Da si tu mai multe detalii...
Iti moare cumva la relanti dupa ce se incalzeste putin motorul ? Iti consuma mai mult ca de obicei ? Iti porneste greu la cald ? Da semne ca se ineaca ? Da in nas ?
Daca ai incercat tot ce ti s'a sugerat si nu ai rezolvat, ai mai putea sa incerci sa reglezi aprinderea, avans, reglat platina (eventual schimbat + reglat), verifica daca nu cumva e vreo bujie afumata, regleaza culbutorii.
Io am patit sa merg vreo 6 km cu benzina de 300 000 si la fel nu imi statea relantiul. Am schimbat toata aprinderea, condensator, platina, bobina, fise, bujii, capac delco, lulea, saiba pe jigleru de relanti, si pana la urma aveam returul infundat, si ca sa fiu sigur am schimbat si cuiu poantou.
Inceraca sa suflii cu o pompa mai energic pe conducta de retur, poate o rezolvi mai usor decat crezi...
Uite cum sta problema!Intai de toate am aprindere electronica ptr ca e mult mai eficienta pe timpul ierni si am considerat ca e mult mai utila asa ca in aceasta situatie nu mai are nici un efect platinile si condesatorul.Am facut si smecheria aia cu fiecare fisa si intradevar era capul de delcou fisurat.....l-am schimbat si tot la fel merge......am deja facut pe jiglorul vechi un sant in cap dar acest lucru face sa ''manance '' mai multa benzina .asa mi-au spus unii.Intr-un final am mers pe la un alt meserias si mi-a spus ca s-ar putea sa fie infundat carburatorul inauntru .....pe niste trasee ceea ce ma duce automat la a cumpara unul nou?????Sau SH nici nu stiu ce sa mai zic