va multumesc pt intelegere
avantajele si dezavantajele le stiu, am cautat si am citit ce era pe aici.
QUOTE
Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a).
Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul.
capacul de la cutie e de 5, inca nu am dat'o jos sa vad ce e in ea. vroiam doar sa stiu daca merita sa o schimb direct cu alta in 5 sau doar sa ma chinui cu ce am.