stroe adrian
5 Apr 2004, 21:04
Salut.
Masina mea da senzatia mai ales la viteza mica si mai ales pe partea din fata,ca ar avea rotile patrate (merge leganata ca o ratza). Am pus masina pe 2 cricuri cu ambele roti din fata ridicate, si am pornit motorul si am bagat a intaia, sa vad daca sunt ovalizate. Totusi nu erau.
Atunci de la ce ar putea fi mersul asta leganat rau de tot?
Amortizoarele pe fata sunt noi, deci nu cred ca de aici se trage.
Ce ar mai trebui verificat?
Echilibreaza si tu rotile, eventual fa-i si o geometrie.
irinel75
6 Apr 2004, 08:11
aria cercului e PIr la patrat..de aia ai impresia de patrat:)), glumeam...face balans stinga-dreapta?sau inainte-inapoi/??cum e senzatia??ai schimbat cauciucuri?
poate ai o galma pe cauciuc, ce cauciucuri ai, cumva Montana?
livicu'
6 Apr 2004, 10:17
vezi cu gumele ca ai vreo galma pe ele incearca sa le schimbi cu alea de pe spate si vezi cum se comporta daca face la fel vezi o echilibrare ceva , da' din gume tre sa fie
whitesorcerer12
6 Apr 2004, 13:58
echilibrare, si cand coboara ala capacu de la aparat, baga nasul sub el sa vezi daca bate roata sau nu, nu in treapta 1, ca nu vezi nimika, tre sa se invarta k lumea roata!
vezi sa nu fie jentile strambe rau pe interior!
la viteze mari face?
adumitrachy
6 Apr 2004, 16:03
Vezi sa nu fie discurile ovalizate sau verifica alimentara. Si la mine face cateodata asa si e din cauza discurilor.
whitesorcerer12
7 Apr 2004, 02:25
pai ce treaba are cu discurile?n-a zis nimika de frane omu!
livicu'
7 Apr 2004, 09:13
QUOTE
Masina mea da senzatia mai ales la viteza mica si mai ales pe partea din fata,ca ar avea rotile patrate (merge leganata ca o ratza). Am pus masina pe 2 cricuri cu ambele roti din fata ridicate, si am pornit motorul si am bagat a intaia, sa vad daca sunt ovalizate. Totusi nu erau.
deci nu vad legatura cu discurile de frana
adumitrachy
7 Apr 2004, 11:17
Sunt sanse ca placutele sa nu isi revina de tot si sa atinga un pic discurile(senzatia de roti patrate poate fi in mom in care placutele mai ating un pic).Nu zic ca e neaparat asta, dar la mine asa e.
da' la viteza mare cum merge ?
whitesorcerer12
7 Apr 2004, 16:04
tocmai ca la viteza s-ar simti rau de tot , mai ales la o frana!
la viteza mica , mai ales la o turatie mare, e mai greu..
si daca a si lasat-o libera la relanti, dupa cum inteleg din descriere, sa fi fost asa de infranata si ovalizata, si sa se invarta relativ normal???!!
stroe adrian
7 Apr 2004, 19:34
La pe masura ce accelerez fenomenul dispare. Numai la viteza mica se cunoaste, parca mai ales cand viteza scade sub 20, la franare.
Bucsaraia e buna, din cate stiu eu, e schimbata de vreo 2-3 luni, si nu am joc la roti.
Cauciucurile sunt da, MONTANA, am facut vreo 10.000 km cu ele.
Leganarea e cam stanga-dreapta, si e pe roata din fata dreapta.
Cum am zis, ridicata pe cric si bagata in viteza, nu se vede absolut nici o galma la cauciuc, iar rotirea e perfecta (cat se poate spune). Le-am si schimbat pe alea 2 din fata intre ele, dar tot pe dreapta da senzatia de leganare. O sa schimb cu o roata de pe spate, ca alea au cauciucuri BARUM.
sigur ai un cauciuc deformat
whitesorcerer12
8 Apr 2004, 11:21
sau una din jenti pe interior!
am mai zis..echilibrare ca se vede clar!
dadu221
19 Apr 2004, 09:36
no, si care o fost pana la urma ca asi eu tot pe dreapta fata am ???? dar la mine leganatul cred ca e mai de graba sus jos
fegher
21 Apr 2004, 13:25
masina mea parca merge pe bolovani, dar asta la viteza mare. am mers pe autostrada neteda ca n palma si aveam impresia ca sint pe ultimul drum comunal. eu cred ca jantele sint strimbate rau de la drumurile astea odioase si pline de gauri din brasov. se poate sa ma insel?
driverx
21 Apr 2004, 13:30
fegher,
Roti strambe, in general dezechilibrate
:shock:
fegher
21 Apr 2004, 13:56
pai o sa mi iau `limuzina` de urechi si o sa o duc la un mester sa i dea citeva ciocane pina le ndreapta. apoi trecem la echilibrare si gata. in rest, nu ma prea pling. ei, mai scirtiie uneori ici - colo.... am fost sfatuit in repetate rinduri sa nu iau dacie. deocamdata cre ca n am gresit prea mult.
dadu221
21 Apr 2004, 14:48
las` ca io in brasov mi-am "indrepta roata" ieri intr-o groapa. traiasa brasovu!!!!
fegher
21 Apr 2004, 14:59
dadu221,
ce ai cu gropile din brasov? sint atractie turistica! poti sa dai si vara la copca!
datorita lor, am elucidat o enigma>... si rotile patrate se invirt.
dadu221
22 Apr 2004, 06:55
mdeah, numa ca treaba nashpa apare cand unaincepe sa se invarta mai repede si nu are rabdare sa mai astepte si restul masinii. Za-mi spui si mie daca ai rezolvat ceva cu masina ca ai a mea face figuri dar am pus-o pe seama jocurilor pe care le are roata si pe faptul ca oricum fara bieleta de directie buchsi si pivot bascula sup nu mai rezista mult
fegher
22 Apr 2004, 14:02
saptamina viitoare o sa mi fac timp de indreptat rotile si o sa ti zic cum se comporta. cum eu circul mai mult prin oras, deci la viteza mica, problema cu rotile nu ma afecteaza prea mult INCA. la mine se simte inconvenientu la viteza mare. sper sa faca urit doar pt ca are jantele deformate. mi e groaza sa ma gindesc ca tre sa schimb bieleta de directie, bucsi, pivoti... brrrrr.... si apoi sa ies pe aceleasi strazi nenorocite unde gropile s `plantate` la deruta.
mai nou, astia cica repara drumurile> adincesc gropile si le lasa asa v o saptamina pina asfalteaza zonele afectate, fara un avertisment, ceva acolo... si uite asa, acolo unde stiai ca e o groapa mica dai peste un manunchi de cratere.
atunci cum naiba sa mai ai masina intreaga??? gata, m am re-enervat. si banuiesc ca mai sint si off topic. :roll:
dadu221
23 Apr 2004, 11:21
255 bieleta bucshi sup 35 buchi inf 60-65 pivot sup si inv 150 cam astea is pretzurile in mii de lei . cred ca si eu o s ami-o fac toto pe atunci
asa ca o sa schimbam impresii
fegher
23 Apr 2004, 13:34
dar esti sigur ca toate astea s macinate? eu am intrat azi noapte cu putere intr-o GROAAAAAPAAAAA
cu roata stinga fata si am facut pana. azi am pus aia de rezerva si m am uitat pe dedesubt, numai ca totu pare sa fie ok. janta era intr adevar facuta 8, nu patrat
(urasc gropile si pe cei care nu le astupa)
mai baieti trepidatii la viteza "mare" apar de la cauciucuri. eu le-am schimbat cu unele italiene si nu mai am probleme. va recomand si voua sa le schimbati (chiar si cu cauciucuri de la second hand dar de marca mai buna dar sa le verifivati bine inainte)din cauza cauciucurilor montana am schimbat vreo 2 randuri de rulmenti. ultimii 10000 iam mers ca gumele noi si nu am avut probleme de nici un fel.
cauciucurile montana nu am reusit sa le echilibrez perfect niciodata. to aveau batai radiale.
whitesorcerer12
24 Apr 2004, 06:55
ale nici nu se cheama cauciucuri..echivalent de opinci
dadu221
26 Apr 2004, 08:43
dreq in iele de drumuri . io nu am nici o iota de amortizor pe partea respectiv .. mai nou am observat ca numa pe drumul facut de la metro ploiesti pana undeva pe la breaza imi face masina asa . Da-r-as .. in ie, de drum . Schimbat bucata bieleta si acum tre s aimi iau amortizor
( No, si la mine facea asa mai mult la vitezesupt 80 la ora . deci drumu iera de vina , si arcul care nu s emai oprea probabil din balanganit !!!!!
driverx
26 Apr 2004, 09:41
dadu221,
Sincer, deja ma pufneste si rasul, dar si plansul. MAAARE teapa ai luat tu cu masina aia...nu te supara
:shock:
whitesorcerer12
26 Apr 2004, 10:37
acu ce sa faca omu?o descurca asa cum e....
dadu221
26 Apr 2004, 11:55
driverx, care e treaba?
dadu221
26 Apr 2004, 12:07
adevarul e ca cam da. Dar stii ce ma doare ??? Ma doare ca am fost cu unu despre care chiar credeam ca stie .. Apai eu ce sa fac??? Pana in scoala nu am stiut nici unde ie acceleratia si nici unde ie ambreiaju`. Nu m-a interesat. Acum.. bag carti peste carti . Las` ca pana la urma mi-a folosit si masina asta la ceva ca am vazut cume treaba cu rotile , frana , motor si multe altele. Masina pe care am luat-o a fost cu sigurantz afolosita la carat si nu pe drumuri nromale, Are carlig, a avut boabe de grau in ea , am vazut de curand un lonjeron indoit-- rezultat de la bolovan, sunt sigur. Ma doare sufletul pentru ca nu are o caroserie nici macar acceptabila ca ma gandeam .. da-o-n ma-sa ies pe salariu maine poimaine si bag in ea . Pastrez caroseria si imi fac masina de moare lumea. Am vazut de curand in brasov o dacie 1300 fara cu bara de fatza si de spate scoasa, motor, r5 parca , cutie viteze renault jenti betoarne, metalizata, bolan cu burduf asa cum vezi a masinile de raliu.. Am ramas profund impresionat!!! io la a mea nu am ce dreq sa ii fac ca n-am nici caroserie buna nici shasiu nici miecanica nici motoru in m.. ma-sii. TZEAPA, recunosc da` nu mai invarti si tu cutzitu in rana
( Am avut momente cand am vrut sa bat pe cineva dar pe cine?? pe vanzator sau pe boul de -sa dat cunoscator si l-am luat sa vada masina???? Sper sa imi fie de folo cartile pentru ca din feb pe la sf vad ca am mai invatzat si eu cate ceva .. deja dau sfaturi (vezi la frane )
)
driverx
26 Apr 2004, 12:26
QUOTE
driverx, care e treaba?
dadu221, nu mio lua in nume de rau. E doar o concluzie pe care tind o sa trag. Dar vad ca imi dai dreptate intr-un fel. Imi pare rau. Vezi, daca tot vrei sa inveti, si vrei sa faci masina bengoasa, incearca si cumpara de undeva o caroserie chiar de 1310 care sa arate mai bine. Desfaci toata masina, verifici tot si pui piesa cu piesa inapoi pe caroseria noua. De investit in actuala caroserie nu merita daca sunt multe parti de schimbat. SAU vindeo, si iati o alta masina
:shock:
whitesorcerer12
26 Apr 2004, 18:39
asta voiam sa zic si eu, ai sa bagi bani in ea pana mori...
parerea mea este ca ai putea sa incerci sa o vinzi, pt o mica diferenta ai putea lua una mult mai buna, de acum stii la ce sa te uiti, si bagi bani in aia...o sa se simta altfel!!!si o sa inghita mai putzin:))
dadu221
27 Apr 2004, 07:03
am dat deja anuntzu dar cine sa o ia ?? Adevaru` e ca imi este cam rusine sa vand o asemenea masina
(( Cred ca o sa o mai cosmetizez si o sa imi bag probabil picioarele si un ultima picatura de bun simtz si o vand. Sper ca o sa ma obisnuiesc cu sughitzul!
driverx
27 Apr 2004, 08:05
dadu221,
Cu cat ai luato? Si cat ai bagat deja in ea? Acuma cu cat o dai? Cat ai pus in anunt?
:shock:
dadu221
27 Apr 2004, 08:30
driverx, luatu-o-am cu 15 500 000 si am pu 17 negogiabil
bagat in ea:
*ulei si filtru 450 000
*bielete directie 500 000
*bucse +pivot bascula inf si set placute frana vreo 500 000
*niste garniturici, mai un lichid de frana
*rulmenti spate 220 000
*furtun frana (ala de duce lichidu` la etrier) 100 000
seja incep sa simt ca imi creste pulsu . De dat am zis ca ca o dau cu 17 neg kit ca pierd dar scap de rapciuga asta. Motorul in afara de problema pusa pe forum sa shtii ca trage bine dupa ultimile reglaje mai tremura urat doar pana se incalzeste apoi nu mai face dar tot nu mere cum tre :`(. racirea e cu antigel. planetarele nu bat etc.
mai am de bagat in ea ca sa termin cu partea de fata :
*amortizor in juru` la 600k
*bucse si pivot ambele bascule fo 400k
*T de la amortizor
* si ce s-o mai descoperi pe parcurs
dadu221
27 Apr 2004, 08:32
am uitat sa mentionez ca am avut atat de mult noroc ca am putut sa ma descurc fara sa platesc manopera???
driverx
27 Apr 2004, 08:39
dadu221,
Pai tu vrei sa ii dublezi pretul? Oricum, nu am vazut masina, dar cred ca la 17 neg cand o sa mearga posibili cumparatori cu ea, o sa fuga de numa'. Eu zic sa te opresti din "investit" in ea, si sa o vinzi asa cum e la un pret la cat o fi.
"*amortizor in juru` la 600k
*bucse si pivot ambele bascule fo 400k
*T de la amortizor
* si ce s-o mai descoperi pe parcurs"
Numa' aici poate te mai aproapii de 1,5-2 mil. Si tot nu va fi buna. Tot va scutura, ca nu ai rezolvat problema motorului. Deci cat mai vrei sa bagi in ea? Mai bine dao cu 14-15, dar nu mai faci nimic pe ea.
:shock:
fegher
27 Apr 2004, 15:24
Eu am cumparat una bucata dacie din 88, acu 3 luni, (5 viteze), cu 30 de milioane. pret cam mare poate zice cineva, dar chestia asta, numita de unii masina, pare sa functioneze in limite acceptabile.
totusi, figuri, neajunsuri si intentii personale>
1.electromotoru face uneori nazuri
2. ploua in interior (n am aflat pe unde inca, probabil pe la cheder parbriz sau pe alaturi unde rugina e in floare)
3. trebuie chituita si revopsita urgent
4. tapiterie plafon naspa> murdar si cu taieturi - a se schimba
5. podeaua cu gaurele, dar nu mi ies picioarele pe acolo (cred si eu ca i ciuruita, la cit a plouat in interior...)
6. prezinta fenomenul rotilor patrate la viteza
7. mai sint mici probleme, care nu mi vin acu in minte sau pe care nu le am descoperit
in rest, ce sa zic> motoru a trecut de la `infiintare` de suta de mii de kilometri si nu a fost segmentat, nu a fost umblat la el si nici nu minca ulei. ex-proprietaru a jurat ca nu a umblat deloc la el.
chestia e ca, sa m apuc s o fac impecabila, as baga bani in ea de m as satura.
rezultatul va fi ca masina mea va arata ca cea a unui pensionar ingrijit, nimic mai mult.
pina una alta, ma bucur ca am probleme pe care altii nici nu le mai vad din cauza altor dezastre pe care le descopera la masinile lor.
si totusi, pentru ca bani n am nici macar de un mertzan
crede cineva ca ar merita sa ma apuc de restaurat actuala cutie cu 4 roti care se comporta inca domestic?
cam cit m ar putea costa, ca nu m am interesat din lipsa de timp...
fegher
27 Apr 2004, 15:30
dadu 221, pai tu esti din brasov, cum vad eu... poate te ajut sa o faci vinduta. sa ma cauti pe ym: fegherbv, ca sa ti propun un mic sprijin. las, ca n schimb ma sfatuiesc cu tine cind imi mai trancane cite ceva.
whitesorcerer12
27 Apr 2004, 17:37
vinde-o!!!!fara sa mai bagi nika ca nu ii mai scotiiisi la probleme pe care le -ai avut si le ai, mai ales ca nu esti f obisnuit cu dacai veche, o sa fie greu sa o scoti la line cu totul!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.