Shosetu
26 Jul 2006, 11:20
Dacie 86 care pornea pe GPL acum 1 saptamana la cheie ( e drept se invartea motorul de cateva ori si nu pornea de fiecare data, posibil si probleme cu contactul ) mai nou , nu mai vrea sa porneasca ( pe benzina ca GPL nu mai am in butelie ) la cheie. Am schimbat capacul de la culbutor ( pt. ca erea crapat ) , sa smilgherit vechea platina , sa verificat fisele si dupa un vant de 2 persoane vreo 10-15 metri a luato. Sa accelerat , a fost bagata in parcare , sa reglat relantiul. Dupa 5 minute de functionare sa incercat la cheie dar nu a pornit cu toate ca electromotorul invartea. Sa incercat si cu baterie noua&incarcata de pe alta dar nici o schimbare - se invarte motorul dar nu porneste -
Update - am uitat sa specific ca inainte, imi pornea mult mai repede pe benzina decat pe gpl iar ultima pornire la cheie a fost facuta pe benzina cu motorul cald
AM avut o problema asemanatoare..incearca sa strangi cupola de la pompa de benzina..la mine ca prin minute s-a rezolvat
bobina ?
cand dai la cheie ai scanteie ?
Uncle-Sam
26 Jul 2006, 13:05
pai daca era bobina nu pornea nici impinsa
sddragos
26 Jul 2006, 13:09
Incearca sa vezi daca vine benzina in carburator. Am patit-o si eu, am vrut s-o pornesc pe benzina si nu ajungea benzina in carburator. Era de la filtrul decantor (din cel cu pahar) - nu se umplea cu benzina. Am slabit paharul, apoi l-am strans la loc si a mers.
Dar totusi..impinsa cum este benzina?
mihai1677
26 Jul 2006, 14:36
Unele contacte (intrerupatorul cu cheie) atunci cand se da la automat datorita uzurii nu mai dau curent pe bobina, incearca asa trage fir de plus de la baterie la bobina , si da cheie, daca porneste fuguta un contact nou.
EUROPE_
26 Jul 2006, 15:13
Si eu am patit asta
, dar a luat-o imediat impinsa. La mine dupa multe minute de functionare la relantii ( am facut un "experiment" de 30 min ), s-a oprit motorul si nu mai vroia sa porneasca de nici un fel
. La mine era apa in benzina
.
Shosetu
26 Jul 2006, 22:41
... am sa verific cupola.
... in carburator vine benzina pt. ca merge spritz'ul oprita si pornita. Benzina se vede ca circula deoarece am filtre pe tur/retur si ambele vin in sticla "rezervor" improvizata langa motor.
... benzina de la rompetrol
... am sa pun contactul si am sa pornesc electromotorul manual
E posibil sa fie de la condensator ?
ct03nut
27 Jul 2006, 10:53
nu, daca lipseste condensatorul, motorul are un mers iregulat
cand pui contactul, adica atunci cand cheia e la pozitia D, cum se comporta? "misca" ceva?
Alex27Buc
27 Jul 2006, 16:59
QUOTE(tgg2k @ 27 Jul 2006, 14:29)
cand pui contactul, adica atunci cand cheia e la pozitia D, cum se comporta? "misca" ceva?
daca alba daca neagra... arunca capacul de delcou
QUOTE(Alex27Buc @ 27 Jul 2006, 16:59)
daca alba daca neagra... arunca capacul de delcou
bine si tu acum... daca e dusa bobina de la electromotor? nu porneste decat impinsa. daca e dus capacul de delcou, atunci face figuri si foarte probabil ca nu porneste nici dupa ce e impinsa... daca e descarcata bateria? atunci nu mai antreneaza electromotroul(si mie mi s-a intamplat o data!)... si tot asa... pot fi destule cauze si eu m-am gandit sa-l ajut pe om putin cate putin sa-i dam de capat.
Shosetu
28 Jul 2006, 16:14
Am fost la mecanic. Platina impuscata
Acum o ia la sfert de cheie ( cel putin pana acum a fost motorul cald, sa il vad in actiune rece )
Shosetu
31 Jul 2006, 09:33
La rece tot impinsa porneste
.... dar ajut motorul cu un + de la baterie la +ul de la Bobina comutat in ON doar cand pozitia contactului este pe automat. In felul asta porneste la cheie
Shosetu
3 Aug 2006, 22:28
Mai nou in nici un mod nu porneste de la cheie. Impinsa de 2 oamenii 5 metri zbarnaie'. Am fost la electricieni si cel care mi-a luato in primire a pus urechiile pe electromotor. Dupa schimbarea/repararea electromotorului am fost indrumat catre un mecanic
In fine sant bucuros ca pana la urma am gasit rezolvarea .... o baterie noua
Da ... am testat cu o baterie a unui prieten ( care pana la urma a cedat sa mi-o imprumute de test ) si porneste la sfert
Acum sant invidios
pe berlina prietenului la care bateria buclucasa porneste fara probleme la cheie
Pana pe curand .... drumuri fara gropi ..... mari
razvan_3asy
4 Aug 2006, 07:36
Sub capacul de delcou ai un plastic incearca sa-l elimini, din cauza acelui plastic este posibil sa nu faca scanteie, asa am patit eu.
QUOTE(razvan_3asy @ 4 Aug 2006, 08:36)
Sub capacul de delcou ai un plastic incearca sa-l elimini, din cauza acelui plastic este posibil sa nu faca scanteie, asa am patit eu.
Mai bine nu, pt ca plasticul acela actioneaza ca un filtru si nu-i prea bine sa-l inlaturi!
QUOTE(Shosetu @ 3 Aug 2006, 23:28)
Dupa schimbarea/repararea electromotorului am fost indrumat catre un mecanic
Pana pe curand .... drumuri fara gropi ..... mari
Ce inseamna repararea electromotorului?Ai schimbat si bucsele din bronz?Dupa cum au mai spus si alti colegi,daca bucsele sunt uzate,rotorul atinge in stator si haleste mult curent din baterie.Cand ai legat firul ala de la baterie la bobina ai mai ajutat-o cu vreo jumatate de volt,ceea ce face mult la pornire.
Cred ca o sa ne vedem mult mai curand,stai sa dea un pic de bruma.
EUROPE_
5 Aug 2006, 08:01
QUOTE(gabi1 @ 5 Aug 2006, 02:15)
Cred ca o sa ne vedem mult mai curand,stai sa dea un pic de bruma.
Da, si eu la fel,
noroc ca am redresor
.
Shosetu
7 Aug 2006, 16:32
QUOTE(gabi1 @ 5 Aug 2006, 02:15)
[...]Cand ai legat firul ala de la baterie la bobina ai mai ajutat-o cu vreo jumatate de volt,ceea ce face mult la pornire
Exact
QUOTE(sddragos @ 26 Jul 2006, 14:09)
Incearca sa vezi daca vine benzina in carburator. [...]
Chiar azi mi-sa intimplat chestia asta. Din cauza comutatorului Benzina/GPL defect nu imi baga benzina in carburator decat daca comut manual butonul cel de pe furtunul pompa-carburator
Ford_V6
8 Aug 2006, 18:43
QUOTE
Am schimbat capacul de la culbutor ( pt. ca erea crapat ) , sa smilgherit vechea platina , sa verificat fisele
ce capac de culbutor ai schimbat ???? platina trebuie pusa noua nu data cu smirghel, bujiile se schimba iar despre fise . . .nu reusesc sa i-mi dau seama cum le-ai verifict . . .
Shosetu
10 Aug 2006, 22:56
QUOTE(Ford_V6 @ 8 Aug 2006, 19:43)
ce capac de culbutor ai schimbat ????
Mama lui de culbutor ... defapt erea
delcou
cmres80
10 Jan 2007, 01:01
QUOTE(Shosetu @ 26 Jul 2006, 15:41)
... am sa pun contactul si am sa pornesc electromotorul manual
Cred ca mi s-a busit ceva pe la electromotor, cand dau sa pornesc se aude un click si cam atat. De pornit impinsa porneste imediat. Am dat un search pe forum si am vazut ca ar putea fii carbunii sau bucsele de vina dar asta presupune interventie in service si nu am timp acum sa merg in service(nu stiu cat timp presupune operatia de reparare).
Daca ar putea cineva sa dea niste detalii despre pornirea "manuala" a electromotorului as fii recunoscator
.
bygy007
10 Jan 2007, 16:11
QUOTE(cmres80 @ 10 Jan 2007, 02:01)
Cred ca mi s-a busit ceva pe la electromotor, cand dau sa pornesc se aude un click si cam atat. De pornit impinsa porneste imediat. Am dat un search pe forum si am vazut ca ar putea fii carbunii sau bucsele de vina dar asta presupune interventie in service si nu am timp acum sa merg in service(nu stiu cat timp presupune operatia de reparare).
Daca ar putea cineva sa dea niste detalii despre pornirea "manuala" a electromotorului as fii recunoscator
.
nu cum ai sa "pornesti manual " decit dind la manivela sau sa apesi pe surubul din curul starterului dar daca starterul este defect sau o perie nu face contact sau bucsile nasoale atunci nu o sa porneasca sub nici o forma
cmres80
11 Jan 2007, 11:39
QUOTE(bygy007 @ 10 Jan 2007, 09:11)
nu cum ai sa "pornesti manual " decit dind la manivela sau sa apesi pe surubul din curul starterului dar daca starterul este defect sau o perie nu face contact sau bucsile nasoale atunci nu o sa porneasca sub nici o forma
Pai am scos capacelul ala de plastic si am apasat pe surubul ala dar nimic face doar un mic clic si cam atat. Bucse am inteles ca ar fi din bronz si se pot schimba, momentan ramane asa pana o sa scot electromotorul sau sa ma duc cu masina la un "specialist".
Multam pentru detalii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.