ce ziceti baieti tine un bloc motor lipit cu A+B ? pe o fisura cam de 7 cm lungime ???[/b]
driverx
18 May 2004, 07:41
NU. Va ceda. Poti sa il lipesti si cu scuipinol. Nu tine prea mult. Cum ai reusit sa il crapi?
:shock:
Nu-ti fa iluzii. Nu tine. Ar putea fi "cusut" la rece dar habar n-am daca "Metalock" au repr. la noi. Da o cautare pe Net..
Tine la caterinca, la altceva nu cred ca tine. Deci poti sa faci misto de el cit te tin buzunarele!
adyta, unde este localizata fisura?
Raptoe
18 May 2004, 23:45
Dar la o cutie de viteze si fisura este localizata fix jos??? credetzi ca tzine?bineintzeles dat uleiu jos curatzat si degresat perfect...etc
am un prieten care a lipit asa cutia, doar ca la el nu era fisurata ci sparta, a zburat o chestie maricica (un cilindru de vreo 5 cm lungime cu diametrul de vreo 2 cm :mrgreen: ), si a tinut ... o saptamana dupa care a vandut masina :twisted: si nu se stie mai departe .... s-a pierdut urma 8)
este spart pe partea dreapta shi am auzit ca se lipeste cu a+b sau se sudeaza la cald dar nu stiu daca tine ? a mai ramas nefisurat cem 3 cm intr-o parte shi 3 in cealanta , fisura este destul de lunga shi nu stiu ce fac ...... :cry: :cry: :cry: :cry: da-timi o solutie shi mie , ce sa fac ?
Alta masina sau alt bloc!
Sa zicem... ca il lipesti si tine...pe urma stai cu morcovu' de fiecare data cand pleci cu masina...
driverx
19 May 2004, 11:51
Cum zice c1p0, numa' cu morcov vei apasa de fiecare data pe acc. Alt motor SH, eventual segmentat/set pe el + RAR. Sau...alta masina
:shock:
FiveThreeFive
19 May 2004, 14:59
[quote]este spart pe partea dreapta shi am auzit ca se lipeste cu a+b sau se sudeaza la cald dar nu stiu daca tine ? a mai ramas nefisurat cem 3 cm intr-o parte shi 3 in cealanta , fisura este destul de lunga shi nu stiu ce fac[/quote]
Adyta, ai mai lansat in Decembrie un topic cu acelasi subiect:
http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=31...ght=sudura+bloc
Era corect sa postezi intrebarea in continuarea acelui topic, nu sa deschzi unul nou.
adyta, e bine sa cumperi un bloc SH si sa faci transferul pieselor de la unul la altul+set nou. Blocul fiind din fonta se poate suda cu preincalzirea blocului si electrod de fonta dar raritati sa mai gasesti un mester sudor sa poata face asta corect. Oricum, operatia nu garanteaza 100%.
northwood
19 May 2004, 15:27
[quote]
da-timi o solutie shi mie , ce sa fac ?
[/quote]
Prietene, ar mai fi o solutie. Nu e legala, nu e etica, dar ar putea sa functioneze.
Eu unul nu cred ca as avea sange sa o pun in aplicare. Si anume consta in asigurarea masinii (CASCO) si "accidentarea" ei. A, si sa nu uit... cand iti face constatarea sa noteze si blocul motor fisurat
marius-gabriel
19 May 2004, 20:50
depinde unde e fisura dar de cele mai multe ori nu tine
Raptoe
19 May 2004, 23:39
AC e tare mam interesat si intradevar se poate suda cu electrod de fonta si cica tzine dar unde mai gasesti asa ceva?Cum ai reusit sa crapi blocu motor?era iarna si nu era antigel?
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(((((((((( naspa treaba
CiprianPJM
19 Oct 2004, 03:45
Taica-meu a fisurat blocu` langa filtru` de ulei, unde se fisureaza cel mai des la Dacie. Asta se intampla in `89 la Revolutie!!! A tinut saracu` A+B pana "acuma anu`" (anu` trecut, lolz)!!! Nu mi-a venit sa crez!!! Era un lipici rusesc. Nu am mai vazut de atunci asa ceva. Anu` trecut a cedat si am cumparat un motor de pe o Dacie adusa de la unguri. Trage ca nebunu`, zici ca e nou!
Concluzie: poate sa tina, da` nu stiu ce sa zic...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.