decrvl
17 Jul 2006, 08:08
Salut.De ceva timp am observat(si asta fara sa umblu la nimic)ca daca sunt intr-o depasire si sunt nevoit sa turez motorul peste sa zicm 3500 cu a 3-a in momentul in care bag a 4-a incepe sa dea in nas ca si cum ar ramine fara benzina(si asta inclin sa cred).Da in nas de vreo 3 ori dupa care isi revine.Problema e ca carburatorul este asa reglat de vreo 5luni interval in care n-am mai umblat la el.Si a inceput sa faca asa de vreo 2 saptamini.Poate cineva sa-mi spuna unde si ce sa fac?
mihai0070
17 Jul 2006, 09:44
Ce masina ai ? ce motor ce carburator? si incearca sa nu mai schimbi la 3500 ture incearca pe la 2500 si vezi daca mai face.
Sa schimbi tu la 2500 in depasiri !
Ontopic, vezi nivelul in CNC.
Exact, numero uno nivelul in camera de nivel si mai rar sa nu fi inceput pompa de benzina sa dea rateuri, daca da in curand va trebui sa ii schimbi membranele.
kostake
17 Jul 2006, 11:37
Pina la nivelul in CNC scoate furtunul de benzina de la intrarea in carburator si verifica debitul pompei de benzina.
Si daca tot esti pe acolo uita-te si la sita de la intrarea in carburator(e sub stut,se desface cu cheie de 19)
mihai0070
17 Jul 2006, 13:34
Depinde de masiin asi de motor la nova mea daca schimb la 2500 este ok si la 2000 schimb de obicei.
Care este problema cu 2500 daca motorul tau merge rotund la 3000 sau 3500 este ok dar daca da rateuri mai reduci si tu turatia si vezi cum merge.
Incerci toate pozibilitatile.
Sau te-ai aprins asa de repede.
hei, omu, se vorbea de depasiri aici!
paulica
17 Jul 2006, 15:10
@mihai0070:
Nova ta oricum are 125 N.m la 2500 rpm fie ca e motor cu compresie 9,25:1 fie ca este cu 8,5:1. Pe cānd berlineza are putin peste 100 N.m si asta undeva la 3000 rpm. Deci un motor de Nova stock sau pe aproape, trage bine la 2000 rpm si trage de rupe la 2500 rpm, asta fiind exact turatia de cuplu maxim.
Paulica, ma scuzi, dar motorul de 1,6 de pe Nova are cuplul maxim la 3000 rpm, ca si motorul de 1,4. Puterea e cu 10 cai mai mare, adica 72 de cai la 5000 rpm. Deci cum turezi motorul de 1,4 pentru a obtine putere, la fel e si cel de 1,6.
paulica
17 Jul 2006, 22:44
Argon, nu cred. Este un tabel scanat p-aici prin daciaclub.ro dar nu dau de el si pace. E drept ca este pt. motoare pāna la 106-20, dar cred ca 106-30, ca al meu, sunt cele pe injectie. Si daca nu ma insel si AlexV tot chestia asta sustine.
Nu stiu de ce nici peste postul lui AlexV nu dau la ora asta.
Sau era un post al lui alex?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.