"Dacia 1400 carburatie, aprindere Gotronic (rosie)"
de vreo saptamana a inceput sa se comporte tare ciudat.
in mers incepe schimbatorul sa se smuceasca, sare brusc in fata, in spate, ca si cum cineva ar trage de el. si in momentele alea se simte ca si cum masina s-ar ineca. simti chiar si la miscarea masinii, parca ai trece peste ceva obstacole.
am vazut ca imi curge putin benzina pe la membrana pompei de sprit. am schimbat membrana, am etansat bine cu pasta. face la fel. am desfacut capacul carburatorului, am curatat carburatorul cat am putut fara sa-l dau jos, jicloarele din CNC, am bagat presiune cu pompa pe toate furtunele de benzina. face la fel. acelasi comportament, nu vad nici o imbunatatire. mai nou am crescut putin relantiul (juma' de tura) aseara, ca vibra foarte tare la relantiu si avea turatia scazuta. azi dimineatza am pornit-o, de pornit porneste frumos. sta la ralanti la 500rpm, am mers pana la lucru, 6km in 20 minute. surpriza. am oprit si ralantiul este tot 500rpm, chiar daca temperatura motorului este optima. daca trag putin de soc, creste turatia si merge mai rotund. problema a aparut brusc. vineri era ok. sambata am fost doar pana la piata si nu am simtit nimic ciudat. de luni a inceput sa se comporte astfel. am facut deja aprox. 400 km (200 extraurban) si ea tot asa face, si in oras, si afara, indiferent de treapta de viteza. ce sa-i mai fac ? ce sa mai verific ? m-am gandit si la bujii, poate fi de la vreo bujie ? chestia e ca daca e scoasa din viteza si accelerez pot sa ma joc cat vreau cu acceleratia, ca merge normal. dar nici nu cred ca e problema in cutia de viteze. poate fi pompa de benzina ? e d-aia rotunda fara cama.
ce ma sfatuiti ca ma mananca !?