Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: fum negru
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
valeriu ciprian
Dupa toata tarasenia cu saritul de la punct acum a inceput sa scoata fum negru..Sa fie oare de la carburatie?Va multumesc.
sefu_alx
fum negru = amestec bogat sau ti s-au dus supapele dar asa dintr-o data ...blink.gif
fum labastru = consum de ulei
in mare parte rolleyes.gif
danny_b

De obicei fumul negru denota un amestec foarte bogat .Acuma nu stiu daca distributia e pusa la punct corect si nu ti-a afectat si supapele, faptul ca ai avut-o defazata.Vezi sa ai nivelul 7mm in CNC,returul de la pompa curat, plutitorul
sa nu fie spart cu benzina in el, daca inchide cuiul pontou. Dupa toate verificate,mai vorbim.
valeriu ciprian
Am sa verific.Va multumesc.
gt_
ti-a umblat cineva la carburator? du-l si regleazal ca lumea s-ar putea sa fie din surubul de amestec!!! verifica si ce a zis danny-b daca nu treb desfacuta chiuloasa
valeriu ciprian
inca nu am verificat nimic.Chestia care s-a intamplat a fost ca s-a oprit , o zi intreaga am tot umblat la ea am schimbat bujii,platina,vacum,ax carburator, pompa benzina,capac delcou,si nu i-am dat de cap. Am fost la mester i-a pus bujii noi si a reusit sa o porneasca dar nu avea putere iar bujiile erau ude.A constatat ca era sarita de la punct(s-a forfecat pana de la pinionul cel mare de la distributie).Acuma tot sper sa sa fi depus calamina in interiorul motorului iar acuma incepe sa o arda si sa o elimine pe esapament.De umblat s-a umblat la tot ce se pute din reglaje.Imi puteti spune ce se poate sa se fi intamplat la supape ca sa stiu la ce sa ma pot astepta.Va multumesc.

Unde pot regla un carburator pe banc in galati sau braila?Va multumesc.
sefu_alx
carburatorului de dacie nu ii trebuie banc..cauta pe forum metoda de reglare..
nu e greu !
danny_b

Nu prea ai ce regla la carburator ,inafara de nivelul in CNC si amestecul pentru ralanti de la surubul cu arc ,din stinga jos.Eventual, turatia de ralanti din surubul de la acceleratie.Astea se regleaza pe masina,nu necesita banc de reglaj.La supape se putea arde marginea talerului sau indoi tija supapei care sa frece in ghidaj si sa nu mai inchida la timp.Sper sa nu fie niciunul din acestea.Mai vorbim.
mirceas
carburatorul se regleaza la banc pentru consum, conteaza enorm. nu e suficient sa puneti un set de jigleoare "dupa ureche" si sa reglati amestecul. va merge, dar o sa si pape...
valeriu ciprian
Unde pot regla un carburator pe banc in galati sau braila?Va multumesc.
Alex G.
32 IRMA sau IRM se poate regla perfect fara banc de reglaj fara multe altele. Gaseste doar omul potrivit, nu prin service-uri (de cele mai multe ori mesterii particulari sunt mult mai buni decat in service).

Fumul negru este de la amesteg foarte bogat (vezi sa nu ai socul blocat cum a fost situatia mea) sau cum spunea cineva mai sus, de la supape.

Alex
dyogenes
Si eu mi l-am reglat singur, pe banc(a) in fata blocului, si am scos consum de 5,3. Daca voi vreti sa dati bani pe bancuri, sunt banii vostrii...
argon
N-ai ce regla la ele, e prea simpli, inafara de clapeta de acceleratie si surubul de amestec la relanti nu ai altceva.
dyogenes
Corect! S-a scris aici pe forum de nenumarate ori cum se face. Eu sunt foarte multumit cum mi-a iesit. De curatat l-am curatat cu Decarbusolv, desi ma tenta ideea de "ciorba de carburator". Numai ca s-a revoltat mama... ohmy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.