QUOTE
Salutari sportive in primul rand tuturor!
In fatza interesului crescand pentru deja celebrul nostru LOGAN , iata , "ies la rampa "cu cateva informatii .
Acestea nu se vor deloc exhaustive, si nu tin loc de comunicat oficial , chiar daca s.c. MACH 1 motorsport srl este partener al departamentului RENAULT SPORT TECHNOLOGIES care se ocupa de dezvoltarea sportiva a unora dintre modelele constructorului RENAULT.
- Fisa de omologare exista deja din prima parte a acestui an. Deci dpdv reglementare sportiva LOGAN poate fi folosit la Gr. N si A.
- Fisa de omologare este inca in curs de completare cu optiuni de catre RST .
- Fisa de omologare mentioneaza modelul RENAULT LOGAN si exista o pagina cu titlul "extensie" care mentioneaza si DACIA LOGAN.
- In baza Fisei si a prevederilor Anexei J /FIA , LOGAN poate fi pregatit conform regulament Gr.N si/sau Gr.A, dar nu acesta este scopul RST
- Din punct de vedere al dezvoltarii sportive a produsului LOGAN , RST a urmarit un scop clar : specificatia LOGAN CUP !
- LOGAN CUP este un produs de acces la competitia automobilistica definit de RST. Vocatia LOGAN CUP este de a face competitia accesibila unui numar cat mai mare, gratie unui pret de vanzare si unor costuri de exploatare mentinute la un nivel cat de jos posibil ( prin regulament tehnic si regulament sportiv). Au fost definite doua variante Raliu (asfalt+macadam) si o varianta Circuit, toate f.f. apropiate de modelul de serie.
- Principiul consta in comercializarea kit-urilor Raliu/Circuit, montarea acestora pe modelul LOGAN 1.6 (motor 8 supape), si organizarea intr-un numar cat mai mare de tari unde se comercializeaza LOGAN , a unor competitii Raliu si/ sau Circuit monomarca LOGAN .
- Regulamentul tehnic al competitiilor LOGAN CUP va fi f.f.f.f.f STRICT! pe principiul auto de serie + specificatie kit , adica mai restrictiv decat regulamentul Gr.N
- Kit-ul definit de RST cuprinde :
*elemente de securitate si interior(rollbar de fixat in suruburi,scaune, centuri, extinctor, reazem picioare,contact general, volan etc)
* elemente tehnice de competitie (suspensie arc+amortizor in 3 variante: circuit, raliu asfalt, raliu macadam, suporti motor/cv, butuc/rulment roti fatza, final esapament, scut protectie, cadru motor intarit ptr versiunea macadam, repartitor frana reglabil, protectii caroserie
* optiuni : c/v cu grup scurt, calculator injectie, rampa cu faruri;
* elemente de grafica-decor specifice
- Set-up suspensie/geometrie este definit ptr. folosirea de pneuri "de strada"impuse ca model (185/50R15 Michelin Exalto ptr circuit si raliu asfalt) si ca numar (max 6buc/raliu)
deci:un comentariu: RST nu si-a propus sa dezvolte un produs care sa"bata"la N 1,6 L ; interesul consta in lupta de la egal strict la egal cu auto identice, fiabile,accesibile ca pret ; acelasi concept il aplica RST si in Franta cu Cupa Clio 1,6, care in plus are motorul 1,6L -16V (K4M) si chiar si asa nu-si propune sa fie o masina de victorie la N 1,6 L
- Kit-ul de raliu asfalt este deja disponibil; o informatie de pret definitiva o voi putea furniza in cca 1 sapt. Kit-ul de raliu macadam la fel ca si optiunile vor fi disponibile la inceputul lunii iulie.
- MACH 1 motorsport poate sa livreze aceste kit-uri si sa le si monteze detinind instructiunile/recomandarile de montaj ale RST;
- Speram ca discutiile care sunt in curs cu constructorul DACIA sa conduca la adoptarea deciziei de a organiza in 2007 competitia LOGAN CUP Raliu si in Romania.
Va salut si pe cat mai curand pe PS-uri!
Pana atunci ne vedem la Cluj ( inca ne-concurent)
George Grigorescu
In fatza interesului crescand pentru deja celebrul nostru LOGAN , iata , "ies la rampa "cu cateva informatii .
Acestea nu se vor deloc exhaustive, si nu tin loc de comunicat oficial , chiar daca s.c. MACH 1 motorsport srl este partener al departamentului RENAULT SPORT TECHNOLOGIES care se ocupa de dezvoltarea sportiva a unora dintre modelele constructorului RENAULT.
- Fisa de omologare exista deja din prima parte a acestui an. Deci dpdv reglementare sportiva LOGAN poate fi folosit la Gr. N si A.
- Fisa de omologare este inca in curs de completare cu optiuni de catre RST .
- Fisa de omologare mentioneaza modelul RENAULT LOGAN si exista o pagina cu titlul "extensie" care mentioneaza si DACIA LOGAN.
- In baza Fisei si a prevederilor Anexei J /FIA , LOGAN poate fi pregatit conform regulament Gr.N si/sau Gr.A, dar nu acesta este scopul RST
- Din punct de vedere al dezvoltarii sportive a produsului LOGAN , RST a urmarit un scop clar : specificatia LOGAN CUP !
- LOGAN CUP este un produs de acces la competitia automobilistica definit de RST. Vocatia LOGAN CUP este de a face competitia accesibila unui numar cat mai mare, gratie unui pret de vanzare si unor costuri de exploatare mentinute la un nivel cat de jos posibil ( prin regulament tehnic si regulament sportiv). Au fost definite doua variante Raliu (asfalt+macadam) si o varianta Circuit, toate f.f. apropiate de modelul de serie.
- Principiul consta in comercializarea kit-urilor Raliu/Circuit, montarea acestora pe modelul LOGAN 1.6 (motor 8 supape), si organizarea intr-un numar cat mai mare de tari unde se comercializeaza LOGAN , a unor competitii Raliu si/ sau Circuit monomarca LOGAN .
- Regulamentul tehnic al competitiilor LOGAN CUP va fi f.f.f.f.f STRICT! pe principiul auto de serie + specificatie kit , adica mai restrictiv decat regulamentul Gr.N
- Kit-ul definit de RST cuprinde :
*elemente de securitate si interior(rollbar de fixat in suruburi,scaune, centuri, extinctor, reazem picioare,contact general, volan etc)
* elemente tehnice de competitie (suspensie arc+amortizor in 3 variante: circuit, raliu asfalt, raliu macadam, suporti motor/cv, butuc/rulment roti fatza, final esapament, scut protectie, cadru motor intarit ptr versiunea macadam, repartitor frana reglabil, protectii caroserie
* optiuni : c/v cu grup scurt, calculator injectie, rampa cu faruri;
* elemente de grafica-decor specifice
- Set-up suspensie/geometrie este definit ptr. folosirea de pneuri "de strada"impuse ca model (185/50R15 Michelin Exalto ptr circuit si raliu asfalt) si ca numar (max 6buc/raliu)
deci:un comentariu: RST nu si-a propus sa dezvolte un produs care sa"bata"la N 1,6 L ; interesul consta in lupta de la egal strict la egal cu auto identice, fiabile,accesibile ca pret ; acelasi concept il aplica RST si in Franta cu Cupa Clio 1,6, care in plus are motorul 1,6L -16V (K4M) si chiar si asa nu-si propune sa fie o masina de victorie la N 1,6 L
- Kit-ul de raliu asfalt este deja disponibil; o informatie de pret definitiva o voi putea furniza in cca 1 sapt. Kit-ul de raliu macadam la fel ca si optiunile vor fi disponibile la inceputul lunii iulie.
- MACH 1 motorsport poate sa livreze aceste kit-uri si sa le si monteze detinind instructiunile/recomandarile de montaj ale RST;
- Speram ca discutiile care sunt in curs cu constructorul DACIA sa conduca la adoptarea deciziei de a organiza in 2007 competitia LOGAN CUP Raliu si in Romania.
Va salut si pe cat mai curand pe PS-uri!
Pana atunci ne vedem la Cluj ( inca ne-concurent)
George Grigorescu
Ce parere aveti ?