Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: se aprinde becul de la presiunea de ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Aldor
Becul de pe bord de la indicatorul de ulei se aprinde de fiecare data cand iau cate o curba mai stransa. Si mi se pare ca indicatorul e putin cam jos, inainte la relanti era la prima linie, iar in mers cam pe la a 2a. Acum e la prima linie in mers.

Acum i-am facut schimbul de ulei + filtru de o saptamana, am mers cam 400-500km de atunci.
Pierd ulei pe undeva? Nu am observat pana acum nicio o balta sub masina.
argon
Ce ulei i-ai pus?
sddragos
Verifica cu joja.
Aldor
Am bagat 15W40 de la texaco.
vijelie
Esti sigur ca ti-au pus ulei? (fara gluma, se mai intampla)
Aldor
QUOTE(vijelie @ 28 Jun 2006, 14:11)
Esti sigur ca ti-au pus ulei? (fara gluma, se mai intampla)
*



Aha icon_mrgreen.gif
Am fost de fata cand a turnat-o omu'. Oricum, numai acum dupa vreo 400km a inceput sa faca figura asta cu becul.

Trag o fuga imediat pe afara sa ma mai uit o data la joja, desi cand m-am uitat ieri mi se parea ok.
argon
Se poate sa-ti fi bagat benzina in ulei..si normal ca s-a subtiat.
alinakes
Verifica cu joja cum a spus si un coleg coforumist !

Ori iti pierde pe undeva ori iti mananca , totusi ar trebui sa manance cam mult daca zici ca deja ti se aprinde becul dupa maxim 500 km de la schimb !

Daca e motorul cam uzat incearca sa adaugi si un aditiv 2+2 sau un ulei ceva mai gros !

Unde ai facut schimbul ? Esti ferm convins ca ai pus cat trebuie la schimb ?!

Filtrul fiind nou a mai absorbit si el ! Verifica busonul de la baie sa fie strans bine sau sa nu fie fisurat si sa pierzi in mers - totusi daca zici ca nu e pata sub ea - greu de crezut ca pierde !

Verifica si senzorul de la ulei !
Aldor
Motorul e in 100K km.
Am bagat ceva ulei, sfert de litru-jumat de litru in filtrul de ulei, si dupa aia 3 litri in motor. Dupa toata operatiunea asta dupa ce am facut cativa km mi s-a parut ca nivelul nu e cat ar trebui sa fie si am turnat si ce a mai ramas din bidonul de ulei, cca jumat' de litru.

Acu ies sa vad nivelul pe joja.
vi_escu
QUOTE(Aldor @ 28 Jun 2006, 14:10)
Am bagat 15W40 de la texaco.
*



Nici eu ni am fost multumit de texaco si am trecut pe ELF de vreo cinci ani. La mine merge.
Patesti aceiasi chestie si daca franezi violent, cu ambreiajul apasat? Ori este uleiu prea subtire si se deplaseaza inertial in baie si sorbul trage aer (dureza ceva pina se amorseaza pompa, e cu roti dintate) ori nu ai suficient ulei in baie!
Aldor
Am verificat nivelul cu joja, e cam jos... 3mm pe capatul jojei. Am verificat din nou daca nu curge pe undeva uleiul, dar nici o picatura sub masina.

Mananca uleiul?? blink.gif
Aldor
QUOTE(vi_escu @ 28 Jun 2006, 15:59)
Nici eu ni am fost multumit de texaco si am trecut pe ELF de vreo cinci ani. La mine merge.
Patesti aceiasi chestie si daca franezi violent, cu ambreiajul apasat? Ori este uleiu prea subtire si se deplaseaza inertial in baie si sorbul trage aer (dureza ceva pina se amorseaza pompa, e cu roti dintate) ori nu ai suficient ulei in baie!
*



Dap, se aprinde si daca franez violent (o fac cam rar).
Deci nu am suficient ulei in baie. Azi pe caldura de 35 de grade iar aveam presiune normala la ulei, cel putin asa arata indicatorul pe bord.

Ce e de facut? Bine-nteles pot sa mai completez la ulei, dar nu cred ca asta e o solutie pe termen lung.
Aldor
Nu mai inteleg, acum dimineata presiunea la ulei era din nou exact ca dupa schimb, la prima linie la relanti si la a 2a linie in mers, deci nici becul rosu nu se mai aprindea la curbele mai stranse. Desi nu am mai completat la ulei si nivelul e clar prea jos. O sa ies DIN NOU mai tarziu dupa ce se mai odihneste putin motorul sa verific nivelul la ulei (ca poate mi-a bagat cineva vreo jumat' de litru la noapte, sa-mi faca o surpriza icon_mrgreen.gif ).

Ciudate mai sunt si Daciile astea.
alinakes
Parerea mea : e uleiul prost !

La pornire fiind inca reci si uleiul si motorul , ai presiune buna ! Pe urma cand incep temperaturile sa creasca uleiul se subtiaza si nu mai face ungerea cum trebuie !

Schimba uleiul ! Incearca o firma mai cunoscuta tot un 15W40 , nu lua pentru inceput ceva mai gros de la firma cunoscuta !

Mergi tot pe un 15W40 si vezi cum se comporta !

Da-i un search pe aici si vezi ce recomanda baietii la uleiuri !
Aldor
Ieri a fost exact invers, la rece presiunea a fost prea mica si la amiaza la caldura isi revenise. OK, atunci incerc alt ulei de la firma mai renumita (pana acum am crezut ca si texaco e firma renumita icon_mrgreen.gif )
Uleiul de proasta calitate poate fi explicatia si pentru faptul ca motorul mananca uleiul?? Ca e clar ca il manca daca nu curge pe nicaieri si tot scade nivelul.
BAC
Eu am folosit acum mai bine de 10 ani ulei Texaco la fosta Dacie berlina, atunci cand a aparut in romania prima data, era facut in Belgia si am fost multumit. Daca nivelul de ulei e jos si zici ca nu pierde insemna ca il mananca. Din pacate acelasi tip de ulei se comporta altfel la motoare diferite, mai ales cand e vorba de Dacia. O parte care au folosit 15W-40 spuneau ca ori le mananca uleiul ori il arunca. Completeaza cu 20w-50 tot de la Texaco ca sa nu mai trebuiasca sa-l schimbi. Daca totusi il schimbi "use Valvoline" eventual chiar cel MaxLife pt motoare cu rulaj de peste 100k km.
Aldor
QUOTE(BAC @ 29 Jun 2006, 16:05)
Eu am folosit acum mai bine de 10 ani ulei Texaco la fosta Dacie berlina, atunci cand a aparut in romania prima data, era facut in Belgia si am fost multumit. Daca nivelul de ulei e jos si zici ca nu pierde insemna ca il mananca. Din pacate acelasi tip de ulei se comporta altfel la motoare diferite, mai ales cand e vorba de Dacia. O parte care au folosit 15W-40 spuneau ca ori le mananca uleiul ori il arunca. Completeaza cu 20w-50 tot de la Texaco ca sa nu mai trebuiasca sa-l schimbi. Daca totusi il schimbi "use Valvoline" eventual chiar cel MaxLife pt motoare cu rulaj de peste 100k km.
*



De completat va trebui sa completez, dar am inteles ca nu e bine sa amesteci uleiurile, trebuie sa bag acelasi tip, nu?
argon
Nu le amesteca ca-ti face numai muci si spuma.
vi_escu
QUOTE(argon @ 30 Jun 2006, 07:36)
Nu le amesteca ca-ti face numai muci si spuma.
*



Corect! Am facut acum cativa ani prostia asta (am pus peste 15W40, 20W50 de aceeasi firma ca venisera cardurile!) si au aparut spume, bale si alte dracii.

prt. Aldor: incearca un aditiv 2+2 daca tot trebuie sa completezi (il face mai stabil termic), desi un ulei bun are in el tot ce trebuie de la mama lui. Eu nu am folosit niciodata aditivi. In alta ordine de idei, aveti garatia ca sondele de presiune, contactele, etc sunt OK ? Daca papa ulei (zici ca nu ai scurgeri) cum arata bujiile, sunt uleioase, apare ulei pe la garituri? Daca da te asteapta o segmentare.
Dyda
QUOTE(Aldor @ 29 Jun 2006, 13:32)
Ieri a fost exact invers, la rece presiunea a fost prea mica si la amiaza la caldura isi revenise. OK, atunci incerc alt ulei de la firma mai renumita (pana acum am crezut ca si texaco e firma renumita  icon_mrgreen.gif  )
Uleiul de proasta calitate poate fi explicatia si pentru faptul ca motorul mananca uleiul?? Ca e clar ca il manca daca nu curge pe nicaieri si tot scade nivelul.
*



Bag seama ca la tine iti face figuri si pompa de ulei pe lina sorb supapa de refulare.
Curata sorbul, adauga o saiba sub arcul supapei si vei vedea diferenta
Aldor
QUOTE(vi_escu @ 30 Jun 2006, 08:48)
Corect! Am facut acum cativa ani prostia asta (am pus peste 15W40, 20W50 de aceeasi firma ca venisera cardurile!) si au aparut spume, bale si alte dracii.

prt. Aldor: incearca un aditiv 2+2 daca tot trebuie sa completezi (il face mai stabil termic), desi un ulei bun are in el tot ce trebuie de la mama lui.  Eu nu am folosit niciodata aditivi. In alta ordine de idei, aveti garatia ca sondele de presiune, contactele, etc sunt OK ? Daca papa ulei (zici ca nu ai scurgeri) cum arata bujiile, sunt uleioase, apare ulei pe la garituri? Daca da te asteapta o segmentare.
*



Inca nu vad nimic in neregula la bujii, saptamana trecuta le-am schimbat.
Nu am completat inca cu ulei pentru ca am vrut sa mai urmaresc vreo 2 zile cum se comporta, si de atunci nu am mai avut probleme cu presiunea la ulei. Dar un aditiv o sa bag, ceva recomandari pentru asta, vreo marca anume?
Multam.
Aldor
QUOTE(Dyda @ 30 Jun 2006, 08:57)
Bag seama ca la tine iti face figuri si pompa de ulei pe lina sorb supapa de refulare.
Curata sorbul, adauga o saiba sub arcul supapei si vei vedea diferenta
*



Cu limbajul tehnic inca am probleme, plus ca abia acum invat ce si cum e cu daciile astea, ce si unde e chestia asta? Sau sa las sa faca treaba asta unu meserias?

As prefera sa ma invat eu sa le fac toate maruntisurile astea sa nu ma duc in fiecare saptamana la mecanic cu tot felul de nimicuri.


Acum mi se pare ca va trebui reglat si avansul. Am schimbat ieri capacul de delco cu toate tevile alea care merg la bujii (de observat limbajul tehnic de inalt nivel pe care il folosesc icon_mrgreen.gif ) si acum cand ii dau talpa nu mai sare ca deobicei si parca si suna ca un diesel. Face figura asta cand prind un pic de viteza, deci din a 2a in sus. Capac de delco am pus transparent si vad ca nu mi se invarteste acolo uniform, nu stiu cum sa explic mai bine.
Motorul suna de parca n-ar merge toti cilindrii, dar de la bujii pana la capac delco toate sunt noi, mai putin platina... probabil ca va trebui sa schimb si asta.

Din ce am citit in forum, avansul nu e reglat bine. Cu asta trebuie sa ma duc musai la mecanic, nu pot s-o reglez eu in fata blocului?
vijelie
cu cunostintele tale de pana acum, nu e indicat.
Aldor
QUOTE(vijelie @ 30 Jun 2006, 10:35)
cu cunostintele tale de pana acum, nu e indicat.
*



Cred ca ai dreptate smile.gif
Cam costa o chestie din asta la servis si cam cat dureaza? Ca as trage acu o fuga pana la servis dar daca lipsesc mult ma ia sefu in suturi. Ca dupa-masa cand ies, la servis nu mai e nimeni.
alinakes
Ca aditiv iti recomand 2+2 fara teflon !

La avans nu stiu cam cat dureaza !

Iar sunetul ala de diesel tot de la ulei poate fi - eu am bagat 20w50 si exact asa suna , l-am schimbat dupa cateva zile cu 15w40 si suna iarasi a motor normal !
Aldor
QUOTE(alinakes @ 30 Jun 2006, 12:57)
Ca aditiv iti recomand 2+2 fara teflon !

La avans nu stiu cam cat dureaza !

Iar sunetul ala de diesel tot de la ulei poate fi - eu am bagat 20w50 si exact asa suna , l-am schimbat dupa cateva zile cu 15w40 si suna iarasi a motor normal !
*



Avansul l-am reglat in fata blocului dupa ureche, am mai schimbat platina si merge excelent acum, sare masinuta de rupe.
Am bagat si aditiv, o conserva de cam 0.4l, cred ca va trebui sa bag inca una, nu e deajuns la cat de uzat e motorul.
Acum urmeaza problema mare, a inceput sa scoata de azi dimineata, inainte sa ma apuc de mesterit la ea, un fum albicios in esapament, deci imi mananca ulei. Am sanse sa scap fara segmentare? Poate fi si de la altceva?
ionut L.
daca e albicios, nu cred ca mananca ulei. Eu stiu ca e mai spre albastru cand mananca ulei. Poate fi abur (asa scoate cand e racoare afara)
Aldor
Abur n-as crede sa fie, ca doar sunt peste 30 de grade afara.
Am auzit mai multe pareri, am intrebat si vreo 2 mecanici pe aici si mi-au zis ca daca e fum alb, inseamna ca mananca ulei. Am mai cautat si aici prin forum si unii zic, ca de la ulei trebuie sa fie, altii, ca daca ar fi de la ulei atunci ar fi albastrui.
Fumul nu e doar albicios, e chiar alb-alb, si bine-nteles cu cat accelerez mai mult, cu atat e mai mult fum. La relanti nu se vede deloc. Am mai vazut pareri ca daca e alb fumul atunci poate fi si de la lichidul de racire, benzina in ulei, etc. Mirosul fumului imi aduce aminte de un trabant, e miros puternic de esapament, sau nu stiu cum sa-i zic.

Problema e ca peste vreo 2-3 zile trebuie sa duc masina la identificare la RAR ca acum o trec pe numele meu. Si nu am timp pana atunci sa ma duc la servis. Acum sper ca aia de la RAR cand or sa vada ce fum scoate ca o locomotiva pe aburi, n-o sa-mi faca probleme.
Plus ca ar trebui sa mai si umblu zilnic cu ea. De mers merge perfect, asta n-ar fi o problema, numai sa nu stric mai tare..
gabi1
Stai linistit.Aia de la RAR nu au treaba decat cu seriile si fac 3 poze parca(bineinteles ca trebuie sa ai starea tehnica valabila in talon).NU te mai chinui atat si fa urmatorul test:cu motorul pornit scoate furtunul care vine de la capacul culbutorilor la filtrul de aer si vezi daca iese fum albicios pe acolo.Daca iese fum mult sunt dusi segmentii si nu are rost sa mai dai bani pe aditiv.Intai te duci la un mecanic si vezi ce spune.Oricum trebuie sa desfaci motorul.De obicei in situatia asta porneste si ff greu la cald daca opresti motorul.
Aldor
QUOTE(gabi1 @ 2 Jul 2006, 21:42)
Stai linistit.Aia de la RAR nu au treaba decat cu seriile si fac 3 poze parca(bineinteles ca trebuie sa ai starea tehnica valabila in talon).NU te mai chinui atat si fa urmatorul test:cu motorul pornit scoate furtunul care vine de la capacul culbutorilor la filtrul de aer si vezi daca iese fum albicios pe acolo.Daca iese fum mult sunt dusi segmentii si nu are rost sa mai dai bani pe aditiv.Intai te duci la un mecanic si vezi ce spune.Oricum trebuie sa desfaci motorul.De obicei in situatia asta porneste si ff greu la cald daca opresti motorul.
*



Mersi.
Acum mai trebuie doar sa-mi dau seama care e capacul culbutorilor icon_mrgreen.gif
O sa ma bag dimineata sa ma uit.
Am dacia numai de vreo 2-3 sapt. si abia acum ma invat.

Dar de pornit porneste foarte usor si la cald si la rece.

gabi1
E capacul ala negru ce vine pe chiulasa si in afara de busonul pe unde torni ulei mai are un stut cu un furtun ce duce in filtrul de aer.
BAC
Vad ca esti din Mures, este un coleg de acolo cu nickul Romulus, poate iei legatura cu el si-ti rezolva problema, daca ai drum in Reghin poti apela la mine.
Aldor
Mersi gabi1, o sa ies in pauza de masa sa ma uit.

QUOTE(BAC @ 2 Jul 2006, 23:04)
Vad ca esti din Mures, este un coleg de acolo cu nickul Romulus, poate iei legatura cu el si-ti rezolva problema, daca ai drum in Reghin poti apela la mine.
*



Mersi, o sa incerc sa-l contactez, e mecanic?
Aldor
Am incercat gabi1 ce mi-ai zis, am scos furtunul care merge la filtrul de aer, am tras calumea de cablul de acceleratie, fum mult in esapament, dar nu iese fum deloc pe stutul cela pe care vine furtunul respectiv.
Atunci nu e de la segmenti?

Plus mi se pare ca nu merge chiar rotund motorul cand e in relanti, de parca ar avea ceva mica probl. la aprindere. Nu poate fi de la avans dereglat/reglat aiurea? Ca de atunci au inceput probl. astea de cand m-am bagat eu si am desfacut delcoul ca am vrut sa schimb platina, si asa mai departe.
gabi1
Atunci e mai bine ca nu trebuie schimbat setul si s-ar putea sa scapi numai cu demontatul chiulasei si schimbate simeringurile de la supape.Sigur e ceva pe acolo.
De la avans dereglat in nici un caz nu scoate atata fum daramite sa mai consume si asa mult ulei,iar cu mersul neregulat la ralanti: e posibil sa dea din cand in cand cate o pufnitura in esapament daca avansul e un pic mai mare dar la fel face si daca nu este reglat bine carburatorul la mersul in gol(nu te baga inca la carburator).Daca avansul e mai mic motorul merge mai rotund la ralanti dar nu prea mai trage.

Dute la mecanic(la un service nu in alta parte) si vezi ce faci.
Aldor
QUOTE(gabi1 @ 3 Jul 2006, 20:21)
Atunci e mai bine ca nu trebuie schimbat setul si s-ar putea sa scapi numai cu demontatul chiulasei si schimbate simeringurile de la supape.Sigur e ceva pe acolo.
De la avans dereglat in nici un caz nu scoate atata fum daramite sa mai consume si asa  mult ulei,iar cu mersul neregulat la ralanti: e posibil sa dea din cand in cand cate o pufnitura in esapament daca avansul e un pic mai mare dar la fel face si daca nu este reglat bine carburatorul la mersul in gol(nu te baga inca  la carburator).Daca avansul e mai mic motorul merge mai rotund la ralanti dar nu prea mai trage.

      Dute la mecanic(la un service nu in alta parte) si vezi ce faci.
*



Mersi gabi1.
Azi am fost la 2 mecanici. Ce mi-au zis coincide cu ce mi-ai zis si tu: probabil vor trebui schimbate simeringurile de la supape. Motorul nu e obosit, deci nu e nevoie nici de set nou, nici segmentare. Dar s vad ce o sa-mi zica cei de la Dacia service, sper ca acelasi lucru. Mecanicii la care am fost ar putea sa-mi schimbe simeringurile, dar fara chitanta si garantie asa ca o sa ma duc la service mai bine, sa fiu mai sigur ca n-o sa am probleme mai incolo. O sa ma taxeze mai mult, dar am invatat deja pe pielea mea, ca daca te zgarcesti risti sa te coste mult mai mult mai incolo. De mancat manca ulei en-gros, acum am vazut si eu dupa ce am verificat din nou azi nivelul pe joja. Sper sa nu se strice si altceva pana ajung la service peste cateva zile icon_mrgreen.gif
sobolan
vezi sa nu ai membrana la pompa de benz. sparta ,ca iti baga benzina in ulei (nivelul de ulei crescut ,verifici la joja) dar de regula daca mergi mult asa ...fara gluma...pe caldura asta..am vazut eu ...iti arunca baia de ulei in asfalt...
daca nu e asta verifica sonda ulei ,pompa ulei ,pierderi ulei . Pres minima admisibila ese 0.75
Aldor
Maine dimineata o duc la servis si vedem acolo ce o fi. Azi am mai intrebat un mecanic aici, din nou parerea a fost ca probabil trebuie schimbate simeringurile de la supape. Maine o sa stiu sa zic mai multe (sper) si o sa am si portmoneul mai subtire. Mult mai subtire.
Membrana de la pompa de benzina nu cred sa fie sparta, am un consum de aprox. 10l in oras, si niveul de la ulei e tot in scadere, iar pe tija de la nivelul de ulei nu simt miros de benzina.
CiprianPJM
Salut, mie mi se aprinde becu` de ulei daca plec mai subturat. O fi pompa uzata? Oi fi eu paranoic?
gabi1
QUOTE(CiprianPJM @ 5 Jul 2006, 22:49)
Salut, mie mi se aprinde becu` de ulei daca plec mai subturat. O fi pompa uzata? Oi fi eu paranoic?
*




Adica sub 800 rot/min?
Aldor
QUOTE(sobolan @ 5 Jul 2006, 12:05)
vezi sa nu ai membrana la pompa de benz. sparta ,ca iti baga benzina in ulei (nivelul de ulei crescut ,verifici la joja) dar de regula daca mergi mult asa ...fara gluma...pe caldura asta..am vazut eu ...iti arunca baia de ulei in asfalt...
daca nu e asta verifica sonda ulei ,pompa ulei ,pierderi ulei . Pres minima admisibila ese 0.75
*



Am fost la servis.
Rezultatul e ca mi se pare ca am facut o nimica mare de tot. Bani aruncati pe geam. Mecanicul dupa ce a desfacut motorul a zis ca simeringurile de la supape nu-s duse, dar cineva le-am schimbat nudemult si nu a pus simeringuri bune. Am zis perfect, atunci scap cu atat, deci le schimbam. Dupa vreo 2 ore am simeringurile noi montate dar masinuta tot scoate fum. Imi zice mecanicul ca poate a mai ramas ulei pe undeva si o sa mai scoata fum o vreme. Dar daca nu, atunci probabil nu scap fara set nou. Am mai luat din proprie initiativa niste aditiv 2+2 cu teflon, l-am bagat in motor si de atunci scoate si mai mult fum. Inainte s-o duc la servis nu fumega chiar in halul asta.
Acum cred ca as putea sa-l strang de gat pe ala de la care am luat masina.

Lamuriti-ma putin cu ceva. Daca scot furtunul care merge de la chiulasa la filtrul de aer, pe acolo nu iese fum, am fum numai in esapament. Asta inseamna ca motorul nu e obosit, nu? Deci n-ar trebui sa fie nevoie de set nou.
bilex
Mie unul cel putin pentru o perioada mi-a salvat motorul castrol gtx3 magnatec (diferenta uriasa dupa ce l-am bagat in motor) numa sa nu uiti sa schimbi filtrul de ulei si sa lasi sa se scurga bine uleiul vechi ca daca se combina ii nasol. icon_mrgreen.gif
Aldor
QUOTE(bilex @ 6 Jul 2006, 11:07)
Mie unul cel putin pentru o perioada mi-a salvat motorul castrol gtx3 magnatec (diferenta uriasa dupa ce l-am bagat in motor) numa sa nu uiti sa schimbi filtrul de ulei si sa lasi sa se scurga bine uleiul vechi ca daca se combina ii nasol. icon_mrgreen.gif
*



Iti fumega si tie?
Ca de schimbat pot sa mai schimb uleiul o data si sa bag ce ai zis tu, numai sa nu fie si asta degeaba..
Cat costa la asta litrul?
sobolan
QUOTE(Aldor @ 6 Jul 2006, 10:57)
Am fost la servis.
Rezultatul e ca mi se pare ca am facut o nimica mare de tot. Bani aruncati pe geam. Mecanicul dupa ce a desfacut motorul a zis ca simeringurile de la supape nu-s duse, dar cineva le-am schimbat nudemult si nu a pus simeringuri bune. Am zis perfect, atunci scap cu atat, deci le schimbam. Dupa vreo 2 ore am simeringurile noi montate dar masinuta tot scoate fum. Imi zice mecanicul ca poate a mai ramas ulei pe undeva si o sa mai scoata fum o vreme. Dar daca nu, atunci probabil nu scap fara set nou. Am mai luat din proprie initiativa niste aditiv 2+2 cu teflon, l-am bagat in motor si de atunci scoate si mai mult fum. Inainte s-o duc la servis nu fumega chiar in halul asta.
Acum cred ca as putea sa-l strang de gat pe ala de la care am luat masina.

Lamuriti-ma putin cu ceva. Daca scot furtunul care merge de la chiulasa la filtrul de aer, pe acolo nu iese fum, am fum numai in esapament. Asta inseamna ca motorul nu e obosit, nu? Deci n-ar trebui sa fie nevoie de set nou.
*




fii atent...scoti furtunu ala care iese din epurator(capac culbutori -ala negru )si duce la t carb. ...daca ies mute gaze pe acolo nu e bine...ala la service te-a pacalit ca a mai ramas ulei...vrajeli...nici nu trebuia sa umble la simeringuri din cauza ca scoate fum mult la toba.daca era de la simeringuri nu era sesizabil plus-ul de fum la toba...ia-ti set si du-te la un mecanic serios....
Aldor
QUOTE(sobolan @ 6 Jul 2006, 12:05)
fii atent...scoti furtunu ala care iese din epurator(capac culbutori -ala negru )si duce la t carb.  ...daca ies mute gaze pe acolo nu e bine...ala la service te-a pacalit ca a mai ramas ulei...vrajeli...nici nu trebuia sa umble la simeringuri din cauza ca scoate fum mult la toba.daca era de la simeringuri nu era sesizabil plus-ul de fum la toba...ia-ti set si du-te la un mecanic serios....
*



Am intrebat 3 mecanici pana sa ma duc la Daciaservis si toti mi-au zis ca e de la simeringurile alea. Si am mai zis, daca scot furtunul ala de care ai zis si tu, nu imi iasa fum deloc pe acolo. Si sa-mi iau set nou... hm... cu tot cu manopera asta m-ar costa cel putin salarul pe o luna.

Mi-am amintit de ceva. Novele astea sunt astfel facute ca dimineata cand pornesti motorul (recomandarea fabricantului) tre sa tragi socul putin, chiar si vara. Deci asa fac si eu ca porneste mai usor. Ar porni si fara dar dupa vreo 3-4 incercari, dat la pedale, etc. Deci cand pornesc motorul dimineata nu scoate fum deloc. Deobicei las socul tras cateva secunde.. si dupa cateva secunde incepe sa iasa si fum. Si de aici incolo scoate fum toata ziua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.