Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu stiu ce sa mai incerc...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
GTX
Sal,am o dacie berlina model 98,nu am schimbat absolut nimica la ea,toate piesele sunt originale,ma refer la motor,am 100000km ,dar pe la 80000 a inceput sa trepideze pe partea dreapta intre 50 si 90 km/h.Am schimbat planetara,mam uitat la directie,bucsaraie noi,am zis sa va cer parerea inainte de a o baga in service,stiti cum e acuma,nini nu e problema aia su dai o gramade de bani,multumesc!
cristigeo69
1.nu ai postat unde trebuie...se cunoaste ca esti un mic incepator tongue.gif \
2.verifica jantele si cauciucurile eventual schimba-le...sau depinde cum trepideaza...pot fi mai multe cauze!
GTX
pai...sunt incepator,asta se vede,cauciucurile le am de 1 an,dar am fost mai recent sa le echilibrez,eu o miscare pe verticala...cam 4-5 trepidati pe la 50 si creste o data cu viteza...
SiloS
Schimba rotile intre ele si vezi daca mai face .
GTX
asta nu am facut...si pe spate pe partea opus...pe stanga am un cauciuc mai mic luat la mana a doua din targ!
SiloS
Tu pune roata cu problema pe spate si invers . Nu pierzi nimic daca incerci .

PS : pe fata trebuiie sa ai cauciucri de aceeasi marime .
GTX
da pe fata am de aceeasi marime..iar pe spate sunt doua diferite...o sa incerc maine sa le schimb intre ele...dar nu cred ca se poate transmite din spate de la cauciucul ala mai mic pe fata...
Mae
clarde la cauciucuri/ jante- ai laut o groapa ceva - echilibrat si porma vezi-


nu conteaza cadn le-ai echilibrat- daca ai laut vor groapa si a cazut contragreutatea. sau sa defarpmat un pic janta, sau a prin o galma cauciucul ...
Mirciulik
Ceva asemanator am patit si eu. Imi tremura volanu puternic la viteza de peste 100km/h intre 50 si 100 nu se simtea decat foarte putin iar intre 0 si 30km/h daca lasam volanul liber se vedea cum se misca stanga-dreapta vreo 0.5-1cm.