[attachmentid=29367][attachmentid=29367]
iată și poza făcută de mine. sper să fi atașat cum trebuie poza.
în poza mea, din câte am înțeles eu mecanismul, șurubul 1 reglează cantitea de gaz în stare lichidă, care, în principiu, odată reglat n-ar mai trebui umblat la el (zic eu), iar șurubul nr. 2 reglează relantiul propriu-zis.
eu cel puțin așa am gândit când am reglat la mine, bineînțeles după ureche.
acestea fiind zise, rog un specialist să ne spună cum stau lucrurile de fapt și cum decurge un reglaj...eu de exemplu am închis șurubul nr. 1, după care am deschis cam două ture, iar de la șurubul nr. 2 m-am jucat cu relantiul astfel încât să meargă cum îmi place mie. culmea e că acum chiar merge bine, spre deosebire de înainte când la relanti mergea neregulat...
ce e cu șurubul de pe furtunul dinspre carburator chiar nu știu...cert e că la mine, după ce am făcut reglajul de mai sus, nu prea mai are mare influență asupra reglajului, adică influențează relantiul doar dacă dau să strâng la maximum...
revenind la poza pusă mai sus, cred că singurul șurub de pe vaporizator ar trebui să fie șurubul de relanti, respectiv nr. 2 la mine...
cu privire la lincul pe care l-am dat mai sus, eu zic că principiul de funcționare ar trebui să fie același, cu diferența că aici avem în plus șuruburile de reglare. zic și eu...
sper că nu v-am făcut creierii varză
. dacă cineva se pricepe, îl rog să ne explice cum stau lucrurile de fapt! parcă specialistul nr. 1 - care parcă se oferea, sper că nu în glumă, să regleze gratuit - era ionutctn, parcă...