Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
unikat45
Masina e o dacie cu motor de 1400 din anul 1999, model "zambetul"
Problema nr 1: scoate fum la turatii de peste 2600-3000 atat p[e gpl cat si pe benzina. fumul e negru, nu albastru. uleiul nu am cum sa imi dau seama deoarec pierde pe la un semering..baia am dat-o jos saptamana trecuta si am pus silicon din ala termorezistent nou.. credeam ca e de acolo..
Problema nr. 2: cand trec din treapta 1 in 2 huruie sinistru.. de parca nu ash apasa ambreiajul la fund..(desi o fac)....
cam ce pareri aveti in leg cu problemele de fata... multumescx anticipat pt pareri..
alinakes
Incearca un search pe forum ca sunt descrise in detaliu ce inseamna culorile de la fumul evacuat si astfel aflii problema si pe urma cauti rezolvarea !

Carait cutie - verifica in primul rand nivelul uleiului din cutie , poate e doar asta si nu simeringuri si alte nebunii !
Ov
fum negru inseamna amestec bogat. Daca ar fi fost doar pe benzina as fi banuit un nivel prea mare in CNC (camera de nivel constant) dar daca e si pe gaz ma gandesc sa nu ai prea putin aer.

la cutie as verifica in primul rand jocul cablului de ambreiaj (cand tragi de el tb sa aiba un joc de cativa mm) si nivelul de ulei din cutie.
unikat45
Multumesc de sugestii!... acuma de consumat nu stiu daca consuma dar..din pacate pierde pe la un semering.... sau garnitura..
Cine stie un service mai de doamne ajuta prin iasi?? mi-ar fi de mare ajutor sa stiu si preturile...ca nu sunt pe roze cu banii..
gti98
QUOTE(unikat45 @ 22 Jul 2006, 04:10)
Multumesc de sugestii!... acuma de consumat nu stiu daca consuma dar..din pacate pierde pe la un semering.... sau garnitura..
Cine stie un service mai de doamne ajuta prin iasi?? mi-ar fi de mare ajutor sa stiu si preturile...ca nu sunt pe roze cu banii..
*


Fum negru = exces combustibil = lipsa aer
Daca nu ai avea ulei in cutie, ar hurui rulmentii; verifica gradul de decuplare al ambreiajului ( jocul lipsa inseamna "angajarea" permanenta a apasarii rulmentului si nu lipsa decuplarii; nu decupleaza daca: jocul e f mare, arcul - "soarele" incepe sa se fisureze sau furca de comanda a rulmentului are probleme). Mai este f posibil sa fie "ofilit" sincronul vitezei a II-a.
Eu am fost la un service vizavi de o spalatorie, pe o straduta laterala pe strada Ipsilanti (atentie, straduta asta e perpendiculara si nu oblica; mai e un service si pe straduta oblica, situata mai aproape de Bahlui. E vorba de service-ul celalalt. Mi-au facut reparatia ieftin, bine si repejor ( mai mult a durat programarea ca sunt realmente aglomerati)
Bafta!!
unikat45
mersi mult.. ideea e ca tre sa vad cam cat costa sa pregatesc niste banuti....si nici nu vreau sa ma duca aia de nas..
pb cu a 2-a s-a rezolvat intre timp.. acu nu mai huruie, dar faza cu consumul si raportul de combustibil aer etc cum sa il reglez.. sau trebe curatate jiglere(sper ca e corec), bujiile si etc??
apropos...gti98 esti din is ??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.