Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme itp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
iulius_utz
Salut! Am si eu o mare problema cu o dacie nova... are carburator monocorp si nu pot sa fac itp din cauza asta... am vrut sa pun carburatorul dublucorp la loc dar nu stiu cum as putea schimba returul de la pompa pe carburator, plus ca nu am facut eu modificarea si nu stiu exact daca am toate garniturile si daca e totul bine. sau cunoasteti un mecanic bun care sa-mi puna carburatorul la loc? merci!!!
Ov
stai asa ca nu pricep, ai fost la ITP si te-au trimis aia la plimbare ?
daca da, pe ce motiv, ca n-ai carb-ul masinii sau ca ai noxele prea mari
iulius_utz
pe motiv ca nu am carburatorul original al masinii... am mai patit asa si la rar din cauza pompei de frana care era cu un singur circuit in loc de doua...
renault12gordini
salut, eu am dacie din 86, si daca ii pun stopuri mici si faruri de 1300, o sa se lege aia de mine.

renault 12 gordini
parpanel
Nu cred ca au treaba aia cu carburatorul. De unde stiu ei ca nu e cel original?
Pompa de frana cu dublucircuit este obligatorie la ITP, pe care am schimbat-o si eu.

Daca mai scrii de spagi, etc, iei o vacanta cit nu poti duce!!!
carsene
QUOTE(iulius_utz @ 18 Aug 2006, 14:22)
Salut! Am si eu o  mare problema cu o dacie nova... are carburator monocorp si nu pot sa fac itp din cauza asta... am vrut sa pun carburatorul dublucorp la loc dar nu stiu cum as putea schimba returul de la pompa pe carburator, plus ca nu am facut eu modificarea si nu stiu exact daca am toate garniturile si daca e totul bine. sau cunoasteti un mecanic bun care sa-mi puna carburatorul la loc? merci!!!
*


Se pare ca mai nou la ITP regulile sunt foarte stricte, deoarece in principiu nu ai voie sa aduci modificari constructive la autoturism, in sensul ca daca a fost fabricata cu pompa de frana cu dublu circuit este musai sa fie cu dublu circuit, chiar daca cea pe simplu circuit este mult mai fiabila. La fel si cu carburatorul. Din pacate au posibilitatea sa verifice detaliile constructive dupa seriile trecute in carte. Ba mai mult decit atit se pare ca trebuie sa faca si poze compartimentul motor si aspect exterior...
Asa ca trebuie neaparat sa pui carburator tip initial.
parpanel
Eu am schimbat carburatorul si am montat EEBIO. Adica nu o sa-mi dea ITP? Vrajeala ...
carsene
QUOTE(parpanel @ 19 Aug 2006, 10:06)
Eu am schimbat carburatorul si am montat EEBIO. Adica nu o sa-mi dea ITP? Vrajeala ...
*


Ramane de vazut, nu te contrazic...
iulius_utz
Problema e ca se vede in poza care se face la motor ca nu e carburatorul original...asta dublucorp e mai mare.... macar merge omologata masina cu monocorp?... poate stiti un mecanic bun din buc care stie sa monteze la loc carburatorul...
mihai0070
Dar dece ai monocorp ? ai cumva si GPL... si eu am monocorp si GPL si nu mi-au faut probleme...GPL este omologat...
Uncle-Sam
Ar trebui sa le ceri sa-ti arate un document atestat cu specificatiile tehnice ale masinii. ca la modul "stiu dacia nova are carburator dublu pt ca am vazut asa la majoritatea masinilor". La mine au marait pt ca aveam carburator de 1310 si nu Solexul original de 1100 (tot monocorp si aceeasi prindere pe galerie).
diaconuliviu
QUOTE(parpanel @ 18 Aug 2006, 20:06)
[...]
Pompa de frana cu dublucircuit este obligatorie la ITP, pe care am schimbat-o si eu.
[...]

Pompa dublucircuit s-a montat de prin 84 parca. Pe toate masinile de dupa, pompa dubla, inainte, se poate simpla.

QUOTE(parpanel @ 19 Aug 2006, 11:06)
Eu am schimbat carburatorul si am montat EEBIO. Adica nu o sa-mi dea ITP? Vrajeala ...
*


EEBIO se poate monta si pe carburator dublucorp, are deja electrovalva montata!
Mai greu va fi cu acel contact pedala.Trebuie un reglaj facut acolo, mai complicat.
george p
QUOTE(iulius_utz @ 21 Aug 2006, 10:03)
Problema e ca se vede in poza care se face la motor ca nu e carburatorul original...asta dublucorp e mai mare.... macar merge omologata masina cu monocorp?... poate stiti un mecanic bun din buc care stie sa monteze la loc carburatorul...
*




Daca am pe dacia nova a mea din 1996 un carburator monocorp frantuzesc, voi avea probleme la ITP?!!!!!Asta sa inteleg? nu e cel original...sau nu accepta carburatoarele cu dublu corp la una care are in carte carburator clasic?!
carsene
QUOTE(george p @ 22 Aug 2006, 21:33)
Daca am pe dacia nova a mea din 1996 un carburator monocorp frantuzesc, voi avea probleme la ITP?!!!!!Asta sa inteleg? nu e cel original...sau nu accepta carburatoarele cu dublu corp la una care are in carte carburator clasic?!
*


Din pacate au toate atuurile sa te respinga : lege, documentatie, etc...
Ba mai mult decat atit : nu sunt platiti sa gandeasca, ci sa aplice legea....
QUOTE(Uncle-Sam @ 22 Aug 2006, 10:18)
Ar trebui sa le ceri sa-ti arate un document atestat cu specificatiile tehnice ale masinii. ca la modul "stiu dacia nova are carburator dublu pt ca am vazut asa la majoritatea masinilor". La mine au marait pt ca aveam carburator de 1310 si nu Solexul original de 1100 (tot monocorp si aceeasi prindere pe galerie). "macar tu ai o masina la care nu prea se mai fabrica piese, deci de aici 'maraitul'"

Nu cred ca suntem noi in masura sa le cerem sa se justifice, atata timp cit stim ca au dreptate si chiar daca am facut vreo schimbare la masina care sa ne ajute sa rezolvam diverse probleme gandite prost de constructor, totusi dupa lege am facut o modificare constructiva a proiectului de fabricatie....
Ignorand faptul ca pe vremurile trecute achizitionarea autoturismului familiei era destul de prohibitiv, in sensul ca nu existau suficiente optiuni, pe vremurile actuale cine te obliga sa-ti iei o dacie cu pompa de frana cu dublu circuit( care stii din start ca este un mare bluf) ? Acum ai optiuni... Poti sa-ti cumperi orice autoturism vrei, ba mai mult, poti omologa orice schimbari vrei sa faci....
diaconuliviu
QUOTE(carsene @ 22 Aug 2006, 23:22)
[...] cine te obliga sa-ti iei o dacie cu pompa de frana cu dublu circuit( care stii din start ca este un mare bluf) ?[...]

Deviem putin dar, o pompa dublucircuit 4 conducte e BUNA! Ca nu se stie functionarea ei si implicit aerisirea se face aiurea, la fel reglarea cotelor, e altceva.
argon
QUOTE
pe vremurile actuale cine te obliga sa-ti iei o dacie cu pompa de frana cu dublu circuit( care stii din start ca este un mare bluf) ? Acum ai optiuni... Poti sa-ti cumperi orice autoturism vrei, ba mai mult, poti omologa orice schimbari vrei sa faci....


radmasa.gif Sa stii ca toate masinile noi au pompa de frana simplu circuit fara servo..e mult mai evoluata !
carsene
QUOTE(argon @ 23 Aug 2006, 08:11)
radmasa.gif   Sa stii ca toate masinile noi au pompa de frana simplu circuit fara servo..e mult mai evoluata !
*


Cine?
Si oricum "in ziua de azi" nu nseamna o masina noua, mai ales ca suntem la sectiunea CLT (parca nu prea se mai fabrica??? mai putin papuc...)
argon
Nu e vorba de asta. Toate masinile, romanesti sau straine, dar absolut toate din 1990(in cazul Dacia) pana azi, sa zicem au pompa de frana dublu circuit cu servo.

Eu in 10 ani nu am avut nici o problema cu ea, e sigilata.
diaconuliviu
Daca vrei mai exact, din 1984 se monteaza pompe cu circuit dublu. Primele montate au fost CD Tandem, cu 3 conducte si circuite separate, urmind cele cu 4 conducte.
Anul exact al inceperii montarii mecanismului servo nu-l stiu.
Amedeus
Comenteaza si daca nu ai un colier la instalatia de alimentare , ce sa mai vorbim de carburator...
parpanel
QUOTE(Amedeus @ 23 Aug 2006, 12:14)
Comenteaza si daca nu ai un colier la instalatia de alimentare , ce sa mai vorbim de carburator...
*



Asta tine mai mult de siguranta masinii. Mi se pare ok sa comenteze.
Amedeus
Da probabil, tot la acelasi tip (avea o Dacie veche de prin '82) au comentat si ca avea pompa de frana dublu circuit, el o schimbase pe cea veche cu simplu circuit. L-au pus sa arunce si carpele ce le avea in compartimentul motor.... Treaba serioasa, poze, gaze, frane...
Tossi
QUOTE(diaconuliviu @ 23 Aug 2006, 12:05)
Anul exact al inceperii montarii mecanismului servo nu-l stiu.
*



Salut,

Dacia mea din '85 are mecanism servo, din fabrica, nu pus de mine ulterior.
Dacii mai vechi decat a mea cu servo nu am vazut pana acum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.