Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
sorin_f39
RIP

------------------------------------
Phil Hill, 1927 - 2008

Phil Hill, the United States’ first Formula One world champion, has passed away aged 81. Hill, who took the 1961 drivers’ title with Ferrari, died on Thursday in a California hospital of complications from Parkinson’s disease.

Born in Santa Monica in 1927, Hill started racing after dropping out of college to become a mechanic’s helper in Los Angeles. In 1955 he joined Ferrari’s driver roster at Le Mans, a race he would eventually win three times, and was promoted to a Formula One drive after the deaths of Luigi Musso and Peter Collins in 1958.

Hill took the first of his three Formula One victories in 1960 at Monza. The Italian circuit also saw him crowned champion the following year, but in heartbreaking circumstances, after German team mate Count Wolfgang von Trips was killed during the race.

It was a tragedy from which Hill’s Formula One career never really recovered and he eventually retired from single-seater racing in 1964, going on to establish a successful car restoration business in his native California.

For more on Phil Hill, visit his profile in Formula1.com’s Hall of Fame section.
-------------------------------------------------------------------

sursa: www.f1.com
liviu2004
Hamilton castiga la Spa. Well done. Hai sa vad cum dati cu minus la postul asta. radmasa.gif
sorin_f39
Nu te grabi. Citeste mai jos:

http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8334.html

Arhimede
O decizie corect.Totusi sunt foarte dezamagit de indolentu de massa si de raikonen care are talent dar conduce fara cap.
liviu2004
QUOTE(sorin_f39 @ 7 Sep 2008, 19:37)


Normal. biggrin.gif

Oricum discutabila rau faza aia. L-a lasat sa treaca apoi l-a luat. Era clar ca o sa-l ia dupa cum a mers. Deci ...

Nici Raikkonen nu trebuia sa dea cu masina de pereti dar o fi ametit de atata mers in cerc.


"La Valencia, in cursa precedenta, Felipe Massa a fost anchetat din cauza unor manevre periculoase pe care pilotul celor de la Ferrari le-a facut la standuri. Pana la urma, Felipe nu a fost declasat, primind insa o amenda de 10.000 de euro."

biggrin.gif Miroase a verzisori.
Arhimede
Raikkonen stie sa mearga bine beat doar daca a nins...
neumann
nu e nimic discutabil, dupa ce a scurtcircuitat sicana, in loc sa franeze si sa il lase pe raikkonen in fata, practic a continuat duelul. Ca sa nu zic ca putea sa franeze in sicana, astfel incat sa nu iasa in fata lui Raikkonen.
Daca avea rabdare, l-ar fi depasit in conditii corecte doua viraje mai incolo si nu ar fi comentat nimeni nimic, se pare ca masina lui statea mult mai bine pe circuit in conditii de ploaie.
liviu2004
Poate nu vad eu bine dar l-a lasat sa treaca. Si apoi a stat imediat in spatele/lateralul lui. Deci?

Normal ca a continuat duelul. Chiar crezi ca el nu stia ca trebuie sa-l lase in fata? Atat de prost il consideri?
Arhimede
Oricum si daca ramanea in spate dupa ce a taiat sicana era mai avantajat decat daca ar fi fost nevoit sa urmeze curba....
sorin_f39
QUOTE(liviu2004 @ 7 Sep 2008, 18:58)
"La Valencia, in cursa precedenta, Felipe Massa a fost anchetat din cauza unor manevre periculoase pe care pilotul celor de la Ferrari le-a facut la standuri. Pana la urma, Felipe nu a fost declasat, primind insa o amenda de 10.000 de euro."

biggrin.gif Miroase a verzisori.
*


Nu-ti miroase a verzisori deoarece, la Valencia, Massa a plecat de la standuri deoarece "acadeaua" l-a lasat sa plece. Nu e vina pilotului. Ulterior, Massa a franat chiar la iesirea de pe aleea standurilor.
liviu2004
Oricum mie mi-a placut cursa. Sper sa o tina tot asa pana la final. biggrin.gif

LE: si sa apara si diesel, ar fi si mai palpitant. tongue.gif
neumann
Raman la parerea mea ca Hamilton nu l-a lasat in fata, doar a calculat manevra in asa fel incat Raikkonen sa treaca prin fata lui pentru putina vreme. Uita-te atent, si o sa vezi ca din momentul cand botul lui hamilton a ajuns in spatele ferrariului, pana a trecut in fata din nou, a trecut extrem de putin timp. Si manevra de a-l lasa in fata pe Raikkonen a fost facuta foarte tarziu, parca a stat sa se gandeasca daca il lasa sau nu. Hamilton nu a fost nici macar o secunda in spatele lui Raikkonen, pe aceeasi trasa, sa se vada clar ca l-a lasat. Asta inseamna ca avantajul creat prin scurcircuitarea sicanei s-a conservat.


edit: scrisesem din greseala alonso in loc de hamilton


LLE: eu am zis ce am zis, comisarii au considerat ca si-a creat avantaj, practic a fost pedepsit pentru asta.
liviu2004
Nu poti contesta ca a fost in spatele lui. Nu poti face asta. Da, a accelerat mai tare decat el apoi tocmai pentru ca a fost in spatele lui.

Siii, alonso? Ce-i cu alonso in povestea asta?

(am rugat un moderator sa mute discutia in topicul de Belgian GP)
TMihai
Alonso traieste! biggrin.gif Si inca il are pe Hamham la inima.
QUOTE
"Sunt total de acord cu acea penalizare. Lewis si-a creat un avantaj clar in acel viraj. Daca ar fi abordat sicana regulamentar, nu ar fi trecut linia de sosire la un metru in spatele lui Kimi. Acolo pierzi in mod normal cinci sau zece metri si apoi nu mai poti depasi in primul viraj", a declarat Alonso.

Pilotul echipei Renault a declarat de asemenea ca nu este surprins de apelul introdus de oficialii de la McLaren la decizia de penalizare cu 25 de secunde a britanicului Hamilton. "Nu sunt surprins. Au facut acest lucru in 2007 si intotdeauna sunt obisnuiti cu astfel de initiative"


sursa
Solon
O sa ramana ca la inceput! Nici o grija!
Banuiesc ca tot Ham a fost de vina cand Kimi a intrat ca animalul in zid!
Autor moral!
dil
Raikkonen a fost confirmat la Ferrari pana la sfarsitul lui 2010. http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8365.html
Solon
Poate asa ii mai revine motivatia! Dar mai repede ca s-ar putea sa ajunga secundul marelui pilot Massa! icon_mrgreen.gif
sorin_f39
O fi adevarat, nu o fi adevarat...........


http://www.autof1.ro/oficialii-bmw-suntem-...sate-cu-alonso/

ssilviu
QUOTE(sorin_f39 @ 13 Sep 2008, 12:47)


Ce penibil. Practic FIA recunoaste ca a dat o penalizare absurda si acum incerca sa si-o motiveze.
neumann
Nu e penibil deloc, e foarte normal.

X trece in fata lui Y, scurtcircuitand sicana. X are toate trasele posibile deschise pentru urmatorul viraj, spre deosebire de situatia in care ar fi ramas in spatele lui Y, cand avantajul ar fi fost de partea acestuia, avand posibilitatea de a-l tine pe X in spate, pe aceeasi trasa, posibilitate care lui Raikkonen i-a lipsit, deoarece Hamilton a pastrat duelul deschis tot timpul. Posibilitate pe care Raikkonen ar fi avut-o daca Hamilton nu depasea taind sicana. Hamilton a vrut sa reinventeze formula 1 si se pare ca nu prea a prins ideea lui la comisarii de traseu.
Altfel, de maine toti pilotii ar depasi pe ultima sicana inainte de linia dreapta, apoi ar sta la panda sa-l lase pe pilotul depasit sa revina in fata lor cu juma de masina, pentru a-l depasi din nou. Asta nu e competitie reala, nu e fair play.

Eu as fi pus ziduri de beton pe marginea pistei biggrin.gif
Chiar, daca erau la Monte Carlo (nu in virajul de la iesirea de sub Casino), se mai punea vreo problema? HAM era pe margine, cu masina distrusa, sau in spatele filandezului.
ssilviu
Stiu si eu explicatia data de FIA. Ideea este ca prin aceasta explicatie si prin masurile luate FIA a recunoscut ca regulamentul nu a fost clar. Si logic si de bun simt mi se parea sa aplice sanctiuni conform noului regulament dupa ce acesta a fost redactat. Nu inainte. Cand conform vechiului regulament Ham Ham nu l-a incalcat.
neumann
Comisarii de cursa decid daca manevra a incalcat regulamentul sau nu. Au mai fost date astfel de penalizari in situatii similare, adica cel depasit nu a fost lasat sa treaca in fata suficient de repede.
ssilviu
Da. In functie de situatia din clasament si pilotii care au fost implicati.
sorin_f39
QUOTE(sorin_f39 @ 15 Sep 2008, 17:41)
O fi adevarat, nu o fi adevarat...........
http://www.autof1.ro/oficialii-bmw-suntem-...sate-cu-alonso/
*


Am vazut si pe Rai 1 acelasi subiect. Nu este exclus totusi ca din sezonul viitor Alonso sa piloteze un BMW.
Solon
QUOTE(ssilviu @ 16 Sep 2008, 20:47)
Da. In functie de situatia din clasament si pilotii care au fost implicati.
*


Corect! Exact ce sustin si eu!
b76bgaarh
si ferari a avut mereu parte de "arbitraj" partinitor.....
sorin_f39
Cand a fost Ferrari avantajata in defavoarea celorlalti? Prin incalcarea regulamentelor, evident. Un exemplu concret, va rog.
b76bgaarh
cand Michael Shumacher a primit o penalizare de trecere pe la boxe, a facuto in ultimul tur si a trecut linia de sosire pe la boxe (ca era la inceput) fara sa se mai piarda toate cele n secunde...si fia nu a luat nici o masura....
ssilviu
QUOTE(sorin_f39 @ 16 Sep 2008, 22:01)
Cand a fost Ferrari avantajata in defavoarea celorlalti? Prin incalcarea regulamentelor, evident. Un exemplu concret, va rog.
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Glumesti nu? Pai tocmai cazul de saptamana trecuta cu Hah Ham e dovada. Ce parte din regulament a incalcat? Esti dragut sa vii cu un quote din regulamentul oficial? Nu cu interpretari personale. Si daca totusi comisarii hotarasc ce si cum, de ce a mai fost nevoie de o completare oficiala la regulament DUPA incident?
sorin_f39
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2008, 21:41)
cand Michael Shumacher a primit o penalizare de trecere pe la boxe, a facuto in ultimul tur si a trecut linia de sosire pe la boxe (ca era la inceput) fara sa se mai piarda toate cele n secunde...si fia nu a luat nici o masura....
*


Atunci nu a fost nimic neregulamentar. Linia boxelor face parte din ansamblul circuitului, iar Schumi nu a depasit tururile maxime pe care le avea la dispozitie pentru a ispasi pedeapsa.
Totul a fost regulamentar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUOTE(ssilviu @ 16 Sep 2008, 21:44)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  Glumesti nu? Pai tocmai cazul de saptamana trecuta cu Hah Ham e dovada. Ce parte din regulament a incalcat? Esti dragut sa vii cu un quote din regulamentul oficial? Nu cu interpretari personale. Si daca totusi comisarii hotarasc ce si cum, de ce a mai fost nevoie de o completare oficiala la regulament DUPA incident?
*


NU, nu glumesc. La inceput am zis ca Hamilton nu trebuia penalizat. Am urmarit apoi de cateva ori imaginile si englezul nu a avut nici o intentie de a-l lasa pe Raikkonen sa treaca. Adica, ceea ce vreau sa zic este ca, daca ar fi intrat amandoi "normal" in sicana, atunci Hamilton nu l-ar fi depasit pe Raikkonen pe acceleratie, pana in acul de par. Dar asa, Hamilton l-a lasat sa treaca fara a frana corespunzator. Sper sa fiu inteles. Avantajul a existat de partea englezului.
Penalizare corecta.
Faptul ca FIA a reglementat acum ce inseamna lasarea unui pilot sa treaca, a fost pentru a clarifica lucrurile si a nu mai lasa loc la interpretari.


Alte exemple, dar clare, aveti?
Solon
@sorin: Vezi ca admiratia ta pentru Ferrari incepe sa-ti intunece obiectivismul!

HMMMM: Cand Barrichello l-a lasat pe Schumacher sa treaca la Indianapolis? blink.gif A da, l-a depasit sportiv! Bullshit!
ssilviu
QUOTE(sorin_f39 @ 17 Sep 2008, 08:39)
Alte exemple, dar clare, aveti?
*



Faptul ca tu ti-ai gasit justificari pentru orice incident, nu inseamna ca nu exista exemple. Iar litera aia de lege pe care a incalcat-o Ham, inca nu mi-a prezentat-o nimeni.
Solon
Nici nu o sa ti-o prezinte!
ionutctn
QUOTE(Solon @ 17 Sep 2008, 10:30)
Nici nu o sa ti-o prezinte!
*


De ce? Nu a incalcat nimic? Haideti sa fim seriosi. Tot ce nu este interzis este permis iar decizia comisarilor nu este corecta. Hamilton nu si-a creat avantaj dupa acea sicana, lasandu-l pe Raikkonen sa il depaseasca. Nu scrie nicaieri ca in caz de ai taiat o sicana pe urma trebuie sa il lasi pe ala sa treaca dar in nu stiu ce conditii de cuplu sau sa il lasi nu stiu cate viraje. Sa nu iti creezi avantaj si atat. Asta a si facut Hamilton. Acum ce vroiati sa il fi lasat pe Raikkonen sa conduca vreo cateva viraje? Oricum l-ar fi depasit. De cum a inceput ploaia diferenta s-a vazut. Faptul ca FIA a dat regula asta dupa incidentul cu Hamilton certifica tocmai ca nu era reglementat in ce conditii trebuie sa il lasi sa treaca inapoi (cate viraje sa il lasi sau cate secunde sau pe ce distanta). Pana la incident era precizat doar ca trebuia sa il lase inapoi.
sorin_f39
QUOTE(Solon @ 17 Sep 2008, 08:21)
@sorin: Vezi ca admiratia ta pentru Ferrari incepe sa-ti intunece obiectivismul!

HMMMM: Cand Barrichello l-a lasat pe Schumacher sa treaca la Indianapolis?  blink.gif  A da, l-a depasit sportiv! Bullshit!
*


Vorbeam de lucruri care au avantajat Ferrari in detrimentul altor echipe.
Ceea ce se intampla in interiorul unei echipe (in speta, ordinele de echipa) este doar treaba echipei. Atat.
Tu poate vrei sa spui de Austria, in ultima cursa disputata pe circuitul austriac.
La Indianapolis, Schumi a incetinit iar Barichello l-a depasit pentru a castiga cursa. Cred totusi ca a fost o neintelegere acolo. Nicidecum nu au fost ordine de echipa la Indianapolis. Parerea mea.

QUOTE(ssilviu @ 17 Sep 2008, 08:42)
Faptul ca tu ti-ai gasit justificari pentru orice incident, nu inseamna ca nu exista exemple. Iar litera aia de lege pe care a incalcat-o Ham, inca nu mi-a prezentat-o nimeni.
*


O sa citesc regulamentul sa vad daca specifica ceva anume la modul in care trebuie lasat cineva sa treaca.
dantes
QUOTE(ssilviu @ 15 Sep 2008, 21:34)
Practic FIA recunoaste ca a dat o penalizare absurda si acum incerca sa si-o motiveze.
*


Practic FIA nici nu trebuia sa admita recurs/apel..ce naiba a fost.... Cf. regulamentului, un stop&go/passthrough ESTE O DECIZIE FARA DREPT LA APEL. Se executa in timpul cursei sau se penalizeaza 25 de sec. De asemenea, faptul ca pilotii sunt investigati a fost semnalizat cand nici nu incepuse conferinta, nu se terminase nimic....
Cand a fost lovit kimi de ham in spate ca oprise la rosu' si el "nu a vazut" si l-a scos si pe kimi din cursa? A primit 10 pozitii penalizare cursa urmatoare radmasa.gif

Deciziile daca sunt sau nu in litera regulamentului e una insa regulamentul a fost facut sa sprijine spiritul competitional si spiritul Formulei 1, spirit care a cam fost terfelit in acest "incident"

QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2008, 21:56)
si ferari a avut mereu parte de "arbitraj" partinitor.....
*



Asa....SI? Asa pot spune si despre alte echipe...Dar numai la ferrari se vede...asa e...

Oricine ar spune si ar fi chior sa nu vada asta, dar Ham nu a avut in intentie sa-l lase pe kimi si ptr. ca are foamea de victorie (ca Schumi) si ptr. ca era mai rapid, si a vazut ca se poate. Aaaa, ca de ochii lumii l-a lasat un pic in fata pe kimi...vrajeala, daca ar fi intrat in curba normal, CU SIGURANTA nu putea sa-l depaseasca pe kimi ptr. ca in acceleratie e greu, ploaie, fara aderenta...asa pe linia dreapta, unde esti deja cu viteza si diferentele sunt infime spre zero, si-a conservat avantajul... De ce nu l-a lasat in fata lui IMEDIAT????? Adica pe perioada de acceleratie unde era clar favorabil lui kimi?

Dar ma rog....a fost decizie pro ferrari.... Asta a ramas in capul telespectatorilor...asa cum la un meci de fotbal se uita ce o bara sau un penalty ratat..doar rezultatul ramane!

FORZZA FERRARI !
TMihai
Daca cineva a avut parte de "arbitraj" partinitor, acel cineva e chiar Mclaren care inca are dreptul sa concureze in campionatul de F1. Ca sa nu mai zic de Hamilton care concureaza intr-o masina performanta in loc sa fie coechipier cu Fisico pe la Force India.
Solon
QUOTE(TMihai @ 17 Sep 2008, 16:22)
Ca sa nu mai zic de Hamilton care concureaza intr-o masina performanta in loc sa fie coechipier cu Fisico pe la Force India.
*


?????????????
TMihai
Schema?
sorin_f39
QUOTE(TMihai @ 17 Sep 2008, 15:22)
Daca cineva a avut parte de "arbitraj" partinitor, acel cineva e chiar Mclaren care inca are dreptul sa concureze in campionatul de F1.
*


Fara sa fiu rautacios, inchipuieti ce s-ar mai fi scris aici (si nu numai) daca Ferrari ar fi fost in locul lui McLaren.
Dar ce sa faci, doar Ferrari sunt aia rai, FIA = Ferrari International Assistance etc.


sandman_
QUOTE(sorin_f39 @ 17 Sep 2008, 10:26)
O sa citesc regulamentul sa vad daca specifica ceva anume la modul in care trebuie lasat cineva sa treaca.


In principiu, regulamentul spune ca un pilot n-are voie sa-si creeze avantaj prin taierea unui viraj, iar daca o face, este obligat sa ia masurile necesare pentru a se ajunge cat mai repede la situatia dinaintea virajului respectiv.
neumann
Iar eu (si altii, printre care comisarii de traseu) sustin ca nu s-a ajuns nici un moment la situatia dinaintea virajului respectiv. Acum, ca sa fiu rau, daca intr-adevar asa zice regulamentul se poate interpreta ca HAM trebuia sa ramana un tur intreg in spatele lui Raikkonen, sau cel putin la urmatoarea intrare in virajul ala sa fie in spatele lui biggrin.gif
Si de fapt asta au vrut sa clarifice cei de la FIA prin completarea regulamentului, ca nu e necesar ca pilotul care depaseste sa ramana un tur de pista in spatele celui depasit.
ionutctn
QUOTE(cristianco2002 @ 18 Sep 2008, 16:37)
Iar  eu (si altii, printre care comisarii de traseu) sustin ca nu s-a ajuns nici un moment la situatia dinaintea virajului respectiv. Acum, ca sa fiu rau, daca intr-adevar asa zice regulamentul se poate interpreta ca HAM trebuia sa ramana un tur intreg in spatele lui Raikkonen, sau cel putin la urmatoarea intrare in virajul ala sa fie in spatele lui biggrin.gif
Si de fapt asta au vrut sa clarifice cei de la FIA prin completarea regulamentului, ca nu e necesar ca pilotul care depaseste sa ramana un tur de pista in spatele celui depasit.
*


Tocmai faptul ca nu era precizat exact a dat nastere la discutii. Un lucru e clar: Hamilton l-a lasat pe Raikkonen inapoi dar nu la situatia de dinaintea virajului si oricum l-ar fi depasit. Este clar ca era nevoie de o reglementare in acest sens ca sa nu se mai interpreteze cat si cum trebuie sa il lase inapoi.
sorin_f39
Ma bufneste rasul:

http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8402.html

boga81
e bine ca a ramas optimist... dar sa recuperezei 21 de puncte in 4 etape deja bate spre vis...
Solon
Probabil l-au prins la declaratii dupa vreo bauta!
ionutctn
Probabil cauta o scuza ca sa nu devina "locotenentul" lui Massa si respectiv al doilea pilot al echipei. Poate ca tocmai a refuzat sa il ajute pe Massa si cel putin teoretic mai sunt ceva etape.
dantes
A aparut (probabil mai demult dar eu acu' am observat) calendarul competitional 2009, cu 19 etape, ultima fiind la Abu Dhabi in noiembrie, nu Brazilia ca de obicei... in rest, calendarul se gaseste aici.

CODE
01   2009 FORMULA 1 ING AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) *   26 - 29 Mar
02  2009 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX (Kuala Lumpur) *  03 - 05 Apr
03  2009 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX (Bahrain) *  17 - 19 Apr
04  FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2009 (Catalunya) *  08 - 10 May
05  FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2009 (Monte Carlo) *  21 - 24 May
06  FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2009 (Montreal) *  05 - 07 Jun
07  2009 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) *  19 - 21 Jun
08  FORMULA 1 GRAND PRIX DE FRANCE 2009 (Magny-Cours) *  26 - 28 Jun
09  FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND 2009 (Nürburgring) *  10 - 12 Jul
10  FORMULA 1 ING MAGYAR NAGYDIJ 2009 (Budapest) *  24 - 26 Jul
11  2009 FORMULA 1 PETROL OFISI TURKISH GRAND PRIX (Istanbul) *  07 - 09 Aug
12  2009 FORMULA 1 TELEFONICA GRAND PRIX OF EUROPE (Valencia) *  21 - 23 Aug
13  FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2009 (Monza) *  04 - 06 Sep
14  2009 FORMULA 1 ING BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) *  11 - 13 Sep
15  2009 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore) *  25 - 27 Sep
16  2009 FORMULA 1 FUJI TELEVISION JAPANESE GRAND PRIX (Suzuka) *  09 - 11 Oct
17  2009 FORMULA 1 SINOPEC CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) *  16 - 18 Oct
18  FORMULA 1 GRANDE PREMIO DO BRASIL 2009 (Sao Paulo) *  30 Oct - 01 Nov
19  2009 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Abu Dhabi) *  13 - 15 Nov
TMihai
Dupa cum era de asteptat, apelul celor de la Mclaren nu a fost admis

QUOTE
Statement from the FIA:

At the Grand Prix of Belgium, run on 7 September 2008, and counting towards the 2008 FIA Formula One World Championship, the Stewards of the meeting imposed a drive-through penalty upon the driver of car No.22, Lewis Hamilton, for a breach of Article 30.3 (a) of the 2008 FIA Formula One Sporting Regulations and Appendix L, Chapter 4, Article 2 (g) of the International Sporting Code.

As the drive-through penalty was imposed at the end of the race, 25 seconds were added to the driver's elapsed race time in accordance with Article 16.3 of the FIA 2008 Formula One Sporting Regulations.

Article 152 of the International Sporting Code states that drive-through penalties are "not susceptible to appeal."

The competitor Vodafone McLaren Mercedes appealed the Steward's decision before the International Court of Appeal in a hearing in Paris on September 22nd.

Having heard the explanations of the parties the Court has concluded that the appeal is inadmissible."


Mai multe detalii aici
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.