Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cutia de viteze probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
NinoBraila
Cateodata nu merge sa bag a1a!daca bag marsarier apoi incerc a1a merge!sa fie uleiu?va rog ajutor urgent!celelalte viteze nu am incercat !CUTIE IN 4 TREPTE-DACIE BREAK 1995
EUROPE_
Esti nou. Inca nu te-ai acomodat cu forumul. wink.gif .
Uite aici poate te ajuta cu ceva. Dai si tu un search.
A mai am ceva pentru tine, sper sa te ajute cu ceva biggrin.gif .
Ar putea fi si cablul de ambreiaj, eventual regleaza-l.
NinoBraila
Am cautat pe forum si nu am gasit nimic care sa ma ajute! dar ceva care am uitat sa spun numai la plecarea de pe loc se intampla cateodata faza de mai sus!si cred ca tot de la cutie este si un zgaltait in a 3 si a 4a(numai in astea 2)!

nu ma ajuta deloc pentru ca nu sunt aceleasi simptome ce mi-ai dat EUROPE!
-Cablul de ambreiaj inca nu m-am uitat ca e devreme acum dar o sa ma uit azi!
TREBUIE SA EXPLIC CU AMANUNT?(adik nu m-am facut inteles in aceasta problema?
mihai0070
explica mai detaliat nu intra 1 in mers sau de pe loc, cand ai pus ulei ultima data in cutie, daca nu intra a 1 a in mers este ok.
zgiltie in a 3 si a 4 nu este problema incearca la o turatie mai mare si vezi daca mai face.
NinoBraila
Deci :
Opresc masina o scot din viteze si opresc motoru!
Apoi pornesc masina si ca sa plec de pe loc bag a1a dar nu merge(de fortat nu fortez) parca nici nu ar exista dar bag marsarier(fara sa dau inapoi numa cuplez marsarieru) si apoi incerc a1a si merge!nu stiu daca mereu deoarece mia fost "tarsa" si apoi am oprit in viteza!mi-a zis cineva sa verific uleiu(ceea ce inca nu am facut)! masina e luata de vreo cateva luni de la cineva dar nu am intrebat de ulei in cutie!
sylviu_76
Eu cred ca totusi ai sincronul de a1a dus...da cutia jos si dute cu ea la un meserias ca sigur ai probleme la trenul fix
NinoBraila
Deci io intreb:se poate sa fie de la ulei?
iar silviu dc numa cand plec dupa loc face asa si dc atunci cand bag in marsarier si incerc iar in a1a merge(nu e acelasi sincron de la a1a)?io intreb asa pentru ca nu ar avea dc sa fie bulit sincronu,nu a luat socuri,nu a fost fortata!
ghiccy
eu stiu ca atunci cand n-ai ulei suficient in cutie, intra greu in marsarier si tr. 1.

deci verifica uleiul intai!!!
diaconuliviu
QUOTE(NinoBraila @ 18 Jul 2006, 13:03)
Deci io intreb:se poate sa fie de la ulei?
[...]

Poate fi de la ulei.
Poate fi de la timonerie - incearca atunci cind nu intra sa apesi maneta (ca si cum ai vrea sa cuplezi marsarier), sa deplasezi putin stinga si sa incerci treapta 1. Daca da, e de la timonerie(patina trebuie reglata). Mai poti incerca si cuplarea 2-1, adica intii cuplezi a doua, apoi direct, pe aceeasi linie 1 - la foarte multe masini se intimpla asta.

Poate fi si de la tije sau cautator, asta e mai complicat
Si, nu in ultimul rind, citeste regulamentul, nu se accepta limbaj mirc (dc, dak, k, etc)
NinoBraila
Sunt mai exact acuma:deci cand motoru este oprit in marsarier apoi pornesti si nu merge bagat in a1a(si se pare ca nici celelalte(doar marsarier))!
rs44
Regleaza patina!
diaconuliviu
QUOTE(NinoBraila @ 26 Jul 2006, 20:36)
Sunt mai exact acuma:deci cand motoru este oprit in marsarier apoi pornesti si nu merge bagat in a1a(si se pare ca nici celelalte(doar marsarier))!
*


Esti cam criptic in exprimare.
Deci, daca esti in marsarier si incerci sa introduci 1,2,3,4..NU intra in niciuna?
Daca da, ai ceva uzuri la cautatorul cu bila, la tije sau la mecanismul de zavorire.
As banui prima data tija aia groasa de la axul pinionului marsarier.
Esti incepator in ale mecanicii? E complicat-ar trebui MACAR sa demontezi capacul spate al cutiei si sa deduci functie de ce gasesti in el sau la tije de unde e problema.
ct03nut
eu zic sa mai ridici ambreiajul..poate e prea jos, eu asa mi-am rupt suportul care sustine maneta de viteze ca am fortat intotdeauna
mbabusanu
poate fi si de la cablu de ambreiaj. mi s-a intamplat mie. se mai tinea in cateva fire. era rupt de la pedala de jos si nu se prea vedea. credeam ca e dusa placa de presiune. mai poate fi rupt si in interior unde nu se vede. cel mai fericit caz este sa fie rupt de la motor. acolo se vede bine.

ca sa elimini suspiciunea cablului de ambreiaj mergi la cineva care are o macara de ridicat motorul de pe masina. leaga o funie de furca de la ambreiaj si ridica (practic ambreeezi) si verifici cum intra in 1 si R.
valentin_carlan
salut am citit mai sus simptome si m-am regasit printre ele defapt nu eu si berlina mea! concluzi: cluplarea 1 nu merge niciodata decat 2-1 inainte ( cum spunea diaconuliviu) sau dupa ce apas pe levier dau putin spre dreapta si ii dau drumu, atunci intra ca unsa! banuesc patina dusa, cam in ce consta remedierea adesteia si cam ca costa aceasta operatie? daca ma poate ajuta cineva sa ma pregatesc intai moral va rog!
miki_stan
Sal, la fel am si eu probleme la cutie , dar nu face mereu numai ca la mine pierde ulei la pe la CV, si poate de asta face figuri.
mihai0070
Depinde cat ulei pierzi ... daca gasesti balta sub masina atunci ... jos cu ea si apucate de reetansat ... daca gasesti o picatura dupa ore bune de stationat (sau lasata la relanti mai mult timp ) atunci sigur este pe la planetare ... tat asa vre-un semering ceva ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.