Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
sorin_f39
Atunci sa se retraga celelalte echipe si sa ramana doar Ferrari. De ce n-o fac?

Avem unul in tara care tipa in continuu "Mafiaaa". Nu il luati drept exemplu de urmat......
Solon
QUOTE(sorin_f39 @ 23 Dec 2008, 07:54)
Avem unul in tara care tipa in continuu "Mafiaaa". Nu il luati drept exemplu de urmat......
*


Pai xcss nu a zis ca il ia dpret exemplu! Si-a spus si el parerea!
Si eu o impartasesc!
Acum suntem doi care ne luam dupa ala care striga Mafia, este? radmasa.gif
b76bgaarh
trei solon trei...
sorin_f39
Cand am spus "sa nu-l luati", nu m-am referit doar la xcss, ca nu vorbesc cu el cu "dumneavoastra". Ci m-am referit la toti cei care vedeti in F1 o conspiratie.


PS: McLaren inca exista in F1 deoarece deciziile luate de FIA sunt cele corecte, nu-i asa?
xcss
Pai doar n-o sa se impuste singura FIA in picior smile.gif Si McLaren e un "big dick playa", vorba lui Tom Cruise. Cred (de fapt sunt aproape sigur) ca deciziile astea se iau numai si numai in functie de bani. Eu n-am nimic cu Ferrari per se, dar cu ei se asociaza unele dintre cele mai bizare evenimente din F1 in decursul anilor. I'm just stating the obvious wink.gif
Acestea fiind zise, Allez Renault! smile.gif
AlexV
ba chiar suntem patru biggrin.gif.

ferrari o fi fost non stop in formula 1 dar cel putin 10 ani consecutiv a alergat doar ca sa arda combustibil si sa uzeze cauciucuri. asta nu vine decat sa intareasca spusele ca nu conteaza cat de vechi esti, conteaza ceea ce faci, si cat de fairplay faci.

momentan in formula 1 nu exista fairplay, dar nu exista nici macar o cursa de calitate.
adip
QUOTE(xcss @ 23 Dec 2008, 08:37)
F1 ESTE un circ ieftin
Eu as zice ca e un circ mult prea scump pentru ce ofera. E prea supraevaluat si supralicitat din toate punctele de vedere. Costurile mi se par exagerate
xcss
Ieftin ca end result...
adip
QUOTE(xcss @ 23 Dec 2008, 21:44)
Ieftin ca end result...
Exact
Solon
QUOTE(sorin_f39 @ 23 Dec 2008, 10:16)
PS: McLaren inca exista in F1 deoarece deciziile luate de FIA sunt cele corecte, nu-i asa?
*


Sa nu-mi spui ca tu crezi ca restul echipelor nu se spioneaza!
Doar ca astia de la McLaren au fost mai prosti si au fost prinsi!
Sau au fost prea ghiolbani si au furat informatii cu ambele maini!
Probabil ca FIA le-a zis: Ba, sunteti tarani! Am inteles! Spionaj! Dar nici in halul asta! biggrin.gif

23 Dec 2008, 15:37:
http://www.autof1.ro/carlos-slim-si-david-...a-prelua-honda/


Si cica Honda dezvolta in continuare masina 2009 pentru eventualii cumparatori!
Bine, dezvolta de vreo cativa ani buni si tot degeaba!
sorin_f39
Toti spioneaza, mai mult sau mai putin. Insa McLaren au fost prinsi cu un intreg caiet de sarcini. Si, cum FIA judeca "corect", McLaren inca mai concureaza in F1.
Caz clar, super mediatizat, dovezi fara a putea fi atacate .... si McLaren exista inca.

Ferrari nu este oaia neagra a F1. Va place, nu va place, Ferrari se identifica cu F1. Si invers. Iubesti sau urasti Ferrari (echipa de F1). Asta este privilegiul lui Ferrari. Dar sa vezi doar potentiale avantaje acordate de FIA in timpul campionatului Scuderiei si sa nu ai ochi si pentru favorizarile acordate celorlalte echipe, mi se pare exagerare si rea vointa.
Apropo, ca era un post mai sus, DA, eu sunt mandru ca fan al marcii Ferrari de cand eram copil. Si, ca sa fiu rautacios, ma bucur si pentru faptul ca Ferrari are o situatie privilegiata in ceea ce priveste partea financiara, si pentru asta felicit managementul Scuderiei. Unii vin, altii pleaca, Ferrari va ramane.

Forza F E R R A R I !!!
Solon
Bun, am priceput! Cu Sorin, daca ziceti de rau de Ferrari nu o mai scoateti la cap! biggrin.gif
dantes
QUOTE(sorin_f39 @ 23 Dec 2008, 17:11)
Unii vin, altii pleaca, Ferrari va ramane.
*



Excelent. Recomand celor care nu suporta echipa rosie sa urmareasca alte tipuri de competitii sportive auto.
McLaren sa zica merci ca inca mai exista. E decizia cea mai corecta?
Briatore cu williams au tacut malc despre moartea lui Senna care se pare ca a fost din eroare de proiectare... N-are a face...tot Ferrari e de vina si aici...

Oricum mentin recomandarea celor care nu suporta pe Ferrari atunci la revedere si spor la vizionat alte competitii...
dil
Echipa Honda a fost salvata:

http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-...a-honda-3685081
Io_mi_s
La cum se tot modifica regulamentul, mi-s curios ce se va intampla daca ... Sursa imi pare serioasa.
MihaiD
Fernando Halonso, la Ferrari din 2011

Fernando Alonso va concura pentru Ferrari din sezonul 2011 al Formulei 1. Informatia a fost facuta publica de italienii de la Gazzetta dello Sport, conform acestora existand deja o intelegere secreta intre iberic si Scuderie.

Alonso a semnat pentru o perioada de patru ani cu Ferrari, pentru sezoanele cuprinse intre 2011 si 2014, angajamentul avand mai multe clauze.

Una dintre ele ar fi aceea conform careia Fernando ar putea veni la Maranello cu un an mai repede de 2011, daca finlandezul Kimi Raikkonen se va retrage din Marele Circ la finalul sezonului viitor, sau va avea rezultate nesafisfacatoare.

In varsta de 27 de ani, Fernando Alonso are marele merit de a fi reusit sa iasa campion al lumii in anii 2005 si 2006 cu un monopost Renault mai slab cotat la care a lucrat cu mecanicii echipei.

"Avem doi piloti de certa valoare in acest moment, Massa si Raikkonen, care mai au contracte pe urmatorii doi ani. Alonso este un mare campion, iar viata este lunga. El este inca tanar...", a declarat Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari.

In afara de Renault, Fernando Alonso a evoluat un an de zile si pentru marele rival al celor de la Ferrari, McLaren Mercedes, dar relatia tensionata pe care a avut-o cu Lewis Hamilton l-a indepartat de la echipa condusa de Ron Dennis.

http://sport.hotnews.ro/stiri-motor-529049....htm#loginPanel
Tomcat
Stirea cu Alonso este si pe Prosport.ro ca fiind citati cei de la Gazzeta, dar Luca di Montezemolo practic nu a confirmat in declaratia sa povestea respectiva.
Cam indepartata treaba cu 2011.
Personal cred ca mai repede ar trebui sa scape de Felipe nu de Kimi!
Sa mai vedem!
Solon
Inca 2 ani la Renault pentru Alonso in conditiile in care masina nu e stralucita, nu prea e o treaba pentru el!
Iar daca intre timp mai iese si vreun pilot campion cu Ferrari o sa fie greu pentru el! Ca deh, vrea sa vina ca nr.1 in echipa!
Modus
De unde ai scos-o ca masina nu e stralucita? Ai rabdare sa vedem primele curse din 2009.
Solon
@modus: Crezi ca din 2 curse castigate intr-un an, anul urmator devii brusc candidat la titlu?
Nu prea cred ca poti dezvolta o masina in 8 luni ca in a noua sa castigi-cazul lui Alonso in 2008- si in 2009 sa fii cel mai bun!
dil
Daca nu ma insel, in ultimele (5) curse Alonso a strans cele mai multe puncte. Renault si-a imbunatatit masina foarte mult in sezonul 2008. Acum ramane de vazut daca s-au straduit suficient de mult, avand in vedere ca nici celelalte echipe nu au stat cu mainile in sân.
ATM
Ca adaugire, s-au mai vazut echipe care au inceput sa miste in ultima parte a sezonului si apoi au iesit anul urmator campioni pe linie. Aduceti-va aminte de McLaren in anul in care iesea Villeneuve (Williams) campion, parca 1997? McLaren a fost dezastru la inceputul sezonului, apoi mai pe la sfarsite Hakkinen a castigat si el o cursa , cam trasa de par fiindca Villeneuve, cu sacii in caruta si in contul unui ajutor primit anterior din partea lui Hakkinen in duelul cu Ferrari,Villeneuve deci s-a lasat lesne depasit...anul urmator Hakkinen a iesit campion mondial iar McLaren a invins en fanfare competitia. Tin minte ca in cursa de deschidere de la Australia ambele masini McLaren au depasit cu un tur restul concurentilor.
sorin_f39
In ceea ce priveste Honda, eu inteleg ca miliardarul respectiv a preluat datoriile Honda, insa echipa va tine in continuare de constructorul japonez. Iar astfel, miliardarul sa fie coproprietar, alaturi de Honda. Oricum, japonezii nu aveau nici un sponsor pe masina.
Daca cineva a inteles altceva in ceea ce priveste viitorul Honda, il rog sa puna parerea aici.


In alta ordine de idei, pana in 2011 mai este mult, mai ales cand e vorba de F1. Asa ca sosirea lui Alonso la Ferrari este, mai mult sau mai putin, discutabila.
TMihai
Ferrari si-a lansat trocariciu'. Nu-mi vine sa cred cat de urate sunt masinile de anul asta...nu ca ar mai conta la cat de praf a ajuns F1. Ca sa vedeti si restul pozelor apasati pe fotografia din articol.
Solon
In fata arata horror!
Bliss
Ce panarame de eleroane. down.gif
dantes
TOATE masinile anul asta vor arata ca un mare rahat pe roti. Ferrari a fost doar prima masina prezentata.

Ar fi vrut si Renault sa prezinte masina, insa a picat 2 din cele 3 teste de siguranta impuse de FIA. Se vor rezolva sunt convins doar ca nu vor mai fi printre primii care isi etaleaza masina.
MihaiD
Mie imi place, arata ca masinile de la inceputul anilor '90 wub.gif , fara apendice aerodinamice naspa.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Un onboard cu Massa la Mugello, cu noul F60
Solon
Eleronul spate e aiurea rau! MI se pare prea ingust si prea inalt!
dantes
Uite aici de ce!

Offf.... Ia vezi ce zice la capitolul aerodinamica?
QUOTE
*The front wing becomes lower (75mm from 150mm) and wider (up from 1400 to 1800mm - the same width as the car) with driver-adjustable flaps.
*The rear wing becomes taller (up 150mm to bring it level with the top of the engine cover) and narrower (750mm from 1000mm).


Macar cand se emite o parere fiti va rog informati.

Deci, ptr. a elimina anumite rautati, noul regulament la partea de aerodinamica e drastic la modul ca nu mai au voie nici un fel de apendice aerodinamic in afara de front si rear wing. Pe langa asta au umblat la dimensiuni si acum arata ca o masina cheala de prin anii '90
RPM-ul motoarelor a fost limitat la 18.000 in loc de 19.000, nu mai au voie decat 8 motoare / sezon / pilot, insa au posibilitatea de a le folosi cum si cand vor.
Apar slickurile in rest regulamentul e identic, cu 2 tipuri de cauciucuri de uscat pe cursa plus intermediare si ploaie.
KERS-ul care e cu dute vino la modul ca sistemul e greoi, dar poate oferi pilotului un pic de extra-boost...insa e greu la propriu. Stocarea energiei in principiu se face intr-o "baterie" care e destul de grea. La capitolul asta McLaren se pare ca are un KERS ok, Ferrari parca au renuntat la idee sau stau cel mai prost la capitolul asta.
Testari nu se mai pot face in timpul sezonului deloc. Asa ca in principiu orice modificare la masina va fi testata in timpul curselor.

Spor.
MihaiD
Noua Toyota http://www.tf109-premiere.com
Solon
Contender! radmasa.gif radmasa.gif
Mai este mult pana acolo!
dil
Si cei de la McLaren Mercedes si-au dezvelit masina:
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/1/8847.html
http://formula1.automarket.ro/stiri/artico...entru-2009.html
Tomcat
Da, au prezentat-o.
Pe site-ul Realitatea.net - sport mai este prezentata si urmatoarea stire SOC:

"Atmosfera destinsă de la prezentarea noului monopost a fost tulburată însă de anunțul șoc făcut de președintele scuderiei, Ron Dennis, care și-a anunțat demisia, la scurt timp după ce declarase că își dorește amblele titluri pentru acest sezon. Retragerea lui Dennis de la cârma echipei se va produce la începutul lunii martie, cu o lună înainte de începerea sezonului fin F1, iar, potrivit informațiilor din presa britanică, acesta va lăsa controlul de zi cu zi ale echipei lui Martin Whitmarsh, în prezent numărul 2 al scuderiei.

"Este timpul ca Martin să preia conducerea echipei. Este sută la sută decizia mea. Acesta este o funcție care îi va plăcea și de acum încolo el va lua majoritatea deciziilor din zilele de competiție. Este momentul potrivit pentru ca eu să renunț. Însă nu văd această renunțare a mea ca o retragere, deoarece este ceva total opus. Suntem o organizație complexă și avem multe proiecte", a spus Ron Dennis, în vârstă de 61 de ani, care va prelua funcția de director executiv și se va ocupa mai mult de zona de producție.

Ron Dennis are 61 de ani și a fost președintele grupului McLaren, din acțiunile căruia britanicul deține 15%, din 1981. Sub conducerea lui Dennis pe la echipa de Formula 1 au trecut piloți ca Niki Lauda, Alain Prost, Ayrton Senna, Mika Hakkinen și Lewis Hamilton. "

Am cautat si pe alte site-uri dar nu am gasit nimic!

Razor
Si totusi daca e sa ne gandim ca din '90 pana in '08 sunt 18 ani in care s-au investit sume colosale pentru a diminua treptat spectacolul... si acum ca o ultima incercare ce si-au zis... hai sa revenim totusi la configuratia de acum 18 ani... ce sa ne mai chinuim cu cauciucuri cu N santuri, de Tz duritati care sa reziste K ture ... noroc cu siguranta imbunatatita.
Sa speram ca va fi spectacol de acum... cel putin in '90 era... si mai e ceva care promite KERS (NOS-ul din F1).
dil
Azi va avea loc lansarea monposturilor Renault si Williams, iar maine BMW Sauber.
mihai5
Noul monopost Renault
dil
Alte poze

Si mai multe poze...
Arhimede
A lansat renault cea mai urata masina din istoria sportului cu motor
aphophis
sa fie asta singura buba a masinii. Sper sa ia titlul..
Bliss
La fel de bălțată.
dantes
O sa vezi ce urate or sa stea toate masinile astea la start cu fundu in sus...daca da un fulger sa vezi ce-i trazneste in fund....

Pana la urma, aerodinamica a inceput sa capete un rol extrem de important in ecuatie si s-a ajuns la faptul ca daca rulezi in spatele cuiva sa nu mai ai apasare si sa pierzi controlul, plus de asta depasirile in situatia asta devin din ce in ce mai dificile. In situatia de acum, aerodinamica va juca un rol mai mic, grip-ul va fi asigurat acum de slick-uri.

Daca uratenia masinilor va fi compensata de spectacol ca in vremurile cand masinile erau la fel de urate ar fi super.

T-Minus 65 zile tongue.gif
Solon
Renault a dat Elf pe Total?
Stiam ca Total umbla cu PSA, nu si cu Renault!
Modus
Total si Elf au fuzionat mai demult, formand un singur grup petrolier, Totalfina-Elf. Se foloseste doar denumirea Total. Asa ca Renault nu a dat Elf pe nimic.
b76bgaarh
da sunt 2 regulamente?????

aripa mc laren e mai lata si mai joasa.....
Solon
http://www.williamsf1.us/news/view/813

Io-te! wub.gif wub.gif wub.gif
DrK
asta da masina wub.gif cred ca e cea mai reusita... nu se vede fundul ala imens...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.