Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
sorin_f39
A plecat de la Renault la McLaren pentru bani mai multi si pentru ca McLaren este o echipa de top. La Toyota ar obtine foarte multi bani, dar nu ar avea rezultate. Nu e chiar asa de prost sa accepte oferta japonezilor.
Imi pare rau pentru Piquet jr.
r&d
La Renault lucrurile au fost clare. Alonso a dat tot ce a putut ca sa dezvolte o masina castigatoare si a avut sustinere 100% din partea echipei pana la anuntarea deciziei de parasire in favoarea celor de la McLaren. I-a batut atat pe Kimi si cei de la McLaren cat si pe Schumi si cei de la Ferrari. Fara scandaluri de spionaj sau alte cele... din contra, Renault a fost victima FIA care au schimbat regulamentul privind mass-dumper in mijlocul campionatului lucru nemaintalnit in istoria F1.
La McLaren inca nu stim care cat a contribuit la masina castigatoare. Informatiile de la Ferrari? Anul viitor nu o sa le mai aiba. Experienta lui Alonso? DACA pleaca, se va vedea.
Daca Alonso a avut rolul decisiv in dezvoltarea masinii (ca si MiSchu pe vremuri la Ferrari) si nu a avut 100% echipa de partea sa, atunci pe undeva e normal sa fie putin suparat. Dar daca Hamilton e la randul lui un expert in a scoate sutimi dintr-o masina aiurea si sa o transforme intr-o masina castigatoare, atunci se va descurca cu brio in anul care vine. Dar daca e doar un expert in a conduce pe simulator, ca un robotel, anul viitor va fi greu sa dezvolte masina in continuare. Oricum, va fi frumos de vazut...
sandman_
ady85btz: or spune "Bild" prostii, insa sursa citata de tine nici macar nu stie sa citeze. "Bild" scria ca FA s-a inteles cu Briatore, nicidecum ca a semnat cu Briatore, ca, in cazul in care va fi liber de contract in iarna, va merge la Reno.

Daca va ajunge la Renault, Briatore ii va asigura statutul de nr1, adica se va ocupa mai mult de el, va avea masina cea mai buna, cea mai noua sau cea mai sigura, dupa nevoie, insa nu cred ca ii va spune lui HK sa il lase pe FA sa-l depaseasca (nici prin radio, nici intre 4 ochi).

Si mie mi-ar parea rau de NPj. As vrea sa-l vad la anul concurand pentru reno, dar poate are loc pe la RBR sau STR, in caz ca vine FA la reno. Oricum, doar 15% dintre fani au votat ca l-ar pastra pe GF pentru la anul, deci s-ar putea sa cam scapam de el.
Solon
Ar cam fi cazul sa scapam de GF ca nu prea a facut mare lucru!
Bine, nici masina nu a fost senzationala!
Tomcat
Urmaresc de multa vreme discutiile voastre despre "Marele circ". Respect parerea fiecaruia dintre voi. Fiecare dintre noi are simpatii si antipatii.
Am o intrebare pentru voi! Credeti ca daca revine Alonso la Renault echipa se va revigora?
Va deveni vreodata Alonso "arma letala" tip Schumi??
Numai bine!
sorin_f39
Nu asta este scopul discutiilor actuale care-l privesc pe Alonso.

Dar, ca sa incerc un raspuns la intrebarea ta, daca o masina din start este proiectata prost, atunci poate veni orice pilot sa ajute la dezvoltarea ei ca oricum nu va reusi mare lucru. Asa cum este Renault anul asta, asa cum a fost Ferrari in 2005, (daca nu gresesc) McLaren MP4/19A in 2004 etc. sunt proiecte a caror destinatie este cosul de gunoi.
Eu nu cred ca prea curand se va mai ivi vreun pilot care sa domine F1 asa cum a facut-o Schumi.
Tomcat
Sorin_f39 - discutiile vis-a vis de Alonso pot fi pe multiple planuri.Timpul va rezolva relativ rapid problema transferului sau(daca va fi acest transfer).
Personal nu sint convins ca Alonso are capacitatea asa mare ca a lui Schumi de a dezvolta impreuna cu proiectantii un monopost "bun" in asa fel incit sa-l faca f.f. performant.
Apropo: si eu sint fan Ferrari!
sandman_
Asta iarasi este discutabil. Lui MS i-au trebuit 4 ani la Ferrari pana sa se ajunga la un monopost performant. Pentru a-l putea compara pe FA cu MS trebuie sa avem date clare: la ce echipa va sta FA 4-5 ani? ce buget va avea echipa? ce ingineri va avea echipa? Pentru ca MS a mers la o echipa cu traditie, cu ingineri buni si buget generos (cred ca era cel mai mare din F1 la ora respectiva). Daca FA ar merge la Toyota si ar avea si ingineri buni, poate ar avea sanse sa relizeze ceva impreuna. De asemenea, MS a avut cam acelasi coechipier timp de 4 ani; bun, rau, dar a fost acelasi, nu a avut nevoie de timpi de acomodare. In acea perioada, testele erau nelimitate, iar Ferrari puteau testa cu 3-4 piloti pe 2-3 circuite simultan.

Atunci era un alt context, de aceea nu stiu cat de corecta ar fi o comparatie intre ei 2 din acest punct de vedere.
TMihai
icon_mrgreen.gif Corectie. Lui MS i-a trebuit un an sa faca o masina competitiva. In '96 ii zburau pistoanele in turul de incalzire iar in '97 se batea pt titlu deja cool.gif. 4 ani i-au trebuit sa faca o masina cu care sa bata recorduri.
sorin_f39
Schumi a avut si cu cine sa lucreze la Ferrari si stia foarte bine si el ce are de facut. Nu inteleg de ce naiba nui se ofera un post de decizie in cadrul Scuderiei.
Tomcat
Cred ca i-ar conveni numai postul lui Jean Todt, ca sa aiba si painea si cutitul in mina!
TMihai
laugh.gif Tocmai...a zis ca nu i-ar conveni. Omu' vrea timp liber, nu un post de manager, chiar mai solicitant decat cel de pilot. Ca fapt divers a declarat ca un post de pilot de teste pt masinile de strada Ferrari ii pare tentant. sofer1.gif
Tomcat
Cred ca a fost un "dribling" pentru presa. Neamtul stie sa fie numai NR1!
TMihai
Om vedea...insa nu-l vad in urmatorii 3 4 ani manager la vreo echipa. Si daca a fost genial ca pilot nu e valabil sa fie si ca manager.
Tomcat
Ai dreptate. Nu este obligatoriu sa fie si un bun manager.
Totusi, tu il vezi pilot de teste??
TMihai
Daca a dezvoltat cu succes o masina de F1 nu vad de ce n-ar face acelasi lucru si cu una de strada ca pilot de teste. Lucreaza perfect cu inginerii icon_mrgreen.gif
QUOTE
Bild: Ce ocupație vă atrage cel mai mult acum?

M.S.: Nu pot să spun că mi-am găsit o ocupație căreia să-mi doresc cu adevărat să-i dedic timpul meu. La Ferrari se dezvoltă mereu noi domenii, dar nu pot să spun că un lucru sau altul ar fi exact ceea ce mi-aș dori să fac. Cu o singură excepție: dezvoltarea modelelor de mașini de stradă. Acest lucru mă pasionează și aș putea să mă implic în așa ceva.


Restul interviului
sandman_
QUOTE(TMihai @ 14 Oct 2007, 11:56)
icon_mrgreen.gif Corectie. Lui MS i-a trebuit un an sa faca o masina competitiva. In '96 ii zburau pistoanele in turul de incalzire iar in '97 se batea pt titlu deja cool.gif. 4 ani i-au trebuit sa faca o masina cu care sa bata recorduri.
*



I-au trebuit 4 ani pana sa castige titlul, in conditiile in care era mai bun decat Hill, Villeneuve sau Hakkinen. Diferenta clara a fost de la masina. Recordurile a inceput sa le bata din 2002-2003 biggrin.gif , dar ideea e clara tongue.gif .

Si mie mi se pare mai plauzibil sa doreasca sa fie pilot de teste sau sa se implice in dezvoltarea masinilor de strada decat sa doreasca efia echipei de F1. In primul rand este prea tanar. In al doilea rand nu cred ca are experienta (sau calitati) manageriala asemanatoare cu a lui JT. Pana la urma este cam acelasi lucru cu un jucator de fotbal care doreste sa devina antrenor: nu tuturor le reuseste. Lucescu sr. a reusit. Razvan Lucescu a reusit si el sa faca lucruri frumoase, insa Hagi, care a fost cu cel putin o clasa peste ei, inca nu este antrenorul care am fi dorit noi sa fie.
Solon
Hagi si-a zis ca o sa devina vreun pui de Beckenbauer! Si fotbalist si mare antrenor.Scuze de off!
ssilviu
QUOTE(sandman_ @ 15 Oct 2007, 09:57)
insa Hagi, care a fost cu cel putin o clasa peste ei, inca nu este antrenorul care am fi dorit noi sa fie.
*



Asta este diferenta intre a avea talent si a munci. Era usor de prezis asta in fotbal. Si chiar si in F1.

Hagi a fost un jucator ce s-a remarcat prin talent. Dorinel Munteanu sau Lucestii au fost jucatori care s-au remarcat prin munca, vointa si inteligenta. Daca pe Hagi il ajuta foarte bine talentul sa dea cu piciorul in balon foarte bine si sa trimita mingea acolo unde vroia, pe Dorinel de exemplu il ajuta rezistenta fizica, coordonarea de joc și seriozitatea. Eu cred ca era destul de clar cine va avea mai mult succes in antrenoriat.

La fel si in Formula 1. Senna sau Raikkonen nu cred ca ar fi buni vreodata ca manageri de echipa. Pentru ca pur si simplu puneau prea multa pasiune in condus si pilotau din instict, fara sa gandeasca. Pe de alta parte Schumacher sau Alonso sunt piloti care gandesc, stiu cand sa lase de la ei si cand sa forteze doar atat cat e nevoie. De aceea eu cred ca Schumacher ar avea destul de mult succes ca manager de echipa. Spre deosebire de altii.
sandman_
Si Hagi a muncit mult pt tot ce a facut. Ce-i drept, el nu este un model de om cumpatat, insa tot ce a facut a facut prin munca.

Revenind la F1, poate ca tocmai faptul ca MS stie cand sa lase de la el si este mai cerebral decat restul este cauza principala pentru care el considera ca ar fi mai bine pentru el sa se rezume la dezvoltarea de masini (de serie), cel putin pt moment, si sa nu se avante intr-un domeniu cu care nu are prea multe in comun pana acum. Revenind la Hagi, poate ca greseala lui majora a fost aceea de a prelua nationala, in primul rand, si de a o prelua in momente destul de delicate, in al doilea rand.
Poate ca daca ar fi inceput la o ehipa medie din Romania sau Turcia, unde oricum ar fi fost iubit si primit bine, apoi la o echipa mare din Romania sau Turcia, apoi la nationala, altele ar fi fost si rezultatele lui.
TMihai
Presupun ca mai intai de toate omu' tre' sa si vrea sa fie team-manager.
sandman_
Cam asta spun si eu: el considera ca momentan nu e de el. Sau el nu e de management.
mihai5
Contralctul lui Massa la Ferrari a fost prelungit pana la finele sezonului 2010.
Sursa

sandman_
Era oarecum de asteptat, avand in vedere cat a investit Ferrari in el din 2001 incoace...
Tomcat
Da, era de asteptat. Totusi parca nu are nervul necesar pentru un campion mondial.
Parerea mea este ca va fi un vajnic nr.2 (vezi Rubens sau Irvine).
Cine incearca un pronostic pentru Brazilia?
mugur
Eu cred ca va castiga alonso iar hamilton campion mondial.
dantes
Pronostic...
1KR
2FM
3FA
4hamham

Campion hamham... Brazilia e circuit mai virajat, favorizeaza masinile ferrari, cu siguranta vor iesi in fata celor de la mertz... Din pacate insa, nu cred ca LH va termina maxim pe 6...Pur si simplu nu are cine sa ocupe locurile 4 si 5 sa-l bata pe LH... Astfel ca nigger va fi campion iar betivu' vice...
Toate astea daca nu cumva face FA vreo manevra d-aia gen spa si-l baga pe LH in parapeti in prima curba...
sorin_f39
Cred ca Ferrari va obtine dubla in Brazilia, insa sper ca si Hamilton sa aiba probleme.
TMihai
Eu chiar nu inteleg ce aveti cu Hamilton huh.gif Mie imi place omu'...e rapid si al draq. Imi aminteste de Schumi in tinerete. Plus ca e de 10 ori mai putin arogant si fitzos decat Alonso.
ady85btz
subscriu ! si are si salariu de vro 40 de ori mai mic decat a lu alonso sleep.gif
2dor
Eu sunt fan McLaren si imi place la nebunie Hamilton, un tip care stie ce vrea.
sandman_
@TMihai: cum cita Cabral intr-o emisiune pe mama unei foste prietene a lui: "da, mama, da-i negru...". biggrin.gif (joke)

@2dor: sunt putin sceptic: de unde stii ca stie ce vrea si de unde stii ce vrea?
b76bgaarh
oricum...bine ca se termina.................
sa speram ca pe circuit...nu prin tribunale.....si comitiiiiii
Tomcat
Si pronosticul meu:
1. Kimi
2. Alonso
3. Hami
4. Felipe
Mi-as dori ca Ferrari sa "faca" o dubla dar cu parere de rau va spun ca eu nu-l vad pe Felipe mare pilot. A stat in umbra lui Schumi (pentru ca altfel nu se putea, au stat toti in urma lui) iar acum va sta mult si bine in urma lui Kimi. Mai bine pleca la Toyota! Asta e!
Cit despre Alonso nu mi se pare ca este mai arogant decit L.H. Si nu sint deloc un fan al lui Alonso. Dintre cei doi as prefera sa iasa campion Fernando. Sa-i mai iasa fumurile din cap lui L.H. ca prea i s-au urcat la scufita laudele presei din insula!
Solon
Eu sper sa iasa Alonso!
Insa nici daca iese Kimi nu e o tragedie! Imi place de el! Nasol e ca e pilot la o echipa pe care , eu , personal nu o apreciez.
Nu aruncati cu pietre! smile.gif
sorin_f39
Nu arunca nimeni cu pietre. Fiecare are simpatiile lui. Chiar daca altora nu le plac ... argue.gif
Solon
Hai ca mai e nitel si scapam de stres!
2dor
@2dor: sunt putin sceptic: de unde stii ca stie ce vrea si de unde stii ce vrea?
*

[/quote]

Pai eu spun ca vrea sa fie campion, cam toti vor asta. Cand am spus ca stie ce vrea m-am referit la faptul ca e boboc si cu toate astea se bate cu toti fara probleme.
Tomcat
KIMI - NO 1!!!!!
KIMI - NO 1!!!!!
Cursa fantastica!!
ady85btz
Din 2008, prima cursă în nocturnă în Formula 1

FIA a confirmat calendarul Formulei 1 pe 2008, acesta incluzînd prima cursă în nocturnă din istoria competiției, pe circuitul stradal din Singapore. O altă nouă cursă este cea de la Valencia (Marele Premiu al Europei), desfășurată pe străzile orașului mediteraneean.

CALENDARUL SEZONULUI 2008 DE FORMULA 1:
16/3 AUS Australia
23/3 MAL Malaysia
6/4 BRN Bahrain
27/4 E Spania
11/5 TR Turcia
25/5 MC Monaco
8/6 CDN Canada
22/6 F Franța
6/7 GB Marea Britanie
20/7 D Germania
3/8 H Ungaria
24/8 E Europa
7/9 B Belgia
14/9 I Italia
28/9 SGP Singapore*
12/10 J Japonia
19/10 CN China
02/11 BR Brazilia
sorin_f39
Imi pare rau ca Imola nu mai are loc in calendarul F1.
Arhimede
"Motoare “înghețate” complet în Formula 1 în următorii zece ani"

F1, al mai avansat "domeniu" dupa NASA smile.gif ingheata dezvoltarea anumitor componenete din motor din intenția de a reduce costurile și de a promova o tehnologie mai “prietenoasă” cu mediul.In primu rand ca ultimele 2 lucruri se cam bat cap in cap, pentru ca dupa cum stim ecologia in domeniu asta e foarte scumpa.Si mi se pare un lucru normal, si in folosul dezvoltarii ca bugetele sa fie imense.

Aerodinamica nu-i o problema, dar partea cu motoarele unde tehnologiile sunt imediat implementate in masinile de strada e inghetata.Bravo!!
xcss
Sunt acolo in fruntea bucatelor 2 juni cu mintea proaspata - Bernie si Max... Normal ca se gandeste tinereste...
Tomcat
Sa nu il uitam pe Miki. Intre doua "batai pe burta" - cum spunea un coleg de forum - si o cafea servita in padoc cu "fratii de suferinta" Bernie si Max, ar putea sa le sufle si el niste idei "originale" vis -a -vis de ce spunea Arhimede.
Si atunci sa vezi comentarii la TVR!
Solon
QUOTE(xcss @ 24 Oct 2007, 21:08)
Sunt acolo in fruntea bucatelor 2 juni cu mintea proaspata - Bernie si Max... Normal ca se gandeste tinereste...
*


Doi mosi basiti! Pardon de expresie!
Doua la.e triste!
dizzy
Eu din cate stiu urmeaza dezvoltarea urmeaza pe directia sistemelor de recuperare a fortei de franare.
sorin_f39
Oare ce se va alege de F1?
dantes
Motoare electrice?
sandman_
panouri solare
b76bgaarh
asat e conspiratie honda.......

ca ei sunt campioni la cursele din australia...solare......

asa poate mai castiga si ei ceva...ca in ultimii ani......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.