Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CANADA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
sorin_f39
QUOTE(Manuel @ 13 Jun 2010, 21:02)
Nu-l ajuta masina, asta e clar.
*


Adevarat, dar si pentru Rosberg e la fel. Si cu toate astea, Rosberg se descurca mult mai bine.
ssilviu
QUOTE(TMihai @ 13 Jun 2010, 21:08)
Eu am incredere ca o sa-si revina dar nu anul asta.

Să-și revină din ce? Marele Schumi care înainte avea nevoie doar de un tur pentru a se adapta și să scoate tot ce era mai bun acum nu se poate descurcă nici după jumătate de sezon?

Ce e așa de greu de acceptat că atât mai poate. A îmbătrânit omul. Nu e superman așa cum cred unii. Mai bun nu are cum să devină. Ci doar mai slab. Și va fi din ce în ce mai slab. Pentru că îmbătrânirea nici de Schumi nu poate fi oprită.
Solon
Concluziile mele:
McLaren in forma maxima!
RedBull, un pic deconcentrati! S-au vazut campioni cam prea repede!
Petrov, cursa de doi bani! Inca nu inteleg ce cauta pe iarba imediat dupa start, ca nu l-a jenat nimeni!
Miki, la fel de bou si aici si la fata locului! Sa te apuci sa-l critici pe Schumacher si sa il faci pardaf in conditiile in care nici asta nu mai e la prima tinerete si nici masina nu spune cineva ca e foarte competitiva,DECI NU AJUNGE SINGURA PE LOCUL UNU,trebuie sa fii chiar tampit! Am spus-o de o mie de ori, nu am treaba cu Schumacher, mi-e chiar antipatic, dar sa il critici din fotoliu, in condtiile in care te lauzi ca stii f1, chiar esti bou! Si da, stim ce bun e Doru, nu stiu cum dracu de McLAren nu-l coopteaza!Idiotule!
Massa: Ferrari a luat teapa majora prelungindu-i contractul. Pilot de duzina!
dantes
Vis-a-vis de MS.... nimeni nu a vazut ca a schimbat de 2 ori caucioacele ? Nimeni nu a vazut ca de pe 13, in primul tur era pe 7 parca? Nimeni nu a vazut ca dupa ce au intrat la standuri primii, ajunsese pe 3 ? Si a cam stat acolo?

Apoi a intrat la pit ptr. caucioace, a intrat pe 5, apoi a reintrat la pituri si a reintrat pe 12. Iar de acolo s-a zbatut cu ce avea...
Daca ar fi avut caucioace bune din prima schimbare, pun pariu ca era pe podium.

Imi place ca toti acuza ca ce praf e.... A imbatranit clar, dar nici masina nu are, basca de asta, ghinioanele se pare ca se tin scai de el...

In rest...McLaren o vad departe, RedBull a incetinit ritmul ca s-au vazut campioni muuuult prea devreme, Massa e PRAF, Alonso a miscat ceva, dar nici Ferrari nu e ce a fost...

In rest...MARFA cursa! Rar asa cursa PE USCAT !
DrK
Solon, nu sunt de acord cu tine. Massa nu e pilot de duzina. Este cu mult peste media pilotilor din F1. Nu se poate trage de sireturi cu HamHam, Button si Alonso dar in aceeasi categorie cu vettel si webber tot este. In cursa asta a avut cateva incidente (asta include si penalizarea de 20 de secunde la sfarsit de cursa pentru viteza la boxe radmasa.gif )... Mai degraba as avea incredere in Massa ca-si revine decat in MS smile.gif

P.S.: Nu mai folositit asa des "Nu-l ajuta masina pe MS". Asta merge doar cu Redbull, McLaren si Ferrari. Cand te depasesc 2 masini care forteaza punctele la fiecare cursa atunci iti pui tu o problema, nu masina. F-India are fix acelasi motor cu MercedesGP si cu McLaren Mercedes. Problema in aceasta cursa a fost legata de cauciucuri.
"Towards the end, I was trying as hard as I could to defend myself but it was only possible to a certain degree and my tyres were just ruined after having done more than half the race distance. I was fighting cars with a good top speed which was quite tough. " -MS
Manuel
Pai de Schumi am zis deja, probabil si-a belit caucioacecele cand a iesit la arat peste vibratoare. A terminat la vreo 50 secunde de Nico in conditiile in care a avut un pitstop in plus iar cel putin ultimele doua randuri de pneuri au fost varza. Intr-adevar, mult ghinion, sper sa nu se descurajeze si cu siguranta o sa ajunga si pe podium.
Solon
@drk: Ma rog, poate am fost prea dur! De duzina nu e, dar nici nu e ce se vrea de la el, asta incerc sa zic!
Vis-a-vis de remarca ca isi revine Massa mai repede decat MS, sunt complet de acord! MS nu mai are motivatie, ce sa mai castige? Si nu inteleg un lucru: Oare NIMENI nu si-a pus problema in felul urmator: Ca MS poate chiar nu a fost adus sa catige campionatul ci pentru a dezvolta o masina sau pentru ratiuni de marketing. Ca sa recunoastem :Schumacher inca vinde bine!
DMP
Michael Schumacher (11th)
"At the start, everything went great and we made up places as we had been hoping for. The first stop was perfectly timed so it was looking quite promising. Then I had a puncture on the front right tyre after my first pit stop, after I got together with Kubica, and that obviously decided my race. From there, I was stuck in traffic and there was nothing more to do because today our weapons were not very sharp. Towards the end, I was trying as hard as I could to defend myself but it was only possible to a certain degree and my tyres were just ruined after having done more than half the race distance. I was fighting cars with a good top speed which was quite tough. Otherwise I would have been in a good position I think so we have something to take away to the next races."


Duelul cu Kubica l-a trimis la boxe dupa doar 2 tururi de la primul lui schimb de pneuri (in turul 12). Dupa care a mai schimbat pneurile pentru a treia oara in turul 33 si cu astea a terminat si cursa.

Pe 3 ajunsese pentru ca in afara de Red Bull-uri, care atunci erau pe locurile 1 si 2, toti cei din fata lui intrasera pentru primul schimb de pneuri.
sorin_f39
Sunt sigur ca Mercedes s-a gandit la dezvoltarea masinii si la marketing cand l-au intrebat pe Schumi daca vrea sa vina. Dar, asta nu inseamna ca l-a adus cineva cu sila acolo. Adica Mercedes l-a intrebat , germanul a acceptat.
Acum, pentru prima chestiune, adica dezvoltare, asta, in mod normal, se vede in timp. La Ferrari a fost nevoie de 4 ani pentru a veni titlul la constructori si de 5 ani pentru dubla. Dar, chiar si asa, vorbim de masina campioana mondiala. Deci, nu ar fi nevoie de atatia ani pentru a ajunge in lupta pentru victorie.
In ceea ce priveste marketing -ul, pentru nici un ban din lume (si el are bani) nu merita sa-si strici reputatia / imaginea / gloria doar pentru ca poti vinde bine.
DrK
Oricum MS priveste spre viitor acum dar din ce spune imi pare putin dezamagit:

"The year is still long. I don't think on my side that I'm really in a position to win the championship, it's more building up and organising things for what happens from next year onwards. But you never know, it's still a long year with many points to give."

He insisted he was happy with the progress Mercedes had made so far.

"We are in a build-up process with the team that is going extremely well," said Schumacher. "I'm very happy with how we work together, how we progress. We don't have the package to be in front right now, and after winter testing it was not expected to be. But when I see where we are going, it's very good."

The German added that the Mercedes had not yet allowed him to recapture the feeling he had when on his best form in his initial career.

"Sometimes you have these very special races and moments where things really fit together perfectly and we are not there yet," Schumacher said. "I know I am coming there.

"It's part of the reason that I'm doing this, to get to that point. But you need certain ingredients and we are still searching for those."
balanel
QUOTE(ssilviu @ 14 Jun 2010, 08:12)
Să-și revină din ce? Marele Schumi care înainte avea nevoie doar de un tur pentru a se adapta și să scoate tot ce era mai bun acum nu se poate descurcă nici după jumătate de sezon?

Ce e așa de greu de acceptat că atât mai poate. A îmbătrânit omul. Nu e superman așa cum cred unii. Mai bun nu are cum să devină. Ci doar mai slab. Și va fi din ce în ce mai slab. Pentru că îmbătrânirea nici de Schumi nu poate fi oprită.
*




Esti sigur ca te-ai uitat la cursa?

Pe mine Schumacher exact in cursa asta m-a convins ca nu si-a pierdut nimic din "meserie" si motivatie. Ce manevre a facut, ce viteza de reactie si control sublim al masinii...

Insa e clar ca masina nu-l ajuta, de asta a avut si ghinionul sa iasa in decor la duelul cu Kubica, ceea ce a dus mai departe la alte probleme tehnice. Sa nu uitam ca in aceasta cursa, el a intrat de 3 ori la boxe, nu de 2, cum era programat, intrarea suplimentara fiind imediat dupa duelul cu Kubica.

Eu sunt convins ca la anul vor veni cu o masina extraordinara, dezvoltata impreuna cu Schumi, si vor castiga campionatul.
Solon
Aia cu controlul sublim e din alt film!
A te urca pe vibratoare si a scurtcircuita virajele nu inseamna chiar "control sublim"!
hellcat
Deci se pot face numeroase depasiri intre primii clasati fara sa te omori sau sa-l arunci pe celalalt in decor. wink.gif

N-am sa inteleg niciodata de ce nu l-au chemat pe Webber sa schimbe ultimele anvelope cu 3 tururi mai devreme cand avea ecartul maxim de 11 sec. fata de Hamilton...3 tururi fiind suficiente pt a fi si depasit. La acel moment iesea de la boxe cam in fata lui Vettel... wink.gif
DMP
Tot la faze ciudate la Red Bull se adauga si faptul ca Webber nu a fortat sa il ajunga pe Vettel pe finalul cursei.

Lui Vettel i s-a spus sa o lase mai moale ca are probleme la masina, ulterior au zis ca problemele erau de la cutia de viteze, iar Webber mergea atat de rapid incat la final sa mai ramana ceva distanta pana la Vettel.
In momentul in care i s-a comunicat lui Vettel sa o lase moale mai erau cam 6 tururi pana la final si Webber era la vreo 10 secunde in spatele lui.
ssilviu
QUOTE(balanel @ 14 Jun 2010, 12:38)
Esti sigur ca te-ai uitat la cursa?


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Alo, trezirea. Schumacher a fost dominat de neica nimeni Rosberg în mai tot sezonul ăsta. De sublim ce a fost. Există un motiv pentru care piloții peste o anumită vârstă se retrag din activitate.
Tomcat
M. Schumacher va pune la punct masina. Venirea lui la MercedesGP nu e facuta aiurea. Eu cred in M.S. si sper ca timpul sa confirme ce spun.
In alta ordine de idei, la inceputul sezonului nu inghiteam nici un pilot de la Scuderie din motivele cunoscute.
Alonso a inceput sa se spele de pacate si astept sa-l vad pe podium cursa viitoare. Cit despre Massa ramin la aceeasi parere: nu stiu ce cauta la Scuderie. Cred ca numai un idiot ca Domenicalli putea sa-i prelungeasca contractul papagalului si pe KIMI sa-l zboare din F1.
dantes
QUOTE(ssilviu @ 14 Jun 2010, 16:27)
neica nimeni Rosberg ....
*



Nu e chiar neica nimeni... A crescut in permanenta... Cum a venit in gp2 a si devenit campion, in f1 cu wiliams a facut niste figuri extrem de frumoase, cu fastest lap in prima lui cursa in F1 la bahrain, cu tot felul de podiumuri si alte cele, basca de faptul ca e crescut ca fiind inlocuitorul lui MS.... desi Vettel le cam incurca apele prin nemtia pe acolo...

Ma rog..nu mai conteaza... momentan MS nu a confirmat. Vom vedea pe parcurs.
ssilviu
Omul nu are nici măcar o cursă câștigată. Dacă îi compari palmaresul cu cel al lui Schumacher e un neica nimeni.
dantes
ORICE palmares compari cu cel al lui Schumi, e un pitic!

Poate ai vrut sa spui in comparatie cu Hamilton care a iesit campion in 2006 in GP2 si apoi in 2008 era campion in F1... Nico a iesit campion in 2005 in GP2, insa nu a iesit campion si in F1.... Ei se pot compara, si da, Nico e varza... cam ca Brunno Senna tongue.gif
TMihai
QUOTE(ssilviu @ 14 Jun 2010, 09:12)
Să-și revină din ce?
Din adormire...cum ti-ai revenit si tu de cand s-a intors wink.gif
A mai fost declarat "mort" de "specialisti" si prin '99 dupa accident si prin 2005 dupa ce Ferrari s-a facut de cacao si totusi si-a revenit de fiecare data. Si apoi dc se face de rahat, care e pbl? Fanii oricum il vor sustine cum au facut-o si cand Ferrari tragea pe dreapta dupa primele 5 ture. Pana la urma e faima lui, e timpul lui, e orgoliul lui, nu inteleg de unde atatea pareri avizate gen Miki despre ce ar fi trebuit sa faca. Eu vreau sa vad partea plina a paharului. Sunt altii de ani buni in F1 si nu fac nici jumate din ce face el dupa atatia ani de pauza.
DragosP
QUOTE(dantes @ 14 Jun 2010, 09:42)
Vis-a-vis de MS.... nimeni nu a vazut ca a schimbat de 2 ori caucioacele ? Nimeni nu a vazut ca de pe 13, in primul tur era pe 7 parca? Nimeni nu a vazut ca dupa ce au intrat la standuri primii, ajunsese pe 3 ? Si a cam stat acolo?
*


Ușurel cu pianu' pe scări!
Toți au văzut că și-a făcut-o cu mâna lui. Toți au văzut că a plecat la discuit cu mașina în loc să-l lase pe Kubica să se ducă când era clar că leahul stătea mai bine pe pistă în acel moment. Toți au văzut manevrele "sublime" făcute de marele campion.
dantes
Foarte bine. A fortat, a pierdut si gata...prin iarba care a mers kubica a fost ok, insa prin iarba pe care a mers MS a fost un cui...puf si gata...

Sunt de aceeasi parere ca si TMihai... Eu vad partea plina a paharului.

succesuri
DragosP
Numa' că nea Kubica n-a arat ca Șumacheru'. wink.gif
Solon
QUOTE(TMihai @ 14 Jun 2010, 20:01)
de unde atatea pareri avizate gen Miki despre ce ar fi trebuit sa faca.
*


Ma speriasem! Credeam ca zici de boul de Miki! icon_mrgreen.gif
Schumi sa se hotarasca pe cine consiliaza: ca si pe Vettel il tot consilia. Acum e Rosberg? blush.gif
ssilviu
QUOTE
Former driver and BBC television pundit Martin Brundle has criticised ex team-mate Michael Schumacher's on-track conduct in Sunday's Canadian Grand Prix, describing the Mercedes driver's race as his 'worst ever' since entering Formula 1 19 years ago.

Having endured a bad qualifying on Saturday to manage only the 13th, Schumacher kept out of trouble in the opening laps at the Circuit de Gilles Villeneuve but later suffered incidents with both Robert Kubica (at Turn 3) and Felipe Massa (at Turn 12), with the latter soon being investigated but cleared by FIA race stewards.

"It was a shocking performance from Michael Schumacher today," Brundle commented on the BBC's post-race F1 Forum. "He lacked judgement today and that's the worst Grand Prix I've ever seen him drive in his career, absolutely.

"Frankly, if he was a new boy, we'd have been saying, 'You know what? He's not ready for Formula 1, he's not good enough for Formula 1'…because it was really clumsy, unacceptable moves - what's the point in risking your car?


Un om care se pricepe la f1 mai mult decât noi toți la un loc.
Manuel
Martin Brundle... Martin Brundle... nedumerire.gif
A!

Races 165 (158 starts)
Championships 0
Wins 0
Podiums 9
Career points 98
Pole positions 0
Fastest laps 0

Da, e interesant ce spune dar... cui ii pasa?
bucatzel
Nu te lua de Brundle, ca si asta, saracu' o fost ca Alesi... Always in the wrong car. Da' o fost singurul coechipier care i-o tinut fata lui Schumacher. Il excludem pe Rosberg, pentru ca acum suntem in "situatii speciale"

QUOTE(TMihai @ 14 Jun 2010, 21:01)
Pana la urma e faima lui, e timpul lui, e orgoliul lui, nu inteleg de unde atatea pareri avizate gen Miki despre ce ar fi trebuit sa faca. Eu vreau sa vad partea plina a paharului. Sunt altii de ani buni in F1 si nu fac nici jumate din ce face el dupa atatia ani de pauza.
*



up.gif

Nu ma bag in discutia despre cele doua incidente, pentru ca m-am uitat tot pe sarite la cursa, si am reusit sa le ratez.

Ce am vazut in schimb o fost startul, si ala o fost ca in zilele bune.

Spre deosebire de altii, pentru anul asta nu-mi mai fac sperante. Era clar ca marele avantaj de anul trecut al Brawn GP nu va mai fi acelasi anul asta pentru Mercedes. Asa ca din punctul meu de vedere... anu' asta e cam acelasi lucru cu '96 la Ferrari. Desi nu cred ca o sa-i iasa si acum trei victorii tongue.gif

Apropos de boul de michi... n-aveam ce face si m-am uitat aseara la monza '91. Comentata de Murray Walker si James Hunt. Cadre groaznice, informatii pe ecran cand si cand... Trei sferturi din cursa camera l-o urmarit pe Senna. Si cu toate astea, stiau ce se intampla si pe restul pistei, si nu aberau cu gratie. Si turuiau, nu ziceau doua cuvinte la cinci minute.
Solon
Si alea doua cuvinte despre Doru Sechelariu!
bucatzel
Sincronizate la perfectie cu "tim reidio, tim reidio"
Tomcat
Grila pentru maine:
1. Vettel
2. Alonso
3. Massa
4. Webber
betamax
N-am fost si nici nu voi fan Alonso (dimpotriva, as zice) dar maine vreau sa castige, pentru ca nu vad altul in stare sa-l bata azi pe neamt. Asta dupa ce organizatorii i-au facut cadou lui Vettel victoria de la Monaco. Copilul e bun, o sa fie campion (si) anul asta dar asta nu inseamna ca trebuie sa castige toate cursele, mai mult sau mai putin corect.
gabize
Sper ca, la Ferrari, problemele de fiabilitate, proiectare, organizare, si altele, sa se fi rezolvat. Mi-a placut cum s-au comportat monoposturile lor.
Poate reuseste si Alonso sa castige, merita asta!
Tomcat
Atit timp cit nu vor avea un om gen Jean Todt care sa puna lucrurile "la punct" va fi greu la Ferrari.
Echipa si strategiile scartaie. Din echipa care se misca cel mai bine in stand au ajuns acum una de mijloc.
Ma deranjeaza f. tare cind sint diferente sensibile intre ei si Red Bull. In timp nici eu nu l-am inghitit pe F.A, dar in acest moment am impresia ca el este singurul care "vrea".
ssilviu
QUOTE(gabizegrean @ 12 Jun 2011, 10:32)
Sper ca, la Ferrari,  problemele de fiabilitate, proiectare, organizare, si  altele, sa se fi rezolvat.
*


Absolut. Așa dintr-o dată în câteva săptămâni. icon_mrgreen.gif
gabize
Iar Ferrari a luat o decizie proasta: Alonso a facut doua schimburi de pneuri.
Chiar daca se opreste ploaia si cursa se reia, Alonso nu mai poate reveni. Pacat, avea sanse macar de un loc 2.

@ssilviu: In F1, lucrurile se petrec putin altfel decat in "viata reala". Sunt convins ca nu pot repara totul asa rapid, dar macar am dreptul sa sper... biggrin.gif tongue.gif
betamax
Gata ! A castigat Button ! Bun si asa. Cred ca-mi place copilu' asta . Sper ca banii lui Mateschitz (sau cum dracu' s-o scrie) sa nu aiba efect ( Button e sub investigatie ).

LE. Formula 1 redevine interesanta.
Hack
Interesanta cursa...pana la urma...Bravo Button! Vettel 10561582.gif ...
CGDBZ
Ce s-a intamplat, s-a mai alergat ? Eu m-am plictis si am plecat acasa (eram la ai mei ca eu nu am digi). Cum a ajuns Schumacher pe 4 ?
Manuel
Cursa de infarct, inclusiv la faza cu oficialul cazut pe pista! Cea mai frumoasa din sezonul asta, asta si datorita lui Schumi, care m-a tinut toata cursa cu sufletul la gura. In sfarsit ii iese lui Brawn strategia, dar si "mosul" a condus fantastic. Felicitari Mercedes, felicitari J.B.! Ma bucur enorm ca i-a tras-o blondului! naughty1.gif
gabize
Asa cursa nu cred ca vom mai vedea. 4 ore de... nici nu stiu cum sa le clasific. S-a mers mult sub S.C., s-a stat mult, si cu toate astea am avut si spectacol. Pacat de acrosajul lui Alonso, dupa nefericita schimbare de pneuri din prima jumatate, a trebuit s-o mai aiba si pe asta. In rest, J.B. a fost fantastic. Vettel a aratat ca e si el om si greseste, chiar daca soarta i-a suras toata cursa, la final tensiunea l-a facut sa gafeze. Schumi a fost cat pe ce sa prinda un podium, insa n-a avut nicio sansa in fata lui Webber si Button.

Edit: Schumi a reusit sa-l egaleze la puncte pe Rosberg wink.gif smile.gif
petre 1
Totusi cred ca Button ar trebui penalizat,la impins pe Hamilton in perete se poate vedea asta la secunda 17.
Solon
Frumoasa rau cursa! Button ramane cu victoria, e oficial!
Frumos si efortul lui Vettel! Se vedea in ultimul tur foarte clar cum spatele ii fugea! Era o chestiune de timp pana rata un viraj, desi a fost foarte aproape sa scape in castigator! Sustin in continuare ca daca o tine asa, in August e gata campionatul!
Frumos Schumacher, dar masina mai slaba comparativ cu urmaritorii, adica RBR si McLaren!
B_i_t_z_a
La cat a muncit Button ,ar trebuii sa ramana cu victoria....Cat despre Shumi,sper sa o tina tot asa,chiar are nevoie de un podium care sa il relanseze!A...si bineinteles ca imi pare bine ca au punctat si echipele mai slabe.
b76bgaarh
MC Lareeennnnnn
bucatzel
QUOTE(CGDBZ @ 13 Jun 2011, 00:36)
Cum a ajuns Schumacher pe 4 ?
*



DRS. Fara el, probabil ramanea pe 2.

N-am prins decat ultimele 10 ture din cursa asta, asa ca n-am idee cum o ajuns pe 2. tongue.gif

Oricum, Button era atat de pornit pe Vettel, ca mai mult ca sigur il depasea inainte de finish. Tot multumita DRS-ului.

Si pare-se ca incidentele in care a fost implicat au fost deja considerate incidente de cursa, deci victoria ii ramane: http://en.espnf1.com/canada/motorsport/story/51508.html
Solon
Chestia cu Drs-ul e nasoala rau! Ala din fata nu are nici o sansa sa ramana acolo cand e activat drs-ul, vezi Schumacher si Vettel.
La Button am serioase dubii ca se angaja in duel cu Vettel. Button e gentleman driver scolit in stilul britanic, nu ataca, ca un bou! Probabil ca daca nu reusea depasirea acolo, inainte de sicana de final forta depasirea, mai ales ca acolo se activeaza si drs-ul!
Si o chestie care mi se pare cam la misto asa: RBR chiar nu sunt in stare sa repare mizeria aia de baterie numita KERS? Adica am inteles ca au super masina si super piloti-ca si Webber face niste curse de recuperare fantastice, in ciuda sabotajului echipei-dar poate daca folosea Vettel kersul in mod normal probabil ca nu ajungea sa fie depasit atat de usor!
Ar mai fi si cazul China, cand Vettel, la fel masina-pilot=combinatie fatala, mai putin kers! A trecut Hamilton pe langa el imediat si asta cand mai erau 5 ture deci timp de sicane mai era!
PS: Vedeti ca virgula de la cacofonie schimba sensul frazei! A NU SE CITI CA BUTTON E UN BOU! biggrin.gif
dil
Cum a ajuns Schumacher pe 2 vedeti aici:

Cand doi se cearta al treilea castiga.
dil
QUOTE(petre 1 @ 13 Jun 2011, 10:55)
Totusi cred ca Button ar trebui penalizat,la impins pe Hamilton in perete se poate vedea asta la secunda 17.
*


Button nu a facut altceva decat sa mearga pe trasa ideala. Vinovat e Hamilton ca s-a bagat ca surdul in toba.
gabize
Dupa cum au decurs sesiunile de antrenamente si calificarile, sper ca maine sa avem parte de o cursa frumoasa. Vettel, Hamilton si Alonso par destul de determinati, iar monoposturile lor se descurca bine pe circuitul canadian.

Grila de start pentru maine:

1 Sebastian Vettel

2 Lewis Hamilton

3 Fernando Alonso

4 Mark Webber

5 Nico Rosberg

6 Felipe Massa

7 Romain Grosjean

8 Paul di Resta

9 Michael Schumacher

10 Jenson Button

11 Kamui Kobayashi

12 Kimi Räikkönen

13 Nico Hulkenberg

14 Daniel Ricciardo

15 Sergio Perez

16 Bruno Senna

17 Pastor Maldonado

18 Heikki Kovalainen

19 Vitaly Petrov

20 Jean-Eric Vergne

21 Pedro de la Rosa

22 Timo Glock

23 Charles Pic

24 Narain Karthikeyan
dil
Si rezultatul cursei:
Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 70 1:32:29.586 2 25
2 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 70 +2.5 secs 7 18
3 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 70 +5.2 secs 15 15
4 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 70 +7.2 secs 1 12
5 5 Fernando Alonso Ferrari 70 +13.4 secs 3 10
6 8 Nico Rosberg Mercedes 70 +13.8 secs 5 8
7 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 70 +15.0 secs 4 6
8 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 70 +15.5 secs 12 4
9 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 70 +24.4 secs 11 2
10 6 Felipe Massa Ferrari 70 +25.2 secs 6 1
11 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 70 +37.6 secs 8
12 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 70 +46.2 secs 13
13 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 70 +47.0 secs 22
14 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 70 +64.4 secs 14
15 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 69 +1 Lap 19
16 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 69 +1 Lap 10
17 19 Bruno Senna Williams-Renault 69 +1 Lap 16
18 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 69 +1 Lap 17
19 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 69 +1 Lap 18
20 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 67 +3 Laps 23
Ret 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 56 +14 Laps 21
Ret 7 Michael Schumacher Mercedes 43 Rear wing 9
Ret 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 24 +46 Laps 20
Ret 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 22 +48 Laps 24

Iar avem un nou castigator anul asta. Foarte interesant finalul. Strategia cu o singura schimbare nu a dat roade.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.