Arhimede
31 Mar 2008, 23:27
Ce parere aveti de scandalul cu Max:)
sorin_f39
1 Apr 2008, 05:39
Daca e vorba de scandalul cu cele 5 prostituate, atunci vreau si eu!!!
E tare mosu'. Si-a luat pastila necesara si astfel a putut cu 5 femei. Respect.
Arhimede
1 Apr 2008, 22:36
Pai a putu sa ce....sa le bata?
Aia nu-i actiune!
sorin_f39
15 Apr 2008, 15:18
O stire despre un pilot ex-F1:
----------------------------------
Ralf Schumacher a debutat in DTM, cu stangul insa. Mezinul familiei Schumacher nu a convins si a terminat pe pozitia a 14-a in cursa de la Hockenheim, cu mult in spatele castigatorului, Mattias Eckstrom si a colegului acestuia de la Audi, Timo Schneider.
Schumacher a gasit o scuza, penibila, in opinia multor ziaristi. El a spus ca nu s-a obisnuit inca cu masina Mercedes C-Class si circuitul i s-a parut dificil. Criticii au spus insa despre fostul pilot din F1 ca nu are flerul pentru a se impune in motorsport, spre deosebire de fratele sau, care si-a demonstrat valoarea si in motociclism.
----------------------------------
Va fi si acolo un anonim, asa cum a fost si in F1. Nu are stofa de campion.
ssilviu
15 Apr 2008, 17:41
QUOTE(sorin_f39 @ 15 Apr 2008, 16:18)
Criticii au spus insa despre fostul pilot din F1 ca nu are flerul pentru a se impune in motorsport, spre deosebire de fratele sau, care si-a demonstrat valoarea si in motociclism.
Ce critici cretini. S-a dat si Schumacher printr-o cursa anonima prin Ungaria si gata si-a demonstrat valoarea.
Eh,nu! Dar spre deosebire de fratele lui, Ralf chiar pare de duzina!
Desi luat fara comparatia asta, orice pilot de F1 merita tot respectul!
sorin_f39
15 Apr 2008, 18:54
De ce sa merite respect orice pilot din F1?
TMihai
15 Apr 2008, 18:58
Pentru ca asa zice Miki.
Pentru ca oricare din eroii de p-aci s-ar cenzura pe dansii intr-o masina de F1.
sorin_f39
16 Apr 2008, 08:04
Hai nu ma innebuni, ca ametesc.
Cu ce este mai presus un pilot de F1 decat un pilot de WRC, sau de MotoGP, sau de un rugby -ist, sau atlet etc?
Eeeee... Pai nu era formulata asa intrebarea...
Si, sa nu fiu inteles gresit, "aici" nu se refera la acest topic...
QUOTE(sorin_f39 @ 15 Apr 2008, 18:54)
De ce sa merite respect orice pilot din F1?
Pentru ca trebuie sa ai niste cunostinte de pilotaj destul de bune, trebuie sa ai niste talent sa ajungi acolo-si bani, e adevarat- dar si un curaj nebun sa mergi cu vitezele alea intr-o masina care e sigura dar tot se face bucati daca se pocneste de un parapet.
A, sigur, joc F1 in disperare, dar nu stiu daca as rezista la mai mult de cateva ture in realitate! Poate doar o tura!
Acelasi lucru e valabil,sau daca se exista termenul asta "mai valabil" pentru pilotii din MotoGP.Ma uit la toate cursele, dar aia mi se pare ca sunt mai scrantiti!
TMihai
16 Apr 2008, 11:09
Ce-aveti fetelor?
Pana una alta aruncati o privire
aici. Honda e de departe cea mai originala
Honda aia s-a gasit sa pocneasca tocmai la standuri?
E pregatit nepotul ala cu extinctorul!
TMihai
16 Apr 2008, 11:15
Lasa aia. Uita-te mai jos sa vezi noul eleron fatza al alora de la Honda.
Poate cel de BMW! Ala e chiar naspa!
TMihai
16 Apr 2008, 11:45
Work with me! HONDA!!!
Probabil ca din cauza asta cei de la Honda au rezultatele astea!
Pilotii nu mai vad nimic!
sorin_f39
16 Apr 2008, 12:28
Vreo explicatie la ce ajuta panaramele alea de coarne?
Dupa orientare, parca ajuta la cresterea apasarii pe trenul fata. Dar stiu ca apasarea se poate da prin reglarea unghiului spoilerului.
Oricum, ciudata rau "gaselnita" asta a inginerilor de la Honda. E posibil insa sa dispara la fel de repede cum au disparut si celebrele "aripioare" laterale inventate, parca, de Tyrell si copiate apoi de toata lumea.
Alea inventate de Tyrell cica erau neconforme, puteau sa se desprinda de sasiu si sa provoace accidente!
Dar mai nou vad ca toate masinile au aripioare-aripioare! Alea sunt conforme mai nou!
sorin_f39
16 Apr 2008, 21:10
Ferrari prezinta o modificare interesanta si care se pare ca da rezultate bune:
------------------------------------------
Ferrari F2008 - vented nosecone assembly
During this week's test in Barcelona, Ferrari have introduced a dramatic new aerodynamic modification to the F2008's nosecone. An opening underneath the nose has been matched with two vents - one semicircular, the other similar in style to a NACA duct - on the top of the chassis (see inset) to create a conduit for air to flow through. This revision eases the passage of air under the crowded nosecone area (see blue arrow), thus reducing drag and minimising the turbulence of the airflow directed towards the F2008's sidepods. With a more aerodynamically-balanced car at their disposal, Ferrari hope to improve not just their performance over a single lap, but also their race pace, as both tyre wear and fuel consumption should be reduced too, giving the team even more flexibility in terms of race strategy.
-----------------------------------------
sorin_f39
17 Apr 2008, 18:14
Stiam de asta, dar nu am mai pus-o aici deoarece iar ziceau unii ca sunt doar niste teste si ca unii testeaza ceva, iar el a testat altceva ce astfel l-a facut sa fie in fata, si ca de fapt nu e nimic concludent etc.
QUOTE(sorin_f39 @ 17 Apr 2008, 18:14)
E bine ca esti informat!
Unde e problema cu postatul? Topicul se numeste Stiri din F1!
Schumacher poate e pensionar, dar cand testeaza, testeaza o masina de F1, nu un cazan!
pensionar, pensionar dar cred ca ar fi fost in prim planul luptei pentru titlu daca ramanea la Ferrari si tinand cont ca se renunta din ce in ce mai mult la electronica de pe masini.
Cred ca mai putea pune vreo 2 titluri peste cele 7. chiar si cu 7 ramane foarte greu de egalat de un alt pilot.
koldun
20 Apr 2008, 10:50
Ca bine zici!
koldun
27 Apr 2008, 16:40
devilfeaR
3 May 2008, 15:26
deci shumi a ramas la ferrari? e tester? sau ce funcite ocupa ?
QUOTE(devilfeaR @ 3 May 2008, 16:26)
deci shumi a ramas la ferrari? e tester? sau ce funcite ocupa ?
Un fel de tester!
sorin_f39
4 May 2008, 10:37
Schumi acum e implicat in testarea si punerea la punct a masinii, alaturi de Badoer.
Cred insa ca incet - incet cei de la Ferrari il pregatesc pentru vreo functie in cadrul echipei de F1. Germanul zicea ca vrea sa se implice in masinile de strada, dar eu inclin sa cred ca se va implica in cadrul echipei de F1.
Si eu zic ca asta fara F1 moare de plictiseala! Masinile de strada sunt minciuna pentru el!
Mai nou se da cu Ducati, vrea sa participe la o cursa de motogp.
Se da cu Ducati pentru ca sponsorul lui Ferrari si al lui Ducati este Marlboro!
Gata cu Super Aguri. Mai putine jaloane mobile pe circuit.
Click
b76bgaarh
6 May 2008, 12:17
asta e mana honda ca ii cam bateau pe circuit.....si nu dadea bine la marketing
sorin_f39
6 May 2008, 12:25
Foarte bine. Erau oricum in plus.
QUOTE(sorin_f39 @ 6 May 2008, 13:25)
Foarte bine. Erau oricum in plus.
E adevarat, dar asta inseamna ca nu poti supravietui in F1 decat daca ai in spate un constructor puternic. Echipele private nu au nici o sansa.
sorin_f39
6 May 2008, 12:39
De exemplu, Williams rezista de foarte mult timp.
Red Bull si Torro Rosso o duc foarte bine, chiar daca au un singur patron. Si nici nu prea vezi sponsori pe masinile lor.
Deci, se poate sa existi in F1 si fara a avea un constructor in spate.
E un pic
alta poveste cu Super Aguri. Chiar mana Honda e, si din cate se pare SA nu s-au dat batuti si cauta ajutor.
bear_mc
6 May 2008, 21:16
Pacat.
Mie imi placea de Takuma Sato. Pleca de pe 20 si termina pe 15. Noroc ca mai abandona lumea si mai avansa si el un pic.
Prosti dar ramaneau pe circuit pana la capat... Deja Sato termina de ex. ca pozitie in clasamentul cursei in fata lui Alonso, sau altii care au si pretentii, asa ca o fi n-o fi au facut ei ceva pe acolo.
Oricum SA a fost facuta strict ptr. a oferi o masina lui Sato. Acu gata..nu mai "e" bani
QUOTE(sorin_f39 @ 6 May 2008, 13:39)
De exemplu, Williams rezista de foarte mult timp.
Red Bull si Torro Rosso o duc foarte bine, chiar daca au un singur patron. Si nici nu prea vezi sponsori pe masinile lor.
Deci, se poate sa existi in F1 si fara a avea un constructor in spate.
Pe Williams ii ajuta mult trecutul! Si din avatarul meu se vede cu ce echipa tin!
Dar nu cred ca mai are mult! Nu prea o ajuta rezultatele si nici motoarele!
Iar RedBull, noroc ca bea lumea mult!
Sincer sa fiu, n-am cotrobait in toate zecile de pagini sa vad daca nu a mai fost, iar daca se repeta, mai bine de doua ori decit niciodata
.
Regulamentul tehnic referitor la specificatia masinilor
sorin_f39
31 May 2008, 22:01
http://uk.eurosport.yahoo.com/31052008/58/...osley-quit.htmlSe amesteca viata privata cu cea publica? Sau are vreo legatura viata privata cu activitatea profesionala?
Eu zic ca nu.
Eu zica ca s-au saturat mosii unul de celalalt si acum au gasit motiv de scandal!
Cel putin Bernie are motiv!
sorin_f39
1 Jun 2008, 19:59
Pana acum cica erau prieteni buni. Acum se injughie pe la spate?
Apropo de "prietenie", nu vi se pare ca ai nostri comentatori de F1 (si nu numai) cand au uitat ce inseamna sa fii prieten. Daca veti asculta atent, cam de fiecare data cand vorbesc doi piloti care (aparent) se inteleg mai bine, spun despre acestia ca sunt buni prieteni. Si astfel, 2 cate 2 piloti, sunt buni prieteni.
sorin_f39
12 Jun 2008, 11:14
------------------
Toyota mourn death of Ove Andersson
Toyota have expressed their profound sadness at the untimely death of their former Formula One team principal Ove Andersson, aged 70. Andersson was involved in an accident whilst competing in the Milligan Vintage Trial in South Africa, when the classic car he was driving suffered a frontal collision around a blind corner.
Tadashi Yamashina, Chairman of Toyota Motorsport GmbH, said: "Everyone at Toyota is extremely shocked and truly saddened at this terrible news. Ove was an inspiration to our team and to many in motorsport. His passion for motorsport was legendary and he is a great loss to our sport. The thoughts of everyone at Toyota Motorsport are with Ove's family at this difficult time."
Andersson was instrumental in the founding of Toyota Team Europe, which grew out of his own Andersson Motorsport squad. Toyota Team Europe later relocated to Cologne in Germany, and became Toyota Motorsport GmbH in 1993.
Under his leadership, Toyota successfully competed in the World Rally Championship, winning four drivers' and three manufacturers' championships, and took second place at the 1999 Le Mans 24 Hours. He led Toyota Racing into Formula One in 2002 before retiring as team principal in 2003 to work as a consultant for the team.
------------------------
sursa: www.f1.com
RIP
sorin_f39
28 Jun 2008, 08:13
Care este diferenta dintre balacareala din fotbalul romanesc si cea din F1?
-------------------
FIA vrea să facă schimbări în conducerea Formulei 1
Scandalurile se țin lanț în curtea Federației Internaționale de Automobilism. Forul condus de Max Mosley a luat în discuție o schimbare a organizării Formulei 1.
Numeroasele scandaluri dintre Mosley și Bernie Ecclestone dar și ultimele declarații ale bossului Formulei 1, care a spus că vrea ca forul condus de el să nu mai depindă de FIA, i-au determinat pe membrii consiliului să ia măsuri. De aceea, FIA se va consulta cu toate echipele din “Marele Circ” pentru a hotărî cele mai bune schimbări.
“Vom demara discuții cu fiecare echipă și vom căuta soluții pentru a crește eficiența, poate vom schimba unele reguli tehnice. Pentru asta tebuie mai întîi să modificăm cîte ceva la nivelul guvernării Formulei 1. Nu știm încă unde vom lovi. Trebuie să analizăm toate aspectele”
---------------------
sursa: www.autof1.ro
Mereu e cate un scandal de genul asta in F1! Acum cativa ani se certau echipele cu Bernie ca voiau un campionat al lor!
Acum Bernie si-a luat echipele de partea lui si incearca sa-l dea jos pe Mosley!
sorin_f39
29 Jun 2008, 19:04
La ai nostri mi se pare ceva normal sa se balacareasca. Dar de la cei din F1 am pretentii. Se spune ca-s oameni cititi, cultivati, civilizati etc. Dar se pare ca atunci cand e vorba de interese sau de bani, toti sunt oameni.
Adevarul e ca David Richards, boss -ul de la Prodrive, spunea ca o sa iubeasca si o sa prefere raliurile, iar unul dintre motive era: "In raliuri exista mult mai multa moralitate si respect pentru oameni decat in F1". Si are dreptate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.