Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
hellcat
Polonezul Robert Kubica a suferit un accident teribil si se afla internat in stare grava la spital. Pilotul de la Renault F1 Team participa la Raliul Ronde din Andora, pe o Skoda Fabia, si a suferit fracturi multiple.
Kubica a suferit un accident extrem de grav, dupa ce masina pe care o conducea a parasit in plina viteza carosabilul, iar apoi s-a izbit de zidul unei biserici. Accidentul s-a produs in jurul orei 8:30, in localitatea San Lorenzo di Testico.

Pilotul in varsta de 26 de ani a fost transportat de urgenta la spitalul Santa Corona din Geneva. Potrivit Rai News, starea de sanatate a lui Kubica a fost stabilizata in cele din urma, dupa ce initial medicii s-au temut pentru viata sa. El este constient, insa primele informatii sunt ca pilotul si-ar putea pierde o mana. Ranile sunt foarte grave si unica solutie pentru a nu ii pune viata in pericol mai departe ar fi amputarea.

Kubica este constient, dar a suferit numeroase fracturi la picior. Cel mai probabil, Kubica va rata startul noului sezon din Formula 1, care va avea loc pe 19 martie.
sursa: onlinesport
DragosP
Va rata, din păcate, tot sezonul, dacă nu chiar ăsta a fost sfârșitul carierei.sad.gif
gabize
Se pare ca i-au salvat mana. Insa daca a fost luata in calcul optiunea amputarii, nu cred ca refacerea lui va fi suficient de rapida incat sa mai poata prinde ceva din sezonul 2011 al F1. Sper pentru el ca macar sa mai poata reveni, chiar daca nu anul acesta.
b76bgaarh
ma nu stiu cum se face dar aia la eurosport, de fapt managerul lui, au zis doar de prima cursa. acum cine baga gargara? nenea ala sau ziaristul roman?
dil
Dacă are ciolanele rupte și încă nu au terminat de operat să le pună la loc... Numai cât durează să se prindă oasele și să se vindece rănile, plus perioada de recuperare.
bucatzel
A comis-o destul de dureros pentru cariera lui.

http://en.espnf1.com/renault/motorsport/story/40129.html

Solon
La inceput era bord de 207! Sa inteleg ca bara de la parapet a intrat in masina?
b76bgaarh
da ma a trecut prin masina, prin mana lui si a iesit prin spate. de asta ccidentul a fost de toata jena, ceasul rau pisica neagra etc.
bucatzel
Bai, da' atata ghinion, mai rar.

Cand se lupta serios in campionat, aia de la bmw au decis sa-si focuseze atentia pe pleazna aia de masina de o iesit in urmatorul sezon.

Acu'
QUOTE
it's the first time a team has conceived a car with Robert integrally in mind

si el n-o poate conduce.

http://en.espnf1.com/renault/motorsport/story/40356.html

Si desteptii de la renault il "evalueaza" pe Heidfeld. De parca ar avea atatia dintre care sa aleaga.
b76bgaarh
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/255413/

batalie pt nume.
Solon
Cica le cer despagubiri broscarilor ca au folosit F150 iar ei au mizeria aia de F-150, bestseller in US!
Ce legatura o fi intre o masina de F1 care este stiuta sub numele de Ferrari si F-150 pickup-ul astora?
Intrebare: Voi stiti masina de F1 Williams, nu? Eu, de exemplu, stiu numele de cod FW 33. Dar asta o stiu pentru ca ma pasioneaza subiectul. Un altul habar nu are de numele de cod.
b76bgaarh
pai cand broscarii vin si zic, f 150 in sus si in jos, trebuie sa plateasca tm la ford, altfel pas.
bucatzel
Americanism jenibil...

Fix la tractorul ala se vor gandi fanii F1.

Si sincer, sunt curios cati mai stiu ce indicativ avea Ferrari-ul din 2002, cu care Schumacher si Barrichello au strans la fel de multe puncte cat restul echipelor la un loc...
b76bgaarh
europenii nu prea dar americani da, doar e cea mai vanduta masina de pe piata lor de vreo 15 ani. atat timp cat ei au trade mark pe acest nume, au tot dreptul. si apoi lupta ford chrysler va zice ceva.
Solon
Numai americanii puteau fi atat de cretini sa confunde indicativele!
Modus
ce bine ca europenii sunt niste genii, iar asiaticii conduc deja lumea.
sorin_f39
E de ras la prima vedere, dar, daca Ford a inregistrat numele "F150", nu are voie nimeni sa-l foloseasca. Asta e treaba, oricat de comica ar parea.

O chestie similara din trecut. Porsche a vrut sa-si numeasca masina "901". Peugeot a sarit de fund in sus si a spus ca a inregistrat orice combinatie de 3 cifre, cu cifra 0 in mijloc --> Porsche nu a avut voie sa puna "901". Drept urmare, a aparut "911".
betamax
Stiu sigur ca a existat si Trabant 601. De aia nu s-au luat, ca erau in blocul comunist si n-aveau ce sa le faca.
Pe de alta parte, daca se mai gasesc inca 9 gorobeti indieni, chinezi, etc. si inregistreaza fiecare cifrele 1, 2 ... la mijloc ce se intampla ? Vom vedea BMW abc ?(e doar un exemplu).
Iar cei de la Ford sunt caraghiosi, confuzia (daca ar putea cineva s-o faca) intre tractorul lor si sasiul Ferrari ar fi in avantajul lor.
ATM
Se pare ca Heildfeld e chitit sa faca treaba buna - primul in a treia zi de teste la Jerez.
http://www.formula1.com/news/headlines/2011/2/11740.html

Are ceva noroc baiatul asta. Anul trecut i-a luat locul lui De la Rosa datorita experientei cu pneurile Pirelli, anul asta bulan chior cu Kubica, mai prinde inca un an (probabil complet, la cat de accidentat e polonezul) si inca intr-o echipa bunicica. Oricum , mai buna decat Sauber. Bag mana-n foc ca nu se astepta la asta cand s-a retras BMW. Am mai vazut noi recent unul care era pus pe liber cu o luna inainte de inceperea sezonului si a iesit campion...
Ma rog, daca nu se concretizeaza cu Heildfeld, ca alte nume (solide, ca tinerei se gaseau destui) as mai fi zis de Fisichella , Montoya ,Ralf Schumacher si Bourdais. Numai ca astia au pierdut contactul cu F1 de cel putin un an sau mai mult, pe cand Heildfeld nu. Nu intru in discutiile cu Raikkonen si Villeneuve, ca astea deja is can-can.

AMR 25 de zile.

Nu in ultimul rand, HRT inca nu au confirmat cine e cel de-al doilea pilot. Vai de capul lui, oricine ar fi. Pana se obisnuieste el cu masina, trec deja cateva curse bune. iar masina in sine,cred ca e singura care inca nu a participat la teste. In poze arata bine, in realitate probabil ca o sa fie iar caruta.
gabize
Heildfeld cand are masina si pneuri poate sa scoata timpi cronometrati foarte buni, insa in cursa nu stie sau nu poate sa-si dozeze energia si nu mai scoate rezultate.
Solon
Heidfeld!
ATM

QUOTE
...insa in cursa nu stie sau nu poate sa-si dozeze energia si nu mai scoate rezultate


Mmm, e si asta o explicatie, desi pe Heildfeld il vad un pilot destul de cerebral si calm de fel, sau poate tocmai d-aia...il ia plictiseala pe parcurs si uita sa fie rau, sa atace tot timpul...oricum, ce a spus colegul gabizegrean cred ca se potriveste ca o manusa lui Jarno Trulli, e chiar definitia lui ca pilot. Daca s-ar face clasamente doar pentru primele 10 ture, cred ca in unii ani Trulli ar fi lejer pe podium.
gabize
Nu am spus ca e un pilot prost. Doar ca-mi da impresia ca nu e la fel de bataios ca altii, cum sunt Kubica, Vettel, Hamilton, Alonso si de ce nu Petrov.

Jarno Trulli e campion la asta, el e si va fi vesnicul perdant.
sorin_f39
Deocamdata Heidfeld este din categoria "s-a nascut talent si a murit speranta". Se vedem ce va face de data asta.
Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc, oarecum surprins, ca tanarul Hulkenberg nu a avut loc la Lotus Renault.
Tomcat
Realitatea.net - Sportnews:

"Ultimele știri privitoare la starea de sănătate a pilotului polonez de Formual 1 Robert Kubica nu sunt dintre cele mai bune. Surse din spitalul în care este internat afirmă că starea sa s-a înrăutățit în ultimele ore, ca urmare a accidentului din 6 februarie.

El ar fi trebuit să fie astăzi transferat la secția de ortopedie a spitalului Pietra Ligure, dar s-a hotărât menținerea lui la terapie intensivă cel puțin până miercuri.

Știrea a fost confirmată inclusiv de logodnica pilotului, Edyta, pentru postul polonez de televiziune TVN24. Conform Edytei, "starea de sănătate a lui Robert s-a deteriorat atât în plan fizic, cât și psihologic", în urma intervenției chirurgicale de vineri, care a durat mai bine de zece ore."

Sper sa-si revina!
Un baiat extraordinar. Alta treaba nu avea decit sa fuga la raliu!
DrK
user posted image
bucatzel
QUOTE(sorin_f39 @ 13 Feb 2011, 20:53)
Deocamdata Heidfeld este din categoria "s-a nascut talent si a murit speranta". Se vedem ce va face de data asta.
Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc, oarecum surprins, ca tanarul Hulkenberg nu a avut loc la Lotus Renault.
*



Discutabil, dar oricum, e singurul cu ceva experienta. Daca-l puneai pe hulkenberg langa petrov, aveau poate vreo doua curse interesante, si se alegea praful de masina in cateva luni.

Nu uitati ca scopul unei echipe de F1 este sa produca bani. In cazul altora, banii se masoara in imagine, dar lotus-reno-cum i-o mai spune, e inutil si la faza asta, ca numele de reno e "la misto". Asa ca ei trebuie sa se prezinte cat mai serios se poate.
b76bgaarh
ciudat ca au acceptat 2 echipe cu acelasi nume, Lotus.
DrK
Si anu trecut au acceptat McLaren Mercedes si Mercedes smile.gif

Mai bine ne-am uita ca sunt cel putin 7 piloti debutanti in F1.


off: bine ca avem si moderator acum blush.gif
b76bgaarh
mercedes era motoristul era force india mercedes, mclaren mercedes si mercedes

acum avem lotus renault si team lotus, tot cu motor reno.

nu pui si cursele?
dil
Două echipe nu pot veni cu același motor și același șasiu. Șasiuri diferă în cazul celor două echipe Lotus.
DrK
Am dat doar un exemplu bgaarh smile.gif
Asa e discutabil si cu RedBull / Torro Rosso. Profesionalismul totusi a fost la cote inalte si nu au existat discutii prea multe pe aceasta seama.

O sa pun si cursele maine. Poate bucatzel le pune si sticky pe undeva daca ajuta.
b76bgaarh
pai la red/bul toro rosso au cam carait, da acolo aveau motoare diferite.


oricum sa vedem ce se mai intampla si anul asta, cel mai lung sezon de pana acum.
Solon
Era si alt sasiu la Torro/RBR! Ala de la Torro era o pocnitoare si nu era dezvoltat de Newey!
bucatzel
QUOTE(DrK @ 14 Feb 2011, 17:43)
O sa pun si cursele maine. Poate bucatzel le pune si sticky pe undeva daca ajuta.
*



Fa un topic si da-mi un PM si se rezolva. Da' am o rugaminte. Daca poti, pune acolo si ora de start in ora Romaniei. De fiecare data cand ma uit pe f1-live si vad time left, stau si fac aritmetica tongue.gif.
ATM
Cursele cica ar fi
2011 FIA Formula One World Championship Race Calendar
01 2011 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX (Sakhir) 11 - 13 Mar
02 2011 FORMULA 1 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) 25 - 27 Mar
03 2011 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX (Kuala Lumpur) 08 - 10 Apr
04 2011 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) * 15 - 17 Apr
05 2011 FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX (Istanbul) 06 - 08 May
06 FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2011 (Catalunya) 20 - 22 May
07 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2011 (Monte Carlo) 26 - 29 May
08 FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2011 (Montreal) 10 - 12 Jun
09 2011 FORMULA 1 GRAND PRIX OF EUROPE (Valencia) 24 - 26 Jun
10 2011 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) 08 - 10 Jul
11 FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND 2011 (Nürburgring) 22 - 24 Jul
12 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDÍJ 2011 (Budapest) 29 - 31 Jul
13 2011 FORMULA 1 BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 26 - 28 Aug
14 FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2011 (Monza) 09 - 11 Sep
15 2011 FORMULA 1 SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore) 23 - 25 Sep
16 2011 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX (Suzuka) 07 - 09 Oct
17 2011 FORMULA 1 KOREAN GRAND PRIX (Yeongam) 14 - 16 Oct
18 2011 FORMULA 1 GRAND PRIX OF INDIA (New Delhi) * 28 - 30 Oct
19 2011 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Yas Marina Circuit) 11 - 13 Nov
20 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL 2011 (Sao Paulo) 25 - 27 Nov

si linkul
http://www.formula1.com/races/calendar.html

Cu doua sincope de 3 saptamani: intre China si Turcia, precum si intre Ungaria si Belgia (probabil vacanta de vara). In rest, regular la 1 sapt sau 2 maxim o sa avem distractie.
dan22y
A fost confirmat Heidfeld pana la urma in locul lui Kubica, mai multe aici.
ATM
Nasol, Bahreinul se retrage de la organizarea Marelui Premiu inaugural. Dati-mi matura sa ma-mpusc death.gif

linkul cu pricina:
http://www.formula1.com/news/headlines/2011/2/11768.html


Pare-se ca si in Bahrein au inceput usurel miscari populare care s-au lasat cu ceva impuscaturi - in spiritul revolutiilor recente din Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

Una peste alta, nu se mai alearga cursa din 13.03. Sper sa se introduca repejor o alta cursa inaugurala, in fond exista si-n Europa destule circuite capabile sa gazduiasca o cursa de F1:
Zeltweg -Austria,
Paul Ricard-Franta,
Donnington Park-Uk,
Estoril-Portugalia,
Jerez-Spania, ca tocmai ce s-au incheiat acu' cateva zile teste comune;
parca s-a mai alergat in trecut si prin Olanda, prin Argentina...
sau poate Brno, Cehia? daca merge pentru motociclism, ar trebui sa mearga si pentru F1...si sa nu uitam de nume cu adevarat grele, absente din programul actual:
Imola-San Marino,
Hockenheim-Germania (cu un plus pentru seriozitatea nemteasca, cred ca ar putea-o scoate la capat),
Magny-Cours-Franta,
Fuji-Japonia,
variante ar fi - sa faca orice, doar sa faca ceva, ca mi-e sila sa astept pana pe 27 martie . Acu' inteleg si eu ca e din scurt, ca s-au pierdut multi bani din bilete de avion, hoteluri, drepturi de imagine, merchandising, contracte blah blah, dar ar fi o pata de imagine destul de mare sa se amane startul cu inca doua saptamani.
Oricum Bernie had it coming, tot plimbandu-se cu circul prin colturi diverse ale lumii. Poate ca Europa nu mai e ce-a fost, dar e totusi mai stabila decat India sau Bahrein.
gabize
Nu cred ca mai au timpul fizic necesar sa organizeze o cursa pe un alt circuit, chiar daca ar vrea sa inlocuiasca cursa din Bahrein.
bucatzel
QUOTE(ATM @ 22 Feb 2011, 00:31)
Zeltweg -Austria,
Paul Ricard-Franta,
Donnington Park-Uk,
Estoril-Portugalia,
  Jerez-Spania, ca tocmai ce s-au incheiat acu' cateva zile teste comune;
parca s-a mai alergat in trecut si prin Olanda, prin Argentina...
sau poate Brno, Cehia? daca merge pentru motociclism, ar trebui sa mearga si pentru F1...si sa nu uitam de nume cu adevarat grele, absente din programul actual:
Imola-San Marino,
Hockenheim-Germania (cu un plus pentru seriozitatea nemteasca, cred ca ar putea-o scoate la capat),
Magny-Cours-Franta,
Fuji-Japonia, 
*



Tu mori de cald, pesemne tongue.gif. In afara de Estoril si Jerez, ar degera lumea in tribune.

DrK
Ar merge mutarea marelui premiu din Brazilia primul pe lista wink.gif
Nota: Nici Australia nu prea mai vrea sa continue cu F1.

Reguli noi:
S-a intors regula de 107% in calificari
"Stuarzii" au voie sa dea amenzi mai mari (250mii euro)
F-duct spune pa competitiei
Eleronul ajustabil intra ca inlocuitor pentru f-duct
KERS-ul va fi optional pentru echipe.
Cutiile de viteze trebuie sa tina acum 5 curse (4 in 2010)


Aditional, toate cursele se vor emite in HD ( 1080p)
bucatzel
Din intamplare, am descoperit ca trebuie sa-mi cer niscai scuze biggrin.gif

QUOTE(kossak @ 18 Nov 2009, 14:31)
Niciodata nu o sa ajunga de talia lui  M. Schumacher (despre care am auzit ca s-ar putea sa ajunga la Mercedes GP la anul...)
*




QUOTE(bucatzel @ 18 Nov 2009, 14:56)
Si tu crezi tot ce auzi... Poate Maricica Schumacher, ca daca Michael se suie in vreun monopost, ala o sa fie rosu... Pe el sigur il pastreaza sub contract cat se poate.
*



Back on-topic.

http://en.espnf1.com/mclaren/motorsport/story/41437.html

Spune omul niste chestii destul de interesante referitoare la uzurile pneurilor si efectul resturilor de cauciuc asupra aderentei.
Solon
Azi s-a lansat williams FW 33! Arata excelent! Lateralele spate sun vopsite cum era vopsit Williams-Renault in anii de glorie! Timpii din teste sunt promitatoare! sa speram ca anul asta vor fi mai sus.
Poze pe www.attwilliams.com
bucatzel

Parca si anul trecut au avut timpi promitatori in teste tongue.gif. Pana macar la primele calificari, oricum n-o sa stim nimic clar.
sorin_f39

Lansare sworoom Lotus in Romania:

http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-...t-lotus-8009854


A fost cineva ?

ATM
Intr-adevar, imaginea Williams clar e un retro, care duce cu gandul la culorile din anii 94-97 si reclama la Rothmans. Daca or sa pastreze si numarul de concurs inscriptionat pe o bila de culoare diferita, ar fi superb.
In alta ordine de idei, avand in vedere ca nimeni nu zice nimic de vreo reprogramare, ramanem cu concluzia ca Australia va fi intr-adevar inceputul de sezon. Ar fi cel mai lent start din ultimii...20 de ani? si sa speram ca nu mai apar sincope pe parcursul sezonului. Adica, sa nu mai ploua in Coreea, ca vedem iar cursa de barci, si sa nu mai apara iar activistii Greenpeace in Canada.
Cat despre circuitul indian, care se construieste cu frenezie (cica), un link care arata si cum o sa arate traseul. Destul de interesant, zic eu. Ma intreb daca or fi instalat si garduri; ca mai cunoastem noi unii cam de-aceeasi natie (partial) care organizau curse mixte, 95% masini si 5% caini.
http://en.espnf1.com/india/motorsport/story/40911.html
Solon
@bucatzel: Timpii de la Barcelona oricum nu sunt relevanti foarte mult! Barcelona e un circuit care imbina si virajele lente si liniile oarecum lungi! Acolo toata lumea poate sa scoata timp bun si s-o dea de gard la Monaco unde sufera de lipsa de acceleratie sau Monza unde sufera de lipsa de putere!
Ca fan al lor, nu pot decat sa sper ca vor fi mai sus anul asta! Ca in ultimii ani au luat-o in barba, aia e, eu continui sa sper!
bucatzel
In teste, se mai poate modifica layout-ul circuitului, ca de a-a au si bucati alternative, pentru alte campionate. Dar asta de obicei se practica atunci cand testa o singura echipa. Nush daca mai fac chestii de-astea si acum.
Solon
Nu se modifica nici un layout al circuitului, stai linistit! Se testeaza in configuratia clasica, de cursa! Pentru ei este elocvent rezultatul in conditii de cursa, nu doar testarea propriu zisa a masinii!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.