QUOTE(diaconuliviu @ 12 Sep 2006, 10:12)
Plutitor spart, cui poanto neetans, nivel mare in CNC, supape cu joc foarte mic sau inexistent, aprindere dereglata sau defecta (bujii, fise, lulea, capac, platina, condensator, bobina, legaturi proaste).
Uneori filtru foarte colmatat, soc care ramine partial inchis.
Am schimbat filtru de aer, cui pontou, fise, capac delco, platina, reglat CNC, si nimic. Pana la urma am luat returul si l-am desfacut de unde intra in rezervor si ... culmea nu ajungea benzina acolo. Cand suflam cu pompa mergea greu de tot si m-am dus la o vulcanizare. Am suflat cu 11 atm pe furtun si la capat abia iesea putin aer. Asa ca am schimbat teava de la retur cu totul si s-a rezolvat. mai am sa-i schimb uleiul si gata. Va multumesc pentru rasunsuri. Numai bine!