Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Adaugare treapta V-a
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
blecaipi
Salutari! Am si eu o intrebare. Am un Break din 80 , cutie de 5 tr, dar care are doar 4 dry.gif . Adica m'am uitat pe sub ea, cutia e lunga de 5. Am inteles ca se pot atasa pinioanele pentru 5 trepte. E rentabil asa ceva ? sau iau direct o cutie in 5 ? cool.gif

si ca sa adaug, motorul e de 1300, si am planetare scurte smile.gif
StefanT
Ca sa adaugi ai butonul EDIT biggrin.gif
Si cauta ca s-a mai dsicutat despre adaugarea unei a 5-a trepte.
Bafta!
EUROPE_
QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 08:24)
Sa adaugi tu treapta 5 cu butonul edit blink.gif
*


radmasa.gif wink.gif asa se pun 5 trepte in zilele noastre
Treapta a 5 cu probleme
Avantaje si Dezavantaje

Si inca o problema
argon
Europe, ce-i cu link-urile alea?iar o dam in ce buna e cutia cu 4 trepte si ce fraieri sunt aia ce au 5?
Baga un link cu modificarea propriuzisa, nu cu complexele celor care poseda 4 trepte ! blink.gif
clau lcf
Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a).
Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul.
EUROPE_
QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 12:24)
Europe, ce-i cu link-urile alea?iar o dam in ce buna e cutia cu 4 trepte si ce fraieri sunt aia ce au 5?
Baga un link cu modificarea propriuzisa, nu cu complexele celor care poseda 4 trepte ! blink.gif
*


Lasa ca sa stie omul si dezavantajele wink.gif si avantajele. Si dupa aprerea mea economia este cea mai importanta in zilele in care traim.
blecaipi
sad.gif va multumesc pt intelegere biggrin.gif

avantajele si dezavantajele le stiu, am cautat si am citit ce era pe aici.
QUOTE
Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a).
Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul.

capacul de la cutie e de 5, inca nu am dat'o jos sa vad ce e in ea. vroiam doar sa stiu daca merita sa o schimb direct cu alta in 5 sau doar sa ma chinui cu ce am. smile.gif
argon
Nu o chimba cu totul, tu ai carcasa de 5 trepte, spatiul pentru treapta 5 e nefolosit, decat sa iei o cutie uzata cu 5, si nu stii ce-i in ea, mai bine schimbi piesele in a ta.
blecaipi
QUOTE(argon @ 3 Jul 2006, 09:59)
Nu o chimba cu totul, tu ai carcasa de 5 trepte, spatiul pentru treapta 5 e nefolosit, decat sa iei o cutie uzata cu 5, si nu stii ce-i in ea, mai bine schimbi piesele in a ta.
*


oricum trebuie sa o dau jos saptamana asta pt ca mai am o problema cu ea. intra foarte greu in viteze, mai ales 1 si 2. asa ca dupa ce o sa o desfac am sa vad care e cea mai buna solutie smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.