Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: m-au respins la ITP...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ghiccy
acum am venit la de la ITP...

am nimerit si in timp ce era si control de la RAR... sad.gif

am atasat si fisa, poate imi expicati si mie va rog ce trebuie sa fac, (chiar nu ma pricep sa interpretez valorile astea) pentru ca nu as vrea sa ma duc la service!!!

ps: cand ma duc dupa remediere mai platesc ceva??? huh.gif
Ov
te-au respins la frane. Franele pe spate nu-ti tin bine. Vad ca tin cat de cat egal, frana de mana e O.K. dar n-ai forta de franare corespunzatoare pe spate de unde deduc ca ai probleme cu repartitorul. Cel mai bine e sa-l rezolvi in service, ca sa-ti si testeze lucrarea la sfarsit pe bancul de frane.

Cu foaia care ti-au dat-o (ti-au mai dat ei o hartie in afara de asta scanata) ai dreptul sa circuli 30 de zile timp in care tb sa-ti rezolvi problema.

Cand te duci din nou trebuie sa platesti revenirea, care costa in functie de problema pt care te intorc. Nu stiu sa-ti spun la frane cat e.
vijelie
Si nu te zgarci la reparitor. Ia piesa de origine ca facaturile la juma de pret te tin prea putin.
Ov
si mai iti spun inca o data: monteaza-l in service => sa se chinuie aia cu primele 9 repartitoare proaste pana'l nimeresc p'al 10-lea bun wink.gif
Freelancer
Asta e doar fisa de la standul de franare, mai este o foaie mare pe care se marcheaza toate punctele pentru care te-au respins cu paragrafele respective. Posteaz-o si pe aia.
vyper

Cu foaia care ti-au dat-o (ti-au mai dat ei o hartie in afara de asta scanata) ai dreptul sa circuli 30 de zile timp in care tb sa-ti rezolvi problema.

nu cred ca poate sa circule nici o zi ca din cate stiu io daca te resping la probele de frana sau la directie nu poti sa circuli 30 de zile treaba asta e pentru celelalte defecte...sau cel putin asa stiam io

argon
E posibil ca repartitoru sa fie bun, dar sa trebuiasca reglata tija aia de comanda in functie de sarcina.
koki
poti sa circuli cu ea asa dar nu mai mult de 30 de zile de la data constatarii.
pe cealalta foaie(una ca hartia igienica scrisa de mana:D ) ti s`au scris exact toate reperele care trebuiesc inlocuite si problemele pe care le ai!asta e doar ce da computerul, rezultatele testelor!


OFF TOPIC! CA SA NU MAI DESCHID ALT TOPIC LEGAT DE I.T.P!
in caz ca vreti sa cumparati o masina second hand straina sau romaneasca, verificati ca itp`ul trecut in talon sa fie REAL si nu FALS! eu asa am patit azi! am cumparat o dacie cu itp`ul valabil 2007, i`am luat numere rosii si circul cu ea! azi eram programat la rar(prin internet-deh tehnologia:D).bun! ajung acolo! se uita tipul pana sa intram inauntru, ma intreaba de itp, eu zic ca are, el ca sa vada! ii dau cartonul rupt din talon se uita si zice ca e fals...itp facut pe naspa...desi folia semana surprinzator de bine cu originalul inclusiv hologramele si seria!ia masina el intra inauntru bla bla bla, verifica se uita la serii etc
intre timp ma duc sa platesc suma respectiva pt identificare(430000) si ma intorc la masina. imi zice sa iau masina sa o duc in parcare si sa ma duc in sala sa ma strige...stau vreo 40 min...si surpriza ma striga dar pe foi scria revenire cu "ITPVALABIL" . asa ca aveti grija ce masini cumparati si daca aveti posibilitatea verificati autenticitatea itp`ului ca asta e baza!

sper ca ati inteles ceva din ce am balmajit aici dar sunt f obosit si nervos!
cristigeo69
iti ia 30-35roni pt.revenire!
ghiccy
pana la urma, pot sa merg cu ea, daca mi-a expirat ITP-u' de pe 10 iunie sau nu???

ps: eu ma gandeam sa nu fie de la autoreglaje (poate n-a sarit vreun dinte la una din roti)
argon

baga-te sub ea si vezi cat de tensionata e parghia care apasa pe limitator, daca e mai moale mai trebuie strans, de asemenea cand ai schimbat ultima data ferodourile?
iulianv
[quote=ghiccy,17 Jun 2006, 10:57]
pana la urma, pot sa merg cu ea, daca mi-a expirat ITP-u' de pe 10 iunie sau nu???

Din cate mi-a spus mie cel de la ITP NU mai poti circula; nu se mai da hartie pt. a circula 30 zile, ca pana acum. Cica pana la data la care iti expira ITP-ul trebuie sa-l faci si sa-l treci din nou.
P.S. Asa era in martie 2005.
diaconuliviu
Exista doua tipuri de respingere:
-pe probleme de siguranta circulatiei-frine, semnalizare, directie, etc. FARA DREPT DE CIRCULATIE!
-pe probleme mai "domestice": trusa, stingator, aspect, parca si gaze.. etc. CU drept de circulatie 30 zile.
ghiccy
tot nu stie nimeni sa-mi explice macar care sunt defectele, cele incercuite sau cele subliniate si cu semnu' intrebarii???

si poate sa-mi spuneti ce trebuie sa-i fac... pls
argon
PAi ce tot vorbiram pana acum? concluzia e ca frana pe spate e deficitara, crezi ca daca iti explicam noi se rezolva de la sine?
Desfa tamburi, saboti, cilindri receptori, baga manometru pe circuitul spate, vezi ce presiune iti da, sa nu fie de la pompa(desi ma indoiesc daca si frana e mana nu prinde calumea) verifica toate astea si mai vorbim !
Trofin Liviu
Dar unde tre. sa faci revenirea? tot acolo unde te-au respins? Ma refer la situatia descrisa de Ghiccy
tatabobu
Normal ca tot acolo.
ghiccy
gata, am trecut cu brio!!! biggrin.gif

problema aparuse cand am refacut tot sistemu' de franare...

desfacusem eu reglaju' de la repartitor(tija) sa spal (am curatat tot ce tine de frana) si bineinteles ca nu am mai vazut semnele de la piulite (le-am pus "dupa ochi")

icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif

oricum mi-au zis ca e perfecta

ps: nu am dat nici 50mii spaga sau ceva...nimic biggrin.gif
Ford_V6
eu stau sa i-mi amintesc cand am avut ultima data acte in regula la o masina radmasa.gif nu mai faceti atata caz cu itp ul asta . . .te opreste . . .clar nu ai actele la tine niciodata . . .actele masinii nu se arata politiei nici in ruptul capului.

acum referitor la problema cu franele ei pot manevra standul ala sa dea ce vor ei.

daca ar fii pe bune pana la capat nici o dacie nu ar trece ITP ul in veci.
argon
parerea ta biggrin.gif

Dar oricum politistii nu se uita la talon atent, acu' cativa ani am mers aproape un an fara ITP ca am uitat ca bou' ca mai exista si ITP, in timpu asta m-au oprit de vreo 4 ori, pentru diverse incalcari ale legislatiei, de fiecare data cu actele la control, da nici un organ nu a observat ca e expirat cool.gif
renault12gordini
apropo , daca imi schimb prezoanele din 3 in 4, cei de la revizie o sa imi aprobe schimbarea.



renault 12 gordini smile.gif
argon
E intrebare sau preupunere? eu ma indoiesc ! trebuie sa omologhezi intai la RAR din cate stiu eu, si numai cu pile.
alinakes
Pana acum a mai mers Argon , dar de anul asta nu mai merge , pentru ca toti cei care au ITP-ul luat sunt trecuti intr-o baza de date !

Cei care nu au ITP-ul luat pe bune sau Asigurarea facuta li se radiaza masina !

Si nu mai poti face asigurare fara ITP luat !

Puteti sa va verificati Asigurarea la urmatoul link :

http://cedam.csa-isc.ro/index.php

Deja au inceput sa trimita scrisori de informare acasa daca nu ai ITP sau Asigurare si data la care se radiaza masina , stiu sigur ca a primit socru-miu !
productie
[quote=iulianv,17 Jun 2006, 20:54]
[quote=ghiccy,17 Jun 2006, 10:57]
pana la urma, pot sa merg cu ea, daca mi-a expirat ITP-u' de pe 10 iunie sau nu???

Din cate mi-a spus mie cel de la ITP NU mai poti circula; nu se mai da hartie pt. a circula 30 zile, ca pana acum. Cica pana la data la care iti expira ITP-ul trebuie sa-l faci si sa-l treci din nou.
P.S. Asa era in martie 2005.
*

[/quote]
Eu din cite stiu nu mai poti circula cu masina cele 30 de zile ci foarte putin. 1-2 zile. Eu am patit-o. Ma oprit militia si de-abea am scapat -cu conditia sa-mi fac ITP-ul a 2-a zi. Asa ca atentie mare(binenteles ca a 2-a zi am fost nevoit sa-l fac pe naspa) excl.gif .
ofitzer
QUOTE(tatabobu @ 23 Jun 2006, 11:09)
Normal ca tot acolo.
*



Salutare la toata lumea!!!

Am si eu o nelamurire...

M-am dus la un service sa fac ITP-ul si m-au respins. Am platit taxa de ITP la plecare (aprox. 600.000 lei) dar mi-au spus ca am probleme la doua module: directie si frana si cica se plateste cate 200.000 lei fiecare acum sau cand revin. EU am ales ca platesc cand revin.

Problemele care mi-au fost gasite sunt urmatoarele:
- bucsa teflon caseta directie;
- racord frana roata dr. fata;
- ihgdfjdsjdfdfhdfd (nu se intelege ce s-a scris) frana serv. spate s > d (2)
- lumini de mers inapoi;
- faza scurta dreapta;
- dotari lipsa.


Intrebarile se pun astfel:
1. EU pot sa merg sa fac ITP-ul la alt service?!? (am mai citit pe aici... ca un baiat, din comoditate, pana sa revina i-au trecut de cele 30 zile si s-a dus la alt service si a facut ITP-ul fara probleme)
2. EU daca ma duc la alt service sa fac ITP-ul mai trebuie sa platesc revenirea aia la vechiul service, adica 400.000 lei pt ?!?

Mai vorbim,
GYGY
diaconuliviu
@ofitzer
Poti merge la alt service dar platesti TOT. Revenirea se plateste NUMAI la statia la care ai fost, ca acolo REVII. Nu poti REVENI intr-un loc in care n-ai fost.

Dar de ce vrei la alt service/statie in loc sa-ti rezolvi problemele? Vrei sa treci "pe naspa"? Te pui si pe tine in pericol dar si pe altii.
tinere22
Nu le tin palma celor de la ITP dar.......cu franele si cu directia nu e de gluma.Standul de franare poate da erori daca ai anvelopele ude,umede sau cu urme de ulei,motorina etc cool.gif Sincer prefer frane bune si o directie ferma, de am plumb in talpa biggrin.gif.Cu bani putini risti sa mori sau sa omori cand e vb. de frane si directie,aici nu se face economie excl.gif .Cu ceva banuti o poti scoate in parametrii constructivi, eu zic ca merita investitia pana la urmatorul ITP .Ce ma enerveaza pe mine la astia este treaba cu noxele,dar se poate rezolva si asta cu putina inteligenta si fara spaga sleep.gif O alta problema e cea cand mai ai urme de rugina,sincer nu mi se pare atat de grav daca nu sunt afectate componentele esentiale de rezistenta ale caroseriei.Porcaria aia de trusa medicala e o tampenie nu cred ca daca ai fi implicat intr-un accident ai stii sa o folosesti,triungiurile reflectorizante-stingatorul absolut necesare in opinia mea mai ales daca ai o masina putin mai veche. biggrin.gif .Oricum daca ai o masina mai veche de 4 ani iti dau revenire----(gandire romaneasca) indiferent de starea tehnica.......
gti98
QUOTE(ofitzer @ 21 Jul 2006, 18:31)
Salutare la toata lumea!!!

Am si eu o nelamurire...

M-am dus la un service sa fac ITP-ul si m-au respins. Am platit taxa de ITP la plecare (aprox. 600.000 lei) dar mi-au spus ca am probleme la doua module: directie si frana si cica se plateste cate 200.000 lei fiecare acum sau cand revin. EU am ales ca platesc cand revin.

Problemele care mi-au fost gasite sunt urmatoarele:
- bucsa teflon caseta directie;
- racord frana roata dr. fata;
- ihgdfjdsjdfdfhdfd (nu se intelege ce s-a scris) frana serv. spate s > d (2)
- lumini de mers inapoi;
- faza scurta dreapta;
- dotari lipsa.
Intrebarile se pun astfel:
1. EU pot sa merg sa fac ITP-ul la alt service?!? (am mai citit pe aici... ca un baiat, din comoditate, pana sa revina i-au trecut de cele 30 zile si s-a dus la alt service si a facut ITP-ul fara probleme)
2. EU daca ma duc la alt service sa fac ITP-ul mai trebuie sa platesc revenirea aia la vechiul service, adica 400.000 lei pt ?!?

Mai vorbim,
GYGY
*


Bof...
Mie mi se par cam fleacuri, (dotari = trusa+triunghi ); bucsa aia e de 3 lei (vechi) si in afara de o trancaneala enervanta nu are efecte reale de siguranta; franele egale dreapta - stanga mi se pare o tampenie enorma: parca ar garanta cineva ca ai aceeasi aderenta pe drum pe unde calca rotile din dreapta ca si pe unde calca rotile din stanga!!! Dar asta-i regula jocului....
Mai bine fa remedierile, acum cativa ani, la verificare imi iesise si mie diferenta de franare intre rotile din fata (schimbasem recent placutele) L-am intrebat pe meserias ce sa-i fac, ca are placute noi? Omu' a fost onest: (chestie rara!!!) daca nu e vreo "contaminare" cu unsoare, rodaj, minimum 500 km. Cum eram sigur ca nu erau unse, am revenit fara sa-i fac nimic, in afara rulajului recomandat, si au iesit bine. Oricum eu prefer sa merg cu o "introducere", imi spun oamenii ce e pe bune, iar revenirea e obligatorie, ca RAR-ul face urat. (Daca nu stiati, autorizatiile de ITP sunt in franciza, procentul e de 25% din ce dai la infatisare, care merge direct la RAR, asa ca...) Ei hai, noroc si atentie la condus. Bafta!!
tinere22
[quote=gti98,23 Jul 2006, 17:06]
Bof...
Mie mi se par cam fleacuri, (dotari = trusa+triunghi ); bucsa aia e de 3 lei (vechi) si in afara de o trancaneala enervanta nu are efecte reale de siguranta; franele egale dreapta - stanga mi se pare o tampenie enorma: parca ar garanta cineva ca ai aceeasi aderenta pe drum pe unde calca rotile din dreapta ca si pe unde calca rotile din stanga!!! Dar asta-i regula jocului....


Prietene ai o problema daca tie ti se pare o tampenie enorma ca " franele sa fie egale dreapta-stanga' excl.gif excl.gif excl.gif excl.gif Nu prea stii despre ce vorbesti si nu e bine crede-ma pe cuvant cool.gif .Daca ai dezechilibru la franare stg-dr sau si fata-spate la viteza te rastorni excl.gif excl.gif excl.gif Este acceptat dezechilibrul ,dar destul de mic.Iti propun un experiment:Ruleaza cu 100km/h pe asfalt umed in linie dreapta,si apoi calca frana brusc.Iti garantez ca primul copac e al tau daca il gasesti mad.gif Nu confunda problemele minore expuse cu problemele majore pe care le ai tu excl.gif excl.gif excl.gif Daca gandesti asa ESTI UN PERICOL in Siguranta Circulatiei Rutiere si le mai bagi si altora tampenii in cap.Aderenta este data de pneuri si amortizoare,arcuri nu de frane excl.gif
ofitzer
QUOTE(diaconuliviu @ 21 Jul 2006, 09:33)
@ofitzer
Poti merge la alt service dar platesti TOT. Revenirea se plateste NUMAI la statia la care ai fost, ca acolo REVII. Nu poti REVENI intr-un loc in care n-ai fost.

Dar de ce vrei la alt service/statie in loc sa-ti rezolvi problemele? Vrei sa treci "pe naspa"? Te pui si pe tine in pericol dar si pe altii.
*




Multumesc la toata lumea pentru raspunsuri!
EU am schimbat tot ce scria pe acolo.... si la franele din spate am schimbat conductele (toate 4 pe spate), garniturile de la toate rotile+pompa de frana, repartitorul (de fabrica care era bolcat cu toate ca era nou), aerisitoarele (4), toate racordurile. Problema era urmatoarea: ca sa verific rotile pe spate am tot ridicat si coborat cu cricurile alea ca la vulcanizare si s-au facut niste gaurele in pragurile din spate. Eu m-am dus la ei si le-am spus ca vreau sa nu mai bag bani in ea acum ca oricum vreau sa schimb toate pragurile in toamna dar ei mi-au spus ca nu pot sa ma lase sa trec cu gaurile alea. EU ma gandeam sa o chituiesc si sa merg la altii ca ei au vazut cum arata si se poate lua de kitul ala...
In fine... am reparat pragurile ca sa ma duca 1/2 an (oricum trebuie sa o bag la facut tabla si vopsit, poate in toamna daca am bani) si l-am luat pana la urma.. ca am fost la revenire tot acolo...

Mai vorbim,
GYGY
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.