Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rateuri in a IV-a
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
FREY
De o saptamana ma tot chinui sa ii dau de cap.Cand baga a patra masina da rateuri da urat de tot bine ca nu se intampla de fiecare data .Am dus masina la reglarea carburatorului au testat pe banc l-au facut bine a mers masina super parca se auzea si mai incet si mergea mai rotund dupa doua zile iar aceeasi problema (aia mi-au reglat si avansu`).Masina e din 98 motor de 1.4 cu carburatorul original (are putini kilometri ~25000).A dupa ce mi-au reglat au schimbat membrana de sprit ca cica nu mai revenea la loc si lasa sa curga benzina.Iarna a consumat si 20 % din cauza la tampenia aia.Daca m-ati putea ajuta v-asi fi recunoscator ca ma cam doare sufletul sa dau 500000 asa degeaba sa vad ca schimba doar o guma din aia.
OCEBE
daca rateurile sunt in carburator, avansul este prea mic; daca avansul este bun, amestecul este prea sarac sau motorul rece;

daca rateurile sunt in esapament, treaba sta in principiu invers

daca nici una din astea, problema se muta in zona distributie/supape.
FREY
a chiar daca sunt in a patra si apas violent pedala de acceleratie da un rateu daca iau brusc piciorul de pe acceleratie iar da rateu.Si toate astea se intampla doar in a patra.In rest masina trage bine da si mai bine dupa ce mi-au reglat-o aia.O sa o aiu asa la puricat totusi cred ca e ceva de aprindere.O sa-i schimb bujiile,platina,condesatorul si o sa vad ce rezultate.Cand au reglat-o au zis ca bujiile sunt bune ei ziceau ca avansul era mare.
OCEBE
pana la urma, unde da rateuri?
FREY
deci in a I-a, a II-a si a III-a masina merge excelent dar in a patra la o depasire mai violenta da rateu sau daca iau piciorul brusc de pe acceleratie fara sa apas pe ambreiaj da rateu.Inainte sa ii reglez avansul cum ai zis tu (era prea mic)de fiecare data cand bagam a patra si apasam pe acceleratie oricat de putin rateu.Am dat avansul acum merge mai bine da daca dau mai mult gata merge naspa rau de tot ,cred ca tot ceva legat de aprindere.
livicu'
frey vezi la aprindere platina , avans vacuumatic, cand reglezi avansul strangei surubul de sub delcou ca sa nu se deregleze din trepidatzii
SGN_1310
Delcou - avansul centrifugal cam jucaus. NU strica sa verifici!
FREY
multumesc pentru raspunsuri am incercat sa reglez platina din ochi si vad ca a inceput sa mearga mai bine da tot mai da rateu saptamana viitoare o sa vina cineva si o sa incercam sa reglam tot ce se poate.Aici in constanta piesele sunt scumpe si de proasta calitate
bogdan_o
Mie imi mergea masina relativ bine, insa la fel ca si tine, in a patra si in a cincea dadea rateuri. Am schimbat platina, am schimbat condensatorul, capacul delco, bujiile, reglat avansul dar tot dedea rateuri. Pana la urma era o fisa de bujie. Dar pana sa ma prind deja dadusem caruta e bani pe restul pieselor. Verifica si chestia asta.
FREY
o sa incerc am observat cand am scos fisele ca la delcou un corp din ala era cam innegrit.
B-34-SGM
Poate e de la stutzul de la invervier, trebuie verificat ! laugh.gif icon_mrgreen.gif glumesc

E amestecul prea sarac cand da rateuri, dau avans reglat aiurea. Eu am montat o data pinionul de la delco invers 180 grade, si dat un rateu in evacuare de mi-a explodat toba de mijloc,si a aruncat racordul de la flitru afara,vorbesc serios.

Incearca sa schimbi membrana de la pompa de acceleratie, sau uita-te daca pompeaza benzina cand accelerezi, cu motorul oprit. Daca da benzina, nu o schimba.

Problema ta se invarte in zona aprindere carburatie, nu e echilibru intre cele doua

Regleaza platina corect cu lera, si curata contactele. Daca o reglezi la ochi, nu o sa mearga corect in veci. 0.4 sau un pic mai strans 0.35
FREY
mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie ciupita membrana de la pompa da fum negru nu scoate asa ca nu cred ca e de la asta(pompeaza benzina cand motorul e oprit)o sa fac rost de o lera de la cineva.Masina porneste la a doua cheie cand e normal afara fara soc doar cu o pedala doua.
Claudiopolis
Poate descrie cineva exact cum se regleaza platina? Pas cu pas. Am si eu aceeasi problema, numai ca doar la relanti apare. Se aud rateuri la toba finala, insa nu tare, foarte incet, numai ca asta cauzeaza un mers neregulat al motorului. Am rezolvat intrucatva problema din surubul de amestec insa mi-e teama sa nu am de acumincolo un consum prea mare. Stie cineva mai multe pe tema asta?
paulp
Claudiu totusi de asta exista butonul Cautare :wink:



http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=3235



:inger:
Gabi
Frey aceeasi problema am avut-o si eu insa in trepata a treia si a patra ( si pornea tot la a doua cheie)

La mine era la pompa de spritz unul dintr suruburi busite si tragea aer pe langa el. A trebuit sa schimb cu totul. Dupa asta a mers struna.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.