Salutare. Am si eu o problema care ma macina de ceva vreme.
Prin ianuarie mi s-a rupt cablul de kilometraj, si de 2 luni de cand l-am schimbat nu functioneaza deloc. Treaba sta in felul urmator am schimbat cablul, pe cel vechi l-am studiat si am constatat ca se rupsese si sarmele din care era confectionatcablul se impanasera in partea 'tubulatura' in care se gaseste cablul. A trebuit sa trag cu forta ca sa-l scot.
Acum cu noul cablu am observat ca are o tentativa de a indica viteza cand sunt in treapta a 3-a daca schimb treapta sau incetez sa mai accelerez acul nu mai indica.
Pana aicea nu m-ar deranja situatia de fata doar ca jurnalierul nu functioneaza si ma seaca rau de tot, ptr ca nu am cum sa fac consumul masinii mai ales ca i-am facut motorul de curand.
Am desfacut cablul din partea bordului si am incercat sa vad daca cablul se invarte in timp ce ma deplasez. Rezultatul a fost ca tinde sa se invarta si apoi inceteaza. Am tras de cablu cam 30-40 de cm si l-am impins la loc in speranta ca se va aseza cum trebuie in locasul din cutia de viteze, insa am observat ca se impaneaza si opunea ceva rezistenta cand l-am scos.
Dupa aceasta operatie se pare ca nu am obtinut nici un rezultat, jurnalierul nu inregistreaza nici acum.
Problema pare a fi din cutie si acum va intreb si eu cum pot remedia problema si ce anume credeti ca este stricat.
Am mai intrebat in stanga in dreapta dar mi s-a spus ca e cablul care nu este asezat corect pe pozitie, dar eu sint convins ca sunt rotitele acelea de plastic care angreneaza cablul in cutie.
Daca ma puteti ajuta cumva as fi recunoscator.