Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme geam usa fata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ionut L.
Salutare tuturor,

problema mea este urmatoarea: nu mai pot sa cobor geamul dreapta fata din cauza ca ( nu stiu cum sa ma exprim) a ruginit tabla care este prinsa pe geam si macara
Intrebarea mea ar fi daca se mai poate prinde o alta tabla pt a putea fi actionat geamul. Sper ca nu trebuie sa cumpar alt geam sad.gif
diaconuliviu
Acea piesa U care face legatura intre geam si macara nu e parte integranta a geamului ci a macaralei. De scos de pe geam e mai greu, risti sa-l spargi. Trebuie multa atentie. Separat nu stiu daca gasesti piesa, poate la SH.
workarea
Stiu ca suna a improvizatie de sirmar ce zic, dar, DACA nu reusesti sa scoti tabla sau nu o gasesti de cumparat, poti incerca sa dai cu spray degripant pe piesa, acolo unde freaca (si peste tot, de altfel, ca ala si protejeaza impotriva coroziunii). Nu te costa nimic (6-7 RON sprayul, pe care oricum trebuie sa-l ai la tine). Sprayul ataca rugina si in acelasi timp lubrifiaza foarte fin.

Sprayul asta a facut minuni in toate situatiile in care l-am folosit, inclusiv, recent, cind mi s-a blocat cheia in contact in pozitiile intermediare, de nici nu puteam s-o scot, nici sa dau contact, si ma treceau sudorile reci gindindu-ma cum o sa incerc sa pornesc masina de la fire - mai eram si in Vama Veche pe deasupra.
diaconuliviu
Omul intreaba daca se poate pune alta tabla, deci cind afirma ca e ruginita inteleg "atit de ruginita incit s-a rupt acea ureche".
Uite inca o idee: sa nituiesti peste acele semiurechi doua bucati din tabla in care practici gaurile pentru bolt. Asta daca a mai ramas ceva din ele.
Sau, incerci sa manufacturezi o piesa din tabla mai "oteloasa" sau, in lipsa din tabla ordinara; cind refixezi geamul pe ea poti incerca un adeziv, tabla ordinara neavind proprietati elastice crescute.
Atentie la manipularea geamului.
ionut L.
da, la mine a fost atat de ruginita incat a cazut de pe geam, ea fiind prinsa pe geam prin presare cred, intre tabla si geam fiind o bucata de cauciuc. Nu stiu cum sa fac, am vazut ca in comert se gaseste geamul cu tot cu acea tabla...
diaconuliviu
Daca nu gasesti piesa separata, o manufacturezi cum ti-am spus. Da, intre piesa si geam se pune cauciuc sau material amortizor.
Dyda
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Aug 2006, 07:55)
Acea piesa U care face legatura intre geam si macara nu e parte integranta a geamului ci a macaralei. De scos de pe geam e mai greu, risti sa-l spargi. Trebuie multa atentie. Separat nu stiu daca gasesti piesa, poate la SH.
*



Aceasta piesa se numeste culisa geam, fiind o piesa de legatura intre macara si geam. Cu siguranta se gasesc in pravalii, dar atentie ca sunt stg, dr atit fata cit si spate.
Atentie si mai mare la montare, daca nu respecti pozitia culisei nu vei putea deplasa geamul pe toata cursa, acesta blocindu-se in rama usii.
Inainte de a demonta pe cea veche, faci semne pe geam la capetele culisei, la remontare capetele de la noua culisa trebuie sa cada exact pe aceste semne. Se monteaza prin bataie cu un ciocan de plastic sau cauciuc.
Demontarea se face cu o surubelnita introdusa intre geam si culisa, trage fara frica, geamul nu va patii nimic si relativ va iesii usor.
Am uitat ce este mai important, culisa o demontezi-remontezi usor, atentie mare la montarea as. geam-culisa pe macara
ionut L.
multumesc frumos pt raspunsuri, sper sa reusesc smile.gif
raptordivx
Eu am incercat sa scot o culisa din aceea ruginita de pe geam. Intre ea si geam exista un cauciuc. Tabla aceea cred ca e ambutisata ceva .. ca am batut frate cu ciocanele mai mici la inceput .. ciocane .. si am ajuns sa bat cu ciocanul de 10K SI NU SE MISCA DE ACOLO. Am renuntat repejor si am luat un geam de la SH cu 100.000 lei vechi, l-am montat singurel si gata. E mai simplu si mai fara batai de cap.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.