Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pompa frana dublu circuit cu IPC
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vasi1453
Rog, daca stie cineva sa-mi spuna daca contactul montatat pe corpul pompei cu dublu circuit si cu sesizor de diferenta de presiune - IPC - poate fii demontat (schimbat) fara a afecta circuitele de lichid.

Becul de semnalizare a ramas aprins desi franele sunt bune pe ambele circuite ( verificate pe stand la ITP ).
Ov
da, nu se intampla nimic. Cel mai probabil nici nu este stricat. Trebuie doar sa-l desfaci de pe pompa, sa apesi nitel pe tamburusul care iese din el, sa-l pui la loc, si gata !



Au facut foarte multi de pe forum asta si nu a fost niciodata nici o problema. Nu curge nici o picatura de lichid, si nu patrunde aer deloc in instalatie.
vasi1453
Multumesc mult!

Acum am curajul sa-l desfac. Sigur e blocat.
bogdan_o
Procedura descrisa de Ov se aplica si cand schimbi placutele de frana. Tot asa ramane aprins martorul din bord si trebuuie resetata sonda aia.
Dyda
desfaci ICP-ul apesi energic 2-3 ori pedala dupa care il montezi la loc

circuitul tau ICP este avariat si asta semnalizeaza becul tau. Dupa operatie in mod normal becul se stinge
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.