QUOTE(george p @ 22 Aug 2006, 21:33)
Daca am pe dacia nova a mea din 1996 un carburator monocorp frantuzesc, voi avea probleme la ITP?!!!!!Asta sa inteleg? nu e cel original...sau nu accepta carburatoarele cu dublu corp la una care are in carte carburator clasic?!
Din pacate au toate atuurile sa te respinga : lege, documentatie, etc...
Ba mai mult decat atit : nu sunt platiti sa gandeasca, ci sa aplice legea....
QUOTE(Uncle-Sam @ 22 Aug 2006, 10:18)
Ar trebui sa le ceri sa-ti arate un document atestat cu specificatiile tehnice ale masinii. ca la modul "stiu dacia nova are carburator dublu pt ca am vazut asa la majoritatea masinilor". La mine au marait pt ca aveam carburator de 1310 si nu Solexul original de 1100 (tot monocorp si aceeasi prindere pe galerie). "macar tu ai o masina la care nu prea se mai fabrica piese, deci de aici 'maraitul'"
Nu cred ca suntem noi in masura sa le cerem sa se justifice, atata timp cit stim ca au dreptate si chiar daca am facut vreo schimbare la masina care sa ne ajute sa rezolvam diverse probleme gandite prost de constructor, totusi dupa lege am facut o modificare constructiva a proiectului de fabricatie....
Ignorand faptul ca pe vremurile trecute achizitionarea autoturismului familiei era destul de prohibitiv, in sensul ca nu existau suficiente optiuni, pe vremurile actuale cine te obliga sa-ti iei o dacie cu pompa de frana cu dublu circuit( care stii din start ca este un mare bluf) ? Acum ai optiuni... Poti sa-ti cumperi orice autoturism vrei, ba mai mult, poti omologa orice schimbari vrei sa faci....