Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aerisiri lungi Dacie 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AKKA
Am inteles ca aceste gauri(la mine sunt tip lung pt ca e masina model vechi84) au rol de aerisire a aerului din interiorul masinii..Ma rog..Intrebarea mea este :atunci cand ploua pe unde se duce apa care intra prin ele?Poate ajunge in portbagaj ?
Sunt chiar necesare aceste doua aerisiri?
vis-a-vis

Cica ar fi pt. vaporii rezultati din neetanseitatea perfecta a sondei din rezervorul de benzina.
gti98
QUOTE(AKKA @ 29 Aug 2006, 05:23)
Am inteles ca aceste gauri(la mine sunt tip lung pt ca e masina model vechi84) au rol de aerisire a aerului din interiorul masinii..Ma rog..Intrebarea mea este :atunci cand ploua pe unde se duce apa care intra prin ele?Poate ajunge in portbagaj ?
Sunt chiar necesare aceste doua aerisiri?
*



Salut!
Cum am avut si eu o Dacie din 1980 (la modelele de dupa 1987, parca, grilele de ventilare din stalpul spate au capatat o alta forma, dar functia a ramas aceeasi!)
Circuitul aerului prin habitacol (popular: cabina) era cam asa: intrare prin grila aia de la baza parbrizului, de aici doua curente, unul care "spala" parbrizul iar celalalt prin partea inferioara, pe la picioare, se intalnesc in spate, unde trec printre pernele banchetei in portbagaj, apoi prin dublurile stalpilor spate, iese (aerul) prin grilele alea, situate intr-o zona de depresiune (absorbtie, suctiune) a caroseriei. Apa care patrunde, accidental, se scurge pe peretii aceleiasi dubluri, pana in golurile din lateralele portbagajului ( in stanga, golul acesta e ingust; in dreapta e chiar locasul rotii de rezerva); la fundul acestor goluri se afla niste orificii care permit scurgerea apei spre exterior.
In mod similar este evacuata apa care patrunde in golul portierelor (doar nu credeati ca fasia aia de cauciuc de la baza geamului e etansa, nu??); la baza acelor goluri exista orificii de scurgere spre exterior. De asemenea, pragurile au asemenea orificii; unii "destepti" le infunda ( se infunda si singure, cu mizerie). Rezultatul: pragul rugineste si se gaureste dinspre interior...
Cam asta e circuitul apei prin Dacie...
Bafta!
AKKA
QUOTE(gti98 @ 28 Aug 2006, 20:13)
Salut!
Cum am avut si eu o Dacie din 1980 (la modelele de dupa 1987, parca, grilele de ventilare din stalpul spate au capatat o alta forma,  dar functia a ramas aceeasi!)
Circuitul aerului prin habitacol (popular: cabina) era cam asa: intrare prin grila aia de la baza parbrizului, de aici doua curente, unul care "spala" parbrizul iar celalalt prin partea inferioara, pe la picioare, se intalnesc in spate, unde trec printre pernele banchetei in portbagaj, apoi prin dublurile stalpilor spate, iese (aerul) prin grilele alea, situate intr-o zona de depresiune (absorbtie, suctiune) a caroseriei. Apa care patrunde, accidental, se scurge pe peretii aceleiasi dubluri, pana in golurile din lateralele portbagajului ( in stanga, golul acesta e ingust; in dreapta e chiar locasul rotii de rezerva); la fundul acestor goluri se afla niste orificii care permit scurgerea apei spre exterior.
In mod similar este evacuata apa care patrunde in golul portierelor (doar nu credeati ca fasia aia de cauciuc de la baza geamului e etansa, nu??); la baza acelor goluri exista orificii de scurgere spre exterior. De asemenea, pragurile au asemenea orificii; unii "destepti" le infunda ( se infunda si singure, cu mizerie). Rezultatul: pragul rugineste si se gaureste dinspre interior...
Cam asta e circuitul apei prin Dacie...
Bafta!
*


Circuitul apei prin Dacie:)..asta e tare,zau!Dar e bine ca m-ai lamurit..acu inteleg de ce uneori mai gasesc nitzica apa in locasul rotii de rezerva..deci e ceva normal.
Trebuie sa inteleg mai bine aceasta masinarie complexa:)..mersi de lamuriri!
Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.