Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: vreau o lamurire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bebe69
Salutare am si eu o intrebare pt posesori de nova gt daca si-a facut cineva carbotest la dacia pantelimon (ma refer la carburatoarele dublucorp). Ce schimbari au fost dupa ? Se simte ceva la mersu masinii, la consum? Consumul masinii mele este undeva intre 10-12% in oras,in afara nu stiu. Problema mea este ca nu merge mereu rotund motorul in special dimineata cand trag un pic socul.Daca nu il trag deloc nu pot sa plec cu ea dupa loc imi da in nas si mi se opreste.Cateodata imi afuma un pic cate o bujie,tremura la relanti si m-ai nou am observat ca mi-a scos un pic de fum negru cand am pornit-o dimineata cu socul un pic tras. M-ai multe persoane mi-au spus ca poate fi din carburator. Astept pareri mersi frumos
Zaheiu
Am fost eu anul trecut. Mi-a placut cum a mers masina dupa si nu a fost scump. Eu cred ca e singura optiune pentru "facut" carburatorul la nova daca nu esti mare meserias. Il demonteaza complet, il curata, apoi il regleaza pe aparat.
madcos
up.gif cu motorul nou si carb+aprindere reglata=7% in ext
D2ani
salut. am si eu o nova din 98 si am dus-o in pantelimon la reglat carburator pentru ca facea pe nebuna. da, schimbarea este in bine, problema este ca tot s-a mai dereglat putin dupa nici 2luni. carburatoarele astea sint sensibile la orice impuritate din benzina.ai grija sa ai filtru de benzina si sa il schimbi destul de des .la fel face si a mea, dimineata ii trag putin socul ca sa nu tremure la ralanti . aceeasi problema am avut-o si cu datul in nas la pornirea de pe loc dar dupa ce a trebuit sa schimb capsula de avans vacuumatic. cu rozeta in pozita de fabrica dadea in nas, prin incercari, am reusit ca invirtind rozeta cu un dinte si reglind avansul la fiecare incercare (cu test de drum si demaraj), sa o fac sa se comporte bine. si a mea in oras ia tot 10-12% iar in afara 5-6( chiar mai mult daca o calc). eu tin ralantiul la 1000rpm ca sa nu tremure. cred ca ori nu are aer suficient( am inteles ca asta este una din problemele carb dublucorp la ralanti) ori amestecul este prost. si oricit am incercat sa fac sa nu mai tacane avansul cind o calc brusc in a treia sau a patra, tot nu am reusit. in rest nu ma pling, merge bine.
D2ani
si am uitat, vezi sa nu ai nivelul de ulei peste maxim ca s-ar putea sa iti scoata fum. eu am patit-o cind la schimbul de ulei mi-au pus aia 1 litru in plus in baie , de sareau vecinii sa ma intrebe daca nu mi-a luat foc masina,ce fum scotea. ca fapt divers, mie mi s-a parut la a mea ca se deregleaza destul de repede culbutorii. nu stiu daca are legatura cu faptul ca merg destul de " sportiv" cu ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.