Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme la pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cipri20
am si eu o problema la dacia mea la pornire, adica , cand dau la cheie, invarte motoru vreo 5-6-7 sec si apoi sa gandeste sa porneasca, si asta indiferent ca e motorul rece sau cald. nu stiu ce poate fi, am reglat distanta la platini si avansul, dar face tot la fel. ce ar putea fi oare? sad.gif
dadu221
aprindere!

te-ai uitat o tzara si la bujii?? incearca inainte sa o pornesti sa dai un sprit de la acceleratie si apoi sa ii dai cheie si vezi ce face .... daca nu merge poti incerca sa dai putintel si la cama de vreoi 5 ori apoi sa dai spritul de rigoare si apoi cheie .. vezi daca e vreo schimbare
Al Cap0nE
tragi socul la maxim, ii dai 1-2 sprituri sii ii dai cheie si garantat porneste si la turatie mare. Dupa care bagi usor socul. Anyway, problema e la aprindere.
Dyda
Nivelul benzina in carburator daca este prea mare merge inecata si ai si consum mai mare , daca este prea mic trebuie sa invirti motorul mai mult si care la rind-ui actioneaza pompa benzina trecind ceva timp pina in camera de nivel ajunge brnzina dupa care pleaca motorul. Pentru asta desfaci capacul carburator il asezi vertical cu teava de alimentare in sus si introduci o tigare neaprinsa( indiferent de marca) intre capac si plutitor , asta trebuie sa atinga plutitorul si nu sa-l miste reglarea o faci din pintenul care se afla la cuiul pontou adica o mai stringi sau o mai largesti in functie de situatie. Verifica si daca plutitorul are benzina in el , daca da este spart si-l inlocui. Dupa toate astea reglezi aprinderea si amestec aer.

La terminarea tuturor operatiilor descrise vei avea satisfactia pornirii la sfert , daca nu dau o bere

PS inainte de a te apuca de treaba imprumuta un condensator de la delcoo si dai o cheie daca ai acelesi rezultat urmeza mai depart cele descrise mai sus

Bafta
Al Cap0nE
QUOTE
o tigare neaprinsa( indiferent de marca)




vezi ca sunt si More dinalea subtiri de tot, sa nu pui dinalea tongue.gif
cipri20
la bujii m-am uitat, le-am curatat, inclusiv contactele fiselor si nimic. o sa ma uit si la condensator ,si la plutitor,cine stie ?! :?
van den plas
Daca nu ai aprindere electronica ,iti recomand sa-ti montezi una. Vei avea atunci si o pornire mult mai usoara.
chirucornelus
am si eu cam aceleasi probleme cu pornirea!in scimb la mine , dimineata cand am dat la coada pompei de benzina ...nu venea nici macar un strop!am pus furtunul de alimentare la carb la loc am tras socul si a pornit dar se cam intrerupe alimentarea in timpul mersului!ma gandesc ca e dusa pompa de benzina sau numai membrana pompei!habar nu am !



credeti ca ar ajuta cumva curatarea carburatorului, schimbarea bujiilor sinterom cu brisk, platina cu una bosh, capac delcou, fise bujii si sa ii mai pun si o aprindere electronica , care am auzit ca nu ar fi indicata ptr "incepatori"!



multumesc
Dyda
Pompa benzina daca nu este pe cama nu trage benzina, dai la coada daca nu vine invirti putin motorul de la cureaua alternator si incerci coada ,cind este pe cama merge un pic mai greu
cipri20
pompa nu cred ca e, deoarece porneste greu si dupa ce am mers cu ea o bucata buna, deci eu zic ca are benzina si e altceva. am observat ca daca ii dau mai multa benzina din surubul de imbogatire, porneste la un sfert de cheie, dar numa dupa aia am observat ca scoate fum ca un diesel, deci consum mare ! sad.gif si atunci trebe umblat altundeva. da unde ?! :?
Al Cap0nE
QUOTE
Daca nu ai aprindere electronica ,iti recomand sa-ti montezi una.  Vei avea atunci si o pornire mult mai usoara.




Mi-am luat si eu azi una de la vitacom-250k, aia rosie cu beculet. Voi la cat ati pus bujiile si platina ? In instructiuni scrie 1mm si 0,2-0,3mm. Si cum draq se regleaza avansul folosind beculetul ala ?
Dyda
La prima interventie ti-am spus cum sa reglezi nivelul in carburator, dupa cum spui la ultimul raspuns nu ai reglat si ai nivelul ori prea mare , ori prea mic, apai dute mintenas regleaza si spune ce se intimpla
dadu221
chirucornelus, dap , pompa ca asa mi-a facut si mie ..
dadu221
chirucornelus, incalzeste masina apoi opreste-o da de cateva ori la cama , scoate apoi furtunul de benzina care intra in carburator .. baga-l intr-un bidon , roaga pe cineva sa dea la cheie si vezi cum benzineste .. daca nu e jet continuu .. arunca pompa si ia alta . (poti sa faci experimentul si facand alimentare din caderecipri20, ) ti-i cam jena sa desfaci carburatorul ala ???
Dyda
Pompa benzina trebuie sa aiba debit nu "jet continuu" , daca jetul este cit batul de chibrit si continuu crezi ca vei avea performante?
chirucornelus
dadu221



aici cam ai dreptate!nu prea ma pricep eu sa curat carburatorul ala!adica de desfacut e simplu ca daca ai o surubelnita si un patent , plus una bucata ciocan 3 kg optional, poti desface orice!dar de montat la loc si reglat?!?!tre sa gasesc pe cineva care sa faca asta ca daca il montez eu e posibil sa nu mai porneasca deloc sau daca porneste sa-mi consume cat un hammer!iar eu ma gandesc si la bugetul meu!acum pare sa traga mai bine dupa ce am curatat noroiul din pompa de benzina si m-a sfatuit cel care a curatat-o sa iau si un filtru sa-i pun1cica asa mai protejez pompa si carburatorul!dar tot nu imi place mie cum porneste!acum in schimb trage mult mai bine!dar asta doar DUPA ce porneste!!

ma cam gandesc si la bateria aia antica a carei aciditate e de 1.18!cred ca trebuie schimbata si aia!asa e cu masina luata SH.dar decat una noua careia sa i se rupa amortizorul la un drum de 400 km...mai bine una de la care stii la ce te atepti!
SPAWN
Vezi ca nu e asa greu sa reglezi nivelul la plutitor si oricum carb asta monocorp de berlina e siplu de reglat.

eu l-am facut lego si l-am facut la loc si tot mai merge si asta la prima incercare.

intre plutitor si capacul carb ,,cu garnitura pe el"tre sa fie7 mm sau o tigare cum spunea si george ai sus si cursa plutitorului tre sa aiba 13mm.Si desfa cu incredere ca oricum cu dacia vrei nu vrei ajungi mecanic :mrgreen: :mrgreen:
Tokai
Eu peste tot in manuale am gasit distanta de 6 mm, respectiv 7 mm cursa plutitorului. Cum e posibil, ca eu vad aici cursa de 13 mm?
Al Cap0nE
6-7mm nu este cursa, ci distanta dintre plutitor si corpul carbului cand cuiul ponto este inchis. Cursa inseamna cand este maxim deschis(de la maxim inchis).
Metallistul
salutare! sunt nou pe aici si vreau si eu doar o parere si poate ceva ajutor daca se poate4 care ar putea fi cauza din care electromotorul meu sa consume prea mult la pornire(imi gata bateria daca o mai tin asa la drumurile lungi care le fac de acasa la servici), stiu ca ar putea da la masa dar unde? ca totul e nou pe el inafara de rotor si stator.
B31AYZ
Salut ,

Duminica am constatat ca am o problema la carburator. Nu pornea decat dupa 3-8 chei . Am vazut ca , curgea benzina pe la clapeta de acceleratie (cred). Nu in cantitati mari , doar se prelingea.
Nu stiu cum sa ma exprim corect pe unde curgea . Intre pompa de sprit si un ax (aflat sub corpul superior ) este o tija care face legatura intre aceste doua componente .Atunci cand se accelereaza se angreneaza in miscare ambele componente prin intermediul tijei de legatura. Pe la axul respectiv avea curgere.
Axul respectiv se numeste clapeta de acceleratie ?
Cum pot sa remediez problema ?
Initial am crezul ca e pompa de benzina .Ea pare ok.

Multumesc .
feminabarr
Aveti grija la ELECTROMOTOR..poate sa 'fure' curent si sa va faca zile fripte pentru 20 de mii cat fac 2 bucse!...schimbati bucsele si carbunele ..350 mii la un service autorizat cu totul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.