Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme motor?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
madcos
salut,am si eu o problema:de vreo o sapt masina scoate ff mult fum(albicios),iar cateodata(ca azi) mi se aprinde becul de ulei cand turatia scade la relanti,desi este la 1000 rpm.este motorul dus,sau ce?stiu ca fum alb scoate cand consuma ulei,si in plus cand scot busonul de la ulei ies gaze de te sperii.e normal sa fie gaze,dar deja o da in nesimtire.uleiul este selenia 10w-40. inainte foloseam 15w-40 si cateodata mi se intampla la fel cu becul de ulei.am nevoie mare de ajutor.chiar imi era dor de probleme la conserva mea wub.gif
Muttley
Scoate fum alb -> set dus / defect
S-aprind becurile -> linie dusa / defecta

Ambele -> RK sad.gif
Sau... e uleiul intr-atat de prost si fluid incat conduce la ambele simptome...
madcos
la asta m-am gandit si eu(am sperat)-la faza cu uleiul
daca ar fi benzina in ulei,n-ar face la fel?
ma gandesc si eu. biggrin.gif
chestia e ca nu se aprind mereu becurile
sa vad acum ca plec iar cu ea
intrec orice diesel...la scos fum
axel
nu mai merge cu ea ca o strici mai rau.viziteaza un mecanic
argon
Selenia ce e ca nu am mai auzit? untdelemn? biggrin.gif
madcos
selenia este uleiul ce se foloseste la reprezentantele fiat si alfa.
problema s-a rezolvat astfel:s-a percurs un drum de 10km si la intoarcere...s-a dus dracului motorul.oricum sunt super resemnat ca m-am obisnuit.maine ii cumpar set motor.multumesc ptr raspunsuri,desi il stiam,dar nu il acceptam.topicul se poate inchide.
SiloS
Cum s-a manifestat inainte sa moara ?

Cum mai tragea inainte sa se stinga ?
argon
SI mai pui selenia si la setul nou? huh.gif
madcos
ba,voi sunteti normali?omu strica motorul si voi veniti cu intrebari d-astea.oricum sunteti tari de tot radmasa.gif
se manifesta in felul urmator:fum pe la capacul de culb-tooooo much,bec ulei aprins la 1000-1300 rpm,la 70 cu aV-a nu avea putere,am bagat a IV-a,bupa care am lasat-o pe liber,a murit,temp apa mare,am incercat sa pornesc-a pornit fff greu si abia am reusit sa traversez o intersectie.se vedea cand dadeam la cheie ca opune rezistenta motorul.cand am ridicat capota,era aruncat ulei pe la joja,deci cel putin un piston bulit.

si da,probabil o sa pun in continuare selenia,daca nu,o sa pun shell.
marius-gabriel
din cauza uleiului prea subtire si a motorului cam uzat s-a ajuns aici.. sad.gif
kostake
AMIN ! 017.gif 017.gif 017.gif
Ov
ma bucur ca desi o parte din cei care au raspuns aici au ceva idee despre masini s-au abtinut in a spune ce s-a intamplat defapt !

revenind: fum alb=APA nu ulei (ala e albastru).

Daca ti-a dat cu fum alb inseamna ca (cel mai probabil) aveai garnitura de chiulasa dusa, ti-a intrat apa din circuitul de racire in cel de ungere => ungere ciuciu, racire la fel => motorul dus.

Vesnica lui pomenire !
Muttley
Cum spuneam, fumul "de ulei" o fi avand tenta albastruie da' e majoritar alb.
La fel, pt a se manifesta in nuanta gazelor de evacuare cam cata apa ar fi nevoie s-ajunga-n cilindru?!? Intuitia-mi spune ca multa!
Iar initiatorul n-a pomenit nimic de sistem de racire gol, emulsii-n ulei sau pete de ulei in antigel.
Sa vedem, poate-o face acum... unsure.gif
marius-gabriel
da, e si asta un aspect, dar nu as crede ca e de la apa.
din experienta mea(bloc fisurat si multa apa in ulei), pot spune ca nu imi scotea nici un pic de fum alb si culmea si presiunea uleiului statea la 4-5.
la culoare uleiul era cacao cu lapte smile.gif
ps:motorul meu era dupa RK.
madcos
stimate OV nu stiu de ce te bucuri ca unii s-ar fi abtinut...(ce om rau)
deci apa este super ok.cand am deschis capota,era ulei pe capota,deci uleiul a fost aruncat pe la joja din cauza scaparii compresiei.motorul era putin obosit,dar speram sa mai duca ceva.treaba cu fum mult pe la CAPACUL CULBUTORI se intampla de vreo sapt.imi dadeam seama ce se intampla,dar cum am mai zis,totusi speram sa fie altceva,mai ales ca ieri a facut mai rau.am mai patit faza cu garnitura si normal niv la ulei creste(+ apa) si anumite bujii sunt ude.deci pana la urma am cumparat set motor,si fara discutii motorul este dus.o sa il desfac si poate va spun ce gasesc pe acolo.sper sa nu aveti parte de asa ceva.
Ov
QUOTE(madcos @ 12 Jun 2006, 23:14)
stimate OV nu stiu de ce te bucuri ca unii s-ar fi abtinut...(ce om rau)
*



era o chestie (prea) subtila wink.gif spusa in mod ironic
madcos
bine...te iert tongue.gif .azi am desfacut motorul,si pistonul 3 era topit intr-o parte.topicul se poate inchide.multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.