Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MICHAEL SCHUMACHER
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4
ssilviu
Hehehe, ce-mi place ca dintre toate sectiunile de pe forum, la f1 ochelarii de cal sunt cei mai la moda. Se poarta chiar mai mult si decat in cazul clasicelor "masini frantuzesti vs masini nemtesti". Este normal, lumea se ataseaza mai usor de o persoana decat de o marca sau un model. Plus ca oamenii au tendinta de a vedea numai in alb si negru. Exemplu concret: X vine si spune ca Schumacher este alb. Y vine si ii spune ca Schumacher nu este alb. Evident, ca X intelege afirmatia lui Y in felul urmator: Schumacher este negru. Fara sa-si puna intrebarea daca nu exista nuante de gri....

Ei bine, postul meu de sus, a fost de aceeasi natura extremista ca postul la care am facut referire. Doar ca era de sens invers, doar pentru a va arata penibilitatea primelor afirmatii. Evident, ca toti fanii Schumacher ce mi-au citit postul s-au simtit lezati, intrand evident in cazul rationametnului prezentat in primul paragraf. Dar eu nu am vrut sa spun ca Schumacher este un prost. Ci doar ca nu este asa de mare pe cat se chinuie unii sa demonstreze.

In primul rand, nu se poate da un asemenea verdict decisiv. Nimeni nu poate spune cine este cel mai bun. Fiecare pilot a concurat in conditii total diferite, astfel incat o comparatie cat de cat obiectiva este inabusita din fasa. Cine este fan adevarat Schumacher, stie foarte bine ce a declarat germanul: ca se poate foarte bine sa existe un pilot mai bun ca el, care poate acum e tractorist, dar care nu a avut sansa pe care a avut-o el.

De asemenea, atunci cand esti fanul unui pilot, tinzi sa minimalizezi rolul echipei. Care in realitate este cel mai important. O echipa castiga un campionat, si nu un pilot. Este adevarat, in conditiile unor masini apropiate ca performanta pilotul face diferenta. Insa diferenta ca timp intre cel mai bun pilot si cel mai prost este mult mai mica decat cea dintre cea mai buna masina si cea mai proasta. Schumacher nu castiga nici un titlu intr-un Minardi, asa cum nu castiga nici Alonso, nici Fangio, nici Senna, nimeni.

In ceea ce priveste argumentele aduse de ionutz, mie mi s-au parut amuzante cel mult, unele fiind chiar penibile:

QUOTE
-e cel mai bun pt ca merge numai la limita cu masina si are stilul aparte in care ia curbele

Nu cred ca exista doi piloti care sa ia curbele la fel. Insa exista asemanari, iar Schumacher nu are propriul lui stil care sa nu semene deloc cu al celorlati. Cat despre mersul la limita....orice pilot merge la limita. De aia si mai gresesc. Valoarea unui pilot, tocmai aici se vede, in a merge la limita fara sa greseasca. Din pacate Schumacher anul asta la capitolul acesta a avut mai multe greseli decat altii.

QUOTE
e cel mai bun pt ca el a ridicat ferrari.

Dintre toate, astea e cea mai hazlie. Aportul lui Schumacher la ridicarea Ferrari este foarte greu de cuantizat. Trebuie luate in calcul si venirile unor oameni foarte importanti in acel an, trebuie luata in calcul si retragerea lui Renault din F1. In mod cert Schumacher si-a adus un aport semnificativ, insa mi se pare exagerat sa spui ca el a ridicat Ferrari. Schuperman!. Pentru ca folosind acelasi rationament, as putea sa zic ca Alonso a ridicat Renault, mult mai mult decat a facut-o Schumacher la Ferrari. Echipa Renault a ramas aceeasi, doar Alonso a venit la ea si in doi ani i-a adus patru titluri de campioni. Nu as putea sa zic ca Alonso a ridicat Renault? Ei bine nu o fac, pentru ca F1 este un sport de echipa, asa cum cred ca am mai zis-o de cateva ori pana acum happy.gif .

Aa.. sa mai adaug ceva: de obicei, oamenii care se ataseaza de un anumit pilot, incep sa-si urasca principalul concurent. Si ajung antifani. Este foarte curios cum foarte multi fani Schumacher au devenit fani Kimi. De ce nu au tinut cu Alonso, pentru ca acesta se aseamana mult mai mult cu Schumacher in ceea ce priveste agresivitatea pe pista, modul in care conduce, inteligenta de care da dovada, profesionalismul si dorinta de victorie. Destul de ilogic, nu?

In schimb ei devin fani Kimi, care conduce uneori fara cap, isi pierde noptile prin baruri, isi inseala sotia si nu este un om foarte cooperativ in ceea ce priveste relatiile cu mecanicii si feebackul adus in urma testelor. Eu nu pot sa gasesc o explicatie decat in urma cu un an: atunci Alonso este cel care l-a batut pe Schumacher, iar seria de probleme tehnice a lui kimi nu a facut decat sa starneasca o mila si o compatimire in sanul fanilor. Cum sa devina ei fani dupa plecarea lui Schumacher tocmai ai omului care le-a batut favoritul in ultimii doi ani. E de inteles acum.

Evident, unui om obiectiv, acest post i s-ar parea de bun simt si destul de clar. Pentru unii dintre fanii Schumacher se va aplica rationamentul din primul paragraf, indiferent de cate justificari as aduce. Voi fi, sau deja eram catalogat ca un antifan Schumacher, sau poate fan Alonso....etc....Destul de previzibil.Eu nu am un pilot favorit,si nici macar un pilot antipatic. Dar apreciez si respect performantele fiecaruia in parte. Schumacher pentru mine este un mare pilot, in mod cert nu foarte multi oameni ar fi reusit ce a facut el (atentie insa, nu am zis ca nimeni nu ar mai fi facut ce a facut el, consider ca au existat/exista piloti, foarte putini, este adevarat, care ar fi avut un traseu la fel de bun). Nu cred ca exista cel mai bun pilot, dar exista un esalon superior unde Schumacher cu siguranta este. Si-a dobandit locul prin viteza si inteligenta cu care concureaza. Nici macar nu stau acum sa ii reprosez accidente gen Adelaide sau Jerez, pentru ca atunci cand concurezi si vrei neaparat sa castigi faci tot ce iti sta in putere pentru a-ti atinge scopul.
sorin_f39
blink.gif

"In schimb ei devin fani Kimi, care conduce uneori fara cap, isi pierde noptile prin baruri, isi inseala sotia......."

blink.gif

Si care-i problema? E viata personala a lui, face ce vrea. De asta nu a iesit pana acum finlandezul campion mondial? De Alonso ce stii? Sunt curios.....
sandman_
care parte din titlul topicului nu ati inteles-o?

pentru ca eu nu vad nici una dintre cele 2 parti ale titlului topicului sa se numeasca "viata particulara a pilotilor de F1" sau "cine bea mai multa vodka"...
ionutzbogdan
ma mai certi mult dane alexandrescule.stii tu unde umbla raikkonen noptile...
stii la ce m am referit cand am spus cum ia curbele si ca merge numai la limita.nu are rost sa mai comentam.
n am chef sa stric topicul sau sa ma dea afara
sandman_
atunci nu-l strica si n-o sa te dea nimeni afara...

stie din poze, la fel cum stim toti cei pe care ne intereseaza F1 si culisele F1.
pentru cultura ta generala, mai este un pilot care negociaza virajele in stilul lui MS (comportament putin subvirator, pentru a obtine o viteza mai mare in apex si, implicit, la iesirea din viraj); nu conteaza cine este pilotul respectiv...

sorin_f39
Lasa-ma sa ghicesc: e vorba de Alonso. biggrin.gif
TMihai
lurk0000.gif

QUOTE
Schumacher taking part in Kart race

Little more than a month after contesting his final Grand Prix, Michael Schumacher will be back at the wheel this weekend for a 24-hour kart race.

At his own 'Michael Schumacher Kart Centre' circuit in hometown Kerpen, located in the west of Germany, the retired seven time World Champion is to lead one of 18 teams with 280 drivers taking part in total, according to dpa.

One of the other racers will be long time Ferrari test driver Luca Badoer.

Meanwhile, the Swiss newspaper Blick - reporting that all teams will use identical karts - quoted circuit manager Joachim Reuter as saying that 'the media interest in this event is enormous'.

Schumacher was photographed privately testing a Tony Kart in Italy last week.
sandman_
asta am admirat la el intotdeauna: este un impatimit al pilotajului. El, in toate vacantele, participa la competitii de karting...

QUOTE(f39sor @ 29 Nov 2006, 12:17)
Lasa-ma sa ghicesc: e vorba de Alonso. biggrin.gif
*



de ce sa te apuci sa ghicesti bazaconii, cand te poti documenta despre F1? sleep.gif
vv
QUOTE(ssilviu @ 29 Nov 2006, 11:53)
Aa.. sa mai adaug ceva: de obicei, oamenii care se ataseaza de un anumit pilot, incep sa-si urasca principalul concurent. Si ajung antifani. Este foarte curios cum foarte multi fani Schumacher au devenit fani Kimi. De ce nu au tinut cu Alonso, pentru ca acesta se aseamana mult mai mult cu Schumacher in ceea ce priveste agresivitatea pe pista, modul in care conduce, inteligenta de care da dovada, profesionalismul si dorinta de victorie. Destul de ilogic, nu?

Poate mai mult decat ceea ce zici tu, a contat faptul ca Kimi o sa vina la Ferrari... cred ca foarte multi dintre cei care au tinut cu M.S. au ajuns fani Ferrari (daca nu erau deja - eu eram fan Ferrari de pe vremea lu' Prost, si asa am ajuns sa tin cu Schumacher).
ssilviu
Trendul a aparut inca de acum un an, cand nimeni nu stia unde o sa ajunga kimi.
sorin_f39
QUOTE(sandman_ @ 29 Nov 2006, 13:22)
de ce sa te apuci sa ghicesti bazaconii, cand te poti documenta despre F1? sleep.gif
*




OK, ma dau batut!
Cine este?
ssilviu
Schumacher nu se mai intoarce in f1. A gasit o slujba mai buna
user posted image
sandman_
pai da, dar daca nu ar fi fost in F1, cine l-ar mai fi platit pentru slujba aia?
luci_cta
Cel mai mare pilot de formula 1 ramane Ayrton Senna. Schumi este doar in statistici cel mai bun! Si inca ceva...are un caracter...da mai bine, lasa!
Liv05
La capitolul caracter exista si alti piloti care stau mai rau...
sandman_
multi dintre cei care il judeca s-ar fi comportat mai penibil in situatiile prin care a trecut MS; nu zic ca e o scuza, insa nici sa dai cu parul de degeaba...
ssilviu
Uite pe unde umbla mama ranitilor tongue.gif

Aici aveti si reclama din care e facuta poza
http://www.youtube.com/watch?v=Qzd2aBcfqZw
Foarte draguta smile.gif
paulp
Capat de drum pentru Michael Schumacher
Chiar au trecut 15 ani de cind Michael Schumacher si-a inceput cariera sa in Formula 1 ca pilot de schimb pentru Bertrand Gachot in Grand Prix-ul Belgian? A facut Schumi, asa cum il numesc fanii, mai mult pentru a-si intari pozitia in cartile despre istoria F1 mai mult decit orice alt pilot din istorie? Iubit sau urit, nu conteaza. Faptele si recordurile lui deosebite vorbesc singure
-- Michael, aveai idoli cind bateai pistele de karturi?
-- De fapt, in vremurile acelea cind faceam karting, chiar aveam. Era un tip Stefano Modena, un mare pilot de karting, care insa n-a reusit sa ajunga in F1. Mai mare fan eram al lui Tony Schumacher, portarul, nu numai pentru ca era un mare portar - eu eram interesat si de fotbal - dar si pentru ca avea acelasi nume ca mine! Am devenit faimos la scoala zicind ca este unchiul meu.
-- Ce masini de strada conduci acum?
-- Surprinzator, Ferrari-uri.
-- Care e masina ta zilnica?
-- Sint foarte indragostit de noul model 430; e o masina frumoasa. Noul 599 iese pe piata, am facut teste serioase cu modelul acela, nu am inca una si sint un pic in urma clientilor din punctul asta de vedere. Pentru familie folosim cel mai des un Fiat Multipla.
-- Ai vreo masina veche?
-- Da. De fapt, presedintele nostru mi-a dat un Fiat 500, pentru ca prima mea masina cind aveam 8 ani era un Fiat 500. Era una rosie. Si intr-o zi el a auzit povestea si a aparut cu ea.
-- Ce faci in timpul liber, care sint hobby-urile tale?
-- Fotbalul e o mare pasiune de﷓a mea. Sa ma uit, sa joc. Motociclete. Aventuri, iubesc toate felurile de aventura.
-- Ce motociclete ai?
-- In principal Harley.
-- Ai spus mereu ca Spa este circuitul tau favorit si ca ai avut citeva curse grozave acolo de-a lungul anilor. Care iese in fata? -- Prima mea cursa. Scuze, prima mea victorie, pentru ca prima mea cursa a fost de 500 metri.
-- Ai o relatie cu Alonso, sau este virsta si diferenta dintre generatii prea mare?
-- Sintem foarte diferiti. Il respect, dar sintem foarte diferiti. Singurul lucru pe care il avem in comun este ca ne place la amindoi fotbalul. De obicei jucam joia si ne distram. Ocazional, Fisichella mai vine si joaca cu noi. Deci cam asta e singurul lucru in comun pe care-l avem, altfel n-am iesi impreuna.
-- Ce fel de sofer de strada esti?
-- Mai intii, daca vad ca cineva intimpina dificultati, mai degraba sint prudent in privinta lui, n-are rost sa ma dau mare ca eu sint mai bun. E complet aiurea, n-am atitudinea asta deloc. Dar imi place sa merg prin trafic cit mai repede posibil.
-- Crezi ca este prea multa tehnologie in F1?
-- Nu, deloc chiar. As vrea sa vad mai multa tehnologie, intr-un fel, cum ar fi suspensiile active. Cred ca ar face masinile mai rapide si mai usor de inteles. Cei mai multi ingineri stiu ce inseamna si cum s-o obtina.
-- Crezi ca pilotii au fost influentati de toata tehnologia din masinile F1?
-- E adevarat intr-un sens, avem mai multe ajutoare electronice, dar in final, desi procentajul poate scadea, pilotul este cel care face diferenta. Cauti zone in care sa fii mai bun decit ceilalti. E ca in orice sport, unii sint mai buni decit altii.
-- Acum, ca ai parasit F1, care vrei sa fie mostenirea Michael Schumacher?
-- Las asta la latitudinea oamenilor si ceea ce vor sa creada despre mine.

Sursa: Autoplay.
Markos


mandru.gif
maho
Dom'le, ce vremuri....
[attachmentid=1627765860]
lostris234
hehe, de aici i se trage bulanul lui Schumi...
Manuel
Cateva statistici interesante pentru 2011

Q: Which driver has been the top overtaker in 2011?
A: The following figures are corrected for retirements of cars ahead, but only positions gained are considered. Toro Rosso’s Sebastien Buemi has made a total of 112 overtakes in 2011 - closely followed by Mercedes’ Michael Schumacher (111), Sauber’s Kamui Kobayashi (95), Toro Rosso’s Jaime Alguersuari (90) and Sauber’s Sergio Perez (89). This total can be broken down into gains between the start and the end of sector one (top starter), gains on the first lap and gains in the race not including lap one.

Q: Who has been the top starter in 2011?
A: The top starter is Schumacher, who has gained a total of 34 positions; next up come Buemi (29), Lotus’s Heikki Kovalainen (28), HRT’s Vitantonio Liuzzi (20) and Kobayashi (19). In contrast, the driver who has gained the fewest positions in sector one is Red Bull’s Sebastian Vettel, with just one place gained all season, reflecting the fact that he has only once failed to qualify on the front row in 18 races, including 14 pole positions.

Q: Who has gained most positions on the first lap in 2011?
A: In total terms, Schumacher, Buemi and Kovalainen also lead this table, having gained 40, 30 and 26 positions respectively on lap one. Discounting gains made in sector one, the top-ranked driver is Virgin’s Jerome D'Ambrosio, who has gained eight places between the end of sector one and lap one.

Q: Finally, who has done the most overtaking in the races after lap one?
A: This classification is headed by Sauber’s Sergio Perez and Buemi, both with 82 overtakes. They are followed by McLaren’s Jenson Button (77), Red Bull’s Mark Webber (76), Alguersuari (74) and Schumacher (71).

http://www.formula1.com/news/features/2011/11/12816.html


Terminat mosneagu', huh? smile.gif
lostris234
MSC va ramane in istoria si mai ales in inimile pasionatilor de F1 de pretutindeni. Am auzit de zeci si zeci de ori ca nu mai are reactiile rapide de acum 5ani si pana la urma cei de la MGP au testat asta pe telemetrie. Rezultatele... nici 1% nu era diferenta fata de Rosberg...
Schumi rullez! http://www.f1pulse.com/schumster/insights/...taking-analysis
Va invit pe toti fanii de F1 sa va alaturati grupului de Formula1 din Romania, ce isi desfasoara activitatea pe facebook, cu reportaje, informatii si stiri adunate de pe glob, stiri ce apar de multe ori cu mult inaintea publicatiilor in domeniu: https://www.facebook.com/groups/Formula1.Romania/
ssilviu
QUOTE(lostris234 @ 22 Nov 2011, 23:51)
si pana la urma cei de la MGP au testat asta pe telemetrie. Rezultatele... nici 1% nu era diferenta fata de Rosberg...


Păi mă așteptam să testeze pe telemetrie în comparație cu reacțiile lui Schumacher de acum 5 ani. Că a ieșit o diferență de 1% față de Rosberg e irelevant. Nu văd cum asta ar demonstra că Schumacher nu și-a pierdut din viteza de reacție. Ba da contră, chiar asta arată. Dacă Schumacher a ajuns să fie acolo lângă un neica nimeni precum Rosberg, e clar că i-au scăzut performanțele. Dacă nu i-au scăzut, înseamnă că în trecut doar a avut noroc chior de mașină bună și cam atât. Deci asta înseamnă să gândești logic. Nu cum ai făcut tu. Așadar, ai două variante. Ce alegi?
lostris234
Aleg sa te ignor CENZURAT. MSC a avut un an foarte bun pentru ce caruta de monopost a avut la dispozitie...
uite ceva pentru tine...: "Raikkonen: In a sh*t car you’ll never win"

http://www.yallaf1.com/2011/11/20/raikkone...8YallaF1.com%29

Moderator edit: putem purta discutii si fara varii apelative.
bucatzel
Asemenea diferenta poate fi data si numai din diferente in stilul de condus. La un moment dat, inainte de cursa, pe nu mai stiu care site, inainte de fiecare cursa, un pilot de F1 "povestea" o tura intreaga a circuitului. Cand a explicat Coulthard Silverstone-ul, spunea despre una din curbe ca poate fi abordata in 2 moduri total diferite, cu efecte similare.

Oricum, un pilot rapid pur si simplu e penalizat rau in F1. Un bun exemplu fiind Alesi. Un pilot extrem de rapid, dar care era total paralel cu tehnica.

Schumacher pe de alta parte, e unul din cei pe care eu i-as numi pilot complet. Nu doar rapid, ci si in stare sa contribuie semnificativ la dezvoltarea masinii. Numai ca in ziua de astazi, cu toate restricitiile pe testare in vigoare, avantajul nu mai este acelasi.
lostris234
ok, nu prea am inteles ce a nemultumity adminul. pareri pro si contra legat de revenirea lui MSC in F1 au incins discutii peste tot pe glob, forumuri, ziare, televiziuni... El stie cel mai bine de ce a facut-o si pe unde se situeaza exact. La o adica, cine suntem noi sa il judecam... si-a castigat dreptul de a face orice isi doreste in F1. Faptul ca si-a inoit contractul si va mai ramane un an eu cred ca spune totul despre increderea pe care o are in el si in echipa. in 2010, era de asteptat ca nici el, nici masian sa nu fie la parametrii maximi, nici acum nu sunt, dar pe parcursul anului au progresat semnificativ si in curse precum Canada sau Monza am vazut sclipirile de odinioara ale regelui F1. MSC nu mai are nimic de demonstrat, dar cu toate astea continua sa faca ce ai place mai mult... F1. Mai tine cineva minte ce s-a intamplat cu Mika Hakkinen, la 2ani parac dupa ce a plecat de la McLaren si a pilotat in DTM, apoi s-a intors in testele de dinaintea sezonului in monopostul McLaren si era cu peste 2secunde sub pilotii McLaren... Acum hai sa comparam cu MSC... Hm, e usor sa vorbesti, la fel cum a facut-o si Alain Prost in comentarii penale prin presa franceza, dar el uita ca la revenirea de dupa doar jumatate de sezon s-a dus la echipa cu cel mai bun monopost si timp de aprox 10 ani (intre 1980 și 1990) a avut presedintele FIA in spate sustinandu-l si primind gratuit titlul din '89.
ssilviu
QUOTE(lostris234 @ 23 Nov 2011, 10:52)
MSC a avut un an foarte bun pentru ce caruta de monopost a avut la dispozitie...


Foarte posibil. Dar nu se despre asta discutam. Ci despre scăderea performanțelor lui Schumi în timp. Și dacă după 2 campionate intregi in care ai avut aceeași mașina precum aceea a coechipierului tău (deși se știe că Schumi clar a primit cea mai mare atenție) tot după acesta te situezi in campionatul general, atunci, dacă vrei să-i păstrezi faima din anii de glorie, trebuie doar să admiți că ... a ruginit. Dacă nu admiți asta, și consideri că și acum este în aceeași mare formă, atunci în condițiile in care acum este depășit de un neica-nimeni, inseamnă că anii lui de glorie se datorează strict unor coechipieri pur și simplu idioți și a unei mașini mult peste tot ce aveau celelalte echipe. Logic, nu? wink.gif Ah, am uitat, la tine logica funcționează altfel.

Nu am nimic cu Schuey, e un pilot foarte bun, printre cei mai buni din câți au existat, însă trebuie să ne dăm jos ochelarii de cal și să vedem că a îmbătrânit. Și asta îl face să fie mai lent. E un motiv pentru care nu concurează lumea până la 60 de ani smile.gif . Asta e, nu e Superman.
lostris234
bai baiatule, unde te crezi ba frate si cu cine crezi ca vorbesti asa? te-am jignit cu ceva, nu inteleg ce-i cu comentariile astea impertinente la adresa mea? tu chiar nu stii sa vorbesti civilizat, sau asa esti tu un mare B...u!
Manuel
QUOTE(ssilviu @ 23 Nov 2011, 21:30)
Ci despre scăderea performanțelor lui Schumi în timp. Și dacă după 2 campionate intregi in care ai avut aceeași mașina precum aceea a coechipierului tău (deși se știe că Schumi clar a primit cea mai mare atenție) tot după acesta te situezi in campionatul general, atunci, dacă vrei să-i păstrezi faima din anii de glorie, trebuie doar să admiți că ... a ruginit.
*



E normal, niciun om intreg la cap n-o sa poata sustina altceva. E clar ca nu mai poate asa cum putea acum 10 ani, totusi e pe locul 8 in clasamentul general. Uita-te pe statisticile de mai sus, e pe primul loc la pozitiile castigate, atat la start cat si in cursa, si pe locul 2 la depasiri. Lucrul asta cred ca spune ceva.
E adevarat ca Nico Rosberg e putin mai rapid decat el, insa Michael compenseaza prin talentul pe care il are in dezvoltarea masinii. Ca sa nu mai vorbim de imensul capital de imagine pe care-l aduce! Sa fim seriosi, fara MS, Mercedes GP ar fi fost doar alta echipa de pluton.
bucatzel
ssilviu, lostris234, inca o data. mai tango, va rog.

on-topic: Mie comparatiile astea intre doi piloti de pe aceeasi troscoleta, care au rezultate relativ egale, mi se par irelevante. Conteaza prea mult masina si capabilitatea de adaptare a pilotului la masina. Nu mai sunt anii '90, cand inca, cu o prastie de masina si un pic de noroc puteai prinde un podium.

In plus, Rosberg nu-mi pare a fi neica nimeni. N-o avut el noroc de masina de top din prima zi, ca Hamilton, da' asta nu-l face melcul soselelor. Tin minte ca-n prima lui cursa in F1, cineva uitase sa-i spuna ca in F1 nu se mai prea depaseste, asa ca el s-a pus pe treaba.

Si cum ziceam mai sus de diferente de pilotaj. Cand am fost la Hungaroring, i-am urmarit in special pe ei doi. Bine, pana i s-o bulit masina lui Schumi. Dar unde eram eu pozitionat, langa ultimele curbe, chiar erau foarte vizibile diferentele de abordare a traseului. Si cand ii prindeam putin departati unul de celalat, se auzeau diferente majore in tonalitatea motorului. Mie imi parea ca Rosberg foloseste mult mai violent frana de motor. Amu' naiba stie, poate avea toba sparta tongue.gif .

Dar oricum, telemetria intre 2 piloti poate sa-ti dea niste situatii locale, dar alea pentru mine sunt la fel de irelevante ca si furtunile de pe Pluto. Pentru ca daca unul franeaza mai iute, dar abordeaza un alt traseu prin curba, la o viteza putin mai mare, rezultatul final la iesirea din curba, s-ar putea sa fie identic.
Manuel
Accident la ski. sad.gif Sper sa fie OK.

QUOTE
Formula 1 icon, retired race car driver Michael Schumacher was rushed to the hospital after suffering a head injury while skiing in the French Alps this morning, it has emerged. His exact condition is yet unknown, but reports indicate that the injury was “relatively severe.”

The New York Daily News, citing reports in the French media, indicates that Schumacher was out skiing with a friend. He fell and hit a rock but, fortunately, he was wearing his helmet when this happened.

An ambulance was called to the scene and he was taken to a nearby trauma hospital, with doctors there refusing to comment when contacted by the press.

“The status of his injury has yet to be announced but he was wearing a helmet when he fell and hit a rock. The legendary driver and ski enthusiast was conscious when taken to Grenoble Hospital, according to RMC,” the publication says.

A spokesperson for the hospital did say though that a statement would be released after Schumacher’s exact condition was determined, which should mean it would be out in a few hours’ time.

Meanwhile, his manager Sabine Kehm is speaking to the media to prevent any unwanted rumors from spreading, which usually happens in such unfortunate situations. Kehm says the driver was on vacation at his own chalet in the French Alps, and that he was involved in an accident that saw him “[fall] on his head.”

“We ask for understanding that we cannot give running updates on his condition. He wore a helmet and was not alone,” Kehm adds, refusing to add further details.

According to other reports, Schumacher was conscious when he was taken to the hospital and that, though shocked, he seemed relatively ok.

Schumacher is married and has two children. The family is yet to issue any statement regarding his condition.

We will keep you posted with details on the accident, so stay tuned here.
Markos
A scăpat până și Huidu, ce naiba...
vladut88
DA , si s-au vazut bine urmarile la Timisu de Jos
Markos
Irelevant, oricum era un sofer execrabil sleep.gif
TMihai
Vad ca nu are de gand sa moara in patul lui.
centurion
Se da inca cu motociclete, cu kart etc, deci slabe sanse sa moara in patul lui. Sper sa auzim doar vesti bune.

Off-topic:
Uitasem complet de ROC si, citind aceasta stire, mi-am adus aminte. Am verificat sa vad ce a facut Schumi acolo si, cand colo, surpriza: s-a amanat/anulat din cauza situatiei politice nu prea bune din Tailanda.
Manuel
Se pare ca e destul de grav.

QUOTE
Le pilote souffrirait d'une hémorragie cérébrale, selon RMC Sport. Son épouse et deux de ses enfants sont auprès de lui.

http://www.ledauphine.com/savoie/2013/12/2...bf-252812458518
semit
sa speram ca-si revine.. daca un jeg ordinar ca si huidu a scapat...
M i h a i
mare Șerif, ăia buni nu prea au noroc , așa că.... sad.gif
Manuel
Nu putem decat spera, doar ca vestile nu prea sunt bune.

QUOTE
L'ancien champion allemand souffrait d'un "traumatisme crânien grave avec coma à son arrivée" au CHU de Grenoble et a subi un "intervention neurochirurgicale", a annoncé l'hôpital dans un communiqué.
Michael Schumacher se trouve dans un état critique (hôpital).

Lostboy
@Semit - păcat că nu mai există sistemul de reputație. up.gif up.gif up.gif up.gif up.gif
Solon
E nasoala la Schumacher! Vom vedea. Intreg se pare ca nu va mai fi, dupa coma sau coma indusa.
gabize
Nasol, comă indusă, nu respiră singur... sper să iasă și din asta fără sechele.
Markos
QUOTE(gabizegrean @ 30 Dec 2013, 20:27)
Nasol, comă indusă, nu respiră singur...
*


Păi ăsta-i rostul comei induse.
gabize
Da? Prefer să nu știu... blush.gif
Merced
Nu pot sa cred cum se intampla asemenea lucruri unor oameni ca Schumi sau Senna... Sunt stupefiat...
mezym
Senna a murit concurand. Nemtalaul asta plictisit nu concura pentru nimic. De fapt, si-a facut-o singur.

Daca toate Bmw-urile ajung mai devreme sau mai tarziu in copac, tot la fel o vor pati si schiorii. Un cap spart, o coma ... genunchii si ligamentele "pa" sunt oricum la ordinea zilei si nu le mai punem la socoteala.

Ah, da. Si-l astept pe adultul Corbex sa ne spuna cum e treaba de fapt. radmasa.gif
Markos
O opinie de referinta:

QUOTE
Antrenorul Stelei, Laurențiu Reghecampf, a comentat și el despre cazul Schumacher, din Austria, acolo unde va petrece Anul Nou într-una dintre stațiunile de schi din zonă: "Urmăresc situația lui Schumacher, încerc să fiu la curent cu ultimele noutăți. Ca toată lumea, aștept vești bune despre starea lui de sănătate. În ultimele patru ore n-am mai aflat nimic, pentru că am fost pe pârtie, am schiat. Ce să zic acum, nimic nu e ușor în viață! Dacă ești bun la schi, te descurci pe pârtie!", a spus Reghecampf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.