DACIOSU
3 Aug 2006, 10:09
Ajutor!, Am o Dacia breack cli
din 2000 si cu bord takosan
indicatoarele ( ulei, benzina, apa si turometru ) se zbat de ceasu cenzurat.. de ex: masina la relanti si turometrul urca aiurea in 4000 rpm ( motorul la relanti ) ce sa-i fac ca ma
Sa nu fie o intrerupere de masa in bord.Cu pozitiile aprinse vezi daca nu palpaie becurile care ilumineaza bordul si verifica totusi contactele la baterie.
DACIOSU
4 Aug 2006, 11:45
QUOTE(gabi1 @ 3 Aug 2006, 23:27)
Sa nu fie o intrerupere de masa in bord.Cu pozitiile aprinse vezi daca nu palpaie becurile care ilumineaza bordul si verifica totusi contactele la baterie.
Multumesc, stii cum pot remedia intreruperea de masa in bord ?
Imi pare rau,nu stiu exact cum vine la tine dar poate este cineva pe forum care stie.Oricum incearca sa vezi si sa descrii exact cam cum se manifesta ceasurile tale.Si te mai rog sa te mai uiti o data,mai pe seara,cu pozitiile aprinse,cand ceasurile o iau razna,lumina la bord creste sau scade in intensitate?
EUROPE_
5 Aug 2006, 08:04
Pai daca nu ma insel ca sa ii remediezi interuperea de masa, trebuie sa demontezi toate ceasurile de bord. Oricum trebuie sa te pricepi putin ( mai mult ) la partea electrica.
Iti recomand un electrician, ii dai si tu acolo un 20-30 ron, depinde cum te intelegi cu el
.
mbabusanu
5 Aug 2006, 12:31
vezi ca de la alternator la caroserie este un cablaj (din sarma impletita).
NOTA: motorul se afla izolat de caroserie prin tampoanele de cauciuc si nu se poate face o masa (daca pot sa ma exprin astfel) intre motor si restul masinii
sa nu fie oxidate contactele sau sa fie chiar desprins sau rupt. 30% sanse sa fie asta pt ca se poate transmite masa si prin cablul de ambreiaj dar trebuie incercat.
electric
5 Aug 2006, 22:03
tot in zona unde vine masa de la alternator sint mai multe fire prinse pe un surub .verifica sa nu fie vreunul rupt sau sa nu fie oxidate . totodata poti verifica si daca iti incarca bine - am intilnit caz cind datorita alternatorului aparea acelasi fenomen cu cel descris de tine .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.