Salut, am o problema cu masina, si chiar daca una din zilele astea urmeaza sa o duc la mecanic, sunt curios care ar putea fi problema (ca sa nu ma trezesc tras in piept).
De curand a fost nevoie sa schimb placa de presiune (si impreuna cu ea am schimbat si rulmentul, si ferodourile de la ambreiaj, si am completat uleiul de cutie). Toate bune si frumoase primele 2 zile, cand ma trezesc de-odata ca nu mai intra in tr. 1. Am zis ca poate e incapatanata pe moment, plec de pe loc cu a2-a, dau sa-i dau a3-a ... canci. a4-a mergea, a 5-a ... nimic. Marsarierul mergea si el.
Prin urmare, mie imi merg treptele marsarier, a2-a si a4-a (si e cam stresant sa plec cu a2-a, sa o turez de nebuna la 3500-4000 si sa ii dau a4-a).
Mi-a spus cineva ca ar putea fi de vina mecanicul care a pus cutia la loc, pe motiv ca nu a strans-o bine, si s-a slabit din cateva suruburi si "atarna" intr-o parte... Dac asta ar fi problema, presupun ca s-ar rezolva strangand cutia bine la loc, nu?
Alta teorie privind problema era ca e de la sincroane ... daca este asta, cam cat ma costa sa rezolv problema?
Si mai am o mica intrebare: Daca la treapta de marsarier am rupt un dinte de la un pinion, asta prezinta vreun pericol pentru restul cutiei cat timp nu o mai fortez in marsarier?
EDIT: Incepe sa cam piara in mintea mea ipoteza sincroanelor, pe motiv ca NU intra in treptele 1,3,5 nici cu motorul oprit... deci nu are nici o legatura cu turatia.