ghost4ever
12 Aug 2006, 17:13
Fratilor masina a luat razna..!!
cand aprind farurile timp de 2-3 minute trece singura pe faza lunga si pe faza scurta la intervale de 1 secuda asa iar duap un timp isi revine...!! ????
ideea e alta, nu e din blocul de lumini, am pus + de pe baterie direct in panou de sigurante... si tot asa face...!!
care e logica? ati mai patit / auzit asa ceva ?
Zaheiu
13 Aug 2006, 20:36
Verifica releele (daca ai) si firele care merg la becuri si cele de masa de pe langa ele (care se prind la caroserie). Am patit si eu ceva asemanator si asta era cauza.
colombina29
13 Aug 2006, 20:54
Apa pe la contacte sau la releu?
ghost4ever
13 Aug 2006, 21:57
QUOTE(colombina29 @ 13 Aug 2006, 21:54)
Apa pe la contacte sau la releu?
pai am legat plus pe baterie direct in panou de sigurante... nu mai trecea prin relee...
p.s. daca ar fi contacte inperfecte dece sar remedia situatia dupa doar cateva secunde ? cu motor oprit pornit am incercat...?1?!
ghost4ever
15 Aug 2006, 13:03
chiar nu stie nimeni? mia zis cienva ca poate fi din becuri cas strambe sarmelele alea care tin filamentele si ... sa faca contact cu faza lunga dar... tot asa face...
deci chiar nu stie nimeni ?
raptordivx
16 Aug 2006, 10:38
Broblema
De vreo doua zile am schimbat vechiul alternator cu unul mai nou din acela cu diode mari. L-am pus la un electrician, insa am observat ca noaptea cand dau pe faza lunga .. numai pe faza lunga .. lumina e fructuanta gen stoboscop. Nu e foarte vizibil dar e deranjant la ochi. Si face asta doar cand o turez. La relanti pa faza lunga sta cuminte cum o accelerez putin incepe disacoteca. De la ce sa fie ?
diaconuliviu
16 Aug 2006, 12:30
raptor..nu-i asa ca ai releu mecanic?
De la saltul treapta1/treapta 2 e problema. Pune electronic.
P.S. ai cumva si "halogene" de putere mai mare? sau ai cumva 4 faruri rotunde?pe alea apar 4 faze lungi fata de doua scurte, deci putere mare.
ghost4ever
19 Aug 2006, 12:17
diaconliviu... eu am relee mecanice? oare probleme mea sa fie de la ele ? ca chiar nu sunt probleme de contacte...!
p.s. ce nu inteleg.daca ar fi din bloc sau din relee dece face lafel cand vin cu plus de la baterie direct in panoul de sigurante ?
diaconuliviu
21 Aug 2006, 08:08
Releu mecanic=electromagnet si lamela de contact care "joaca" intre treapta 1-care incarca mai mult si treapta a doua-care incarca mai putin.
El practic limiteaza tensiunea prin vibratia rapida a lamelei intre tr1 si tr2.. AICI MA REFER LA RELEU DE INCARCARE!
La consum mare saltul e mai lent, aparind acea manifestare gen alb-galben a luminii("galben" = lumina mai slaba).
La tine e posibil sa ai ceva contact aiurea care iti amorseaza parazit relele..e vorba de RELEELE DE FAR!
ghost4ever
25 Aug 2006, 12:38
Am rezolvat ieri dupa ce am desfacut juma de masina... am observat ca in becul dreapta se intamplase ceva mai ciudat
La becurile normale ale de cat or fi ele... filamentul de faza lunga este sustinut de 2 sarmulite, e una dina lea era rupta si facea masa cu cea de scurta si deaia facea flashuri singura pana ... se suda acolo sau ardea sigurantele...!!
si uite cum de la un simplu bec care arata ok la prima vedere am muncit eu 3 ore
diaconuliviu
28 Aug 2006, 09:00
QUOTE(ghost4ever @ 25 Aug 2006, 13:38)
Am rezolvat ieri dupa ce am desfacut juma de masina... am observat ca in becul dreapta se intamplase ceva mai ciudat
La becurile normale ale de cat or fi ele... filamentul de faza lunga este sustinut de 2 sarmulite, e una dina lea era rupta si facea masa cu cea de scurta si deaia facea flashuri singura pana ... se suda acolo sau ardea sigurantele...!! si uite cum de la un simplu bec care arata ok la prima vedere am muncit eu 3 ore
Postul TAU nr 5:"chiar nu stie nimeni?
mia zis cienva ca poate fi din becuri cas strambe sarmelele alea care tin filamentele si ... sa faca contact cu faza lunga dar... tot asa face...deci chiar nu stie nimeni ?"
Deci, fara suparare, cind ai facut misto de noi?
Din postul 5 am dedus-si cred ca nu doar eu - ca ai schimbat becurile cu altele bune si s-a mentinut simptomul.
Am si eu o problema,geamul de la far este murdar pe interior,as putea sa dau farul jos si sa-l spal,si daca ar fi sa-l spal,cu ce ca sa nu deteriorez oglinda...Faruri CN4.
ghost4ever
28 Aug 2006, 23:47
QUOTE(X_T_C @ 28 Aug 2006, 20:21)
Am si eu o problema,geamul de la far este murdar pe interior,as putea sa dau farul jos si sa-l spal,si daca ar fi sa-l spal,cu ce ca sa nu deteriorez oglinda...Faruri CN4.
dal jos fara grije, nu se strica nimic... eu le-am dat jos de atatea ori incat acum cad singure
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.