Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrerupe, in mers... la 70 - 60 km/h
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
EUROPE_
Salut, am o mare problema, si am nevoie urgent de sfaturi, pana maine de dimineata. Sa va povestesc. Am luat alta Dacie, in 4 trepte, 1300, aranjata tare frumos, spoilere..., asa cum vroiam eu wub.gif .
Azi, facui un drum de vreo 12 km pana la jiu la baraj, iar pe E70, la 60 km/h imi dadea in nas, pana la urma isi reveni si ajunsai pe plaja cu ea, mearsa frumos. La intoarcere, de la baraj si pana pe E70, la fel mearsa foarte frumos.
Cum ajunsai pe E70, iar incepu` sa intrerupa... pana la urma trasai pe dreapta, nu mai vroia sa traga de nici un fel. O opri, si cand pusai mana pe bobina... era foarte calda sad.gif . Am nevoie de ajutor urgent, pana maine de dimineata...ca sa stiu ce sa cumpar, nu de una alta, dar o lasai la vreo 5 km de Craiova in parcare la SNP Petr*** ca erau cati-va caini acolo.
driverx
Incearca alta bobina de la cineva, dar aproape sigur e bobina. Poti lua alta noua. La mine chiar se oprea motorul si vreo 1-2 minute nu il mai puteam porni, dupa aceea, merge iar perfect.
ghiccy
bobina sigur!!!
ksi_id
Bobina trebuie sa fie, ea nu are voie sa se incalzeasca tare.
Incearca prima data cu una de la vreun prieten daca poti.
Alex27Buc
QUOTE(ksi_id @ 26 Jun 2006, 11:07)
Bobina trebuie sa fie, ea nu are voie sa se incalzeasca tare.
Incearca prima data cu una de la vreun prieten daca poti.
*



dc e ce cred eu adica n-o sa afli ever ce fii atent si lasa prostiile cu bobina... cele cu ulei vara fac basici de tare ce frig

deci iei mata un carb R12 1289cm3 original, montezi, dai 150mii reglaj noxe la toba (fff important asta) si dc ai vreo nemultumire ulterioara mai vb

bafta
wolfin
bobina, poate da, poate nu, pot fi multe cauze. daca tot ai luat alta masina, pe care nu o cunosti, schimba "obligatoriu" curea, bujii, ulei (strain sa fie, eventual semi sintetic-argon sunt sigur ca este de acord)+filtru, platina, fise, capac delc.(si el poate fi cauza intreruperii), ulei cutie, placute de frana, verifica lichidul de frana.

sunt sigur ca daca vei face aceste schimbari nu vei avea probleme pentru o lunga perioada smile.gif

la iarna sa schimbi si antigelul
Alex27Buc
QUOTE(wolfin @ 26 Jun 2006, 11:35)
bobina, poate da, poate nu,  pot fi multe cauze. daca tot ai luat alta masina, pe care nu o cunosti, schimba "obligatoriu" curea, bujii, ulei (strain sa fie, eventual semi sintetic-argon sunt sigur ca este de acord)+filtru, platina, fise, capac delc.(si el poate fi cauza intreruperii), ulei cutie, placute de frana, verifica lichidul de frana.

sunt sigur ca daca vei face aceste schimbari nu vei avea probleme pentru o lunga perioada smile.gif

la iarna sa schimbi si antigelul
*



te kem la mine sa vezi ca nici dupa RK facut ca la carte de mana mea nu a disparut, apr el, axa cu came france, schimbat vreo 3 seturi distrib, ce natie de bujii vrei tu, 3-4 bobine, 3-4 delcouri, stroboscop si ce mai vrei

singurele sol care au dat rez: majorare jigl principal benzina sau carb de mai sus

dc vrei iti si platesc sa ma scapi de balba smile.gif
wolfin
dc vrei iti si platesc sa ma scapi de balba smile.gif
*

[/quote]

sper ca nu este o ironie prost inteleasa.


ideea generala este ca atunci cand cumperi o masina sh (mai ales dacie) cam trebuie sa schimbi consumabilele cunoscute si necunoscute.
sefu_alx
sper ca nu va suparati daca va intreb si eu ceva
si la mine se incinge bobina destul de rau dar masina merge fara nicio problema dar daca aprind faza lunga la relanti se vede cum incepe sa scada bateria ! daca accelerez putin(mai mult) isi revine
tot de la bobina e sau nu are legatura?
alinakes
Parerea mea e ca tu ai o problema de incarcare !

Verifica releul de incarcare , masa de la releu sa nu fie oxidata , puntea cu diode de la alternator sau alternatorul !

Arunca un ochi si pe la panoul cu sigurante !

Sa nu mergi prea mult pe baterie ca ori trebuie reincarcata ori schimbata !

Un releu de incarcare te costa sub 200 de mii lei iar o baterie .... !

Verifica cat mai repede sa nu mergi pe baterie !
Zaheiu
Faza cu intreruptul poate fi si de la condensator. Am patit-o eu.

Chestia cu incarcarea care scade cand dai faza lunga la ralanti e normala. D-aia incarcarea se verifica cu faza scurta si la 2000 rpm. Presupun ca nu mergi numai noaptea cu faza mare si la ralanti, asa ca bateria n-o sa pateasca nimic. N-are nici o legatura cu bobina.
EUROPE_
Mai fratilor sa va spun care era treaba... nu era de la bobina mad.gif .
Cuiul poantou sau plutitor blocat pe inchis in camera de nivel constant.
Deci cu alte cuvinte nu mai avea benzina.... aseara am incercat la pompa de sprit sa vad daca are benzina...si avea ( probabil mai avea benzina in canalizatie dry.gif ).
Azi dimineata re-reglai nivelul...a luat-o la sfert de cheie. Pana acasa ma rugam sa nu faca din nou asa... ca doar eram pe autostrada blush.gif .
Dar acum ma intreb, de ce era bobina asa incinsa?
dyogenes
Pai cel mai simplu ar fi sa ai platina prost reglata, cu distanta prea mica. Daca nu e platina, atunci sigur e bobina. Acu, eu inteleg ca e cald, dar eu am facut drumuri de 500 Km fara pauza, si tot puteai sa tii mana pe bobina fara probleme. Daca distanta intre platini e prea mica, da, se incinge ca draq.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.