dantes
11 Sep 2006, 17:48
In afara de sistemul de calificari pe care l-au adoptat, FIA nu a facut absolut nimic bun... pentru nici o echipa...
Aici la Monza, clar au tras impotriva celor de la Renault... Motorul l-a spart singur, nu FIA...
In momentul acesta, ambii piloti care lupta ptr. titlu, au abandonat cate o data si au castigat de cate 6 ori parca fiecare... Sunt la aproape egalitate, si SPER sa se joace pe pista titlul....
O sa fie un sfarsit de campionat foarte electrizant, si SA CASTIGE CEL MAI BUN !!!
ssilviu
11 Sep 2006, 17:53
CEL MAI BUN PNEU...e clara treaba:D
QUOTE(ssilviu @ 11 Sep 2006, 18:39)
Alonso desi nu a facut nici o greseala tot anul ajunge sa piarda campionatul in fata unui pilot care a clacat de cateva ori anul asta.
Ei, hai. Avem 3 variante:
1. Motorul a crapat din cauza ca e slab, si doar sansa a facut ca pana acum sa nu crape
2. Motorul a crapat din cauza ca l-a suprasolicitat Alonso (neah... Alonso sa greseasca? Imposibil)
3. Motorul a crapat din cauza ca masina lui Alonso a fost 'lucrata' de sabotori de la FIA.
Eu mizez pe varianta 3
Si de asemenea, ma astepta ca ssilviu sa-mi raspunda fix pe langa observatia mea - o chestie de genul "nu a fost greaseala lui Aloso, e din vina celor de la FIA care l-au stresat cu penalizarea"
ssilviu
12 Sep 2006, 11:10
Motorul era cel mai nou spec, introdus cu ocazia acestei curse. Mai multi cai, fortat de ingineri mai mult, tot timpul exista riscul sa se sparga. Alonso chiar a declarat insa ca a fortat mai mult. Bubuirea motorului poate sa fie rezultatul unei combinatii intre greseala inginerilor si a lui Alonso. Dar asta ar fi prima greseala. Una singura pe langa cele 4 ale lui Schumacher din Australia, Monaco, Ungaria si Turcia. Marele campion....
FISICHELU
12 Sep 2006, 11:13
Varianta 3 cade din prima...
Prima varianta e plauzibila - atentie, motorul lui ALO era varianta noua, "D", a lui R26. Who knows?
Cel mai probabil, asa cum am mai spus, de vina a fost suprasolicitarea motorului.
TMihai
12 Sep 2006, 11:30
Sincer sa fiu, respect aproape orice parere...dar: "Sabotori de la FIA"??? Come on!!! Si oamenii inca n-au ajuns pe Luna
N-au mai explodat motoare pana acum? Poate sa fie si Renault sau Ferrari...daca il fortezi o sa cedeze si pace.
Stiu ca e greu de crezut ca Alonso mai conduce cu doar 2 puncte din 25 cate erau la un moment dat...da' SF urile n-au loc in F1
Helooooo..... wake up. am pus si smiley acolo, ce naiba.
Postul meu atragea atentia asupra propozitiei "Alonso desi nu a facut nici o greseala tot anul [...]". Acu' ca ne-am lamurit ca totusi a facut una, hai sa trecem la punctul 2:
QUOTE
Dar asta ar fi prima greseala
QUOTE
Alonso a primit penalizare in calificarile de astazi 05.august. Hungary GP pentru ca a gesticulat la pilotul de teste Robert Dornboss pentru ca nu-l lasa sa treaca ... apoi dupa ce l-a depasit, Alonso l-a incurcat pe Dornboss sa ii termine turul , incetinind si accelerand in fata acestuia ...
Comisia FIA a decis o penlizare de 1 secunda in calificari pentru Alonso
(si de fapt, au fost 2 secunde - una pt. Dornboss si alta pentru ca a ignorat de doua ori steagul galben). Sa vedem, ar fi 3 variante
1. Alonso nu a gresit, asta a fost strategia din start, ca sa-i faca pe ceilalti sa creada ca nu are sanse in cursa si sa le scada vigilenta
2. Alonso si-a pierdut cumpatu' ca fazanu' (neaahhh... nu putea face asa ceva, nu tocmai Alonso)
3. Sabotorii FIA au si puteri paranormale, ei au fost cei care l-au incurcat pe Alonso.
Eu mizez pe varianta 3, din nou.
[le] Si ca sa fie clar: consider ca Alonso e un pilot mare, e tanar si evident foarte talentat, orice ar zice carcotasii. Da' cine zice ca Schumacher nu e si el un mare pilot, nu e intreg la cap. In conditiile astea, mi se pare cel putin deplasat sa sugerezi ca Alonso e mai tare, are masina mai buna, greseste mai putin, si cu toate acestea - o sa piarda din cauza ca.... [si aici parerile sunt impartite, desi curentul general de opinie da vina in principal pe sabotorii de la FIA, din ce am observat eu]
ssilviu
12 Sep 2006, 13:11
k...Schumacher rulz..aaaa si sofismele
Declar sincer ca Alonso a cam belit-o!Scuze de limbaj!
Imi pare rau de Schumacher ca se cara chiar daca nu prea il aveam la inima.
Sunt 99% sigur ca e campionatul lui Schumacher.
sandman_
13 Sep 2006, 08:43
QUOTE(Manuel @ 9 Sep 2006, 21:28)
Cum am mai zis, Massa a castigat o cursa si deja se vede campion mondial. Si-a cam luat nasul la purtare si cu mentalitatea asta n-o sa ajunga prea departe. Parerea mea...
Parerea mea este ca altcineva de la Ferrari a vorbit prin gura lui Massa.
QUOTE(TMihai @ 10 Sep 2006, 09:55)
This is fun! Iarasi teoria conspiratiei baieti? Telemetria...telemetria ce zice?
telemetri zice ca nenea FM a gresit in ultima sicana. Telemetria nu poate sa zica daca acel comportament subvirator din parabolica a fost provocat de alonso sau de massa
, asa ca mai usor cu telemetria. La Monte Carlo nu erati asa de nerabdatori sa studiati telemetria...
QUOTE(cri123 @ 10 Sep 2006, 15:40)
E oficial, Shumi se retrage. Acuma ramane sa vedem daca pe locul 1 sau 2
Doliu pentru fanii Ferrari
Doliul va fi si mai mare dupa cursa de la Interlagos
QUOTE(colombina29 @ 10 Sep 2006, 16:21)
@ suporteri renault : vulpea cand n-ajunge la struguri zice ca-s acrii! Poate v-ati dori si voi un campion care sa castige 7 titluri absolute in 15 ani, 90 de victorii si sa fie un campion mondial absolut al tuturor timpurilor. Din pacate, nu cred ca renault se poate mandri cu asa ceva . Pana una-alta, varsati-va lacrimile, beti-va berile, si continuati sa visati
SCHUMI IS THE BEST!
de parca MS ar fi al lui Ferrari...
Citeste putin, ezi cine l-a bagat in F1 si mai discutam dupa aia... Oare e chiar atat de greu sa separi un echipier de o echipa in ceea ce priveste simpatiile
TMihai
13 Sep 2006, 09:39
Ce doliu nene? Parca era deja decis campionatul. Schumi a fost convins de FIA sa plece, oferindu-i la schimb un nou titlu, nu? Rezulta ca voi o sa beti o bere ca pleaca, iar noi ca are 8 stele pe sapca.
Alonso a calcat pe bec si in Ungaria si in Italia. Pe langa penalizari, a pierdut 10 puncte pe mana mecanicilor, si alte 6 pe mana lui. Treceti mai departe cum fac oamenii mari. Si lasati paiul din ochiul altuia.
sandman_
13 Sep 2006, 10:08
Cu ce-a calcat Alonso pe bec in Ungaria (in afara penalizarilor)? Cu ce-a calcat pe bec in Italia? Cu faptul ca Massa mananca r****? Daca toata vrajeala s-ar fi intamplat in China sau la Suzuka, nu ar fi fost atat de controversata decizia, insa Ferrari si-a ales in mod eronat locul in care sa manance rahatzel. Sau poate ca oriunde altundeva n-ar fi obtinut aceasta decizie de la comisari
TMihai
13 Sep 2006, 11:21
Pentru un moderator te aprinzi cam repede. Si la Monaco si in Ungaria cine au papat primii? Renault si Briatore. Uite ca s-a schimbat foaia! Alonso abia isi misca dricu' pe circuit dupa pana de cauciuc si a ales sa stea pe trasa ideala. La Monaco a decis un spaniol, uite ca in Italia n-a mai fost spaniol...sac! Nici nu stau sa judec decizia comisarilor sau dreptul lui Massa de a-l da in gat pe Alonso...doar savurez momentul! N-am nici un motiv sa fiu obiectiv cand citesc numai chestii subiective de 2 pg incoace. Alonso mi-a dovedit in Ungaria ce temperament are si s-a tarat numai de-al draq in fata lui Massa in calificari. El mereu gesticuleaza si face ca toate alea cand e vreunu' in fata lui. Schumacher ba ii taie fata, ba iese de la boxe peste el...ba nu stiu ce anonim i-a stricat lui turul de calificare.
La penalizari e 2-2. Shit happens!
sandman_
13 Sep 2006, 11:36
Diferenta esentiala intre Monaco si Monza este ca FA s-a apropiat la mai putin de 100m de MS (chiar la 1m
).
Tot n-ai spus cu ce a calcat pe bec in Ungaria si Italia
Iar chestia cu aprinsul e la fel de subiectiva ca si restul posturilor tale... Eu am scris; daca tu din ce scriu eu iti dai seama pe ce "ton" scriu, imi scot palaria in fatza ta
TMihai
13 Sep 2006, 11:49
QUOTE(sandman_ @ 13 Sep 2006, 12:36)
Tot n-ai spus cu ce a calcat pe bec in Ungaria si Italia
Scuze! Am uitat ca l-au penalizat pentru nimic.
N-a calcat pe bec...a fost rastignit de catre mafia din F1 reprezentata de Ferrari si unele elemente care apartin de FIA
Traiesti cumva cu impresia ca Alonso e vreun sfant? Sau ca nu cedeaza sub presiune ori ca nu-l apuca dracii niciodata si nu-si arata muschii pe circuit ca in Ungaria?
sandman_
13 Sep 2006, 14:51
Departe de mine acest gand
)
FA a gresit la fel cum greseste orice om. A cedat sub presiune. Unii fac gesturi de-astea (stupide) de nervi (FA probabil pentru ca Doornboss si-a permis sa-l depaseasca), iar altii de ciuda ca vor pierde un titlu, o cursa...
Si tu te aprinzi cam repede pentru un anti-fan obiectiv...
TMihai
13 Sep 2006, 15:27
FISICHELU
13 Sep 2006, 18:06
Alonso se aprinde si el, citeste postul cu interviul lui din "Stiri din F1", in care chiar si-a dat drumul la gura! Este normal sa fie asa, cand vezi (si nu esti singurul care vede...) rahatul cu apa rece pe care ti-l dau sa-l manianci aia de la FIA. Chiar si Mosely recunoaste ca regulamentul e ciudat, regulament care a dus la scoaterea mass dumper-ului la R26. De fapt, daca e sa fim carcotasi, putem spune ca s-au folosit de regulament ca sa puna mass dumper-ul pe lista cu dispozitive interzise...Si nu e singurul lucru ciudat, insa, spre deosebire de celelalte lucruri care sa zicem ca ar fi interpretabile,( si aici ma refer la penalizari venite cu carul,uneori fara o baza solida), este cel mai palpabil. Renault castiga prea mult in prima jumatate a campionatului din acest an, asa ca trebuia facut ceva....Chiar crezi ca Schumacher s-a gandit pana in ultima clipa daca se retrage sau nu? FIA stia de mult....Publicitatea e totul in F1...
ssilviu
13 Sep 2006, 21:08
Eu unul nu inteleg un lucru extrem de simplu: de ce mass-dumperurile nu au fost ilegale jumatate de sezon si pe urma dintr-o data....sunt ilegale?
FISICHELU
13 Sep 2006, 21:25
Mai bine formulata intrebarea ar fi de ce stewards-ii le-au considerat OK, toate bune si frumoase, si la un moment dat se trezeste cineva de la FIA sa "faca curatenie"...aaaa..nu,nu sunt legale....Daca s-a ajuns si la Curtea de Apel, in care FIA si stewards-ii si-au dat reciproc castane, un lucru este cert: interesele sunt mari de ambele parti!...
sandman_
14 Sep 2006, 11:47
QUOTE(TMihai @ 13 Sep 2006, 15:27)
anti-fan, anti-persoana, tot ceva destructiv este
Treaba cu mass-damper-urile este foarte discutabila. Stewarzii si conducerea FIA au interpretat in mod diferit regulamentul. A fost un control al unei comisii FIA, care a considerat ca Stewarzii nu-si faceau treaba bine. Pe de alta parte, e o problema de timing
.
Eheeeee...ce vremuri, ce vremuri! Apropo, se mai uita cineva de pe aici la F1?
b76bgaarh
3 Sep 2007, 14:25
meeeeeeeeeeeeeeee
desi comentariul este super jenant.................
eu am reusit de am vazut toate cursele sezonul asta. Insa lipsa de spectaculozitate din prezent a F1 ma cam trage la somn.
Spre rusinea mea recunosc ca la MP Turciei somnul m-a invins vreo jumatate de ora. M-am trezit si primele 4 pozitii erau ocupate de aceiasi piloti. Canci spectacol ...
Sper ca in Italia sa avem mai mult spectacol ... sper
sorin_f39
3 Sep 2007, 21:56
QUOTE(TMihai @ 3 Sep 2007, 13:37)
Apropo, se mai uita cineva de pe aici la F1?
EU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De 11 ani in continuu........
sorin_f39
3 Sep 2007, 23:17
Dar ce a fost F1?
sorin_f39
9 Sep 2007, 15:15
Forza FERRARI ..... la vale.
Slab rau RAiko..
ce face vodka din om...
Si eu m-am uitat la televizor si el la mine. Insa nu prea am vazut cursa de F1.
sorin_f39
9 Sep 2007, 15:42
E clar, este anul McLaren.
Ferrari trebuie sa schimbe multe lucruri pentru a se intoarce in top anul viitor.
McLaren rade acum, noi punem privirea in pamant si mergem mai departe gandindu-ne la o revansa anul viitor.
QUOTE(sorin_f39 @ 9 Sep 2007, 16:42)
Ferrari trebuie sa schimbe multe lucruri
Da, sa-si tina draq dosarele in sertar!
sorin_f39
9 Sep 2007, 16:07
Cred ca erau in sertar. Doar ca au uitat sa incuie sertarul.
Arhimede
9 Sep 2007, 16:36
Pe circuitele de viteza Ferrai e in urma celor de la Mclaren.Pe cele mai lente si mai virajate se schimba lucrurile.Cica ampatamentu'!Asa ca era de asteptat.
ady85btz
9 Sep 2007, 19:00
frumoasa dubla mc'laren....pacat de raceala dintre cei 2 vizibila clar la premiere....
cand se judeca daca pierd sau nu punctele?
dantes
10 Sep 2007, 07:35
Joi...
TMihai
10 Sep 2007, 10:24
...pe 13!
Eu zic ca scapa! Si sper sa scape!
bogdan1978buc
13 Sep 2007, 18:35
Mor de ciuda ca nu am reusit sa vad cursa, dar eram dupa 24 de ore de condus din Padova in Bucuresti. Cursa din Turcia nu am vazut-o ca am fost in Grecia, si am o dubla necajire
Mai mult de atat nu pot spune, dar ma bazez pe anumite aspecte
La soferi tin cu Alonso, la constructori... cu marii invinsi, Renault.
Pana una alta o sa caut pe net macar niste screenshot-uri sa vad si eu despre ce a fost vorba cu aceasta cursa.
Se anunta ploaie si pentru sesiunea de calificari. Ieri cei de la Ferrari scoteau apa de la standuri. A plouat torential. La fel va fi si azi, cel putin asa zic meteorologii.
sorin_f39
13 Sep 2008, 11:34
Inseamna ca spectacolul e asigurat ....... iar Massa va avea probleme.
TMihai
13 Sep 2008, 11:43
Ori probleme, ori un noroc chior.
Sesiune de antrenament de astazi a fost pe ploaie. Astept cu nerabdare calificarile.
liviu2004
13 Sep 2008, 14:44
Ham si Raikk out Q2.
Vettel pole position, cel mai tanar pilot care a prins pozitia asta (21 ani).
Frumoasa sesiunea de calificari, cu final neasteptat. Interesanta o sa fie si cursa de maine cand cel mai probabil va ploua.
Sper ca Bernie sa nu ia vreo decizie sa ude pista la fiecare mare premiu pentru a oferi specatcol.
dantes
13 Sep 2008, 15:12
D-abia astept cursa! In sfarsit nu o sa mai adorm
sorin_f39
13 Sep 2008, 15:13
Sincere felicitari lui Vettel!!!!!!!
De la Massa nu aveam pretentii, insa de la Raikkonen da. Macar ca finlandezul sa il tina in spate maine pe Hamilton.
Daca insa ar castiga maine Vettel, chiar m-as bucura. Si, de ce nu , Bourdais pe locul 2.
Lui Massa i-ar ajunge locul 3.
Forza F E R R A R I !!!!!!!!
liviu2004
13 Sep 2008, 15:15
Daca ploua maine vor termina 7,8 masini.
sorin_f39
13 Sep 2008, 15:18
In toata Europa va ploua in week-end. Deci cred ca si maine va fi tot o cursa uda. Dar sunt sigur ca vor termina mai multi curse. Monza nu e Monaco si nici Spa.
dantes
13 Sep 2008, 17:41
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.