Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BRITAIN GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
FISICHELU
[attachmentid=28547]

In timpul celui de-al II-lea Razboi Mondial, Silverstone a fost folosit ca aeroport pentru bombardiere, iard dupa 1948 a inceput sa fie utilizat ca circuit de curse auto.Cele trei circuite britanice de dinaintea razboiului, Brooklands, Donington Park si Crystal Palace erau aeroporturi ex-miliatare, oferind la gata suprafete de curse, dispunand si de facilitati de baza cum ar fi sistem de renaj, insa erau la distanta de locurile cu o densitate mai mare a populatiei.
Numeroase aeroporturi erau folosite pentru curse in Marea Britanie. Unele au gazduit numai un numar redus de curse, in timp ce altele (Snetterton, Croft, Goodwood, Thruxton, etc.) au reprezentat cricuite de baza. Silverstone a fost ales de clubul British Racing Drivers din cauza locatiei - era usor de ajuns atat din Londra cat si din Midlands. Era clara intentia clubului de a creste interesul publicului pentru cursele auto, fata de situatia de dinaintea razboiului.
In 1950 circuitul a avut o dispunere neschimbata pana in 1974. Numele curbelor are conotatii cu locuri invecinate: Stowe de la scoala din apropiere, Becketts de la o capela dedicata Sf, Thomas Beckett, s.a.m.d.
In timpurile de inceput, Silverstone era considerat un circuit de viteza medie-mare, insa a devenit unul de viteza mare cand vitezele in curbe si torque-ul motoarelor au crescut, respectiv imbunatatit. O sicana a fost adaugata la Woodcote Corner in timpul Grand Prix-ului din 1975, dar chiar si asa, la calificarile pentru cursa din 1986, Keke Rosberg (Williams- Honda) a reusit sa faca o tura la putin peste 280 km/h.
Prima cursa pe acest circuit in cadrul campionatului a avut loc in 1950, si a fost chiar prima cursa a Campionatului Mondial. Intre 1955 si 1962, Aintree a gazduit cursele in cinci ocazii, iar intre 1964 si 1986, Silverstone a alternat cu Brands Hatch.
Dupa 1986 a fost catalogat ca British GP pentru o lunga perioada iar BRDC a devenit suficient de sigura pentru a incepe programul de dezvoltare.
O curba aditionala, Bridge Bent, a fost adaugata chiar inainte de Woodcote pentru 1987, iar sicana a fost indepartata. O revizie majora a layout-ului a fost facuta in 1991, astfel "imblanzind" curba rapida Maggots si Stowe si Club, astfel crescand km pe tura, lucru care a ramas valabil pana in 1995, cand au fost efectuate alte modificari ce au redus lungimea unui tur la varianta actuala.
Din 1970, la Silverstone se afla mai multe companii implicate in diferite aspecte ale curselor cu motor.
sandman_
Statistic vorbind, Silverstone nu prea avantajeaza pe Renault, deci o eventuala victorie a lui FA aici ar cam scrie cartile pentru titlul la piloti sezonul acesta.
cmandrei
Inca nici nu s-a ajuns la "mijlocul" campionatului ... multe se mai pot intampla ...
sandman_
QUOTE(cmandrei @ 6 Jun 2006, 11:49)
Inca nici nu s-a ajuns la "mijlocul" campionatului ... multe se mai pot intampla ...
*



de acord, insa anul trecut si acum 2 ani Renault au prestat destul de slab la Silverstone. Daca anul acesta vor avea o performanta buna, vor fi foarte greu de prins.
DFA
E foarte greu ca FA să nu câștige și în acest an titlul, pentru că ar trebui ca MS să câștige de foarte multe ori. Ori asta e foarte greu de făcut, ar trebui ca lui FA să-i meargă foarte prost mașina.
Eu zic că FA va câștiga și anul ăsta titlul de campion. Ferrari nu prea are cum să întoarcă lucrurile în favoarea lor.
sandman_
mda, ar fi o analiza relativ pertinenta, daca am considera ca FA tarmina pe 2 fiecare cursa, iar MS rateaza o victorie, insa e foarte putin probabil ca FA sa termine toate cursele pe P2 sau P1. Daca FA abandoneaza doua curse pe care le castiga MS, diferenta dintre ei aproape ca s-ar neutraliza.
cmandrei
Inca este posibil ... cum am mai spus nu suntem inca nici la mijlocul campionatului ... sanse mai sunt pentru schumi dar si pentru altii ...
DFA
Având în vedere că FA nu a coborât până acum mai jos de locul 2..., va fi foarte greu pentru MS să-l întreacă la puncte.
Ar trebui ca de acum încolo FA să termine numai pe 2 și MS numai pe 1! Ceea ce e imposibil.
Iar ceilalți..., sunt prea departe din punct de vedere al punctelor.
mihye
Daca Ferrari vine cu un material de concurs cel putin egal cu Renault, MS are sanse reale la titlu.
Solon
Alonso la zestrea de puncte are ar trebui sa stea cumintel pe unele circuite sa ia locul 2 si sa-l friga pe Schumacher pe circuitele unde broscarii nu sunt atat de rapizi si-gata- titlul e iar al lui Alonso.
sandman_
QUOTE(DFA @ 6 Jun 2006, 14:31)
Ar trebui ca de acum încolo FA să termine numai pe 2 și MS numai pe 1! Ceea ce e imposibil.


Foarte improbabil! de-aia trebuie eliminata ca si varianta. campionatele sunt deschise. Mai devreme de Monza cred ca orice pronostic va fi de prisos.
dil
Cursa de la Silverstone este cu numarul 200 pentru Renault.
Mai multe date aici.
FISICHELU
Chiar frumoase calificarile! De abia astept cursa de maine!
O revenire interesanta a lui Kimi, pe care l-am crezut cam adormit sezonul asta!...Sa aiba legatura cu scandalul cu bautura? happy.gif ....
DragosP
post-336-1110552475.gif
Care scandal? blink.gif
cri123
Din pacate pentru ceilalti, iata ca Alonso este iar departe de ei in fata... Nu a dat nimanui nici cea mai mica sansa si a facut peste 2/3 din cursa doar o plimbare smile.gif

Nici Fisi nu a fost rau (desi e foarte departe de Alonso), si mai creste si distanta in campionatul constructorilor.

Pacat de Kimi ca nu a reusit sa stea in fata lui MS. Daca e baiat destept si vrea un titlu, la anul Renault ii poate oferi asa ceva. Au masina necesara, e clar.
FISICHELU
@DragosP
Kimi nu e prea strain de "booze"...Stiu sunt doar zvonuri, insa nu apareau zvonurile fara motiv...Mi-a placut tipul, la Monaco, dupa ce a abandonat, s-a suit in iaht la plaja cu un paharel in fata si asa a urmarit restul cursei. Simpatic tipul!...
Si ca sa revin on-topic: super cursa, Alonso a dovedit din nou calitati de super-pilot. Fisichella s-a miscat binisor in ultimile 7-8 tururi, "gadilandu-l" pe Kimi, insa nu a putut prea multe.
Din punctul meu de vedere, lucrurile incep sa se cam lamureasca....CUm scria pe un steag - "RENAULT F1 ROCKS!"
sorin_f39
Din pacate, se pare ca anul asta Ferrari are rezervat locul 2.

Asta e realitatea, trebuie s-o acceptam.......... mad.gif
coocky
cred ca e prima data cand Renault a dominat atat pe pista cat, mai ales, moral... pe plan moral faptul ca a schimbat ultimul i-a determinat pe toti sa depuna armele...

atat masina cat si pilotul au fost fara cusur... jos palaria... in fata dublului campioon mondial FA, cred ca s-a cam lamurit si la constructori... nu zic ca s-a terminat campionatul dar acum chiar ca depinde exclusiv de ei...

nu am verificat dar cred ca seria lui alonso din anul acesta este cam unica... nici MS nu a dominat asa in 2004 si daca imi aduc aminte FA nu a mai abandonat cam de mult timp...
sandman_
Mda, cursa a fost destul de fada, mai putin accidentul lui Ralf Schumacher si Mark Webber din primul tur, tentativa lui KR de a-l depasi pe FA si MS pe KR in acelasi prim tur, prima intrarea la boxe, dupa care GF l-a depasit pe FM, iar FA a castigat vreo 4-5s, si a doua intrare la boxe, in urma careia MS si-a asigurat locul 2.

Ref. la KR si bautura, eu am vazut si o poza anul trecut, cum il scotea cineva pe KR baut dintr-un bar. De asemenea, a fost un scandal destul de serios cand l-ar fi prins sotia in pat cu vreo fana Formula1 biggrin.gif
La astea se mai adauga si intamplarea de acum 2 saptamani, cand KR trebuia sa faca teste joi, insa a lipsit. Inginerul de teste a acuzat o intoxicatie alimentara, insa birfele prin paddock ar fi spus ca, de fapt, motivul real ar fi fost o betie crunta miercuri noaptea... Adevarul il stie doar el. Eu n-as vrea sa fiu in locul lui, sa isi bage toata lumea nasul in viata mea particulara.
FISICHELU
Asa este, insa toata "distractia" cu paparazzi face parte din intrarea in lumea "vedetelor"... Ar fi enervant sa stea unu' dupa mine si sa-mi faca poze , doar-doar ma prinde cu "degetu' in nas"!
Ce mi s-a mai parut inedit la cursa- modul in care Micky Alexandrescu devenea din ce in ce mai deranjat de gestul lui FA de la sfarsitul cursei, gest care pana la urma este simpatic si care spune "Ia, gura mai mica!", adresat tuturor care aveau ceva de comentat...Inclusiv Micky... wink.gif
mihai5
Mda, plictisitoare cursa, deși rezultatul final m-a bucurat.
Interesantă simetria, aproape perfectă:

-clasament constructori: Renault, Ferrari, McLaren-Mercedes
-rezultatul cursei: Renault 1, Ferrari 1, McLaren-Mercedes 1, Renault 2, Ferrari 2, McLaren-Mercedes 2
-clasament piloți: exceptând "rocada" dintre Juan Pablo Montoya și Felipe Massa, identic cu clasamentul cursei de ieri.
DigitalScribe
Da, si pe mine m-au deranjat remarcile lui Alexandrecu. Parca s-a simtit ca-i era cumva lui adresat gestul radmasa.gif
Alonso nu-i genul de ingamfat. De fiecare data cand il auzi vorbind dupa cursa spune cat de greu se munceste pentru a castiga. Gasesc absolut normal faptul ca se bucura dupa victorie. Ce ar trebui sa faca dupa ce a castigat ? Sa stea serios si sa zica: "da baieti jurnalisti... aveti dreptate... chiar daca eu am castigat voi aveti dreptate". Ar fi absurd.

Pacat de Schumacher ca nu are masina.

Cat despre Kimi ... cred ca s-a demoralizat putin si nu mai presteaza aceleasi servicii ca anul trecut. Imi da impresia de fiecare data ca-i un copil cand il vad timorat vorbind la finele curselor. Nu inteleg de ce i se spune "the ice man".

Fisichella a facut treaba buna. Cred ca il ajuta mai mult masina in ultima vreme si cred ca cei de la Renault ii dau ceva mai multa atentie si asta se simte. Merita de multa vreme atentia de care se bucura acum pentru ca-i un pilot bun.

Renault F1 rocks indeed ! Mai da putin peste nasul snobilor care detin bolizi gen Mercedes, BMW, Ferrari si arata ca oricine are minte pentru sportul asta castiga. Nu-i o lupta in care marca iti asigura victoria, deci e o lupta cinstita.
pablo
Inca o cursa inteligenta a lui Alonso.La fel ca si la Monaco a fortat doar cit a avut nevoie ca sa castige.Acum se pare ca Renault are din nou un avans substantial fata de Ferrari si McLarren.Cu o masina mai grea sa faci tururi mai rapide e ceva.
Pe mine ma uimeste cit de matur gindeste cursele de F1 Alonso.

PS:cit despre dl.Alexandrescu ... numai de bine.A scris un articol in Prosportul de luni (12.06.2006):
"Sosit al șaselea, Montoya (McLaren-Mercedes) nu poate fi satisfăcut de acest rezultat, cu atât mai mult cu cât a trecut linia de sosire cu un tur în urma câștigătorului."
Cred ca din greseala a citit rezultatul altei curse ca in cea de duminica 11.06.2006 de la SILVERSTONE Montoya a terminat in aceasi tur cu invingatorul.
sandman_
Indräznesti sa-l contrazici pe Mikky? ph34r.gif Asa ceva nu se face!!!
dil
Ramasese sa se stabileasca dupa cursa vinovatii si eventuale sanctiuni pentru accidentul in care au fost implicati Ralf Schumacher, Mark Webber si Scott Speed. Insa nu am mai auzit nimic in acest sens. Stie cineva mai multe detalii?
sandman_
Alonso la Silverstone
TMihai
Eheeee...Renault, Alonso...ce vremuri rolleyes.gif In fine, o sa ploua icon_mrgreen.gif
dantes
Finally 124.gif ... Din cate se pare chiar o sa ploua non-stop, asa ca imi place sa-i vad pe protagonisti pe ploaie !!!
dil
Va fi concurs de barci. smile.gif

Sper sa nu se umple cocpiturile cu apa.
sorin_f39
Ploua, nu ploua, mai putin conteaza.
Ferrari trebuie sa castige; ne aflam la jumatatea sezonului iar ei sunt destul de mult in spatele celor de la McLaren. Ceea ce nu e bine pentru unii dintre noi ....
sandman_
ba conteaza foarte mult, pt ca Ferrari castiga din viraje rapide, iar pe ploaie, nu mai sunt asa rapide
TMihai
Cand au testat pe ploaie si nu stiu eu? huh.gif
b76bgaarh
ar fi interesant sa avem o cursa pe ploaie.....sar putea sa se lase cu surprize......
sper sa nu mai ia comisarul cursei vreo decizie de "siguiranta" in detrimentul spectacolului....start sub safety car, safety car pe circuit pe la jumatatea cursei..etc........(unde sunt vremurile cand pilotii dadeau tot ce puteau in orice conditii si erau vazuti ca niste "eroi".....)
ionutctn
Stati mai linistiti ca McLaren va veni cu modificari importante la masina si tare mi-e ca il vad pe Hamilton castigand si recuperand punctele irosite in Franta. Alonso sigur face ceva aiurea si iroseste punctele echipei ca si in Franta.
borciparte
ce va mai dati cu presupusu' biggrin.gif

Anul acesta a fost cel mai bogat an in ploi din istoria moderna a Angliei, asadar exista toate sansele ca sa ploua la acest Grand Prix. Ramane de vazut care e mai meserias dintre piloti pe ploaie si chiar daca nici mie nu imi plac starturile lansate asta e, siguranta pilotilor este primordiala. Are si ploaia farmecul ei, mai micsoreaza din gap-ul de performanta dintre masinile de la varf si cele din coada si de ce nu, da o sansa si pilotilor tineri de masini mai lente sa isi arate talentul in ale pilotajului... Uite ca mi-am dat si eu cu presupusu' tongue.gif
dantes
Practice 1... LH, KR, FM, FA....nimic deosebit.
QUOTE
Lewis Hamilton gave the Silverstone fans what they wanted in the opening practice session for the British Grand Prix here this morning, setting the fastest time for McLaren in 1m 21.000s to head the swift Ferraris of Kimi Raikkonen and Felipe Massa. They posted times of 1m 21.211s and 1m 21.285s respectively.

Both McLaren drivers had spins in the slightly greasy conditions, Hamilton in Abbey, Fernando Alonso at Priory. The Spaniard was close behind his rivals, with 1m 21.675s.


..INSA...

Practice 2...Interesant...

Kimi Räikkönen Ferrari 1:20.639
Felipe Massa Ferrari 1:21.138
Ralf Schumacher Toyota 1:21.381
Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:21.381
Jarno Trulli Toyota 1:21.467
Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:21.616
pablo
Va fi interesant (mai ales startul + urmatoarea linie dreapta). Primii patru par a avea strategii la fel. Daca am observat bine doar Alonso e pe pneuri soft la start. Ceilalti trei nu.
Hai sa vedem o cursa frumoasa si sa castige cel mai bun
ady85btz
incepe cursaaaaa.....forza mc'laren sofer1.gif
cri123
Massa are probleme si pleaca ultimul ... biggrin.gif

8 Jul 2007, 16:37:
Cu toata strategia lui Alonso, Kimi a fost mai smecher si a stat mai mult pe pista, iesind in fata la la 2-a oprire.

Ferrari au fost clar mai rapizi ca McLaren azi. Nu cred ca Alonso putea face mai mult. Putin dezamagitor Hamilton. Massa a recuperat cat a putut, excelent Kubica care i-a taiat elanul.

Renault - mai bine dar tot in spatele BMW.... si 1 TUR in spatele leaderilor sad.gif
adister
FM a "comis-o" la start si a compromis o noua dubla pentru Ferrari...pana la urma s-a reabilitat cat de cat, dar locul 5 nu e locul 2...in sfarsit, pentru prima data ma bucura o victorie a lui KR smile.gif. Forza Ferrari!
TMihai
Hai ca a plouat de-a rupt icon_mrgreen.gif Cursa interesanta, imi pare rau pt Massa, da' a recuperat frumos. Cred ca i-a condus Schumi masina de pe vreun simulator sofer1.gif
sorin_f39
Domnilor, asa da!
Raikkonen a arata de ce a fost adus la Ferrari. Va avea in continuare foarte mult de tras, insa am incredere in el. Finlandezul, cu o masina mai grea la inceputul cursei, era cel putin la fel de rapid ca si Hamilton, care avea mai putina benzina. Este evident ca Ferrari sunt acum mai rapizi decat McLaren. Nu cu mult, dar sunt in fata. Massa a clacat exact cand nu trebuia, dar s-a dezlantuit dupa aceea si a reusit sa recupereze atat cat s-a putut.

Forza FERRARI !!!
b76bgaarh
misto cursa.....
pacat ca nu au fost mai multe depasiri........
mie cel mai mult mia placut gestul lui Alonso de la sf cand vorbeau cu Kimi pe scari...datul din mata (bla, bla)....in fond e un dublu campion mondial si un vice campion....asa ca merita sa le inchida gura la toti care ii vad depasiti.....betivi.... iesiti din forma...etc........
pablo
Cititi si va minunati

De ce a pierdut Hamilton Marele Premiu al Marii Britanii? A aflat tabloidul The Sun!

Deși este considerat un profesionist în adevăratul sens al cuvântului, Lewis Hamilton rămâne totuși un „puștan” de doar 22 de ani. Și mai presus de orice, un bărbat.

Cu toții ne-am întrebat de ce pilotul englez a avut o evoluție nu tocmai reușită în cursa de duminică, de pe „teren propriu”. Într-adevăr, a obținut ultimul loc pe podium la Silverstone, însă problemele de la boxe au ieșit clar în evidență.

Celebrul tabloid britanic The Sun a găsit răspunsul la această arzătoare întrebare. Ei bine, așa cum probabil era lesne de înțeles, este vorba despre o femeie. Și chiar una foarte sexy. Numele ei este Nicole Baker și a fost aleasă drept „fata” lui Hamilton de la boxe. Deh, un veritabil kitsch al „Marelui Circ”.

„Când Lewis a ajuns la boxe, mi-a zâmbit șarmant. S-a uitat la mine și m-a analizat din cap până în picioare și mi-a făcut cu ochiul. Cred că l-am cam derutat. Sper că nu sunt eu vinovată că nu a câștigat”, a declarat Nicole Baker pentru sursa citată.

sursa:http://www.mysport.ro/stirea/6300

Si eu am crezut ca numai ziaristii de la noi sint id**ti. Se pare ca m-am inselat.
sandman_
Ce altceva ar fi putut spune The Sun!?!?

QUOTE(TMihai @ 6 Jul 2007, 07:45)
Cand au testat pe ploaie si nu stiu eu? huh.gif
*



Virajele nu au testat niciodata pe ploaie; eu nu m-am referit la Ferrari ca sunt rapide...

TMihai
QUOTE(sandman_ @ 5 Jul 2007, 22:28)
Ferrari castiga din viraje rapide, iar pe ploaie, nu mai sunt asa rapide

Castiga ce?
sorin_f39
---------
Welcome to qualifying for the British Grand Prix at Silverstone, the ninth round of the 2008 FIA Formula One World Championship and, effectively, the midpoint.

It is much more overcast here today. There has been some heavy rain this morning and the track was declared wet for the start of the final practice session. Most of the teams are expecting a day of intermittent rain, with an ambient temperature high of 17 Celsius and heavier rain on Sunday.

The race will run over 60 laps of the 5.141 kilometres (3.194 mile) circuit, or 308.355 kilometres (191.604 miles), and starts at 1300 hours local time, 1200 GMT.
---------

Daca va ploua, putem asista la surprize (placute) pe perioada calificarilor. Cineva imi spunea ca daca va ploua, va fi sansa lui Alonso. Eu i-am replicat ca va fi sansa lui Alonso sa iasa pe locul 3.

Oricum, vom mai vedea acest circuit in F1 doar anul acesta si anul viitor. Apoi, ne vom muta la Donington Park.

5 Jul 2008, 12:04:
Accidentul lui Massa de ieri:


Destul de urat.
Solon
Este acelasi viraj in care si-a rupt piciorul Schumacher cu ani in urma!
sorin_f39
E acelasi viraj, intr-adevar. Cauzele accidentelor insa sunt total diferite.


Surprinzatoare rezultate in urma calificarilor. Sper ca Ferrari sa-si revina din amorteala de azi. Il vad totusi pe Kimi castigator.
Solon
Nu sunt fan Ferrari dar sunt fan Kimi! Asa ca, sa-l faca bucati pe antipaticul Massa!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.