Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: schimbare cablu kilometraj, bord CN
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vlad_vulpe
salut



am si eu o rugaminte la voi

puteti sa-mi spuneti si mie cum pot sa schimb cablul de kilometraj la daciutza mea, ca am auzit ca e cam bataie de cap cu cablul asta



am bord de CN, masina este din 1996







multumesc
SoFastSoFurious
SncerȘ de cat sa schimb un cablu de kilometraj ladacie cu bord CN mai bine dau jos motoru tongue.gif tongue.gif
Bochi
Nu este chiar asa de greu. Bagi mana prin partea stanga pe la cutia de sigurante iar de acolo ai acces direct la cablu.
SoFastSoFurious
Frumos bordu CN da......... deloc practic tongue.gif
adumitrachy
Dai drumu la cablu de jos de la cutia de viteze, apoi ii dai drumul si de sus din bord.bagi mana pe la sigurante. Nimic mai simplu.In 5 min e gata treaba.
vlad_vulpe
ok, o sa incerc azi sa fac chestia asta, pe la tabloul de sigurante

dar prinderea in spate a cablului este tot cu filet, prin insurubare?
adumitrachy
Tot aceeasi chewstie de plastic. Mai bine, ia-ti intai cablu nou, uita-te bine la el si dupa asta e usor de facut treaba.Bafta.
liviu croitoru
de demontat e foarte simplu... stai să vezi jertfe in pile si singe cind o sa-l montezi pe cel nou....partea proastă e că tre sa lucrezi cu stânga..apoi trebuie să pui piulita de plastic a cablului perpendicular pe planul ceasurilor de bord iar motorasul de la stergătoare se intersectează cu cablul cănd incerci să pui piulita cum trebuie....nu incerca să o fortezi să intre pe pas gresit al filetului ca s-ar putea să-l bulesti.. in mod normal, dacă ai nimerit pasul corect piulita merge destul de usor....
bogdan_o
Uite aici un link



http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4899



Un topic foarte, foarte bun postat de Ov.
GabiS
Stii ce conteaza enorm?

Iti spun eu: sistemul ... adica ce fel de cablu ai : cu filet sau sistemul celalalt, mult mai tampit.

Cel cu filet se schimba usor, celalt, vorba cuiva de mai sus, mai bine dai jos motorul decat sa schimbi cablul daca nu e cu filet. Eu nu am reusit sa scot cablul din vitezometru nici cu ceasurile date jos(bine ca nu trebuia sa-l schimb, ci eram decat curios daca se scoate usor smile.gif ).

La fel e important daca ai ramforsarea aia de tabla fix in dreptul kilometrajului, care te incurca enorm daca vrei sa dai ceasurile jos.

Daca dacia e din 96 banuiesc ca ai sitemul cu filet, deci esti fericit.
vlad_vulpe
imi cer scuze ca nu am mai scris , dar l-am schimbat cablul, foarte usor.am avut sistemul cu filet si nu a fost nici o problema sa-l schimb.

oricum , acum, dupa ce l-am schimbat a aparut o alta problema ( deh..., e dacie) : vitezometrul imi indica o viteza mai mare decat ce a reala( si decat ce imi indica inainte de a schimba cablul) dar o sa ma obisnuiesc si cu viteza asta mai mare( mai naspa este pt radar , dar asta e...)
Ov
nu e mai naspa pt radar, ci mai bine, ca daca iti indica mai mult decat ai, adica 60 in loc de 50, tu cand o sa mergi cu 60 defapt radarul o sa te ia cu 50, adica n-o sa te ia :wink:



Stai linistit, ca eu (ca un pshihopat ce sunt :twisted: ) banuiesc toate daciile (in afara de 1300) ca arata cu 10km/h mai mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.