centurion
4 Feb 2016, 11:31
Merg pe Renault; nu cred ca RBR va fi intr-o forma mai buna.
Apropo de RBR,
https://www.youtube.com/watch?v=JbAjrPuNNCE
@mircea: RTL
Reno cica nu se asteapta la podium pt urmatorii 3-4 ani. E clar, e motorul praf. Hai sa zicem un an pana se aseaza echipa. Dar ce faci in 2017 cand iar se schimba regulamentul?
In 2017 se va renunta la sistemul cu tokenuri. Ceea ce nu e deloc rau, ca si Reno si Honda s-au fript rau anul trecut cu sistemul asta. Upgradeurile veneau in valuri si era prea greu sa vezi ce si cum mergea/nu mergea.
centurion
6 Feb 2016, 23:31
Interesant (cred eu): pilotii din F1 care au castigat doar 1 cursa:
http://www.formula1.com/content/fom-websit...in-wonders.html
Vineri se lanseaza broscarii. Intre timp toti au teasere cu sunetul de primul " fire up". Niciunul nu arata arhitectura motorului.
b76bgaarh
18 Feb 2016, 10:39
Cam prea mult galben si cam saraca in sponsori. Horner zice ca mai sunt in tratative cu cativa sponsori mari. Oricum, par cam fripti cu motorul asta, dupa cum se tot exprima.
b76bgaarh
18 Feb 2016, 15:10
crezi ca reno va face valuri, cu motorul de prima mana?
mircea_aq
18 Feb 2016, 17:13
Motorul va fi acelasi, iar reno o sa si-o ia rau de tot de la rbr.
http://www.motorsport.com/f1/news/renault-...-in-2016-671467
Reno o tot da inainte ca ii vor folosi pe Rbr ca "benchmark". E cam greu, avand in vedere ca Rbr are sasiu facut inca de Newey. Iar asta ca Rbr vor avea acelasi motor nu prea tine avand circul de anul trecut, ce scandal a fost intre ei. Sigur, fizic, motorul e acelasi. Doar softul va diferi.
Pana si McLaren facuse un sasiu decent anul trecut, si avea pe circuite de viteza-nu discutam vrajelile Budapesta,Monaco,Singapore- o pierdere de 0.3/tur fata de Merci. Ceea ce nu e prea rau.
Misto motorul la broscari: fata de 2015 e sparte in 6 directii. Doar Mgu-h ramane pe loc, restul sunt imprastiate.
Oricum, nu mai e mult si le vedem pe toate in teste.
b76bgaarh
19 Feb 2016, 13:42
Si broscarii s-au lansat. Cam prea retro totusi, cu prea mult alb. Nasul mai scurt, ciupeala de la RBR.
Williams le-a luat caimacul broscarilor. S-au lansat pe twitter cu vreo 2 ore inaintea lor. Cica nu e varianta finala ca design si livereata.
McLaren si-a tras sponsor nou, pe Richard Mills pentru 10 ani. E o treaba. Dar tot nu e title sponsor.
S-au lansat aproape toti.
Haas - ceva mai banal nu am vazut. Ciudat e ca, desi e echipa americana si ar fi trebuit sa ploua cu sponsori, masina e aproape goala, cu alb rosu si gri. Ceea ce a fost in prezentarea pe calculator zilele trecute nu mai exista. Titulatura VF16 - very first 16- banal sau patetic.
McLaren - negru ca de obicei. Ciudat nasul, cam coborat.
Mercii - aproape neschimbat, un gri mai inchis. Cica revolutia e in interior. Si, bineinteles, ca toate echipele client vor beneficia de ultimele upgradeuri. Mai sunt si tampiti si reamintesc episodul Monza 2015.
Sauber - nimic nou ca infatisare. Ceva sponsori noi, dar cam atat. Vin abia la testul 2 cu masina specificatie 2016.
mircea_aq
22 Feb 2016, 10:46
A inceput circul:)
http://beta.autosport.com/live/commentary/...6964.144230916023 Feb 2016, 09:17:A trecut prima zi de teste, n-am avut parte de surprize.
Mercii au rulat in legea lor vreo 156 de tururi. Ce e de remarcat e ca Ferrari a postat deja un 1:24.939. Sigur nu putem compara timpii din teste cu cei din calificari, dar daca o facem vedem ca anul trecut vettelul s-a plasat al treilea pe grila de start cu un timp de 1:25.458. Gumele au fost in ambele cazuri de compozitie medie.
E interesant de vazut ce va face toro rosso, deocamdata e o perioada de acomodare cu noul PU, probabil ca va trebui sa asteptam a doua sesiune de teste de la BCN ca sa ne lamurim. Eu banuiesc ca o sa-i cam rupa RBR-ul, dar sa asteptam si vom vedea.
McHonda pare in continuare in ceata. Arai e pe faras, se zvoneste ca va fi inlocuit.
Lotus se chinuie sa faca pachetul sa functioneze. Deja Palmer a scapat-o:
QUOTE
There's a difference - it's obviously not as powerful as the Mercedes engine and you can feel that.
Dupa care si-a dat seama si a incercat s-o dreaga:
QUOTE
But there's benefits as well - the driveability is good, the Renault engine guys are working very well. We've been working with them over the winter and they've got a good handle on the procedures, the driveability of the engine.
Honda a gasit juma' de secunda peste iarna. Yeah, doar ca ei erau la 2,5 s in 2015. Ma rog, ieri a fost zi de reglaje si de incercat diverse.
Mercii vad ca o trag pe anduranta. Au si zis ca desi anul asta au alocat 5 motoare din cauza nr de curse, ei vor considera ca tot 4 au.
b76bgaarh
23 Feb 2016, 12:51
I-a trosnit Vettelul pe ss-urile noi, alea care tin vreo 3 ture. Oricum, daca si RBR e pe 2, va dati seama ce se ostenesc toti sa tureze masinile la maxim. Rosberg la vreo 2 secunde pe medii.
AndreiMR
24 Feb 2016, 20:46
http://www.automarket.ro/formula1/revoluti...pare-69485.htmlSe schimba calificarile de anul asta. Un fel de knock-out de la NFS
mircea_aq
25 Feb 2016, 12:26
Exact asa mi-a sunat si mie a nfs knock-out
)))
Secsi noul nas de la mercedes:
http://it.motorsport.com/f1/news/mercedes-...-hybrid-675591/
Au dat-o rau de tot in aripioare. Ce e pe Merc in lateral, te doare mintea. In cazul unui duel roata la roata-din ce in ce mai putine-cand intra roata celui cu care te duelezi acolo, e deranj mare. Se pot rupe toate, iar cel care a lovit face pana sigur. Altfel, o alta gaselnita pentru S duct a Mercilor. Ca parere personala, e cam firav.
Alonso a facut o tura azi, e mare lucru.
Zilele de ieri si azi, absolut neconcludente. N-am nicio treaba, dar daca ieri F India a fost pe locul 1 iar azi Magnussen, va dati seama ce-si dau toti interesul. Se testeaza componente si cam atat. Mercii cica nici nu incalta ss-urile. Ei o dau inainte cu kilometrajul.
andreist
1 Mar 2016, 00:17
mircea_aq
1 Mar 2016, 13:18
Au inceput si mercii sa faca performance runs, 1:24.3 medii, >0.5s mai bine decat ce-a scos ferrari pana acum. 1.23.0 soft. Ferrari are un 1.22.8 dar pe ultra-soft.
b76bgaarh
3 Mar 2016, 17:49
Azi s-a testat haloul propus pt 2017. Kimi a facut 2 ture cu el si a zis ca e ok. Tradus inseamna ca nu a vazut nimic cand intra in viraje. Broscarii au avut si ei damblaua lor sa termine pe locul 1 si au folosit ss-urile. Mercii au folosit mediumurile si baga anduranta de parca ar avea un singur motor tot anul. Honda smecheri, au ajuns la 1-1.5 sec de cel mai rapid timp, desi zilele trecut tot la 2.5 sec erau de Merci. A, reno cica a gasit 0.5 sec din motor-tradus=frectie. Cel putin primele 4 etape, pana in Europa astia ii cocoseaza pe restul.
mihai5
15 Mar 2016, 13:48
centurion
15 Mar 2016, 15:17
O stire asteptata, mai ales ca mai sunt doar cateva zile pana la prima cursa a sezonului.
Bine ca a revenit Digisport.
mircea_aq
15 Mar 2016, 15:45
Vad ca live apare pe digisport 1.
Dolce are reluare la 23:30.
Nu vad de ce nu ar putea sa cada la intelegere sa transimta simultan.
Macar am avea de unde sa alegem comentariul.
Stie cineva cine se va ocupa la digi ?
Dolce ramane cu berti si dobai.
https://dolce-sport.ro/sporturi/formula-1/d...-formula-i.html
centurion
15 Mar 2016, 15:52
2 sezoane de F1 la Digisport:
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Toate+cur...+transmise+in+dMai multe sporturi motorizate:
http://www.digisport.ro/Sport/SPECIAL/In+2...televiziunii+diDin pacate fara WRC.
Daca mai este la Digisport, atunci Antal Putinica.
kossak
15 Mar 2016, 17:12
Chiar mi-a fost dor de Antal Putinica.
Habar n-am cine a comentat pe Dolce ca in ultimii 2 ani m-am uitat ba la unguri ba pe skysports la F1 dar Antal Putinica era extrem de enervant. Imi amintesc cum il intrerupea pe saracul Forin Ion doar ca sa faca el pe desteptul.
Lasa ca si Ion e monument de prostie si de infatuare.
bucatzel
15 Mar 2016, 18:03
Mai plangeti-va, poate va asculta si-l aduc inapoi pe prietenul michi
Na, astia mici nu-l cheama la o ciorba, cum faceau Schumacher sau Montoya.
mircea_aq
16 Mar 2016, 11:55
b76bgaarh
18 Mar 2016, 14:38
b76bgaarh
14 Apr 2016, 09:26
centurion
14 Apr 2016, 09:48
Ce treaba are 'Driverless cars hit the road in China' cu F1 si cu nu stiu care suparat pe F1?
b76bgaarh
14 Apr 2016, 10:03
AndreiMR
5 May 2016, 11:10
A parut ca loveste intentionat, cel putin a doua oara....
AndreiMR
5 May 2016, 11:17
Probabil e mare fan al filmuletelor de pe Youtube, cu inregistrari facute de dashcamurile conationalilor lui
Nu e pierdere oricum, nu a demonstrat ca ar fi vreun talent deosebit pana acum
R19/16v
5 May 2016, 11:18
Dus cu bidonu' rusu'...
E bine sa lasi loc de buna ziua, zice acum Vettel
Acum vreo 2-3 sezoane, pe final de sezon Vettel lupta pentru titlu cu Alonso daca nu ma insel. In primul tur, Vettel a intors masina intr-un viraj iar Bruno Senna l-a evitat. Vettel a revenit in cursa, a urcat in clasament si a castigat titlul mondial. Do you remember?
De data asta rusul i-a dat la temelie.
Vettel a fost lovit din spate, de aia a rasucit masina. De ce i-a dat rusul la temelie?
Oricum, miscare buna a RBR si TR. Ii separa pe Verstappen si Sainz, amandoi buni dar pe cale sa se paruiasca. Kvyat anul asta, mediocru. Dar la fel ca si alte domenii, Mateschitz schimba lucrurile cand nu-i convine ceva. Anul trecut a tot amenintat ca retrage echipa, anul asta ii lasa someri pe aia de la ServusTV. Cam de clasa a doua deciziile luate pe genunchi.
bucatzel
6 May 2016, 09:47
QUOTE(R19/16v @ 5 May 2016, 11:18)
Meh, de parca ar fi primul... Acum cativa ani, nu era la fel Takuma Sato?
mircea_aq
17 Jun 2016, 12:27
Cam cata spaga au dat azerii ? Macar daca faceau un circuit de F1... Ma uit la FP1 si imi dau seama ca e posibil sa avem momente cu adevarat nasoale. Circuitul e mai periculos ca Monaco, eu nu i-as lasa sa concureze, riscurile mi se par prea mari.
Audienta oricum nu prea e, ca toata lumea e cu ochii pe Le Mans.
b76bgaarh
17 Jun 2016, 12:28
asta fu ideea lu berni, sa nu mai concureze chilotii de F1 la lemans. anu trecut fu scandal pe fata.
vedelas falit pe piticu asta avar.
mircea_aq
28 Jun 2016, 12:55
Cu Kimi s-a rezolvat: ramana si in 2017.
Azi, Ferrari iar a scos halo-ul la testat.
Ferrari a testat azi noile Pirelli specificatie 2017, mai late. Pe ploaie. Urmeaza teste cu Mercii si Rbr. Vettelul azi, Guttierez maine.
Halo-ul ramane pt 2018. El sau aeroscreenul dezvoltat de Rbr.
Cam atat pentru Massa: se retrage la sfr anului.
Si cam atat si pt Button. Pacat totusi. A avut ghinion in ultimii ani, a fost haituit ba de danez ba de belgian. Din pacate nici Honda nu scoate prea mult la monza. Si prevad si la anul cand termina alonso contractul, maxim prelungire de un an daca nu retragere si pt el.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.