Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Manete, semnalizari,volan de solenza pe d. berlina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AngelRyko
[B][I]Imi cer scuze ca poate am facut un topic aiurea dar sunt nou pe forum. Am primit o dacie berlina din '98 si eu am fost obisnuit cu solenza, acum imi este foarte greu sa ma obisnuiesc cu manetele de lumini si semnalizare ale berlinei, aproape ca nu le nimeresc si mi se par foarte "firave", si in acelasi timp volanul prea subtire si enorm fata de cel de solenza, rugamintea mea ar fi daca cineva stie, sau a vazut daca se pot monta pe dacia berlina manetele de lumini si semnalizare, eventual si volanul si masca blocului de lumini si a firelor de dupa volan de la solenza ? imi cer scuze pentru a doua oare si va spun ca sunt incepator si va rog sa ma ajutati cumva cu niste sfaturi sau poze. Va multumesc .
ct03nut
daca faci ce vrei tu, o transformi intr-un sfert de solenza..saraca berlina ..
argon
Conteaza-l pe user-ul Ciprianeduard

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
AngelRyko
Multumesc mult argon , am scris un mesaj lui ciprianeduard .
Gury
Salut! Argon, volanul de Solenza se potriveste fara nici o modificare la berlina? Eu am o berlina din '86 (1310 TX) si m-ar interesa si pe mine sa fac aceasta schimbare. Am condus acum ceva vreme un Matiz (la care seamana ca idee volanul cu cel de Solenza, adica are partea centrala dispusa tot cam la fel) si mi-a placut manevrabilitatea acestui volan, fata de cel de dacie pe care-l stim cu totii... biggrin.gif Ingreuneaza mult directia? (diametru mai mic... intrebare.gif ) Cam cat costa? Multumesc mult!
Gury
In primul rand, ii multumes lui argon pentru mesaj. smile.gif Din topicul pe care mi
l-a indicat el (imbunatatiri CLT->break modificat) si dupa indelungi cautari am inteles asa: 090.gif (si sper sa nu gresesc rolleyes.gif )