Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: AJUTOOOOR
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Tziganu'
Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar pana caut pe search am pus si un topic ca poate e cineva pe aici sa ma ajute. Daca nu fac masina raman fara servici. NU MAI PORNRSTE. in loc sa traga prin carburator ea sufla. Nu da nici macar o explozie. Benzina are, scanteie are la timp dar nu stiu de ce sufla prun carburator. Am dat jos chiuloasa si garnitura e buna. Daca ma puteti ajuta puteti sa imi dati si mail ca sa vad mai repede paulbad2000@yahoo.com sau un beep si o sa sun daca nu o rezolv (la orice ora) 0744/375103 . Am avut-o lovita si am cheltuit cu reparatia tot ce am avut (si peste) Chiar nu am cu ce sa o duc la doctor.


MULTUMESC
Dwell
Nu mai porneste dupa ce ai dus-o la reparat sau a mers o vreme si a apucat-o deodata? De obicei o apuca deodata de la platine lipite, condensator obosit sau in scurt, capac delcou. Vezi ca scanteia trebuie sa fie albastra nu rosie. Daca e rosie sapa pe electrica.
Wizard84
vezi sa nu fie inecata, verifica bujiile sa nu fie ude sau murdare
andu911
Nu ti-a umblat nimeni la distributie ?
Gheorghedracu
Ai grija cu demontarea chiulasei. Garnitura nu poate fi refolosita, trebuie schimbata neaparat de fiecare data cind desfaci chiulasa. Distridutia pare a fi de vina, asa cum sugereaza cineva mai sus. De fiecare data cind desfaci chiulasa trebuie bineinteles si sa reglezi din nou jocul supapelor. ceea ce spui tu suna ca si cind supapa de admisie nu se inchide la timp.
argon
vezi poate ai fisele inversate intre ele.
Tziganu'
Mi-a verificat cineva supapele si cica deschid la timp, fisele stau bine, da scanteie albastra si bujiile le-am tot schimbat. La distributie nu mi-a umblat nimeni. Am avut acum o luna rupt pinionul de sub delcou si mi l-a schimbat la un atelier ca nu am putut scoate ce a ramas acolo. A trebuit sa-mi dea jos pompa de ulei. Ieri am uitat sa scriu numarul smile.gif 0744/375103 Daca are cineva o idee si da un beep il sun eu inapoi. Inca nu am ajuns pe la ea ca sunt la munca. Multumesc.
argon
Poate ti-a sarit de la punct distributia, verifica, cand e semnul de pe volant aliniat pe carcasa, pistonul dinspre baterie trebuie sa fie la PMS. Verifici cu o surubelnita dupa ce ai scos bujia. Daca nu e , e sarita de al punct.
Muttley
Masoara compresiile, poate fi o supapa de admisie arsa / rupta sau un arc de supapa de admisie rupt.
Uncle-Sam
bai nene din cate stiu eu, la motoarele cu abur daca inversai supapele (admisie trecea pe evacuare si invers), motorul se invartea in sens invers. ma rog, asta ca off-topic.
argon
Si ce legatura au motoarele cu abur cu motorul cu ardere interna? blink.gif
diaconuliviu
QUOTE(argon @ 21 Sep 2006, 09:12)
Poate ti-a sarit de la punct distributia, verifica, cand e semnul de pe volant aliniat pe carcasa, pistonul dinspre baterie trebuie sa fie la PMS. [...]


Chiar si cu distributie sarita de la punct, cu semnul de volanta in fereastra vei avea piston la PMInterior. Asta pentru ca volanta e pe arborele cotit. Arborele cu came va fi insa deplasat.

Tiganu:
Demonteaza capacul de la culbutori si pe cel de delco, roteste arborele incit sa vezi semnul volantei in fereastra iar lamela lulelei indreptata spre aripa stinga. In acel moment supapele de la cilindrul 1 (cel de linga ambreiaj) sa fie inchise amindoua.
Apoi, verifica si daca jocul culbutorilor e corect - poate fi unul fara joc iar supapa aia sa fie deschisa.

Oricum suflul in carburator ar fi semn de supapa neetansa, distributie decalata.

andu911
QUOTE(Tziganu' @ 21 Sep 2006, 09:02)
Am avut acum o luna rupt pinionul de sub delcou si mi l-a schimbat la un atelier ca nu am putut scoate ce a ramas acolo. A trebuit sa-mi dea jos pompa de ulei. Ieri am uitat sa scriu numarul  smile.gif  0744/375103 Daca are cineva o idee si da un beep il sun eu inapoi. Inca nu am ajuns pe la ea ca sunt la munca. Multumesc.
*



Cred ca ti-a pus invers pinionu.
Adica, chiar daca vezi semnul pe volanta, iar luleaua e indreptata catre aripa stanga, cum zice diaconuliviu, poate sa fie invers pus. Incearca sa-l scoti si sa-l decalezi cu 180 grade.

Asta in cazul in care motoru n-a mai pornit de atunci. Daca a mai pornit, sigur nu-i de acolo. biggrin.gif
diaconuliviu
De aia i-am si spus sa vada si daca supapele la 1 sint inchise ambele.
Acuma noi bijbiim, el nu spune daca asta a fost de la inceput dupa schimbare de pinion sau a facut intre timp....
Tziganu'
acum plec de la munca sa vad de ea.
Masina a mers super4. Am oprit-o si oprita a fost. Multumesc mult. Va spun in seara asta CE AM REZOLVAT
Tziganu'
Am rezolvat-o. IN CEL MAI RUSINOS MOD. Fara sa stiu ce a avut. Am facut motorul bucati, am schimbat garnitura de la chiuloasa, am facut toate reglajele (aici m-au ajutat mult si sfaturile voastre) si dupa ce l-am adunat a plecat la primul sfert de cheie. Ceva insa nu mi se pare ok. Dupa lovitura am schimbat radiatorul si mi s-a parut ca e cam calda si azi dupa ce am adus-o acasa ardeau furtunele de nu puteai tine mana pe ele. Din cauza asta sa se fi bulit? Cum imi dau seama daca e prea incalzit motorul? (nu prea am ceasuri). Sonda cred ca are (sunt doua deasupra volantei). Stie cineva cum se monteaza ceasul ca il iau de pe masina unui prieten?
Gheorghedracu
Simplu. Un fir la masa si celalalt de la sonda cu pricina. Daca le pui invers nu merge. Dar mai bine ia un voltmetru si verifica cele doua lamele pe spatele "ceasului" una dinre ele o sa aiba legatura cu carcasa lui. Aia e masa.
diaconuliviu
De fapt unul la masa, altul la +12V prin contact si unul la sonda. Da o cautare, vei gasi despre montarea ceasurilor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.