Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan CUP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Monomarca
Geo
Iata o declaratie neoficiala a domnului George Grigorescu (Mach 1 Motorsport) :

QUOTE
Salutari sportive in primul rand tuturor!
In fatza interesului crescand pentru deja celebrul nostru LOGAN , iata , "ies la rampa "cu cateva informatii .
Acestea nu se vor deloc exhaustive, si nu tin loc de comunicat oficial , chiar daca s.c. MACH 1 motorsport srl este partener al departamentului RENAULT SPORT TECHNOLOGIES care se ocupa de dezvoltarea sportiva a unora dintre modelele constructorului RENAULT.

- Fisa de omologare exista deja din prima parte a acestui an. Deci dpdv reglementare sportiva LOGAN poate fi folosit la Gr. N si A.
- Fisa de omologare este inca in curs de completare cu optiuni de catre RST .
- Fisa de omologare mentioneaza modelul RENAULT LOGAN si exista o pagina cu titlul "extensie" care mentioneaza si DACIA LOGAN.
- In baza Fisei si a prevederilor Anexei J /FIA , LOGAN poate fi pregatit conform regulament Gr.N si/sau Gr.A, dar nu acesta este scopul RST
- Din punct de vedere al dezvoltarii sportive a produsului LOGAN , RST a urmarit un scop clar : specificatia LOGAN CUP !
- LOGAN CUP este un produs de acces la competitia automobilistica definit de RST. Vocatia LOGAN CUP este de a face competitia accesibila unui numar cat mai mare, gratie unui pret de vanzare si unor costuri de exploatare mentinute la un nivel cat de jos posibil ( prin regulament tehnic si regulament sportiv). Au fost definite doua variante Raliu (asfalt+macadam) si o varianta Circuit, toate f.f. apropiate de modelul de serie.
- Principiul consta in comercializarea kit-urilor Raliu/Circuit, montarea acestora pe modelul LOGAN 1.6 (motor 8 supape), si organizarea intr-un numar cat mai mare de tari unde se comercializeaza LOGAN , a unor competitii Raliu si/ sau Circuit monomarca LOGAN .
- Regulamentul tehnic al competitiilor LOGAN CUP va fi f.f.f.f.f STRICT! pe principiul auto de serie + specificatie kit , adica mai restrictiv decat regulamentul Gr.N
- Kit-ul definit de RST cuprinde :
*elemente de securitate si interior(rollbar de fixat in suruburi,scaune, centuri, extinctor, reazem picioare,contact general, volan etc)
* elemente tehnice de competitie (suspensie arc+amortizor in 3 variante: circuit, raliu asfalt, raliu macadam, suporti motor/cv, butuc/rulment roti fatza, final esapament, scut protectie, cadru motor intarit ptr versiunea macadam, repartitor frana reglabil, protectii caroserie
* optiuni : c/v cu grup scurt, calculator injectie, rampa cu faruri;
* elemente de grafica-decor specifice
- Set-up suspensie/geometrie este definit ptr. folosirea de pneuri "de strada"impuse ca model (185/50R15 Michelin Exalto ptr circuit si raliu asfalt) si ca numar (max 6buc/raliu)

deci:un comentariu: RST nu si-a propus sa dezvolte un produs care sa"bata"la N 1,6 L ; interesul consta in lupta de la egal strict la egal cu auto identice, fiabile,accesibile ca pret ; acelasi concept il aplica RST si in Franta cu Cupa Clio 1,6, care in plus are motorul 1,6L -16V (K4M) si chiar si asa nu-si propune sa fie o masina de victorie la N 1,6 L

- Kit-ul de raliu asfalt este deja disponibil; o informatie de pret definitiva o voi putea furniza in cca 1 sapt. Kit-ul de raliu macadam la fel ca si optiunile vor fi disponibile la inceputul lunii iulie.
- MACH 1 motorsport poate sa livreze aceste kit-uri si sa le si monteze detinind instructiunile/recomandarile de montaj ale RST;
- Speram ca discutiile care sunt in curs cu constructorul DACIA sa conduca la adoptarea deciziei de a organiza in 2007 competitia LOGAN CUP Raliu si in Romania.

Va salut si pe cat mai curand pe PS-uri!
Pana atunci ne vedem la Cluj ( inca ne-concurent)


George Grigorescu


Ce parere aveti ?
IRONICK
In caz ca nu stiai exista si asa ceva de ceva timp .. http://www.logan-cup.com
Geo
QUOTE
 
Soon on www.logancup.com find all information about the Logan Cup : race cars, championships, spare parts and much more.

Ironick, foarte tari informatii, n-am ce zice...
Am postat mesajul fiindca este vorba de ceva palpabil pentru Romania... in Germania si in alte tari deja exista aceasta cupa.
IRONICK
Am uitat sa scriu ps-ul . . asa este site-ul de la a inceput.
ssilviu
http://www.leblogauto.com/2006/04/logan_cup_.html

Si totusi modelul de aici nu seamana cu cel aparut in teste anul trecut.
Geo
Ala era Logan S2000, pentru campionatul mondial de raliuri...
ssilviu
Deci or sa fie doua modele Logan de raliu. Wow!
Geo
Da.. dar unul va costa aproximativ 10.000 Euro, celalalt aproximativ 50.000 Euro...
ssilviu
Sunt doua proiecte diferite totusi. Nimeni nu cred ca spera la asa ceva.
ssilviu
Am facut rost si de un filmulet cu modelul in teste, unde pot sa-l atasez? Mentionez ca nu este cel cu S2000, ci versiunea CUP.
Mario_b
www.photobucket.com

Poti sa atasezi si filme pana in 100mb, dar trebuie sa-ti faci cont.
Alecs_TGA
"- Kit-ul de raliu asfalt este deja disponibil; o informatie de pret definitiva o voi putea furniza in cca 1 sapt. Kit-ul de raliu macadam la fel ca si optiunile vor fi disponibile la inceputul lunii iulie.
- MACH 1 motorsport poate sa livreze aceste kit-uri si sa le si monteze detinind instructiunile/recomandarile de montaj ale RST; "



am fost eu la mach1 si nu stiau nimic de suspensia de logan............
aphophis
cred ca e si normal smile.gif probabil dealeru nu prea stie ce face mach 1 motorsport
Geo
Da, din pacate, suntem in Romania, si chiar s-a lasat linistea... eram curios legat de "parerea" si "implicarea" uzinei Dacia in proiectul Logan Cup...
Iata mail-ul pe care l-am trimis ieri la Vocea Clientului :

QUOTE
                                    Buna ziua,



            Am urmarit cu interes, pana in prezent, anunturile si informatiile prezente in presa specializata (si pe site-urile de profil) legate de Cupa Logan. Doresc foarte mult sa particip intr-o astfel de cupa.

            Cu toate ca in strainatate (Belgia, Olanda, Germania) acest proiect a fost primit foarte bine, si este deja “functional”, in Romania inca nu exista o pozitie oficiala legata de organizarea (sau macar sprijinirea) cupei Logan. In acest sens, as dori cateva informatii de la dumneavoastra :

-          Se va implica uzina Dacia, in 2007, in organizarea (sau macar sprijinirea) unei eventuale Cupe Logan in Romania ?

-          Daca da, in ce va consta acest sprijin (infiintarea unei echipe de uzina, sprijin logistic / tehnic pentru piloti privati, posibilitatea de a achizitiona o masina fara accesoriile care sunt eliminate in procesul de pregatire a masinii pentru curse / raliuri, etc.);

-          Daca nu, exista vreo prognoza in legatura cu acest proiect ?

-          Am inteles ca pregatirea masinii Logan pentru Cupa Logan consta in montarea unui kit (produs / agreat de Renault Sport). Momentan, exista vreun importator autorizat, sau unitate service care sa asigure montajul conform specificatiilor Renault Sport ?

-          Dupa montarea acestui kit, conform specificatiilor Renault Sport, automobilul rezultat mai este conform circulatiei pe drumurile publice, sau este necesara omologarea lui la Registrul Auto Roman ?

-          Exista o lista de preturi oficiala pentru variantele acestui kit (circuit, raliu astfalt, raliu macadam) ? Daca da, as fi interesat de aceste preturi, inclusiv manopera aferenta.



Raspunsul a venit, repede (astazi), sec, scurt si la obiect :

QUOTE
Stimate domnule Belecciu,

Va multumim pentru interesul acordat companiei noastre.

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam faptul ca Dacia nu este si nu se va implica in organizarea sau sustinerea Logan Cup in Romania.

Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail  vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori  la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa:
Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.

Cu stima,
Analist Servicii Client,
Cristina Sava



Asa ca, pa pa sprijin uzina pentru Logan Cup... chiar ma bucuram ca un copil mic, si speram ca se vor misca si la noi lucrurile... si chiar nu inteleg cum in Germania ADAC-ul sprijina cursele cu Logan, si in alte tari la fel, exista preparatori, echipe, etc., iar la "Mama Dacia", astia nu se pot implica, nici macar pentru a scoate o serie redusa (50, 100 de automobile) "chelite" deja, ca sa nu mai dam bani in plus...


P.S. Acelasi mail i l-am trimis si domnului George Grigorescu, tare curios sunt sa vad raspunsurile dansului...
rotuning
Pai, normal, e proiectul RST, nu al Dacia; se mentioneaza Renault Logan si POATE Dacia Logan, iar tratativele pt organizarea Logan Cup ar trebui sa le poarte cu FRAK, nu cu Dacia!
ROBY 06-TFA
Chiar azi am citit un articol intr-un ziar ca varianta de circuit costa 11000E iar cea de raliu ajunge undeva la 13000E.Masinile sunt pregatite in Germania.Am inteles ca in mai anul viitor vor avea o etapa de circuit in Bucuresti,iar curand vor veni in Bucuresti vreo 4 masini la nu stiu ce show.
imagecam
Nu scapati din vedere faptul ca in Romania fiinteaza la aceasta ora doua federatii de automobilism: FRAK si FRAS, litigiile dintre ele fiind de notorietate.
Cum FIA reconoaste momentan doar FRAK (vechea federatie care abia daca mai are activitate sportiva) e interesant de urmarit daca pana la urma vom avea parte de o cometitie monomarca si la noi.
Ideea acesteia e ca pe masini ieftine (cca 10.000 euro) si identice dpdv tehnic, sa concureze tineri piloti (de ce nu si debutanti) care nu au bugete substantiale.
Referitor la implicarea fabricii Dacia, stiu ca George Grigorescu purtase o discutie de principiu cu conducerea acesteia pt pregatirea unui lot (mult spus) de masini care sa nu fie echipate complet... bancheta, scaune, etc in asa fel incat costurile de achizitie sa fie cat mai mici.
Sa speram ca proiectul se va concretiza si la noi..
b76bgaarh
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/au...07655_13987.hbs

ce parere aveti de loganul de curse de germanica??????
ps articolul este in limba germana....io sunt un pic paralel.....
RS/STI
Masinile care participa in Germania sunt si in romania , in VTM dau cateva secunde celorlalte Logane ...
b06fcn
Un asemenea Logan are un amic bun de-al meu, care se ocupa de masinile mele...
RS/STI
Cred ca prietenul tau e cel cu care ma bat eu mereu pe secunde, un pilot vechi de VTM si raliu , dar care a modificat calculatorul masini ca sa ma poata bate.......dar surpriza smile.gif nu a fost asa , am iesit in fata lui pe ploaie cu slik-uri la 5 secunde
maryus_83
Mult succes RS/STI !!! Ti-am vazut masina de competitie in parcare cand am avut treaba pe la service. sofer5.gif
todea
buna ziua ... as dori sa achizitionez un logan .. pt cupa logan .. prefelabil gata preparat , cu kitul rally asfalt , cine ma poate ajuta ca sunt Novice smile.gif
imagecam
Ia legatura cu George Grigorescu de la Mach1.
CriSTI68
ma cam tenteaza kit-ul termac, nu mi se pare scump smile.gif
EinarN
QUOTE(b76bgaarh @ 17 Oct 2007, 08:34)
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/au...07655_13987.hbs

ce parere aveti de loganul de curse de germanica??????
ps articolul este in limba germana....io sunt un pic paralel.....
*

logan de curse din germania ? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
BANCUL NOPTIIIIIIII !!!!!! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Asta nu-i logan de curse ci un logan NORMAL cu BODY-KIT de curse ca optiune si motor cu cel mult 90 CP (deci acel logan asa zis mare - cel mai scump logan de pe piata RO prezentat si pe siteul MASINI.RO) si asta în 3 versiuni (scrie în articol).

CUP-KIT'ul costa peste 3000 EURO adaos la pretul standard.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.