ce spui tu, arata semne clare de aer in instalatia de racire. vorbesc de patit. nici vorba ca radiatorul sa nu fie suficient! de fapt, un radiator mare, cu instalatia in buna stare, iti mentine, chiar si vara, o temperatura de pana-n 80 de grade, in timp ce iarna ingheti. la dacie, radiatorul mic este arhisuficient. daca e in stare buna- ca astea romanesti sunt asa de proaste, ca dupa vreo doi-trei ani de functionare, poti sa ai surprize si sa inceapa sa curga).
inainte de a face cheltuieli fara rost, verifica aerisirea, care, desi spui ca ai facut-o bine, s-ar putea sa-ti faca surprize. adica, nu fa ca mine, care (cu multa vreme in urma, cand mi-am luat masina), am schimbat inclusiv pompa de apa, pana mi-am dat seama ca problema racirii-incalzirii vine de la aerisire.
apoi, trebuie sa descoperi de ce (si pe unde) prinde aer. io as pune totusi pariu ca radiatorul e fisurat pe undeva si nu se vede. asta-i in 90% din cazuri. crede-ma, trebuie sa te uiti ca un ginecolog
la ea ca sa te prinzi pe unde curge. foloseste cu succes o solutie lichida din comert (cred ca abro ii spune) care face minuni (pe bune). costa vreo 100 de mii.
alte observatii personale la rabla mea: intinde putin cureaua, va raci mai bine; schimba uleiul daca e uzat, se incalzeste mai greu. dar, in general, astea afecteaza mai putin. cel mai periculos este aerul din instalatie, iar multi nu stiu (sau nu pot) sa faca o aerisire corecta a instalatiei. nu uita sa deschizi incalzirea cand faci aerisirea!
iar daca ai eliminat din discutie aerul din instalatie, gandeste-te la o noua garnitura de chiuloasa. roaga-te, totusi, sa nu fie asta
sal