Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tampon motor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Piese auto - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2
router
-am observat ca motorul are un tampon in partea din stanga cum te uiti la el avand capota deschisa.

-deasemenea am observat ca acel tampon este din cauciuc si la mine cel putin sta cam mult lipit de una din parti iar de cealalta nici nu se atinge chiar daca e pornit.

-cauza vibratiilor din ce in ce mai mult simtite in interiorul masinii sa fie aceel tampon de cauciuc???
-iar daca l-a inlocuit cineva cum este acum masina si cat a costat?
dispeceru
DA !!!! aia e cauza....ieri l-am schimbat eu ! piesa m-a costat 390 ron (originala) , manopera 50 ron ! de o luna si ceva nu stiam ce-mi bate asa urat si imi si vibra toata caroseria din cauza lui ...era RUPT ! prima data am crezut ca-mi atinge scutul de motor si ca bataia vine de la planetara. Dupa ce mi l-au schimbat baietii la service masina merge super....nici nu-mi vine sa cred cat de liniste e in masina acum ! YUPIIIII ! m-a rupt la buzunar dar trebuie neaparat sa-ti inlocuiesti tamponul ala sa nu ti se intample altceva de la el (asa mi s-a spus la service) si sa scapi de huruiala si bataia aia nasoala care se aude cand mergi cu masina.BAFTA !
router


-din ceea ce am vazut eu este o piesa masiva din metal care se prinde de motor in 3 suruburi mari si cred ca o puteai inlocui si singur

-pretul mi se pare destul de ridicat 390 ron

-am mai observat ca ceea ce se srica de fapt este acel cauciuc si nu intreg ansamblu ce contine si bucata masiva de metal, de ce nu ai inlocuit doar acel cauciuc????

M.E. Nu mai cita integral posturile! mad.gif
Remus66
Nu se poate inlocui numai cauciucul, fiindca constructiv tamponul este mai complicat decit pare la prima vedere caucuicul fiind fixat pe talpa aceea mare de metal.De fapt este un tampon hidroelastic, adica are in interior un lichid pentru o amortizare mai eficienta a vibratiilor.Eu l-am schimbat in primavara pentru ca am observat sub el pe contraaripa, o pata mare ruginie. Se sparsese si a curs din el tot lichidul.Atunci a costat 140 RON la Mihai Bravu, iar la service cereau 300 RON numai piesa, manopera fiind de 50 RON. Desi inainte de schimbare nu observasem zgomote ciudate, int-adevar dupa inlocuire masina mergea mult mai silentios.
dispeceru
deci gaseam si mai ieftina piesa mad.gif . eh, asta e acum , macar merge bine masina . (e original renault tamponu) !
Remus66
Nu cred ca gaseai mai ieftina piesa, fiindca 140 RON a fost prin martie anul acesta iar de ceva vrema preturile s-au marit serios datorita politicii de aliniere la marca Renault. Unele componente nu ma sunt cica pt. Supernova ci pt. Solenta sau Logan, tocmai pt. a justifica cumva marirea pretului.
router
numai in Romania se poate cere 500.000 de lei pentru o piesa ce are 3 suruburi sad.gif sad.gif sad.gif

M.E. Nu mai cita integral posturile! mad.gif De data asta ai de la mine ║i 5 zile de relaxare!
Remus66
Pentru inlocuire se demonteaza si se monteaza la loc 7 suruburi si o piulita.Intr-adevar dupa ce am vazut cum l-au schimbat, mi-a parut rau ca n-am facut eu treaba asta acasa, dar nu stiam cum sa sprijin motorul sa nu se lase prea mult.Nici ei n-au folosit vreo scula adevarata ci niste leviere bagate intre scut si baia de ulei si mi-au si zgiriat un pic vopseaua pe oala amortizorului.Cred ca eu m-as fichinuit vreo ora dar nu zgiriam nimic, Asta este nu poti sa le stii pe toate!
dispeceru
pt. router - ia zi "moshule", ai rezolvat problema cu tamponul ?
router
inca nu am rezolvat ceva
Davala23
Reactualizez acest topic cu urmatoarele:

Astazi am schimbat tamponul motor care era rupt si bieleta antirasturnare.Dupa schimb cu piese noi, caroseria are un tremurat pronuntat.Deci, cu tamponul rupt si bieleta cu joc nu avea, iar cu ele noi vibreaza deranjant toata caroseria?
S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Multumesc.
ti3sto
un alt pret pentru acest tampon al motorului ca si mie imi cam tremura masina ... so simt cand stau la semafor si e stresant ..... nu bate doar misca toata masina si sa vad cum fac ca poate de la asta e si la mine sad.gif
Davala23
Un tampon de Asam Iasi este pe la 120 lei si sunt foarte proaste, mai rau iti fac(eu l-am dat jos a doua zi si l-am pus pe cel rupt inapoi).Unul de "origine: care banuiesc ca e la fel de prost este undeva pe la 370-450lei.
Incearca la dezmembrari!
ti3sto
http://www.daciaclub.ro/-VAND-piese-Logan-...uc-t142214.html

un coleg de pe forum mi-a dat ce e mai sus unde se vand 2 tipurii de tampoane .. pe departe la preturile pe care le-am vazut pe acest site rolleyes.gif pana acu
gabynew1
QUOTE(ti3sto @ 5 Mar 2009, 23:41)
un alt pret pentru acest tampon al motorului ca si mie imi cam tremura masina ... so simt cand stau la semafor si e stresant ..... nu bate doar misca toata masina si sa vad cum fac ca poate de la asta e si la mineá sad.gif
*




si eu am schimbat porcaria asta chiar azi.

mi s-a cerut 600 Ron pt cel de origine. < - mi s-a parut extrem de scump
am montat unul de 120 ron de SRL.

in relantii vibreaza de zici ca are parkinson.
porcaria asta de metal + plastic e devina?

nu se poate strange mai bine sau alte "work around uri" ?

totusi 600 de ron....
Onyx
ca idee tampon motor antibalans. cred ca asa ii zice. acela de sub motor ca sa nu trepideze? aveti idee cat face? mi-a zis mecanicu ca e vro 80lei. asa e? /:) danke
Onyx
ai ca am rezolvat si cu aia. era bieleta antibasculare..off tot eu tre sa gasesc. unu nu mi-a raspuns biggrin.gif
Maskatu
Asa este.. nici nu ti-am dat poze cu ea si nici nu ti-am explicat unde este localizata. Plus de asta mecanicul unde ai fost tu habar nu avea cum se numeste...
Onyx
ma refer pe forum ma smile.gif) cu tine am vb. la tel si io am sunat deci m-am descurcat. repede tre sa ma dai tu de gol... >:P
off: mai vrei alea pana nu se dau.
cosmin_patrascu
salut de ceva timp am observat dupa numeroase interventii la masina ( schimbat pivoti, bielete, capete de bara, cauciucuri,echilibrat roti,etc) ca problema vibratiilor mele la turatii mari si la viteza mai mare se datoreaza tamponului de la motor acel tampon hidroelastic sau cum se numeste. cum mi-am dat seama : am deschis capota la motor cu el pornit si am aceelerat-o din cablu si am observat ca acolo la tampon se misca stanga-dreapta de nu e adevarat plus ca, cu frana de mana trasa si masina incercand sa plece de pe loc aveai impresia ca motorul vrea sa plece fara caroserie si tot la fel in acea zona se misca ca naibi. m-am hotarat sa il schimb am gasit cu 110 lei si vreau sa il montez singur fara sa ma duc la service. intrebarea mea este : cum imi dau seama ca tamponul este rupt? din cate am zis eu exista vreo sansa sa fie rupt? si daca da cum il pot inlocui singur? ce scule imi trebuiesc?astept parerile voastre

15 Sep 2010, 09:13:
nu ma ajuta nimeni?
harry
care tampon ? stanga/dreapta ? sau bieleta antibasculare ?
Bogyciu
Cel din stanga il verifici cu un levier, bagi dedesupt si incerci sa ridici de el. Daca se ridica usor si ramane "in doua bucati" e clar, daca inca se mai tine pe pozitie poate nu e de acolo. Recomandabil ar fi sa verfici si bieleta inferioara (aia de sub motor, in general ea e responsabila de miscari haotice inainte-inapoi ale motorului) si tamponul de la cutie (la mine verificat la service mi-a zis ca e ok, am gasit undeva la un pret f bun si am luat unul, diferentele au aparut imediat ce l-am schimbat). Daca nu e din tampoane mai pot fi planetarele cele care aduc vibratii. Spor!
serviccom
Ma intereseaza si pe mine cat este o bieleta antibasculare de origine mai exact, ca una after e 50-60 lei. Mi-as cumpara si sin aia ieftina, dar mi-e teama sa nu am probleme cu vibratiile pe urma.
A mai schimbat cineva si a pus srl? Cum se comporta? Se rup repede astea?
anecula_08
Am pus eu de srl acum 6 luni si deja e praf.Una de origine este in jur de 130-140 lei
Maskatu
Eu am pus de "srl", a costat 60 de lei, asta anul trecut prin vara. Inca rezista, nu s-a rupt si nu am vibratii "dubioase". Cea originala este 100-120 lei in vitan. Daca cumperi mai multe piese de la acelasi samsar vanzator, poti negocia.
serviccom
Asa e si pe aici una de srl, in jur de 50-60 lei, si ma batea gandul sa iau una, cea de origine eu stiam de 170 lei, dar vad ca e mai ieftina, oricum parca nu imi vine sa dau atatia bani pe dracia aia de bieleta.
Vad ca a lui Maskatu a rezistat un an si ceva. Mai astept pareri si de la alti colegi. Parca am inceput sa ma mai uit si la bani, ca pana acum am bagat majoritatea pieselor numai de origine, dar poate si unele srl-uri sunt bune. Multumesc pentru raspunsuri.
djasu82
Ma da cum de vi se rupe tamponul ala biggrin.gif ? Cu siguranta ai dati in guse de pe loc cu scart.
Am inteles ca cel de pe loganul 1.5 ar tine mult mai mult decat cel normal parca se vorbea pe un topic la slz.
serviccom
In primul rand cel de diesel e altfel ca forma, iar de schimbat nu l-am schimbat pana acum de cand am masina de la fostul proprietar, eu folosesc tot timpul frana de motor si poate si asta e o cauza, iar demaraj nu ii dau brutal.
jeu
Salut baieti...
Am schimbat si eu tamponul ala de sub motor...de srl, 70 Lei....2 luni au trecut de atunci...e praf...acum vreau sa iau unul de origine...asa ca...
dai un ban si probabil stai in fata...
serviccom
E bine venita informatia, multumiri.
bnedea
Trebuie sa schimb tamponul hidroelastic de motor la solenza (probabil asemanator cu Supernova) si cum la sectiunea solenza nu am gasit un topic asemanator, intreb aici:
Uzina - 560 lei
Febi - 230 lei
Ruville - 222 lei
Am inteles ca ruville ar fi bune, stie cineva mai multe? Multumesc frumos.
Ivdanyel
la ce magazin ai gasit tampoanele marca febi sau ruville?
bogdanmardare
Au fost posturi si pe aria Solenza, unul ar fi asta. biggrin.gif Exista si link la bursa in post.
bnedea
Febi am gasit la un magazin de pe Bulevardul Gloriei, aproape de intersectia cu bd. Bucurestii Noi. Ruville mi-a gasit cineva, nu stiu magazinul.
Bogdan, multumesc pt. pont dar nu am cautat deloc blush.gif la sectiunea Probleme tehnice ci doar la Piese auto. Se pare ca prietenii de la DSN au fost mai inspirati cu denumirea topicului cheers.gif
Ivdanyel
tamponul hidroelastic nu este ca si cel de pe clio 1 sau clio 2?

25 Mar 2011, 09:49:
am gasit tampon hidroelastic febi 196 lei si tampon antirasturnare febi 96 lei de clio benzina 1.4 piesele sunt exact ca cele de solenza sau supernova vreau sa le comand dar nu stiu sigur daca se potrivesc astept un raspuns.

cod piese renault OEM No: 82 00 117 837 antirasturnare
cod OE renault 7700434370 hidroelastic

Multumesc.

25 Mar 2011, 15:48:
cumparat tampon hidroelastic 190 lei febi montaj auto nesti 24 lei
ambele piese de mai sus se potrivesc de la clio pe benzina 14 8v sau 1.4 16v.

Mare diferenta nu exista intre cel rupt si cel febi,are momente cand volanul mai trepideaza si cand porneste ventilatorul tremura la fel ca inainte sa-l schimb,singura diferenta este ca nu mai are senzatia ca fuge motorul din caroserie cand trec peste denivelari.

La montaj a dat cu ciocanul in partea metalica sa mai apropie de cauciuc exista vreo problema,asta sa fie cauza trepidatilor in volan sau alimentarea proasta?


26 Mar 2011, 09:29:
am mers mai mult cu masina si intradevar se simte diferenta la frana de motor,la denivelari si e mai compacta masina, eu unul zic ca merita tamponul febi.

urmeaza sa-mi cumpar si bieleta antirasturnare tot de febi 90 lei.
bnedea
Am inlocuit si eu tamponul hidroelastic (219 lei) si bieleta inferioara rasucita (81 lei), azi, Ruville. Partea aia metalica de deasupra a tamponului este lipita de sabotii de cauciuc.
Si la mine tremura mai tare decat cu tamponul rupt dar mi se pare normal, miscarea motorului era in gol (prin ruptura tamponului) acum e transmisa caroseriei prin cauciucul intreg.
Mi se pare ciudat ca uneori daca plec incet de pe loc parca scartaie un cauciuc... probabil cutia metalica de deasupra scartaie de tampoanele fata-spate. Sa ii pun ulei?
gygyscafes
[quote=Ivdanyel,25 Mar 2011, 08:39]
tamponul hidroelastic nu este ca si cel de pe clio 1 sau clio 2?

<span class='edit'>25 Mar 2011, 09:49:</span>
Tamponul hidroelastic e asemanator cu cel de pe Clio II. smile.gif La pretul asta as lua si eu unul.
Ivdanyel
il gasesti pe autokarma la clio2 precum si bieleta antirasturnare
mafiozzo
da si eu am schimbat tamponu cu unu de srl a fost 70 de lei, tremura parca is in tractor la relantiu, cu cel rupt era mult mai ok nu aveam asa mari trepidatii, vre-o solutie?
djasu82
cel de pitesti sau poate mai ai inca unul rupt ... poate cel de sub motor ... cel rasucit ..
dacia1.6i
salu. miam cumparat o dacie papuc 1.6i si am vazut ca paleste elicea de la ventilator in aparatoare. oare din ce cauza sa fie? din cauza tamponului? si cateodata imi caraie cand o introduc in viteza. si asta oare din ce cauza? sa fie oare tot din cauza tamponului? daca cumva ma poate ajuta cine i raman recunoscator. multumesc.
Axinte
Cea mai buna solutie este sa va cumparati tampon hidroelastic original de la dezmembrari cu 70 de lei, ca pana la 500 cat e unu nou...Nu tremura absolut deloc cu asta de l-am pus acu,deci recomand (nu stiu cat o tine acum...)
dacia1.6i
salut. mai am o intrebare am vazut ca la tamponul de la motor pe partea stanga (daca te uiti din fata) are ca un fel de bara care este prins de motor si tampon , probabil ala sustine motorul de tampon si la dacia mea am vazut ca misca. daca cumva ma poate ajuta cineva are voie sa miste sau trebuie sa fie fix?
Adrianthebest
am gasit tampon hidroelastic cu 95 lei facut de ets mi se pare ca sunt turcesti?sunt bune are cineva?cum se comporta?
bogdanelkva
Eu am montat tampon ETS,cam prin vara daca tin minte bine,pana acum nu am avut nici un fel de probleme cu el,nu simt nici o diferenta fata de cel original care mi s-a spart.
talibanu
Salut,
Am si eu o intrebare....Cum iti dai seama ca s-a dus acest tampon hidroelastic? Da anumite semne? Ca si la mine mai tremura motorul din cand in cand, dar banuiesc un injector sau vreo bujie (ca nu le-am schimbat de cand am masina, le-o fi schimbat vechiul proprietar blink.gif )...nu de alta, dar sa stiu si sa il cumpar daca e nevoie, sa nu astept sa dea in alte "boli" din cauza lui wacko.gif .....multumesc.
M_OVidiu
Sunt mandrul proprietar al unu tampon hidroelastic ETS de mai bine de 2 ani. L-am cumparat cu 105 lei, l-am montat singur si tine.

@talibanu iti dai seama in momentul in care incerci sa pornesti doar folosind ambreiajul fara sa accelerezi, masina trepideaza in ultimul hal, de zici ca se imprastie.(exagerez putin, mai mult), se rupe surubul de prindere(cazul meu), se sparge camera cu lichid.


O seara placuta!
suchea
Si eu am pe masina ETS din toamna; bun, ce pot zice.


Pentru cei care nu stiu spargerea piesei din poza elibereaza un fluid care lipsind duce la aparatia vibratiilor masive in caroserie la relanti.
talibanu
QUOTE(M_OVidiu @ 29 Feb 2012, 20:48)

@talibanu iti dai seama in momentul in care incerci sa pornesti doar folosind ambreiajul fara sa accelerezi, masina trepideaza in ultimul hal, de zici ca se imprastie.(exagerez putin, mai mult), se rupe surubul de prindere(cazul meu), se sparge camera cu lichid.
O seara placuta!
*




QUOTE(suchea @ 29 Feb 2012, 20:55)
Si eu am pe masina ETS din toamna; bun, ce pot zice.
Pentru cei care nu stiu spargerea piesei din  poza elibereaza un fluid care lipsind duce la aparatia vibratiilor masive in caroserie la relanti.
*



Aham...merci frumos de explicatii, m-am mai dumirit putin smile.gif ....deci la mine este doar de la bujii sau vreun injector...
O zi buna.
Adrianthebest
tocmai am vazut poza cu tamponul de la suchea si la tamponul ets cumparat de mine astazi cauciucul acela care sa vede in poza esta mai inauntru fata de metal, vorbesc de acela rotund care se vede in poza.asa trebuie sa fie?sau este vre-o problema cu el pentru ca am vazut mai multe in magazinul de unde am cumparat si toate erau la fel.va multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.