tinu19_19
10 Aug 2006, 17:27
Am si eu o problema care e foarte suparatoare.
Cand plec cu masina, dupa ce a stat cateva ore, mi se blocheaza roata din spate, partea stanga(mereu asta). Precizez ca pot sa dau cu spatele, dar cu fata NU(pot defapt, dar tarand roata aia care ramane blocata). Dupa cateva incercari dinastea de mers cu spatele si apoi cu fata, isi da drumul.
Cam de o luna jumate-2 luni, am schimbat limitatorul de frana (modelul simplu), si am observat ca pe langa el(pe langa partea de sus a limitatorului) se prelinge lichid de frana. Dar problema cu roata blocata a aparut cam la o luna dupa ce am schimbat limitatorul.
INTREBAREA : Care sunt motivele pt care m i se blocheaza roata ?
PS: Ma gandeam sa dau jos limitatorul ala, si sa pun unul (fara mecanismul ala) doar de forma, prin care doar sa treaca lichidul de frana. A mai facut cineva asa ceva ?
Nu e de la limitator, da jos tamburul si vezi ce e acolo..pistonas receptor blocat/ferodouri uzate..etc.
Daca elimini limitatorul, o sa ai frana prea puternica pe spate.
tinu19_19
10 Aug 2006, 17:37
Tinand cont ca acuma frana pe spate este inexistenta, nu mi ar displace deloc sa am frana puternica pe spate. Dar sunt curios sa stiu daca asta poate duce la derapaje cand franez ? Sau alte efecte negative ? Sau singura urmare e doar faptul ca frana pe spate va fii prea puternica ?
Ti se va bloca spatele si vei derapa.
Daca nu e cilindrul ai ferodoul uzat pana la nituri, desfa si vezi.
tinu19_19
10 Aug 2006, 17:51
Dar daca franeaza bine toate cele 4 roti, tot derapeaza fara limitator ?
Mai este cineva pe aici care a desfiintat limitatorul ?
Daca este cineva care si a desfiintat limitatorul de frana, modelul cu simplu circuit, l as ruga sa mi spuna cum se comporta acum frana, si niste pareri PRO si CONTRA ...
diaconuliviu
11 Aug 2006, 08:53
Fara limitator se blocheaza rotile pe spate intrind in derapaj-oricit ai spune ca "spatele tine egal stinga-dreapta", o mica diferenta va fi, volanul poti spune cit vrei "e fix pe centru", nici asta nu e adevarat, o mica dezaxare va exista. Astea doua vor pricinui derapaj sau frinare serpuita.
cristidb
11 Aug 2006, 09:48
Verifica cilindrul de la roata si cablul de frana de mana. De la limitator sigur nu e.
Eu am limitatorul fara limitare
, e pe direct , nu am sesizat blocarea rotilor
ilikecheese
11 Aug 2006, 12:57
Mai baieti nu va jucati cu franele. Daca is facute asa cum sunt sunt facute cu un scop si probabil si gandite.
Blocarea rotii spate este de la pistonas. Am patit si eu.
QUOTE(Pedro @ 11 Aug 2006, 12:11)
Eu am limitatorul fara limitare
, e pe direct , nu am sesizat blocarea rotilor
Pun pariu ca nu ai servo
nambanidealtceva
11 Aug 2006, 14:05
pe direct franeaza exact ca papucul.. nu stiu daca a avut cineva "placerea" pana acum sa franeze lejer la o trecere de pietoni sau cine stie cu ce ocazie si sa auda din spate cauciucuri care scartaie si sa vada in oglinda un papuc venind in deriva, cu fundul dintr-o parte intr-alta.. parca s-a mai dezbatut tema cu limitatorul...
map3tz2003
12 Aug 2006, 00:34
Unele motive la care ma gandesc ar fi:
-saboti de frana ancrasati datorita patrunderii unsorii de la rulmenti la ferodou rezultand o pasta tare care in timpul mersului se mai duce si isi da drumul cum zici si tu(iar cand stai se intareste la loc);
-ai putea sa dai tamburul si sabotul jos si sa le speli cu benzina.
-banda de ferodou a sabotilor prea uzata sau poat chiar inexistenta
Atentie daca schimbi sabotii sa ii schimbi si pe stanga si pe dreapta pentru ca sabotii de calitate diferita ar putea duce la derapaje necontrolate in cazul apasarii mai energice a franei.
map3tz2003
12 Aug 2006, 00:38
Inca ceva: lasa limitatorul la locul lui. Eu am o dacie break si crede-ma ca diferenta se simte mai ales ca am mers ceva timp fara limitator( fara sa stiu) si cand am vazut si l-am pus la loc era alta viata...pana sa-l repun faceam niste derapaje...
productie
7 Mar 2007, 18:54
Nici eu nu am limitator dar nu am derapat niciodata neintentionat.Problema cu blocarea frineleor (rotilor)cred ca in mare parte depinde de fiecare sofer(stil de condus).Daca conduci prudent nu prea ai motive sa pui frana in asa hal incit sa-ti bloceze rotile.
AAlpine1
8 Mar 2007, 09:32
topicul e vechi...................
CriSTI68
8 Mar 2007, 13:34
am patit-o fii atent este de la frana de mana, desfaci tamburul pe spate si ai sa vezi cum capatul cablului de frana a ramas blocat acolo, schimba-l cu unul nou
topic din 2006
se inchide, sa nu mai apara si alte "accidente"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.