avea echipa de F1, Alfa nu...dar, lasa....sa fie penalizare la altii...adica sa moara capra vecinului!
Ce e cu armada? pai hai sa vedem: echipe BMW oficiale=3 (GER, GBR, ITA-ESP), adica total 5 masini, Alfa: niciuna, ma rog, una semioficiala, cu 3 masini. Si asta e de cand a inceput ETCC-ul. Sa nu mai punem la socoteala cele tzashpe BMW-uri private si semiprivate...asa ca...remember scoateri in decor la meserie in primul viraj? Mari piloti nemtii aia! Muller!
Revenind la lucruri serioase, mai bine sa fie mai multe marci. Pai, hai sa vedem care au traditie in cursele de turisme: Volvo (850 si S40), Honda (Accord), Renault (Laguna), Nissan (Primera), Alfa (155, 156, 156GTA), BMW (seria 3), Opel (Vectra), Audi (S4, TT), Peugeot (405, 406).
Ce campionat mishto ar fi! Faci ceva pe Formula1!
cristirenault
De acord cu tine la majoritatea capitolelor , ma refeream la armada SEAT , astia tot in haita ataca cum bine ziceai ca facea BMW , Alfa intradevar are istorie in spate dar momentan se pare ca au lasat-o mai moale.
rotuning
Normal, dupa ce au mers din ce in ce mai prost 2 sezoane, acum au pierdut si sprijinul uzinei. Parerea mea e ca ar fi cel mai tare sa lase si Audi si Opel DTM-ul, desi nu prea vad sa se intample lucrul asta, sa intre ca lumea Honda, sa revina Volvo, plus Renault.......pana una-alta...urmeaza Spania, adica acasa la Seat, saptamana viitoare...
Daciistul
pilotii de la ALFA ROMEO au ridicat seat-ul
rotuning
deci anul asta fara Alfe...naspa...si mai naspa ca sunt prea putini constructori...ajunge sa semene cu DTM. Oare ce au unii in cap? Numai Formula1? Poate daca Renault nu face nici o branza anul asta in Marele Circ (curat circ), se vor gandi si la proiectul ala zis Megane Trophy sa mai faca si altceva cu el..n-ar fi beton?
einstein1984
Echipele BMW, inlcusiv AC Schintzer sunt semioficale, platite de dealerii BMW din tarile mai sus mentionate. La fel e si team Auto Delta, cu Alfa.
Poate unii se gandesc la Raliuri, Ford de exemplu, competitie care ajuta mai mult vanzarile decat WTCC.
rotuning
care Autodelta? Anu' asta ii zice NTechnology, tot Monica Sipzs team manager, 2 masini si 2 verze. Ford a incercat anul trecut, dar n-a iesit pasenta. Le-a mers in schimb in WRC. sa fie sanatosi. Renault deocamdata a mers bine in F1. dar unde sunt Honda, Nissan, Volvo si altii cu experienta in turisme? Opel si Audi se bat la ei in curte, Peugeot tot prin WRC. Ce super campionat ar fi!
Daciistul
Azi la Valencia Alfa a castigat ambele manse.
Dubla Alfa Romeo.
rotuning
Nu-mi vine sa cred! Tot James, saracu'! Oricum, e ceva, mai ales in lipsa asta de piloti de valoare de la Alfa! Si cu numai 3 masini in cursa!

next race - Pau (Franta) - 2 iunie.
ga!nusha
rezultatele de azi:
http://dnl.fiawtcc.com/results/15193/result_225423.pdf
si
http://dnl.fiawtcc.com/results/15193/result_225424.pdf

rup tot seaturile astea...
Solon
Da, s-a cam dus timpul BMW-ului! Si mai vine si Chevrolet tare din urma!
petre 1
Ieri(8 martie) a inceput sezonul WTCC 2009,evenimentul s-a desfasurat in Brazilia(Curitiba) fapt care la motivat foarte tare pe A.Farfus de la BMW.Si acum cei de la BMW au fost sub asteptari echipa Seat dominand cele doua manse si in final impunandu-se.
Noua surpriza a competiei o reprezinta intrarea celor de la Lada,insa ei sunt abia la inceputul unui drum lung si greu,desi au ocupat ultimele pozitii le uram succes si la cat mai multe plasari pe podium.
In general cursa din Brazilia a oferit un spectacol de buna calitate,fete frumoase,masini turate,incidente,accidente,piloti nervosi si mecanici obositi,abandonuri,soare arzator dar si ploaie torentiala,toate acestea au facut deliciul pasionatilor de motorsport.

Urmatoarea cursa:Puebla-Amozoc Mexico 20 - 22 March
b76bgaarh
clasamente ceva??????
petre 1
driver

1 Yvan MULLER (FRA) 10 5 15p
1 Gabriele TARQUINI (ITA) 5 10 15p
3 Jordi GENÉ (ESP) 8 6 14p
3 Rickard RYDELL (SWE) 6 8 14p
5 Augusto FARFUS (BRA) 4 3 7p
6 Jörg MÜLLER (GER) 0 4 4p
7 Sergio HERNÁNDEZ (ESP) 3 0 3p
8 Félix PORTEIRO (ESP) 1 2 3p
9 Andy PRIAULX (GBR) 2 0 2p
10 Tom CORONEL (NED) 0 1 1p

manufacturer

1 SEAT 18 18 36p
2 BMW 11 11 22p
3 LADA 7 3 10p
4 CHEVROLET 2 7 9p
Solon
Respectiv Seat-ul TDI i-a cam ingenuncheat pe BMW!
petre 1
Un singur lucru nu imi place,sunt prea putine marci implicate in acest campionat.Cu siguranta era mai mult spectacol daca vedeai si un VW.Golf,un R.Megan un F.Focus etc.
Oricum parerea mea este ca ofera mai mult spectacol decat o cursa F1 in care dupa dupa turul 10 nu se mai intampla aproape nimic pana la final.
sorin_f39
Eu am o parere un pic diferita fata de a celor care urmaresc WTCC.
Este parerea mea si nu am dovezi pentru ea, insa este ceea ce eu cred.

Acest campionat, care s-a dorit campionatul rege al curselor de turisme (echivalentul F1 pentru monoposturi, WRC pentru raliuri etc.), nu este nici pe departe ceea ce s-a vrut a fi. Nu a ajuns acolo unde trebuia deoarece nu s-au implicat foarte multi constructori si audienta nu a dat pe afara niciodata. Desi este o alternativa destul de ieftina pentru constructorii care doresc sa se implice in curse, insa nu-si permit nici F1 si nici WRC.
Mai mult, au pierdut pe Alfa Romeo, iar Honda n-a intrat prea bine ca s-a si retras. Au castigat insa pe .... Chevrolet si ...... Lada. Peugeot, un etern pretendent la WTCC de cand s-a retras din WRC, a ales Le Mans.

Asa ca, parerea mea este ca regulamentul va fi facut in asa fel incat sa castige 1 - 2 ani un TurboDiesel, 1 - 2 ani un benzinar atmosferic. O solutie de compromis pentru a nu avea riscul pierderii lui BMW sau SEAT. Sa fie impacata toata lumea.
O sa vedeti ca sezonul viitor regulamentul va fi modificat pentru a castiga un benzinar aspirat.
Cred ca in zilele noastre castiga motorizarea favorizata de regulament.
Solon
Destul de corect rationamentul! Doar sa nu dam in teoria conspiratiei!
centurion


http://www.fiawtcc.com/news/detail/id/3308...CHLEIFE-IN-2015

Revine in circuitul mondial celebrul circuit de peste 25 km lungime.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.