Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
dizzy
Urate masinarii au scos anul asta:
Alea din anii 97-98 erau mult mai frumoase.
Ferari parca l-ar fi calcat pe cap...
Sauber parca are un dildau in frunte,
Caterham parca e un maturoi cu faras
beah
P-A-C-O

gabize
smile.gif
Markos
Cam așa (despre 2014 zic) se-aude pe pasajul Basarab seara, când o calcă lumea.
Solon
O mizerie.
mircea_aq
http://www.planetf1.com/driver/18227/92575...damaged-chassis

Treaba romaneasca la Ferrari, si nu de azi de ieri, de prin 2008 de cand a aparut ilustrul domenicali (un fel de dan sova in varianta italiana).
Rusinos ceea ce se intampla, lipsa totala de profesionalism, de responsabilitate, de bun simt.

Daca sasiul era afectat de 5 zile, asa cum scrie in articol, cum naiba i-au dat drumul in cursa lui Raikonnen ?
ali3n_cop
Nu-si faceau ei griji de Kimi, diliul pleca in cursa si cu sasiul legat cu soricei de plastic..
mircea_aq
A dat Domnu'

http://www.gazzetta.it/Formula-1/14-04-201...447411753.shtml

ali3n_cop
Nu se vor schimba prea multe. Baietii inca se hranesc cu gloria de pe vremea lui Schumi. Nici pilotii nu par prea motivati, banii intra in conturi, nu pune nimeni presiune pe ei...totul e bine la Ferrari.
centurion
Nu inteleg de ce nu a facut-o inainte de debutul sezonului. Trebuia sa demisioneze la finalul sezonului trecut. Ca sa nu mai spun ca inlocuitorul lui are un trecut foarte "bogat" in motorsport.
La Ferrari pare sa nu mai existe un cap limpede. Ross Brawn nu are de lucru acum......
gabize
Sezonul, pentru Ferrari (și nu numai) e compromis. Dacă șasiul mai poate fi ajustat, pe ici, pe colo, motorul nu. Nu văd cum vor reuși să optimizeze monopostul în așa fel încât să poată suplinii handicapul "conferit" de motor.
Solon
QUOTE(centurion @ 14 Apr 2014, 19:12)
Nu inteleg de ce nu a facut-o inainte de debutul sezonului. Trebuia sa demisioneze la finalul sezonului trecut. Ca sa nu mai spun ca inlocuitorul lui are un trecut foarte "bogat" in motorsport.
La Ferrari pare sa nu mai existe un cap limpede. Ross Brawn nu are de lucru acum......
*


Ross are clauza de confidentialitate, inca, dupa plecarea de la Mercedes. Plus ca el a lucrat bine cu Michael si cu Jenson, luati de "mici" si slefuiti.Cu Alonso si cu Kimi nu stiu cum ar fi. Si oricum e aiurea sa incepi de unde a lasat altul balta. Aia nu fac d'astea afara, nu e ca la noi in campionatul de fotbal.
Oricum Domenicalli le-a mancat painea aiurea, n-a fost bun de nimic. Cam ca Whitmarsh la McLaren. A trebuit sa se intoarca Dennis. Lucru care s-a vazut.
gabize
La cât de haotică e acum scuderia, nu cred că se încumetă vreun nume mare s-o ia de hățuri. Poate pe final de campionat, să aibă timp de pregătire pentru următorul sezon. Dar acum, cu trei curse scurse și cu material competițional dezamăgitor, riscul de compromitere ar fi prea mare. Pur și simplu regulamentul nu permite modificările care ar putea genera speranțe iar echipa are nevoie de timp să poată ajunge iar la valoarea de acum 8-10 ani.
Eu cred că, din păcate, le-a apus de tot steaua. Sunt stindardul F1, practic fără ei competiția asta ar fi foarte văduvită. Dar e o echipă bătrână, care nu se poate adapta foarte ușor noilor reguli. Au venit din spate oameni și echipe noi, cu capital mare (financiar și uman), care în ultimii ani au dovedit că sunt foarte adaptabili.
Iar piloții scuderiei, deși nume mari, sunt deja depășiți de noul trend. Oricând, cu materialul competițional de acum 5-10 ani, Fernando și Kimi ar face senzație. Cu playstationurile de acum, din păcate, nu. Vor lupta mereu pentru prima parte a clasamentului, poate vor ajunge și pe podium, dar campioni nu vor mai putea fi.

Părerea mea.
centurion
Nu stiam de treaba asta cu clauza, insa ar fi fost bun ca si cap limpede si om cu "cojones". Experienta pe care a castigat-o atat la Ferrari cat si ca proprietar de echipa l-ar fi ajutat sa puna ordine la Ferrari. Ca o fi el sau altul, trebuie oricum sa vina cineva sa continue munca acolo si sa repare tot ceea ce nu merge. N-as vrea insa ca sa fiu atat de dur cu Domenicali. E clar ca ceva nu a mers in gestionarea proiectelor si a echipei.


Apropo de Dennis:
http://www.formula1.com/news/interviews/2014/4/15713.html
Solon
Faza e ca si Brawn, Dennis, Williams incep sa fie si ei cam dinozauri. Acum sunt Horner- o arde pe Ginger Spice, se pare-, Wolff-ala de o baga pe nevastasa in cockpit la Williams, ca e actionar acolo-, Monisha aia la Sauber. D'astia tineri crescuti cu tableta in mana.
Nu cum zicea Newey, ca el intai deseneaza pe hartie masina. Inca sta cu flipchart-ul in birou.
In apararea echipei Ferrari, desi mi-e antipatica: broscarimea la broscarime trage. Broscarii au mers bine când au fost condusi de altcineva decat unul de-al lor. Cu un "hothead" la conducere, ce sa faci?
dil
Red Bull a pierdut contestatia pentru cursa din Australia. Deci nu se schimba nimic in clasament.
http://en.espnf1.com/australia/motorsport/story/154097.html
bucatzel
QUOTE(centurion @ 14 Apr 2014, 19:12)
Ross Brawn nu are de lucru acum......
*



Trecand peste acordul mentionat mai inainte, Ross e in primul rand inginer, nu manager. Amu' dreptu-i ca au nevoie si de un inginer mai inspirat.
Solon
De ce nu ma mira? In general, când faci o greseala, nu prea scapi.
Solon
Combustibilul Total le-a dat peste cap senzorii astora de la RBR si de acolo a iesit circul din Australia.
Modus
Iar cei de la Total lucreaza din greu pentru a propulsa echipele Renault din nou catre victorie http://www.confidential-renault.fr/Actuali...equipes-Renault

Solon
Azi se implinesc 20 ani de cand Senna a murit. Cum mai trece timpul.
gabize
RIP sad.gif
Ampt
A fost odată o legendă, Ayrton Senna!
Respect!

“Dacă se va întâmpla vreodată să sufăr un accident care m-ar putea costa viața, sper să se întâmple foarte rapid. Nu mi-ar plăcea să rămân imobilizat într-un scaun cu rotile. N-aș vrea să rămân într-un spital în urma rănilor. Dacă e să trăiesc, vreau să trăiesc din plin. Foarte intens, pentru că sunt o persoană intensă. Viața mea ar fi ruinată dacă n-aș mai putea trăi din plin”

http://www.prosport.ro/sport-life/special/...de-ani-12560542
centurion
QUOTE(Solon @ 1 May 2014, 17:30)
Azi se implinesc 20 ani de cand Senna a murit. Cum mai trece timpul.
*


Tot acel week-end a fost negru. Sa nu uitam si de Ratzenberger.
Solon
Tot asa in we ala s-a busit rau de tot Barrichello. A fost ceva atunci, inexplicabil. O cavalcada de catastrofe in 3 zile cum nu s-a mai intamplat.
Markos
Week-endul negru sad.gif
gabize
"Datorită" morții lui, Massa a avut zile la Budapesta.
Casca de protecție a fost mult dezvoltată după moartea lui Senna.
Markos
Și nu numai casca.

Aici pe scurt
gabize

A murit Nigel Stepneysad.gif
RIP
Solon
Asta e ala cu Spygate,nu?
gabize
yep
b76bgaarh
http://www.mclaren.com/formula1/car/test-r...-1-13-may-2014/

azi si maine, teste la barcelona.
gabize
Se zvonea prin presă că Dacia va fi implicată în noua echipă de F1. Se pare că nu.
http://sport.hotnews.ro/stiri-motor-164574...este-cea-f1.htm
Solon
Voi chiar credeti gogomania asta? Una e sa fii pe lista preliminara si alta e sa ajungi pe grila. Au fost cazuri cand echipe bune in ligile inferioare si cu proiect ca lumea pentru F1 nu au mai facut nimic: cazul Dams.
gabize
Să ajungă o echipă înregistrată în România în F1 nu e imposibil. Asta e partea ușoară. După încep problemele: performanță, finațare, ...
meganus_bicorpus
Mai este si varianta asta...
http://www.timesnewroman.ro/sport/12423-ec...olan-pe-dreapta
centurion
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/5/15838.html

RIP Jack Brabham
gabize
Dumnezeu să-l odihnească.
b76bgaarh
pt ca tot va plageti de sunetul noilor monoposturi.

https://www.youtube.com/watch?v=ULSnB6Zsf50

asta e viitorul.
gabize
Mașini de tuns gazonul... sleep.gif
Markos
Apropo, azi am tuns gazonul, pot confirma că ăla-i sunetul.
Solon
RBR cauta motor. Se gandesc sa-i aduca pe Infiniti in F1 ca motorist. biggrin.gif
Deja s-au saturat de Reno. Au 17km/h mai putin pe liniile drepte fata de Williams. Nu fata de Mercedesul de uzina.
centurion
Ai scris in gluma sau chiar e serios?
Au castigat 4 ani la rand ambele titluri mondiale, anul acesta au reusit o victorie, deci, sa spui ca nu mai vrei cu Renault, din punctul meu de vedere este o tampenie.
gabize
Renault nu mai e echipă de circuit, e doar motorist. Livrează către terțe echipe "material" competițional pentru prețuri deloc neglijabile. Dacă la un moment dat cererea și oferta nu se mai potrivesc... o strângere de mână și fiecare pe drumul său.
ali3n_cop
Poate 0 sa introduca in premiera.. motoarele de pe Logan radmasa.gif
Solon
Nu fac misto. Anuntul referitor la viitorul motor de pe RBR va fi facut dupa we din Austria. By the way: FP3 cu Williams pe 1 si 3.

21 Jun 2014, 15:02:
Dubla Williams! biggrin.gif Fabulos. Vettel pe 13. E clar, alt motor.

22 Jun 2014, 09:08:
Tocmai au anuntat ca raman si in 2015 cu reno. Hai ca si la Mercedes se impute treaba. Aia doi se cearta care sa fie primul pilot. Ce sa zic, echipa germana, pilot german cu 22 puncte deja avans, calificat pe 3. Cam ce iese din ecuatia asta?
betamax
QUOTE(Solon @ 21 Jun 2014, 13:16)
Vettel pe 13. E clar, alt motor.



Ricciardo e pe 5. Cu acelasi motor. Si l-a cam batut pe vitel sezonul asta. Problema e altundeva (ghinion, inscenare politica, etc.).

Pe de alta parte, nici io nu-s mare admirator al lui Hamilton. Mai ales dupa felul cum s-a purtat cu Alonso, cand au fost colegi la McLaren. Ala venea campion mondial, dar hami era copilul de suflet al lui Ron Denis. Si a iesit ce-a iesit.
Solon
http://adevarul.ro/news/sport/dosarul-medi...32b7/index.html

Sa vedem acum speculatii.
Merced
Ma bucur ca macar, chiar si dupa atata timp, situatia a luat o turnura cat de cat pozitiva. M-as bucura ca cu timpul si ajutat de progresele din ultimii ani in domeniu sa ajunga intr-o zi capabil de a purta o conversatie...

Apropo de el, se vede anul asta cam care-i treaba cu Rosberg cat mai clar, cand lumea il facea praf ca l-a cam surclasat mai tanarul Nico cam peste tot. Uite ca nici Hamilton nu face fata.
Cat despre RBR si renuntarea la Renault, nu cred ca o sa vedem asta prea curand. O sa se puna la punct si Renault sezonul viitor.
Sezonul asta e gata, dar va fi o lupta pana la capat pentru titlu similara cu cea dintre Prost si Senna din 1988. Sigur, nu sunt de acelasi calibru cei doi protagonisti, dar au avut sezonul asta, si sunt convins ca vor avea si in viitor, momentele lor de sclipire. Plus ca n-am mai vazut in epoca "moderna" lupte de genul asta intre coechipieri, pentru ca ori nu s-a permis, ori nu a fost cazul, diferenta dintre piloti aceiasi echipe dominante fiind totusi suficient de mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.