vasi1453
28 May 2004, 13:34
Rog, daca stie cineva sa-mi spuna daca contactul montatat pe corpul pompei cu dublu circuit si cu sesizor de diferenta de presiune - IPC - poate fii demontat (schimbat) fara a afecta circuitele de lichid.
Becul de semnalizare a ramas aprins desi franele sunt bune pe ambele circuite ( verificate pe stand la ITP ).
da, nu se intampla nimic. Cel mai probabil nici nu este stricat. Trebuie doar sa-l desfaci de pe pompa, sa apesi nitel pe tamburusul care iese din el, sa-l pui la loc, si gata !
Au facut foarte multi de pe forum asta si nu a fost niciodata nici o problema. Nu curge nici o picatura de lichid, si nu patrunde aer deloc in instalatie.
vasi1453
28 May 2004, 13:54
Multumesc mult!
Acum am curajul sa-l desfac. Sigur e blocat.
bogdan_o
28 May 2004, 22:56
Procedura descrisa de Ov se aplica si cand schimbi placutele de frana. Tot asa ramane aprins martorul din bord si trebuuie resetata sonda aia.
desfaci ICP-ul apesi energic 2-3 ori pedala dupa care il montezi la loc
circuitul tau ICP este avariat si asta semnalizeaza becul tau. Dupa operatie in mod normal becul se stinge
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.