Urate masinarii au scos anul asta: Alea din anii 97-98 erau mult mai frumoase. Ferari parca l-ar fi calcat pe cap... Sauber parca are un dildau in frunte, Caterham parca e un maturoi cu faras beah
P-A-C-O
19 Mar 2014, 18:49
gabize
19 Mar 2014, 18:56
Markos
19 Mar 2014, 19:59
Cam așa (despre 2014 zic) se-aude pe pasajul Basarab seara, când o calcă lumea.
Treaba romaneasca la Ferrari, si nu de azi de ieri, de prin 2008 de cand a aparut ilustrul domenicali (un fel de dan sova in varianta italiana). Rusinos ceea ce se intampla, lipsa totala de profesionalism, de responsabilitate, de bun simt.
Daca sasiul era afectat de 5 zile, asa cum scrie in articol, cum naiba i-au dat drumul in cursa lui Raikonnen ?
ali3n_cop
10 Apr 2014, 14:55
Nu-si faceau ei griji de Kimi, diliul pleca in cursa si cu sasiul legat cu soricei de plastic..
Nu se vor schimba prea multe. Baietii inca se hranesc cu gloria de pe vremea lui Schumi. Nici pilotii nu par prea motivati, banii intra in conturi, nu pune nimeni presiune pe ei...totul e bine la Ferrari.
centurion
14 Apr 2014, 19:12
Nu inteleg de ce nu a facut-o inainte de debutul sezonului. Trebuia sa demisioneze la finalul sezonului trecut. Ca sa nu mai spun ca inlocuitorul lui are un trecut foarte "bogat" in motorsport. La Ferrari pare sa nu mai existe un cap limpede. Ross Brawn nu are de lucru acum......
gabize
14 Apr 2014, 19:21
Sezonul, pentru Ferrari (și nu numai) e compromis. Dacă șasiul mai poate fi ajustat, pe ici, pe colo, motorul nu. Nu văd cum vor reuși să optimizeze monopostul în așa fel încât să poată suplinii handicapul "conferit" de motor.
Solon
14 Apr 2014, 19:40
QUOTE(centurion @ 14 Apr 2014, 19:12)
Nu inteleg de ce nu a facut-o inainte de debutul sezonului. Trebuia sa demisioneze la finalul sezonului trecut. Ca sa nu mai spun ca inlocuitorul lui are un trecut foarte "bogat" in motorsport. La Ferrari pare sa nu mai existe un cap limpede. Ross Brawn nu are de lucru acum......
Ross are clauza de confidentialitate, inca, dupa plecarea de la Mercedes. Plus ca el a lucrat bine cu Michael si cu Jenson, luati de "mici" si slefuiti.Cu Alonso si cu Kimi nu stiu cum ar fi. Si oricum e aiurea sa incepi de unde a lasat altul balta. Aia nu fac d'astea afara, nu e ca la noi in campionatul de fotbal. Oricum Domenicalli le-a mancat painea aiurea, n-a fost bun de nimic. Cam ca Whitmarsh la McLaren. A trebuit sa se intoarca Dennis. Lucru care s-a vazut.
gabize
14 Apr 2014, 20:31
La cât de haotică e acum scuderia, nu cred că se încumetă vreun nume mare s-o ia de hățuri. Poate pe final de campionat, să aibă timp de pregătire pentru următorul sezon. Dar acum, cu trei curse scurse și cu material competițional dezamăgitor, riscul de compromitere ar fi prea mare. Pur și simplu regulamentul nu permite modificările care ar putea genera speranțe iar echipa are nevoie de timp să poată ajunge iar la valoarea de acum 8-10 ani. Eu cred că, din păcate, le-a apus de tot steaua. Sunt stindardul F1, practic fără ei competiția asta ar fi foarte văduvită. Dar e o echipă bătrână, care nu se poate adapta foarte ușor noilor reguli. Au venit din spate oameni și echipe noi, cu capital mare (financiar și uman), care în ultimii ani au dovedit că sunt foarte adaptabili. Iar piloții scuderiei, deși nume mari, sunt deja depășiți de noul trend. Oricând, cu materialul competițional de acum 5-10 ani, Fernando și Kimi ar face senzație. Cu playstationurile de acum, din păcate, nu. Vor lupta mereu pentru prima parte a clasamentului, poate vor ajunge și pe podium, dar campioni nu vor mai putea fi.
Părerea mea.
centurion
14 Apr 2014, 20:38
Nu stiam de treaba asta cu clauza, insa ar fi fost bun ca si cap limpede si om cu "cojones". Experienta pe care a castigat-o atat la Ferrari cat si ca proprietar de echipa l-ar fi ajutat sa puna ordine la Ferrari. Ca o fi el sau altul, trebuie oricum sa vina cineva sa continue munca acolo si sa repare tot ceea ce nu merge. N-as vrea insa ca sa fiu atat de dur cu Domenicali. E clar ca ceva nu a mers in gestionarea proiectelor si a echipei.
Faza e ca si Brawn, Dennis, Williams incep sa fie si ei cam dinozauri. Acum sunt Horner- o arde pe Ginger Spice, se pare-, Wolff-ala de o baga pe nevastasa in cockpit la Williams, ca e actionar acolo-, Monisha aia la Sauber. D'astia tineri crescuti cu tableta in mana. Nu cum zicea Newey, ca el intai deseneaza pe hartie masina. Inca sta cu flipchart-ul in birou. In apararea echipei Ferrari, desi mi-e antipatica: broscarimea la broscarime trage. Broscarii au mers bine când au fost condusi de altcineva decat unul de-al lor. Cu un "hothead" la conducere, ce sa faci?
Azi se implinesc 20 ani de cand Senna a murit. Cum mai trece timpul.
gabize
1 May 2014, 18:34
RIP
Ampt
1 May 2014, 19:24
A fost odată o legendă, Ayrton Senna! Respect!
“Dacă se va întâmpla vreodată să sufăr un accident care m-ar putea costa viața, sper să se întâmple foarte rapid. Nu mi-ar plăcea să rămân imobilizat într-un scaun cu rotile. N-aș vrea să rămân într-un spital în urma rănilor. Dacă e să trăiesc, vreau să trăiesc din plin. Foarte intens, pentru că sunt o persoană intensă. Viața mea ar fi ruinată dacă n-aș mai putea trăi din plin”
Voi chiar credeti gogomania asta? Una e sa fii pe lista preliminara si alta e sa ajungi pe grila. Au fost cazuri cand echipe bune in ligile inferioare si cu proiect ca lumea pentru F1 nu au mai facut nimic: cazul Dams.
gabize
16 May 2014, 21:16
Să ajungă o echipă înregistrată în România în F1 nu e imposibil. Asta e partea ușoară. După încep problemele: performanță, finațare, ...
Apropo, azi am tuns gazonul, pot confirma că ăla-i sunetul.
Solon
20 Jun 2014, 22:08
RBR cauta motor. Se gandesc sa-i aduca pe Infiniti in F1 ca motorist. Deja s-au saturat de Reno. Au 17km/h mai putin pe liniile drepte fata de Williams. Nu fata de Mercedesul de uzina.
centurion
21 Jun 2014, 08:49
Ai scris in gluma sau chiar e serios? Au castigat 4 ani la rand ambele titluri mondiale, anul acesta au reusit o victorie, deci, sa spui ca nu mai vrei cu Renault, din punctul meu de vedere este o tampenie.
gabize
21 Jun 2014, 10:52
Renault nu mai e echipă de circuit, e doar motorist. Livrează către terțe echipe "material" competițional pentru prețuri deloc neglijabile. Dacă la un moment dat cererea și oferta nu se mai potrivesc... o strângere de mână și fiecare pe drumul său.
ali3n_cop
21 Jun 2014, 10:56
Poate 0 sa introduca in premiera.. motoarele de pe Logan
Solon
21 Jun 2014, 13:16
Nu fac misto. Anuntul referitor la viitorul motor de pe RBR va fi facut dupa we din Austria. By the way: FP3 cu Williams pe 1 si 3.
21 Jun 2014, 15:02: Dubla Williams! Fabulos. Vettel pe 13. E clar, alt motor.
22 Jun 2014, 09:08: Tocmai au anuntat ca raman si in 2015 cu reno. Hai ca si la Mercedes se impute treaba. Aia doi se cearta care sa fie primul pilot. Ce sa zic, echipa germana, pilot german cu 22 puncte deja avans, calificat pe 3. Cam ce iese din ecuatia asta?
betamax
22 Jun 2014, 12:04
QUOTE(Solon @ 21 Jun 2014, 13:16)
Vettel pe 13. E clar, alt motor.
Ricciardo e pe 5. Cu acelasi motor. Si l-a cam batut pe vitel sezonul asta. Problema e altundeva (ghinion, inscenare politica, etc.).
Pe de alta parte, nici io nu-s mare admirator al lui Hamilton. Mai ales dupa felul cum s-a purtat cu Alonso, cand au fost colegi la McLaren. Ala venea campion mondial, dar hami era copilul de suflet al lui Ron Denis. Si a iesit ce-a iesit.
Ma bucur ca macar, chiar si dupa atata timp, situatia a luat o turnura cat de cat pozitiva. M-as bucura ca cu timpul si ajutat de progresele din ultimii ani in domeniu sa ajunga intr-o zi capabil de a purta o conversatie...
Apropo de el, se vede anul asta cam care-i treaba cu Rosberg cat mai clar, cand lumea il facea praf ca l-a cam surclasat mai tanarul Nico cam peste tot. Uite ca nici Hamilton nu face fata. Cat despre RBR si renuntarea la Renault, nu cred ca o sa vedem asta prea curand. O sa se puna la punct si Renault sezonul viitor. Sezonul asta e gata, dar va fi o lupta pana la capat pentru titlu similara cu cea dintre Prost si Senna din 1988. Sigur, nu sunt de acelasi calibru cei doi protagonisti, dar au avut sezonul asta, si sunt convins ca vor avea si in viitor, momentele lor de sclipire. Plus ca n-am mai vazut in epoca "moderna" lupte de genul asta intre coechipieri, pentru ca ori nu s-a permis, ori nu a fost cazul, diferenta dintre piloti aceiasi echipe dominante fiind totusi suficient de mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.