Crisescu
16 Jul 2006, 22:38
Dupa un search nu am gasit nimic care sa ma lamureasca,asa ca pun si eu o intrebare : la Dacia pe injectie am sau nu consum 0 (sau aproape 0) in frana de motor?
fix zero !
P.S. pana pe la vre-o mie si ceva de ture, chiar se simte cand se reia alimentarea cu benzina
StefanT
25 Jul 2006, 13:08
Sa nu deshid alt topic. Folosesc f mult frana de motor in treptele a IV-a si a III-a. Este economie sau nu? Consumul scade consuderabil cand motorul merge in acest tip mde regim? Sau nu?
Multumesc!
Da scade . Sunt unii care si-au facut asa si pentru daciile pe carburator . Intr-adevar , frana de motor este ceva mai violenta si consumul ceva mai mic .
Daca tu mergi pe dacia ta in frana de motor nu prea are importanta asupra consumului . Cand ridici de pe acceleratie ramane deschis circuitul de relanti .
StefanT
25 Jul 2006, 13:26
Parca era circuitul ala... UIS sau cum dracu ii zice facut de cativa copii de pe forum, care tocmai asta facea, inchidea circuitul la relanti, nu-i asa?
Multam
diaconuliviu
25 Jul 2006, 13:39
QUOTE(Steffyx @ 25 Jul 2006, 14:26)
Parca era circuitul ala... UIS sau cum dracu ii zice facut de cativa copii de pe forum, care tocmai asta facea, inchidea circuitul la relanti, nu-i asa?
Multam
no problem..ma simt tinar.
La tine scrie asa:
Ziua de naštere 1 Februarie 1988
"Copiii" aia de care spui au 42 (eu) iar Dodobird...46... Iar Mihai mai "copt" cu vreo 11 ani ca tine:ad sub masa:
Asta in ce priveste UIS.
Ce spui tu, taiere alimentare relanti in frina de motor se cheama EEBIO (Economizor Electronic de Benzina cu Indicator Optic). Si da, genereaza economie. S-a fabricat inainte de '89 la Electromagnetica, parca, sau, unii l-au construit dupa schema lui. Sau dupa alta de prin Tehnium.
Uite asta-i Teul economizor ce taie alimentarea in frana de motor..o piesa de 2 Ron care chiar functioneaza daca e realizata cum trebuie.
diaconuliviu
25 Jul 2006, 13:49
EEBIO "citeste" doua informatii:
turatia si "pozitia" pedalei de acceleretie; cind turatia e peste 1400-1800 rpm (functie de histerezis si reglaje) SI pedala de acceleratie eliberata, se inchide o electrovalva (tip Oltcit sau tip Nova, sau ce mai are la noi din gama Dacia carburator dublucorp, care inchide alimentarea cu amestec a circuitului de relanti. Da o cautare ca e descris bine pe undeva la Imbunatatiri CLT.
Un sistem asemanator era pe unele modele de Ozon-carburator Lada.
Argon, o singura precizare: TEUL NU TAIE alimentarea ci SARACESTE amestecul la relanti si inceput de progresiune/sarcini partiale prin aport de aer suplimentar.
MODIFICAT-cer scuze.
Inca ceva: Acel TEU se monteaza DIRECT, NUMAI pe masinile cu duza in furtun si stut pe galerie, la cele sistem nou, cu duza in flansa calda NU are efect. Pentru asta ar trebui practicata gaura filetata in galerie, montat stut, inca un TEU pe linga cel original, de aerisire, incit sa fie functionala duza din flansa si aportul sa se faca prin galerie(trebuie un furtun in plus). Acea "duza" a TEULUI ECONOMIZOR se OBTUREAZA!
La cele cu duza in furtun, teul se monteaza ca atare dar se elimina duza din furtun.
StefanT
25 Jul 2006, 16:19
Liviule am glumit ce naiba nu mai stiti de gluma? Stiu ca esti printre cei mai valorosi oameni de pe forum stai linistit
Imi retrag cuvintele daca te-ai simtit lezat, felicitari pt realizare.
Bafta!
diaconuliviu
26 Jul 2006, 06:59
Lezat? in ce priveste virsta/copii? NU!, am spus ca ma simt tinar. Dar, de fapt, acel apelativ coroborat cu "UIS taie alimentarea" arata o superficialitate in informarea ta. Si nu numai (ca paranteza, am vazut aici persoane carora le explici ca rulmentul de presiune zornaie/suiera NUMAI cind e calcat ambreiajul, iar urmatorul post al lor este "daca suiera cu ambreiaj NECALCAT e rulmentul").
AIA MA DOARE!-si nu e vorba de durere in ce priveste ACEL subiect, ci in general.
StefanT
26 Jul 2006, 09:51
Liviule, in postul meu de pe topicul asta am folosit asa: "parca", "nu-i asa?" Deci clar superficialitate in informare ai dreptate
Mi-a fost prea lene sa caut topicul si sa rasfoiesc cele 20 si ceva de pagini sau cat avea ultima data cand l-am citit.
Si cu rulmentul de presiune...
Probabil ma confunzi
diaconuliviu
26 Jul 2006, 10:10
QUOTE(Steffyx @ 26 Jul 2006, 10:51)
Si cu rulmentul de presiune...
Probabil ma confunzi
Nici macar postul meu de sus nu-l citisi cu atentie!...nu era vorba de tine..
EUROPE_
26 Jul 2006, 15:08
@Steffyx nu prea esti atent
.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.